SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OPFlesje bier
PS3?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook wel sjiek joa. Morgen maar eens beginnen met die van Black Ops, misschien dat iets positiefs is aan die game. De multiplayer is exact hetzelfde als MW2, behoorlijk kut dus.
Voeg me toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2010 11:12:41 ]
Ik had me vanmorgen ook bijna verslapen. De wekker was wel gegaan, maar die had ik al snel weggedrukt.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef Tassiepassie het volgende:
is te merken dat t herfst is, slaap als een blok
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Voeg me toePSN staat onder mijn post
Goed plan. Straks thuis even doen. Mijne is gelijk aan mijn Fok username.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Aan het genieten van je vrije dag vandaag?
Hoe komt het eik dat jij zo oversext bent Friekin_?quote:
Sowieso weinig seks. Als in nooit. Maar als ik het wel heb, heb ik nooit genoeg. Als je echt wil dat ik er serieus op in ga: Ik heb een heel erg hoog libido.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe komt het eik dat jij zo oversext bent Friekin_?
Heb je teweinig sex ofzo?
Nofi offcourse, maar ik vroeg het me gewoon af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |