quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt, ik ben de laatste tijd erg bewust met voeding bezig omdat ik graag nog wat extra kilo's wil afvallen (dat leuke zwarte jurkje staat meen ik wil méér!), maar voordat ik rijst ga afwegen voordat ik het op mijn bord schep:
![]()
Ik ben misschien heel ouderwets in mijn eetpatroon, maar ik ben van mening dat je, als je een dag hard gewerkt hebt gewoon 'recht' hebt op een bord eten 's avonds. En ik let echt wel op: geen roomsausje over mijn vlees, geen sauzijzenbroodje bij de lunch en vooral geen chips/koek/snoep/gebak, maar avondeten is avondeten. Gewoon een bord eten dus. Punt.
Tenzij het je gezondheid aantast of het je leven dusdanig dysfunctioneel beïnvloedt.quote:
Ik weet het Steer. Ik dank god ook op mijn blote knietjes dat ie mij gezegend heeft met een goede stofwisseling! (want ik eet alles, weliswaar in kleinere porties dan eerst, maar ik val gewoon wel af).quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben ook heel ouderwetsch. Ik vind dat als ik van Maastricht naar Amsterdam wil rijden ik m'n tank van de auto gewoon volgooi en maar begin te rijden.
Of je wil of niet Tezz, afvallen is geen magie. Het is een kwestie van energiehuishouding. P, het helpt dat hij een nerd is, doet er niet verkeerd aan om zijn energiehuishouding kwantitatief te managen.
Hij weet exact hoeveel hij afvalt en hoe snel hij afvalt, dankzij dat hij dat allemaal bijhoudt.
Ik vind dat we mensen ook moeten toejuichen die bewuste stappen maken, zoals P die naar de diëtiste gaat en daarnaast ijverig z'n energiebalans bijhoudt door op de kcal / energie te lettenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik weet het Steer. Ik dank god ook op mijn blote knietjes dat ie mij gezegend heeft met een goede stofwisseling! (want ik eet alles, weliswaar in kleinere porties dan eerst, maar ik val gewoon wel af).
Toch ben ik heel ouderwets in dat soort dingen en heb ik een aangeboren antipatie tegen lijnen.
Fijn Elf, kan je rustig slapen in een leeg waterbedje... alhoewel pak er maar een stelletje poezen bij zou ik zeggenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:55 schreef DarkElf het volgende:
Mr is veilig aangekomen in tel avivaltijd weer een geruststelling. Ik ga zo lekker slapen. Werk ze Isa! Of succes eigenlijk.
De rest: weltrusten!
Ja maar dat is het nu juist! De keuze voor gezonde producten had ik reeds gemaakt. Maar nu ik dus op de portionering let val ik dus gewoon af. Weliswaar niet zo snel, maar zeker wel naar tevredenheid!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, ik weeg het ook niet af hoor! Anderzijds, Meneer en ik kunnen samen best driekwart pak pasta op en dat is toch wel wat... veel als je naar de kcal kijkt. Ik probeer voor mezelf de (wankele) balans te bewaren van enerzijds lekker koken en niet teveel letten op de calorietjes en anderzijds toch ook de keuze voor gezonde producten en portionering.
Ik ga rijst ook niet afwegenquote:
De schooiers liggen al languit te snurken op t voeteneindquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn Elf, kan je rustig slapen in een leeg waterbedje... alhoewel pak er maar een stelletje poezen bij zou ik zeggen
Lailah tov (zoals ze daar zeggen).quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:55 schreef DarkElf het volgende:
Mr is veilig aangekomen in tel avivaltijd weer een geruststelling. Ik ga zo lekker slapen. Werk ze Isa! Of succes eigenlijk.
De rest: weltrusten!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:53 schreef DarkElf het volgende:
Die noedels haal ik bij de toko P , hebben ze sowieso lekkerdere noedels dan bij een super.
Dat ben ik dan weer wel helemaal met je eens, want iedereen die nadenkt over zijn/haar lichaam en bezig is met gezonde keuzes is een bikkel!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind dat we mensen ook moeten toejuichen die bewuste stappen maken, zoals P die naar de diëtiste gaat en daarnaast ijverig z'n energiebalans bijhoudt door op de kcal / energie te letten
Go P
Nou ja, als ik de knuppel even terug mag gooien: ik vind wat jij post altijd lekker klinken, maar je eet wel echt mega-vet vaak. Een echte Nigellaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:56 schreef Tezz het volgende:
Ja maar dat is het nu juist! De keuze voor gezonde producten had ik reeds gemaakt. Maar nu ik dus op de portionering let val ik dus gewoon af. Weliswaar niet zo snel, maar zeker wel naar tevredenheid!
Ik denk dat als ik echt volgens 'het boekje' ga koken en aan de Sonja Bakker ga dat ik dan binnen know-time 20 kilo lichter ben.
Lieverd, ik moet wel veel afvallen. Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan maar ben echt veel te zwaar. Maatje 46 bij een lengte van 1.85 is niet niks. Maar ik ben goed bezig en mijn laatste aankoop in de winkel was al een maatje kleiner, dus ik ben goed bequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga rijst ook niet afwegenIk eet het gewoon niet
Iig niet hier thuis. Bij afhaal-nasi wel. Maar ik weeg wel de pasta en de aardappelen af. Geeft me ook een mooi inzicht in het aantal kcals. Maar jij hoeft aanzienlijk minder af te vallen dan ik he
En op dit moment werkt de methode Steer erg goed voor me vind ik.
Het is hier gewoon de omslag naar kleinere porties (en dat was echt nodig: ik kon rustig een hele eenpersoonsportie van de chinees op en dan nog ff verdergaan met toetjes en zo) en gezonder eten (meer verse groenten, minder vlees etc.) en beter kokenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
Tezz, ik weeg het ook niet af hoor! Anderzijds, Meneer en ik kunnen samen best driekwart pak pasta op en dat is toch wel wat... veel als je naar de kcal kijkt. Ik probeer voor mezelf de (wankele) balans te bewaren van enerzijds lekker koken en niet teveel letten op de calorietjes en anderzijds toch ook de keuze voor gezonde producten en portionering.
Dat bedoel ik dus! Voor iedereen is er een manier te vinden waar hij/zij zich prettig bij voelt! Voor mij werkt het afwegen van mijn eten duidelijk niet. Daar word ik opstandig van....quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Voor mij was ff dr Franken wel een goeie manier om mijn knopje om te zetten en de eerste -15/16 k met behulp van anders eten te bereiken. Ik ben er zo blij mee en voel me zoveel fitter
Gelukkig hoeft het niet allemaal vanavond op hequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:55 schreef golfer het volgende:
We hadden natuurlijk weer veel te veel lekkere happen in huis gehaald. Nu hebben we dus vrij veel kaas, vijgen in port en pepadews met smeerkaas over.
Kwamen onze vrienden zelf ook nog eens aanzetten met zelf ingemaakte Amsterdamse uien met heel veel peper.
Ik probeer me in te houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Gelukkig hoeft het niet allemaal vanavond op he
Ik zie het ook niet als lijnen eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:55 schreef Tezz het volgende:
Toch ben ik heel ouderwets in dat soort dingen en heb ik een aangeboren antipatie tegen lijnen.
Todah en jullie ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Lailah tov (zoals ze daar zeggen).
Gezond koken betekent voor mij met eerlijke producten. Ik eet liever een boterham met roomboter en kaas dan een kleffe hamburger (terwijl dat wellicht evenveel calorieen zijn). En ik eet graag pasta, olijfolie, boter en kaas. Maar mijn vlees gaat altijd op de grill en ik voeg niets toe (zelfs geen water) als ik mijn groentes kook. Ik probeer een balans te zoeken. Dus mijn biefstukje komt van de grill, maar er gaat wel een handje parmezaan over mijn salade.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, als ik de knuppel even terug mag gooien: ik vind wat jij post altijd lekker klinken, maar je eet wel echt mega-vet vaak. Een echte NigellaWat dat betreft vallen die gezonde keuzes wel mee.
Ieder z'n eigen manier om af te vallen en als dat met behoud van plezier in eten kan: graag. Voor mij wel een vereiste. Maar het blijft toch lastig soms.
Ik had je zo niet ingeschat van de foto's en Steeeeeeeeeeeeeer....ze lijkt echt niet op Nigellaquote:Op woensdag 10 november 2010 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lieverd, ik moet wel veel afvallen. Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan maar ben echt veel te zwaar. Maatje 46 bij een lengte van 1.85 is niet niks. Maar ik ben goed bezig en mijn laatste aankoop in de winkel was al een maatje kleiner, dus ik ben goed be
zig!
Dat dusquote:En weet je, voor iederen is het anders. Gelukkig is er een methode voor iedereen!
In mijn geval ging het niet enkel om de broekmaat, maar ook om nare patronen waarin ik vastzat, niet eens zozeer met eten alleen. Even goed de bezem door m'n leven halen heeft me meer opgeleverd dan twee maten minder, zeg maar.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie het ook niet als lijnen eigenlijkHet is een verandering in levensstijl
Dat ik vervolgens lichter word, is meegenomen
Jij niet alleenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:05 schreef Tezz het volgende:
Ik zou echt oprecht doodongelukkig worden van 65 gram rijst met een gekookte kipfilet erop.
Zoals ik al zei, ik ben gezegend met een goede stofwisseling (en met 1 mtr 85)quote:Op woensdag 10 november 2010 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Nou idd, wat Tezz post dat zou ik ook wel willen eten elke dag.![]()
Maar dat zou voor mij (ik denk dat ik half de volume ben van Tezz, dan voornamelijk vertikaal
) funest zijn. En ik wil toch liever 'niet meer een bolletje' zijn.
Hemel ja, het Sonja Bakker principequote:Op woensdag 10 november 2010 00:05 schreef Tezz het volgende:
Voor mij werkt het zo. Voor iedereen is het anders. Ik zou echt oprecht doodongelukkig worden van 65 gram rijst met een gekookte kipfilet erop.
Qua koken wel dus, hihi!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had je zo niet ingeschat van de foto's en Steeeeeeeeeeeeeer....ze lijkt echt niet op Nigella![]()
![]()
[..]
Dat dus![]()
Als het resultaat er maar is
Da's wel erg verdrietig en kaal. Anderzijds: ik kan smullen van quiches van roomboterdeeg met extreem veel kaas als vulling, maar ik geniet net zo goed van een goeie, slanke saladequote:Op woensdag 10 november 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
Jij niet alleenMaar dat zie je mij ook totaal niet eten toch?
![]()
Beter toch dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In mijn geval ging het niet enkel om de broekmaat, maar ook om nare patronen waarin ik vastzat, niet eens zozeer met eten alleen. Even goed de bezem door m'n leven halen heeft me meer opgeleverd dan twee maten minder, zeg maar.
/dramapost
Nee absoluut niet! Ik doelde ook meer op SonjaBakkerrecepten! Volgens mij eet jij heel gevarieerd en heel lekker als ik het zo af en toe voorbij zie komen!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij niet alleenMaar dat zie je mij ook totaal niet eten toch?
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:00 schreef Tezz het volgende:
Lieverd, ik moet wel veel afvallen. Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan maar ben echt veel te zwaar. Maatje 46 bij een lengte van 1.85 is niet niks. Maar ik ben goed bezig en mijn laatste aankoop in de winkel was al een maatje kleiner, dus ik ben goed be
zig!
Ja dat heb ik ook inderdaad!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's wel erg verdrietig en kaal. Anderzijds: ik kan smullen van quiches van roomboterdeeg met extreem veel kaas als vulling, maar ik geniet net zo goed van een goeie, slanke salade
Erg he?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook echt veel en veel te zwaar momenteel. Kon me weinig schelen de laatste jaren, maar nu begint het toch echt te knagen en te storen. En ipv dat ik het kan negeren (specialiteit van het huis) zijn jullie hier continue over gezond eten en afvallen aan het praten
Dat zie ik dus echt zo voor me he, bij jou. Omdat je dan bij recepten niet 'een eetlepel roomkaas' post, maar 'een kuipje roomkaas'. En overal room en kaas en boter door, en dan lekker Nigella-achtig kijkenquote:
Ik heb een medestanderquote:Op woensdag 10 november 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
Erg he?
Ik wil gewoon weer ouderwets over lekker eten en seks praten in de SC.
Laat die gezondheids- afvalgoeroes maar in LIF blijven.
Nuecken?quote:
Als ik zin heb jaquote:Op woensdag 10 november 2010 00:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee absoluut niet! Ik doelde ook meer op SonjaBakkerrecepten! Volgens mij eet jij heel gevarieerd en heel lekker als ik het zo af en toe voorbij zie komen!
Neuh, daar heb ik al iemand voor en twee kan ik niet aanquote:
Ja, maar ik bedoelde ook maar aan te geven dat je er zelf prettig bij moet voelen. Bij mij kwam de totalchock toen ik een jurk kocht in maat 48. Ik kon in de spiegel alleen nog maar naar mijn buik kijken. Mijn omgeving vond me prachtig zoals ik was, maar ik was er echt klaar mee. En bij iedereen ligt die grens anders! Het gaat er echt om hoe je jezelf er bij voelt!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben 1.77 en heb eindelijk maat 46 bereikt en ik kom van maat 50/52 dus ik ben al megablij
Zo verschillend kan het dus zijn
Lekker eten?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
quote:
Gaat prima, ik kijk live meequote:
Zullen wel lekker een roomboterquiche nemen met veul kaas en eieren er in en daarna lekker neuken?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
Watje.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Neuh, daar heb ik al iemand voor en twee kan ik niet aan
quote:
quote:
Nou ja, ik ben wel een beetje van het 'holistische principe' daarin ook: je kunt het niet los zien. Zo hangen slechte eetpatronen samen met piekeren, negatieve gedachten over mezelf, darmklachten en slaapproblemen etc. Maar andersom geldt dat ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
Beter toch dan?Ik ken je achtergrond verder niet en ik wil zeker niet beweren dat ik een soortgelijk iets had, maar ik denk dat ik je wel kan begrijpen. Dit hele verhaal voor mij was gewoon een volgende stap in het oplossen van wat persoonlijke issues denk ik
hahahaha dat hebben we zojuist gegeten vanavond, nu de rest nog ff waarmakenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:15 schreef Tezz het volgende:
Zullen wel lekker een roomboterquiche nemen met veul kaas en eieren er in en daarna lekker neuken?![]()
![]()
![]()
(grapje, sorry, die uitwerking hebben eten en sex op me, dan word ik opstandig)
Dit weekend doen?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa brood bakken, ik wil dat ook gaan doen![]()
Als ik die projecten van DE zie, wil ik ook!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:15 schreef Bluezz het volgende:
Jaaaa brood bakken, ik wil dat ook gaan doen![]()
Haha! Nou, newsflash, ik koop 1 pakje roomboter per week en 1 kuipje roomkaas per week en dat gaat niet eens elke week op. Dus ik vermoed dat ik alleen recepten post die deze goddelijke ingredienten bevatten hihi. Alhoewel, kaas is wel een echte verslaving van me....quote:Op woensdag 10 november 2010 00:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zie ik dus echt zo voor me he, bij jou. Omdat je dan bij recepten niet 'een eetlepel roomkaas' post, maar 'een kuipje roomkaas'. En overal room en kaas en boter door, en dan lekker Nigella-achtig kijken
tis ook vet spiegeloochisch hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel een beetje van het 'holistische principe' daarin ook: je kunt het niet los zien. Zo hangen slechte eetpatronen samen met piekeren, negatieve gedachten over mezelf, darmklachten en slaapproblemen etc. Maar andersom geldt dat ook.
Yeah baby *gromquote:Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Dit weekend doen?En dan kijken wie het lekkerste brood heeft?
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah...dat herken ikquote:Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel een beetje van het 'holistische principe' daarin ook: je kunt het niet los zien. Zo hangen slechte eetpatronen samen met piekeren, negatieve gedachten over mezelf, darmklachten en slaapproblemen etc. Maar andersom geldt dat ook.
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik die projecten van DE zie, wil ik ook!Leuk man. Lekker ambachtelijk en toch ook serieuze wetenschap. Love it
Kijk. Now we're talking business.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
Dit weekend doen?En dan kijken wie het lekkerste brood heeft?
Ja maar juist ook de fysieke factoren zijn best van invloed. Echt, problematische darmen beinvloeden je humeurquote:Op woensdag 10 november 2010 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
tis ook vet spiegeloochisch hoor
suc6 Boor trouwens
Ja. Dat ziet er altijd zo lekker uitquote:Op woensdag 10 november 2010 00:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik die projecten van DE zie, wil ik ook!Leuk man. Lekker ambachtelijk en toch ook serieuze wetenschap. Love it
Wie laten we de keurmeester zijn?quote:
Dankjequote:Op woensdag 10 november 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Je ziet er altijd zo lekker uit![]()
Zei ik al toch? Gewoon eruit filteren wat je zelf ok vindt. Hoewel hij in wezen enorm gelijk heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef Bluezz het volgende:
River cottage is leuk
Maar ik vind wel dat ie soms wat 'schreeuwerig' overkomt.
Dit is echt een te leuke typoquote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef Tezz het volgende:
![]()
Sommige so-cold-ingangen zijn toch echt uitgangen hoor.
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat ziet er altijd zo lekker uitEn het klinkt ook altijd zo lekker en makkelijk als ze dat zo vertelt. DE is echt de absolute lekker-eten-koningin hier volgens mij
~
Jaaaaaaaaaa, dat klopt. Daar moet je ff doorheen kijkenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:19 schreef Bluezz het volgende:
River cottage is leuk
Maar ik vind wel dat ie soms wat 'schreeuwerig' overkomt.
Oh hemel niet al te hoge verwachtingen krijgen / hebben van mij hoor! Straks raak je helemaal teleurgesteld in december!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Dat ziet er altijd zo lekker uitEn het klinkt ook altijd zo lekker en makkelijk als ze dat zo vertelt. DE is echt de absolute lekker-eten-koningin hier volgens mij
Hahaha vergeef me. Een hele fles Cabernet. Ik ga NU editten!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dit is echt een te leuke typo
En Pee, sure, het doorbreken van patronen is lastig. Maar het kan echt![]()
Ywquote:
Working on itquote:Op woensdag 10 november 2010 00:21 schreef ColdFeet het volgende:
En Pee, sure, het doorbreken van patronen is lastig. Maar het kan echt![]()
DE, niet zo zeurenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh hemel niet al te hoge verwachtingen krijgen / hebben van mij hoor! Straks raak je helemaal teleurgesteld in december!
Slaap lekker, Tezzquote:Op woensdag 10 november 2010 00:25 schreef Tezz het volgende:
Aangezien mijn wekker om zeven uur gaat, ga ik jullie nu allemaal weltrusten wensen en bedankt voor de leuke afsluiting van mijn zeer aangename dag!
Een tong in je mond geduwd krijgen helpt idd ook voor zelfvertrouwenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ken je het 'kipspies' standje?quote:Op woensdag 10 november 2010 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neuh, daar heb ik al iemand voor en twee kan ik niet aan
quote:Op woensdag 10 november 2010 00:28 schreef DarkElf het volgende:
En die boeken en katten komt goed Pen ik plaagde je maar hoor, ik doe gewoon mijn ding als je komt eten. En dan zien we wel of t bevalt.
Hoe kan ik er nou in geluisd worden door twee mooie ogen, een stralende lag en twee pronte borstjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:30 schreef DarkElf het volgende:
Zo nog even bellen met de mr, die pingde dat hij bijna in zijn hotel is.
En steer geniet nou maar ff van je vrijheid! Idd voor je t weet wordt je erin geluisd en zit je onder de duim
Ik moest lachenquote:What Would YOU Do In the Military
Peter got Special Forces.The best of the best. Sneaky, Stealthy, Deadly, and Efficiant.
Een stralende laGquote:Op woensdag 10 november 2010 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kan ik er nou in geluisd worden door twee mooie ogen, een stralende lag en twee pronte borstjes.![]()
Anyway, tot morgen! Drukke dag en heb net via mail op m'n kop gekregen van m'n begeleider dat ik wat beknopter moet communicerenGast wil dat ik in one liners tegen hem praat omdat hij 8 man tegelijk begeleidt.
Die zijn ook gewoon waarquote:Op woensdag 10 november 2010 00:37 schreef golfer het volgende:
We kijken nog even Herrie in de Keuken terug.
Is er echt eentje voor Steer om te zien.
Een Chinees restaurant in Winsum.
alle vooroordelen worden waar gemaakt
Ben een beetje moequote:Op woensdag 10 november 2010 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een stralende laG![]()
![]()
![]()
En hij mag al blij zijn dat je tegen hem praat en niet typt![]()
Je doet het goed hoor, in de boze buitenzorgwereld!
Je bedoelt dat je zelf introvert en bescheiden bent en overweldigd wordt door een beroepsgroep (en vrouwen) die dat niet zijnquote:Op woensdag 10 november 2010 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een beetje moe
en idd nog een beetje geintimideerd door artsen en de senior onderzoekers
en hooters
eigenlijk ben ik gewoon nog immer geintimideerd door de wereld
Misschien welquote:Op woensdag 10 november 2010 00:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zelf introvert en bescheiden bent en overweldigd wordt door een beroepsgroep (en vrouwen) die dat niet zijn
Fake it till you make it en slaap lekker!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:50 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, eigenlijk is het ook gewoon een kwestie van net doen alsof.![]()
Dus ik ga slapen en net doen alsof ik de wereld aankan morgen![]()
![]()
Je zit nog steeds in stuitligging denk ikquote:Op woensdag 10 november 2010 00:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ben een beetje moe
eigenlijk ben ik gewoon nog immer geintimideerd door de wereld
Wel goed voor jezelf zorgen hobbie!quote:Op woensdag 10 november 2010 01:17 schreef MissHobje het volgende:
Dem krijg trek van jullie hier zeg! en zoveel heb ik niet bij me deze nacht
Ik zeg : kachel opstokenquote:Op woensdag 10 november 2010 01:36 schreef rijsttafel het volgende:
AVOND!!
Ik kan weer wolkjes blazen in m'n eigen huis! De winter komt eraan.
Enzo..en jij. .quote:Op woensdag 10 november 2010 00:50 schreef Isabeau het volgende:
Je bedoelt dat je zelf introvert en bescheiden bent en overweldigd wordt door een beroepsgroep (en vrouwen) die dat niet zijn
Om half 2 's nachts? :pquote:
Trusten godinquote:Op woensdag 10 november 2010 01:48 schreef Bluezz het volgende:
K
[..]
Wat zeg je, is het al half 2
Dan ga ik op mijn wolk zitten
Ik heb m'n boterhammen op het aanrecht gelatenquote:Op woensdag 10 november 2010 01:52 schreef MissHobje het volgende:
Komt goed Bluezzzslaap lekker jullie
Ik krijg in de nacht altijd trek in andere dingen dan wat ik meeneem
Jupsquote:Op woensdag 10 november 2010 01:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb m'n boterhammen op het aanrecht gelatenOok in de dienst, Hob?
Slaap lekker enne zoet dromenquote:Op woensdag 10 november 2010 02:18 schreef rijsttafel het volgende:
Eens slapen. Morgen weer een drukke dag net als vandaag.
quote:Op woensdag 10 november 2010 02:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Slaap lekker enne zoet dromen
Geen kantine, geen eten. Er zijn pepermuntjes en plakjes cakequote:Op woensdag 10 november 2010 02:10 schreef MissHobje het volgende:
Jupsnog 1 nachtje hierna pff
Mare das wel balen van je bammetjes.. in de kantine nog iets te krijgen? of hoe werkt dat bij jullie?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
waarom heb jij niet een enorme puistenkop van dat soort voedsel, FF?
maar plakjes cake zijn ook lekkerquote:Op woensdag 10 november 2010 02:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen kantine, geen eten. Er zijn pepermuntjes en plakjes cake
Ik drink nooit te veel als ik de volgende dag moet werken, Gister 1 biertje gehad voor het concert en een halve cola er na. Kan ik moeilijk te veel vindenquote:
niet echt nee. balenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik drink nooit te veel als ik de volgende dag moet werken, Gister 1 biertje gehad voor het concert en een halve cola er na. Kan ik moeilijk te veel vinden
quote:Op woensdag 10 november 2010 08:19 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben ziek.. of zo.. lag gister avond te klappertanden in bed, dikke sokken aan gedaan. 's Nachts flink zweten en nog steeds koud, gloeikop. Heb nu beetje verhoging, niet heel veel, maar voel me echt raar.
Ik ben het zó zat steeds maar zo half-half ziekig te zijn![]()
Zit nu in een wollen deken gewikkeld op de bank, maar duik zo nog ff mijn bed in denk ik
Die cola nekt je nuquote:Op woensdag 10 november 2010 09:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik drink nooit te veel als ik de volgende dag moet werken, Gister 1 biertje gehad voor het concert en een halve cola er na. Kan ik moeilijk te veel vinden
Ja.. zal vanmiddag een afspraak met de huisarts maken, volgens mij is er gewoon iets structureel mis met mijn weerstand of zo..quote:
Probeer het eens? Misschien dat het nu wel weer werkt?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:05 schreef Sarabi het volgende:
*knuffel* voor P, ik wou je een pm sturen maar dat werkt dus niet?
*slikt opmerking in*quote:Op woensdag 10 november 2010 09:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had me misschien beter vol kunnen laten lopen ja![]()
Aan ons heb je weinig op zo'n moment.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef FutureFairytale het volgende:
jullie hulp helpt wel vast straks als baas komt. als hij uit zn dak gaat weet ik dat jullie het stom vinden van hem. ik zal wel vertellen als het is gebeurd hoe het ging...
helaas niet. vroeger hielp het wel toen hij echt agressief was. nu niet meer. ik ga altijd tegen hem in als ik vind dat hij onredelijke dingen zegt maar ik weet dat dat geen zin heeft want hij verzint dan altijd iets anders. hij moet het laatste woord hebben. ik toon zeker altijd ruggengraat tegen hem maar denk dat ik het nu eens anders moet doenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aan ons heb je weinig op zo'n moment.Zelf weten hoe je in de situatie staat, of het terecht is of niet, en ruggengraat tonen naar je baas toe. Daarmee zal je respect afdwingen bij hem en de kans op meer gezeik in de toekomst voorkomen.
Op je knieeen om vergiffenis smeken!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef FutureFairytale het volgende:
ik toon zeker altijd ruggengraat tegen hem maar denk dat ik het nu eens anders moet doen
Maar ís het voor iedereen anders? Ik ben er wel van overtuigd dat een roomboter op een lekkere volkoren boterham en een hand parmezaan over je salade voor *iedereen* de juiste manier is, mits dat in combinatie gaat met heeeeeeeeeel veel groenten en gewoon geen onzin-dingen als chips, snacks, snoepjes en koekjes.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:05 schreef Tezz het volgende:
Gezond koken betekent voor mij met eerlijke producten. Ik eet liever een boterham met roomboter en kaas dan een kleffe hamburger (terwijl dat wellicht evenveel calorieen zijn). En ik eet graag pasta, olijfolie, boter en kaas. Maar mijn vlees gaat altijd op de grill en ik voeg niets toe (zelfs geen water) als ik mijn groentes kook. Ik probeer een balans te zoeken. Dus mijn biefstukje komt van de grill, maar er gaat wel een handje parmezaan over mijn salade.
En ik vind dus dat ik gezond kook. Alles vers, maar inderdaad wel af en toe met kaas en roomboter en andere volvette producten (zo staat er bij mij bijvoorbeeld volle melk in de koelkast en bind ik mijn soepje liever met roomkaas dan met bindmiddel uit een pakje).
Voor mij werkt het zo. Voor iedereen is het anders. Ik zou echt oprecht doodongelukkig worden van 65 gram rijst met een gekookte kipfilet erop.
Ga eens in overleg met dat voedingsmiddelenbedrijf, misschien willen ze jouw concurrentie beding wel afkopen zodat je daar terecht kan. Het klinkt trouwens ook heel ruim, dat beding, dus misschien kan je de rechtsbijstand wel vragen of het standhoudt. Het mag namelijk niet zo zijn dat als je weggaat, je nergens meer kan werken. In principe zou het moeten gaan om een directe concurrent.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
niet nee maar het is een tijdlang niet zo geweest en nu begint het helaas weer. ik kijk nog even of het minder word en anders kan ik rustig verder kijken. helaas mag ik het eerste half jaar na ontslag niet naar een klant/partner/leverancier van het bedrijf anders kost het me ¤ 500,- per dag. weet nml wel een bedrijf met ook leuk personeel waar een paar vacaturen openstaan en ik toch in de voedingsmiddelenindustrie blijf
Dat soort concurrentiebedingen zijn over het algemeen aanvechtbaar volgens mij. Zeker als je je werksituatie erbij trekt met die achterlijke reacties van je baas. Maar dat zou je voor de grap eens aan een rechtsbijstand moeten voorleggen.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
niet nee maar het is een tijdlang niet zo geweest en nu begint het helaas weer. ik kijk nog even of het minder word en anders kan ik rustig verder kijken. helaas mag ik het eerste half jaar na ontslag niet naar een klant/partner/leverancier van het bedrijf anders kost het me ¤ 500,- per dag. weet nml wel een bedrijf met ook leuk personeel waar een paar vacaturen openstaan en ik toch in de voedingsmiddelenindustrie blijf
Ja, ik denk wel dat het voor iedereen anders is. En dat ik niet verder afval als ik dat probeer.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:58 schreef minilot het volgende:
Tezz
![]()
[..]
Maar ís het voor iedereen anders? Ik ben er wel van overtuigd dat een roomboter op een lekkere volkoren boterham en een hand parmezaan over je salade voor *iedereen* de juiste manier is, mits dat in combinatie gaat met heeeeeeeeeel veel groenten en gewoon geen onzin-dingen als chips, snacks, snoepjes en koekjes.
Driemaal daags goed en lekker eten met verse producten en geen light-shit levert een voldaan gevoel op, en is volgens mij gewoon voor iedereen uiteindelijk de beste manier.
Maar ja, dan moet je wel zin hebben om aandacht te besteden aan je eten. Als je koken niet leuk vindt en tienduizend groenten 'niet lust' en je geïndoctrineerd bent door Zij Die Zeggen dat margarine en light-yoghurt en die stomme eierkoeken de beste dieetopties zijn, dan ben je natuurlijk wel de l*l.
Zo, nu even verder met teruglezen.</stokpaardje>
Precies FF, maak je daar vooral niet te druk om. Zo'n beding staat vaak nogal griezelig in je contract, maar zolang je nieuwe baan geen serieuze risico's met zich meebrengt op het gebied van concurrentie blijft er voor de rechter geen spaander heel van zo'n beding. Als komt het daar überhaupt zelden van hoor. Voor de meeste baantjes is zo'n beding weinig meer dan een onnozel bangmakerijtje, dat zelden naar de letter wordt opgevolgd.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:01 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ga eens in overleg met dat voedingsmiddelenbedrijf, misschien willen ze jouw concurrentie beding wel afkopen zodat je daar terecht kan. Het klinkt trouwens ook heel ruim, dat beding, dus misschien kan je de rechtsbijstand wel vragen of het standhoudt. Het mag namelijk niet zo zijn dat als je weggaat, je nergens meer kan werken. In principe zou het moeten gaan om een directe concurrent.
En Suc6 straks
Mee eens! Niet ieder lichaam is hetzelfde.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat het voor iedereen anders is. En dat ik niet verder afval als ik dat probeer.
Ik wil ook beslist niets afdoen aan ander manieren waarop mensen gewicht verliezen hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:05 schreef LieLie het volgende:
Ja, ik denk wel dat het voor iedereen anders is. En dat ik niet verder afval als ik dat probeer.
Volgens mij is het wel degelijk voor iedereen anders. Sowieso qua stofwisseling (ieder lichaam zit anders in elkaar) maar zeker ook qua mentaliteit. Een vriendin van mij kan bijvoorbeeld alleen 'lijnen' (=rotwoord) als ze het radicaal doet.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:58 schreef minilot het volgende:
Tezz
![]()
[..]
Maar ís het voor iedereen anders? Ik ben er wel van overtuigd dat een roomboter op een lekkere volkoren boterham en een hand parmezaan over je salade voor *iedereen* de juiste manier is, mits dat in combinatie gaat met heeeeeeeeeel veel groenten en gewoon geen onzin-dingen als chips, snacks, snoepjes en koekjes.
Driemaal daags goed en lekker eten met verse producten en geen light-shit levert een voldaan gevoel op, en is volgens mij gewoon voor iedereen uiteindelijk de beste manier.
Maar ja, dan moet je wel zin hebben om aandacht te besteden aan je eten. Als je koken niet leuk vindt en tienduizend groenten 'niet lust' en je geïndoctrineerd bent door Zij Die Zeggen dat margarine en light-yoghurt en die stomme eierkoeken de beste dieetopties zijn, dan ben je natuurlijk wel de l*l.
Zo, nu even verder met teruglezen.</stokpaardje>
Zo hoorde ik een collega laatst vertellen dat ze twee potjes kookt. In het ene pannetje gaat een lik roomboter om de groentes in om te wokken. In het andere pannetje gaat een laagje water om diezelfde groentes te stoven. Ik vind dat echt bizar. Wat maakt dat inieminie likje roomboter nou uit! Maar blijkbaar heb ik daar een heel ander beeld van dan de rest van mijn collega's, want die vonden het allemaal knap van haar dat ze het zo goed volhield met haar dieet.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik wil ook beslist niets afdoen aan ander manieren waarop mensen gewicht verliezen hoor!![]()
Ik denk alleen dat wie zich dagelijks barstensvol eet aan lekkere groenten en verder met mate gewoon mayo, room en boter gebruikt als hij of zij daar zin in heeft zelden een onaanvaardbare hoeveelheid calorieën zal binnenkrijgen.
Een likje roomboter om je paddestoelen in te stoven, daar gruwen veel diëtende mensen van, terwijl ze dan wél op ontbijt- en eierkoeken zitten te knagen. Tsja!
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:01 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ga eens in overleg met dat voedingsmiddelenbedrijf, misschien willen ze jouw concurrentie beding wel afkopen zodat je daar terecht kan. Het klinkt trouwens ook heel ruim, dat beding, dus misschien kan je de rechtsbijstand wel vragen of het standhoudt. Het mag namelijk niet zo zijn dat als je weggaat, je nergens meer kan werken. In principe zou het moeten gaan om een directe concurrent.
En Suc6 straks
bedankt. ik kan het idd eens aan rechtsbijstand vragen. alleen het staat in mijn contract en heb het ondertekend dus heb denk geen poot om op te staan? het is geen concurrent voor ons maar een klant. en nergens meer kunnen werken? alleen bij bedrijven die ermee te maken hebben dus niet.. maar goed, de banen liggen niet voor het oprapen nuquote:Op woensdag 10 november 2010 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat soort concurrentiebedingen zijn over het algemeen aanvechtbaar volgens mij. Zeker als je je werksituatie erbij trekt met die achterlijke reacties van je baas. Maar dat zou je voor de grap eens aan een rechtsbijstand moeten voorleggen.
En verder wat Kahlie zegt
dankjewel Minilotquote:Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Precies FF, maak je daar vooral niet te druk om. Zo'n beding staat vaak nogal griezelig in je contract, maar zolang je nieuwe baan geen serieuze risico's met zich meebrengt op het gebied van concurrentie blijft er voor de rechter geen spaander heel van zo'n beding. Als komt het daar überhaupt zelden van hoor. Voor de meeste baantjes is zo'n beding weinig meer dan een onnozel bangmakerijtje, dat zelden naar de letter wordt opgevolgd.
Succes vandaag in elk geval!
Valt mee hoor! Als een beding onrealistisch is, of gewoonweg onnozel voor het type functie dat je hebt, dan stapt een rechter daar gemakkelijk overheen, handtekening of niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef FutureFairytale het volgende:
bedankt. ik kan het idd eens aan rechtsbijstand vragen. alleen het staat in mijn contract en heb het ondertekend dus heb denk geen poot om op te staan?
ik zal mn best doen, thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 10:11 schreef Tezz het volgende:
FF, blijf gewoon rechtop staan. Letterlijk en figuurlijk: rug recht, borsten vooruit en in je hoofd gewoon tegen jezelf blijven zeggen dat jij boven hem staat.
Je kunt het!
nee hoor, ken genoeg mensen zoals jij die gewoon de koek bij de koffie proberen te laten staan en de chips bij de tv maar verder gewoon lekker blijven etenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zo hoorde ik een collega laatst vertellen dat ze twee potjes kookt. In het ene pannetje gaat een lik roomboter om de groentes in om te wokken. In het andere pannetje gaat een laagje water om diezelfde groentes te stoven. Ik vind dat echt bizar. Wat maakt dat inieminie likje roomboter nou uit! Maar blijkbaar heb ik daar een heel ander beeld van dan de rest van mijn collega's, want die vonden het allemaal knap van haar dat ze het zo goed volhield met haar dieet.
En ik begrijp nu ook uit onze discussie van gisteravond dat ik toch een iets andere kijk op 'eten' heb als de rest.
Dat is natuurlijk inderdaad zo! Ik bedoelde ook meer dat als je puur kijkt naar hoe een lijf in elkaar zit, dat afvallen dan weinig meer behelst dan minder eten dan je verbrandt, en dat daar dus niet per se allerlei kunstgrepen voor nodig zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel degelijk voor iedereen anders. Sowieso qua stofwisseling (ieder lichaam zit anders in elkaar) maar zeker ook qua mentaliteit.
klopt denk ik, vaak eet ik weinig voor een optreden en na het optreden 's nachts op de terugweg eet ik nog brood (en soms chips erbij) en ik kom niet aan.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:17 schreef minilot het volgende:
Ik dacht dat het onderhand toch al wel duidelijk was dat het voor je lijf uiteindelijk niet zo gek veel uitmaakt of je wél of niet na 20.00 eet. Op een wat langere termijn maakt het niks uit of je al je calorieën van de dag om één uur 's nachts naar binnen propt, of dat je dat in stukjes van acht hakt. Afgezien van praktische bezwaren natuurlijk hè?![]()
Het idee dat alles dat je 's avonds nog eet 's nacht sin je bed meteen wordt omgezet in vet omdat je dan niet zo heel druk bezig bent - zijn er echt nog mensen die dat geloven? Zo werkt je spijsvertering namelijk niet bepaald.
Maar enfin - ieder z'n ding!![]()
Tijd voor ontbijt! Waar is mijn emmer yoghurt?
zitten beide in de voedingsmiddelenindustrie maar aan het assortiment op de site te zien heeft het niks met noten te maken. is een klant die bij ons pijnboompitten koopt en dat valt niet eens onder notenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Valt mee hoor! Als een beding onrealistisch is, of gewoonweg onnozel voor het type functie dat je hebt, dan stapt een rechter daar gemakkelijk overheen, handtekening of niet.
Maar vraag inderdaad maar eens na bij je rechtsbijstand.
Mja, maar ik heb mijn tussendoortjes geskipt, op een sporadisch chocolaatje bij de thee of chipje in het weekend na, en eet 'normaal' en val nog bijna niet af. Dus als ik dan ook nog ga koken met roomboter en heel veel kaas.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk inderdaad zo! Ik bedoelde ook meer dat als je puur kijkt naar hoe een lijf in elkaar zit, dat afvallen dan weinig meer behelst dan minder eten dan je verbrandt, en dat daar dus niet per se allerlei kunstgrepen voor nodig zijn.
Maar dan moet je brein ook wel meewerken natuurlijk. Wie bijvoorbeeld gewend is aan tussendoortjes enzo, die zal daar een andere oplossing voor willen vinden.
Bij twijfel: helft minder brood, rijst, aardappelen en pasta en vier keer zoveel groenten!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef LieLie het volgende:
Mja, maar ik heb mijn tussendoortjes geskipt, op een sporadisch chocolaatje bij de thee of chipje in het weekend na, en eet 'normaal' en val nog bijna niet af. Dus als ik dan ook nog ga koken met roomboter en heel veel kaas.
Maar dat is denk ik ook wat Minilot bedoelt: je moet minder eten dan dat je verbrand. En dan val je af. In mijn geval betekent het dus wel de tussendoortjes laten staan en niet meer twee keer opscheppen bij het avondeten. Dus uiteindelijk heb ik al die jaren (dat ik aan kwam) gewoon teveel gegeten. En nu eet ik minder dan dat ik verbrand en dus val ik af.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb mijn tussendoortjes geskipt, op een sporadisch chocolaatje bij de thee of chipje in het weekend na, en eet 'normaal' en val nog bijna niet af. Dus als ik dan ook nog ga koken met roomboter en heel veel kaas.
Maar het kan volgens mij helemaal niet dat ik teveel eetquote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar dat is denk ik ook wat Minilot bedoelt: je moet minder eten dan dat je verbrand. En dan val je af. In mijn geval betekent het dus wel de tussendoortjes laten staan en niet meer twee keer opscheppen bij het avondeten. Dus uiteindelijk heb ik al die jaren (dat ik aan kwam) gewoon teveel gegeten. En nu eet ik minder dan dat ik verbrand en dus val ik af.
Maar het gaat wel heeeeeeeeeeeel langzaam hoor. Ik weeg mezelf niet (ik meet uitsluitend de gaatjes in mijn riem, haha) dus ik zou niet weten hoeveel. Maar ik ben bewuster bezig met wat ik naar binnen schuif en dat werkt dus voor mij.
Hmm, ik kan je geen advies geven daar in. Dieet komt niet in mijn woordenboek voor, haha!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar het kan volgens mij helemaal niet dat ik teveel eet![]()
En de Steer-P-methode is het ook niet voor mij
Dan maar gewoon veel geduld hebben
Nau ja, er is in elk geval *iets* dat ervoor zorgt dat je dusdanig veel calorieën binnenkrijgt dat je niet afvalt. We kunnen hoog en laag springen, maar zo is het uiteindelijk wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
laat daar maar even door een beetje goede advocaat naar kijken. Een concurrentiebeding mag jou namelijk niet beperken in jouw carriere. Tevens dient er gekeken te worden naar redelijkheid en billijkheid binnen het beding. Indien jij geen bedrijfsgevoelige informatie of processen mee kan nemen is het moeilijk voor hem om jou tegen te houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat hoeft toch niet altijd?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Nau ja, er is in elk geval *iets* dat ervoor zorgt dat je dusdanig veel calorieën binnenkrijgt dat je niet afvalt. We kunnen hoog en laag springen, maar zo is het uiteindelijk wel.
Hmm ik was spuit elf dusquote:Op woensdag 10 november 2010 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens! Niet ieder lichaam is hetzelfde.
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef minilot het volgende:
Maar serieus: wie bij het Voedingscentrum bedacht heeft dat dagelijks twee luizige opscheplepeltjes groenten dé weg zijn naar gezond eten, die snapt het geloof ik niet helemaal..
Eet jij niet gewoon te weinig?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Volgens die sites soms wel ja. Maar daarvoor geldt ook dat ik niks afweeg, dus soms misschien wel iets meer heb gehad van een product dan ik denk. Hoewel ik absoluut niet in grote porties eet.quote:
Misschien is het handig om onderscheid te gaan maken tussen trollen en serieuze users?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
en het erge is; andere users zijn het met hem eens (mannen dan). wat een kutusers zitten hier op fok
Dat dus FFTquote:Op woensdag 10 november 2010 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Misschien is het handig om onderscheid te gaan maken tussen trollen en serieuze users?En je vooral niet opwinden om iets dat op Fok staat.
Nee joh...Camarillo Brilloquote:
Goed concert?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die deden ze gister als 2e nummer![]()
Nanook!!
ja idd wel jammer want was best een interessant topic. kan zoiemand niet geband worden ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 11:12 schreef Tezz het volgende:
FF, dit is internet! Iedereen kan posten wat hij/zij wil. Ik zou me er niet zo druk over maken hoor! Ik zou echter nooit op zo'n post reageren....
Wat heb je geknutseld dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Zo klaar met het voorbeeld knutselen
Hopelijk is mijn stagekindje zo onder de indruk dat ze het ook wil makenanders gaan we vast weer mens erger je niet spelen
Collage met dingen die je(ik nu dus) leuk vind en daar overheen je naam in verschillende letters opplakkenquote:
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Collage met dingen die je(ik nu dus) leuk vind en daar overheen je naam in verschillende letters opplakken
+ nog wat glitters, strikjes etc
Wil iets meer over haar te weten komen dus dat kan mooi aan de hand van deze opdracht
Daarom: méét wat je éét. Wéét hoeveel er in een klont mayo zit, wéét hoeveel er in je Sonja Bakker eierkoeken zitten, etc.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik wil ook beslist niets afdoen aan ander manieren waarop mensen gewicht verliezen hoor!![]()
Ik denk alleen dat wie zich dagelijks barstensvol eet aan lekkere groenten en verder met mate gewoon mayo, room en boter gebruikt als hij of zij daar zin in heeft zelden een onaanvaardbare hoeveelheid calorieën zal binnenkrijgen.
Een likje roomboter om je paddestoelen in te stoven, daar gruwen veel diëtende mensen van, terwijl ze dan wél op ontbijt- en eierkoeken zitten te knagen. Tsja!
Ook dat weet je wanneer je méét.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Goed concert?.
Welk album hielden ze deze keer min of meer als thema aan?
Zo komt het toch nog goedquote:Op woensdag 10 november 2010 11:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Klinkt leuk!
Knutselen is niet mijn ding helaas. Gelukkig knutselt mijn man graag, dus mijn dochter is in ieder geval af en toe creatief bezig onder begeleiding.
Coolquote:Op woensdag 10 november 2010 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geweldig. En weet ik niet
Nanook, Stinkfoot, Dentalfloss tycoon kwamen iig voorbij. Ehm.. ohja en I'll try not to come in your mouth.. Verder weet ik de titels niet meer ben ik bang (ben ik altijd zo slecht in)
Maar wat heel tof was, was dat ze ook samen met Frank hebben gespeeldBeelden van Frank op het grote scherm achter/boven hen + zijn stem (en soms gitaar of de gitarist vulde dat in) en dan mee spelen en zingen. Echt heel gaaf!!
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo komt het toch nog goedben jij meer een 'tomboy' ?
Ik vind het echt heerlijk om crea bezig te zijn
Heyquote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tezz is de vrouwelijkste vrouw van Zuid-Oost Brabant![]()
Ja vond dat heel gaaf gedaan. Vooral het nummer waarbij vader en zoon een solo-gesprek voerden met hun (identieke) gitarenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cool. Dat deden ze de eerste keer in 2006 ook en daarna hebben ze het niet meer gedaan. Het leuke van die beelden is dat ze uit The Vault komen en dus nog nooit getoond zijn. Is best gaaf om te zien ja
.
Eh, ze hebben het twee keer gedaan tot zover ik kan herinneren. De eerste keer in de HMH was het idd een docu waarbij de band uiteindelijk mee begon te spelen tegen het einde van de docu.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja vond dat heel gaaf gedaan. Vooral het nummer waarbij vader en zoon een solo-gesprek voerden met hun (identieke) gitaren
Trouwens wel grappig dat je dat zegt, want de vriend van ons die mee was, is naar het eerste concert ttt in de HMH geweest en toen deden ze dat niet. Ze vertoonden toen wel een docu voorafDweezil zei volgens mij ook dat dit voor hen ook nieuw was
![]()
van jezelf misschien. ik vind je een goed figuurtje hebbenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:31 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
Beterschap sun
Ennem overafvallen gesproken, dat 'moet' ik ookmaar ik heb nog steeds geen zin
Ja, zie editquote:Op woensdag 10 november 2010 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Eh, ze hebben het twee keer gedaan tot zover ik kan herinneren. De eerste keer in de HMH was het idd een docu waarbij de band uiteindelijk mee begon te spelen tegen het einde van de docu.
De tweede keer was het concert een jaar later. Ik meen dat die in de 013 was. Daar werd meegespeeld met Don't Eat The Yellow Snow dacht ik.
Oh en de vocalist deed me aan Dexter denkenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, zie editEn nu deden ze geloof ik 4 nummers samen of zo..
Niet...onee meer noordquote:Op woensdag 10 november 2010 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heul niet Zuid-Oost Brabant jij
Dat is wel een goede methode alleen kom ik dus achter steeds meer dingen die onzinning zijn die ik eerst als gewoon gezond zagquote:Op woensdag 10 november 2010 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
@Tezz, uiteindelijk is mijn methode 'stoppen met onzinnig eten als roze koeken en drop per hele verpakking en instantnoodles en aanverwanten, veel sporten en de hoeveelheid snacks, alcohol en bakprojecten halverenWerkt voor mij prima en is volgens mij ook best gezond want ik hou van dingen met veel groente enzo
De eerste keer dat wij hem zagen zat hij net 1.5 week bij de band. Hij kwam nog niet echt overtuigend over, maar ja, 1.5 week (!) en dan al Inca Roads moeten zingen. Ik doe het hem niet naquote:Op woensdag 10 november 2010 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh en de vocalist deed me aan Dexter denken![]()
![]()
Danm wat is die gast goed! Hij heeft gewoon bijna het zelfde stemgeluid als Frank, maar dan met een eigen randje. Maar net zo veelzijdig
Ik heb net lekker twee minimilkywaytjes van het Sint-Maarten snoep gehad omdat ik dat van mezelf mocht als ik voor 11 uur een bladzijde verder was met mijn notaquote:Op woensdag 10 november 2010 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een goede methode alleen kom ik dus achter steeds meer dingen die onzinning zijn die ik eerst als gewoon gezond zag
Zoals de liga's etcmaar goed zo blijf je leren
Ohja.. ehmm.. tomaatjes, komkommer, gele paprika, avocado, zalmsnippers, beetje youghurt, pezo, witte balsamicoazijn en iets notige olijfolie en dat op een bedje van veldslaquote:Op woensdag 10 november 2010 11:49 schreef LieLie het volgende:
Sun, wil je me nog even vertellen wat je precies allemaal in de salade hebt gedaan gister?
Dan sla ik 'm even op
Belonen met etenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb net lekker twee minimilkywaytjes van het Sint-Maarten snoep gehad omdat ik dat van mezelf mocht als ik voor 11 uur een bladzijde verder was met mijn nota![]()
Moet zeggen dat ik eerst dacht dat hij alleen maar trompet zou doen. Hij oogde ook niet echt als 'er bij horende' zeg maar. Tot hij zijn strot open trok!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De eerste keer dat wij hem zagen zat hij net 1.5 week bij de band. Hij kwam nog niet echt overtuigend over, maar ja, 1.5 week (!) en dan al Inca Roads moeten zingen. Ik doe het hem niet na. Bijna niemand denk ik
.
Tweede keer dat we hem zagen was het een stuk aangenamer. Goede gast. Maar sowieso zijn alle muzikanten echt top op dat podium. Van Dweezil zelf tot de oude hippie met de Xylofoon
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja.. ehmm.. tomaatjes, komkommer, gele paprika, avocado, zalmsnippers, beetje youghurt, pezo, witte balsamicoazijn en iets notige olijfolie en dat op een bedje van veldsla
Ik krijg nog steeds het idee bij hem dat hij opeens achter zijn xylofoon vandaan komt om zijn Rug op te eisen.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik eerst dacht dat hij alleen maar trompet zou doen. Hij oogde ook niet echt als 'er bij horende' zeg maar. Tot hij zijn strot open trok!![]()
![]()
Sheila (sax. vocalen en toetsen) vond ik zeer indrukwekkend, de drummer was steen goed en idd die ouwe hippie met zijn xxylofoonEn de 2e gitarist. Speelde gewoon kei goed, maar hij maakte écht indruk als The Devil incl masker
![]()
zijn liga's niet gezond?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een goede methode alleen kom ik dus achter steeds meer dingen die onzinning zijn die ik eerst als gewoon gezond zag
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn liga's niet gezond?
Liga's zijn lekker. Stop eens met het typeren van dingen als "onzinnig"!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik eet liever een McDonalds hamburger dan een of twee pakje liga's.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn liga's niet gezond?
Gewoon deze jongens inhuren en achter je laten staanquote:Op woensdag 10 november 2010 12:00 schreef FutureFairytale het volgende:
baas is hier al een half uur en hij heeft nog niks ergs gezegd
Sorry, maar ik vind het onzinningquote:Op woensdag 10 november 2010 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Liga's zijn lekker. Stop eens met het typeren van dingen als "onzinnig"!Dat levert een onnodige negatieve houding op. En lees goed wat CF zegt: ze is gestopt met het eten van dingen per hele verpakking.
Ik zeg niet dat het voor iedereen zo isquote:Op woensdag 10 november 2010 12:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het onzinning
Dat mag toch?
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds het idee bij hem dat hij opeens achter zijn xylofoon vandaan komt om zijn Rug op te eisen.
[ afbeelding ]
Ik vind liga's ook helemaal niet lekker maar dacht hey dat is een verantwoord tussendoortje dus dan eet ik dat maarquote:Op woensdag 10 november 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kan niet quoten, maar Sarabi: da's natuurlijk ook gewoon voortschrijdend inzicht hè.
En pee, dacht je een medestander te hebben met je liga's?Ik vind het vieze kartondingen en dat icm het feit dat ik ze inhoudelijk niet interessant vind... Ik laat ze liggen. Ik eet bijvoorbeeld heel graag noten als tussendoortje. Klinkt heel 'vroom', maar ik vind dat heerlijk
Dat kun je best beargumenteren, maar dat betekent niet meer dat Pee ze niet meer mag etenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:03 schreef Sarabi het volgende:
Sorry, maar ik vind het onzinning
Dat mag toch?
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:02 schreef Stereotomy het volgende:
Oh P ik zou Liga's wel degelijk het plakkaat 'onzinnig' willen geven, zeker in combinatie met hoe ze het als 'gezond' adverteren.
Nee, dat dacht ik niet! Ik ken jullie standpunten inmiddels wel. Maar dat constante gedoe over "onzinnig" vind ik onnodig.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:03 schreef ColdFeet het volgende:
En pee, dacht je een medestander te hebben met je liga's?Ik vind het vieze kartondingen en dat icm het feit dat ik ze inhoudelijk niet interessant vind... Ik laat ze liggen. Ik eet bijvoorbeeld heel graag noten als tussendoortje. Klinkt heel 'vroom', maar ik vind dat heerlijk
Ik vind milky way lekker en die eet ik ook bijna nooitquote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind liga's lekker![]()
maar eet ze nooit..
P luistert toch niet naar mij als het om eten gaatquote:Op woensdag 10 november 2010 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat kun je best beargumenteren, maar dat betekent niet meer dat Pee ze niet meer mag eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
P luistert toch niet naar mij als het om eten gaatIk luister naar iedereen, laat dat op me inwerken en doe vervolgens toch mijn eigen dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met als gevolg dat ik wel Liga's eet maar meer als noodrantsoen bij festivals
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Noem je een stroopwafel nu een gezond tussendoortje?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik eet liever liga/sultana dan een stroopwafel ofzo als ik voor 'gezond tussendoortje' ga
ja dat melkspul is alleen vet met melkpoeder. evergreen is met verschillende granenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef LieLie het volgende:
Maar er zit toch ook nog wel enig verschil tussen die liga's met melkspul erin en liga evergreens?
Ik zou ook niet weten wat je anders zou kunnen gebruiken als noodrantsoen dan....quote:Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik luister naar iedereen, laat dat op me inwerken en doe vervolgens toch mijn eigen dingmet als gevolg dat ik wel Liga's eet maar meer als noodrantsoen bij festivals
![]()
Beter dan een mars uit een automaat trekken toch?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik luister naar iedereen, laat dat op me inwerken en doe vervolgens toch mijn eigen dingmet als gevolg dat ik wel Liga's eet maar meer als noodrantsoen bij festivals
![]()
nee de liga welquote:Op woensdag 10 november 2010 12:08 schreef LieLie het volgende:
[..]
Noem je een stroopwafel nu een gezond tussendoortje?
Ik vind het altijd interessant om te horen wat je te zeggen hebtquote:Op woensdag 10 november 2010 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
FFT, dat zou je weleens hard tegen kunnen vallen: een pakje evergreens bevat meer kcal/suiker dan een stroopwafel natuurlijk. Want het is veel meer! Maar supergezond eten is toch ook niet zo'n issue voor jou?
Anyway: ik heb me voorgenomen om me minder te bemoeien met andermans eetpatroon
Nietesquote:Op woensdag 10 november 2010 11:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh en de vocalist deed me aan Dexter denken![]()
![]()
Ja, maar ik dacht aan Dexterquote:Op woensdag 10 november 2010 12:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
NietesAan de oude zanger van Direct met Dexter invloeden
Dat was dan mooi foutquote:Op woensdag 10 november 2010 12:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht aan Dexter
Dat is wel lomp...........quote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef LieLie het volgende:
Even de oven voorverwarmen![]()
Trouwens, echt![]()
![]()
, ze gooien de hele kerstvakantie blackboard uit de lucht om te updaten. Terwijl dat altijd aan het einde van een studieperiode en vlak voor de tentamens is
![]()
Doe dat potverdorie lekker in de zomervakantie of zo.
Niet? ik deed dat wel vaak.. vond 1 wel genoeg, volgende dag de ander..quote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, portionering is daarbij natuurlijk het codewoord: ik zou nooit een half pakje evergreens eten![]()
dan eet ik vanmiddag een stroopkoekquote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, portionering is daarbij natuurlijk het codewoord: ik zou nooit een half pakje evergreens eten![]()
Ik zou trouwens voor de stroopwafel gaan zelf, veel lekkerder
Dat kan ik echt niet hequote:Op woensdag 10 november 2010 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet? ik deed dat wel vaak.. vond 1 wel genoeg, volgende dag de ander..
heel slimquote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef LieLie het volgende:
Even de oven voorverwarmen![]()
Trouwens, echt![]()
![]()
, ze gooien de hele kerstvakantie blackboard uit de lucht om te updaten. Terwijl dat altijd aan het einde van een studieperiode en vlak voor de tentamens is
![]()
Doe dat potverdorie lekker in de zomervakantie of zo.
Die ander bleef in de kast liggen en ging niet mee naar mijn werkquote:Op woensdag 10 november 2010 12:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ook niet. die ander staat je aan te kijken
Nou, ik ben zelf waarschijnlijk niet heel veel nodig, maar dat moet ik inderdaad dan op tijd opslaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:22 schreef ColdFeet het volgende:
Lie, alles netjes in mapjes downloaden dan![]()
Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik de users kan 'listen' in de nieuwe BB, wil eens weten wie ik dit jaar in m'n klas krijg
Opgeslagen!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh lielie! Ik was nog lenteui en bieslook vergeten!
Aan de smiley te zien wel kriebels van het goede soort! Fijn!quote:Op woensdag 10 november 2010 12:44 schreef Sarabi het volgende:
Kriebels in mijn buik voor stage zo meteen
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:56 schreef minilot het volgende:
Over gewicht gesproken.. Ik merk dat sinds het deze week écht koud werd mijn traditionele gewichtstoename van zo'n zeven kilo van start is gegaan, zoals al jaren tijdens de winter.
Ik groet jullie vanachter een bord pompoen-gnocchi met botersaus.Laat dat extra speklaagje maar komen!
Ik vanachter een stuk quichequote:Op woensdag 10 november 2010 12:56 schreef minilot het volgende:
Over gewicht gesproken.. Ik merk dat sinds het deze week écht koud werd mijn traditionele gewichtstoename van zo'n zeven kilo van start is gegaan, zoals al jaren tijdens de winter.
Ik groet jullie vanachter een bord pompoen-gnocchi met botersaus.Laat dat extra speklaagje maar komen!
Stroopwafelsquote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zou trouwens voor de stroopwafel gaan zelf, veel lekkerder
Hoeraaaa, quiche! Wat voor eentje?quote:Op woensdag 10 november 2010 13:01 schreef LieLie het volgende:
Ik vanachter een stuk quiche(maar dan hoeft dat speklaagje niet, die heb ik nog wel
)
Eentje met courgette, paprika, rode ui, ei, creme fraiche, tomatenpuree, italiaanse kruiden en geitenkaas.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoeraaaa, quiche! Wat voor eentje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |