Cool, ook wel beetje raar dat in de hele wereld twee schalen worden gebruikt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:30 schreef GlowMouse het volgende:
Het antwoord staat op http://en.wikipedia.org/wiki/Long_and_short_scales
Nee. Dit is logisch, het zou raar zijn als er in de hele wereld slechts een schaal werd gebruikt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Cool, ook wel beetje raar dat in de hele wereld twee schalen worden gebruikt.
Google is heidens, en gemaakt door de duivel. Fok! is direct uit de hemel gestuurd om dit soort vragen te vragen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:47 schreef Bananenman het volgende:
Hebben ze geen Google waar jij woont?
Wat een dom schaap danquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:28 schreef dakraam het volgende:
Volgens mijn Engels lerares betekent billion: biljoen. Maar ik weet gewoon bijna zeker dat het miljard is. Ik weet het op het eerste gezicht zou je zeggen dat het biljoen is, maar ik weet gewoon 100% zeker dat het miljard is.
En om graag alleen met reacties als je er verstand van hebt, want op: ''HET IS BILJOEN PRUTSER!!!!'' reacties zit ik niet te wachten.
Nee, Gallon (sorry voor de i).quote:
Ik vraag me soms wel eens af hoeveel gigantische financiêle blunders er ooit al gemaakt zijn op zo'n grote wereldwijde financiêle top als de G20 door al die verschillen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Cool, ook wel beetje raar dat in de hele wereld twee schalen worden gebruikt.
Niet de financiele markt. Gecrashed door een imperial/metric foutje.quote:Op woensdag 10 november 2010 07:46 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ik vraag me soms wel eens af hoeveel gigantische financiêle blunders er ooit al gemaakt zijn op zo'n grote wereldwijde financiêle top als de G20 door al die verschillen.
dat is wel een understatement,maar volgens dit nieuw kabinet is de binnenkort afgelopen als het plan er doorheen komt om leraren ook door leerlingen te laten beoordelen.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:33 schreef swarmahoer het volgende:
Het Engelse billion is wat in het Nederlands een miljard genoemd wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |