SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef byah het volgende:
Die missie inJa bij dat stukje heb ik em net ook uitgezet, ik bleef maar doorkloten en elke keer weer opnieuw dood. Zometeen start ik het weer op en lukt het me in 1 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Moeilijk hè, een spel dat niet de ACR zonder recoil bevat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef dreamzk het volgende:
Heb er eigenlijk nu al weer genoeg, wat een kankerspel![]()
![]()
Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moeilijk he, een spel dat niet de ACR zonder recoil bevat.
[/quote]
Nee dat maakt me niet zoveel uit, ik vind die lag schijt irritant, ik leeg mn magazijn in iemand, hij draait zich rustig om en schiet me neer. Zwaar irritant
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
ik ben het wel met hem eens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moeilijk hè, een spel dat niet de ACR zonder recoil bevat.na regen, ben ik er.
Heb hem toch maar besteld, gelukkig voor 21.30, dus ik heb nu alweer een bericht dat hij verstuurd is. Morgen kan ik hem spelen![]()
![]()
Ik geef het wel gewoon een paar weken om goed te kunnen oordelen, maar deze eerste speelavond is zwaar verkankerd.![]()
Ik heb het opgegeven voor vanavond, ga wel even tv kijken oid.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Bij mij ook. Ik moet haast een half magazijn leegschieten als ik door 2 kogels al lang gedood wordtquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef Parvus het volgende:
Ik geef het wel gewoon een paar weken om goed te kunnen oordelen, maar deze eerste speelavond is zwaar verkankerd.
Verder zien de mappen er op het eerste gezicht wel leuk uit, maar eigenlijk zit er inderdaad amper variatie in. Er zit niet echt iets heel tofs bij, vind ik. Bijvoorbeeld een Crossfire, of een Crash.
Van mij hadden ze CoD 4 opnieuw mogen uitbrengen. Blijft de beste. Al heb ik MW2 amper gespeeld (misschien dat ik daarom nu ook wel een beetje ondermaats presteer).![]()
HAHAHAHA weet je wel zeker dat je black ops aan het doen bent?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ben nu een klein uur bezig denk ik.
- Level design is kut. Totaal geen variatie.
En niet medal of honor ofzo?![]()
![]()
In mijn ogen wel, of ze moeten heel snel met een update komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat er op de dag van de release lag is, wil toch niet zeggen dat het een kankerspel is?
Single player op Veteran is ook niks, nee niet te moeilijk.. je gaat gewoon op de raarste manieren dood. Wel 1 pluspunt, die granatenregen is er niet meer zoals bij WaW.na regen, ben ik er.
Dus de maps zijn goed?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
HAHAHAHA weet je wel zeker dat je black ops aan het doen bent?
En niet medal of honor ofzo?![]()
Dacht door de filmpjes die online stonden dat het ook lelijker was, maar het valt wel meequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Genius-F het volgende:
Is Black Ops nou veel lelijker dan Mw2 of lijkt dat zo?![]()
Vind het er ook een stuk minder uitzienquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Genius-F het volgende:
Is Black Ops nou veel lelijker dan Mw2 of lijkt dat zo?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Kut TNT met hun levertijden![]()
Dit is al de derde keer dat een pakket niet binnen 24 uur wordt geleverd. "Pre-Order en speel op de dag van de realease!!!!"
.![]()
tvp om eds spel over te kopenOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ik ben nu level 12 zag keffur and mash al spelen :p maar die zijn al lvl 20, ik heb maar 2 uurtjes gespeeld. Naja, het ziet er inderdaad minder mooi uit dan modern warfare 2, ongeveer de graphics van call of duty 4 heeft het en sommige mappen lijkt net of ik mohaa speel lol die zijn echt lelijk.
Er zitten wel enkele leuke bij maar die met die schotel in de sneeuw die is echt vies klote, ook zie ik regelmatig weer campertjes opduiken maar dat is minder dan in mw2.
Ik gebruik nog steeds de mp5, heb de enfield geprobeerd maar die is een beetje traag, je kan wel duidelijk zien dat als je level 30 bent dan knal je iemand van level 5 met gemak kapot, veel betere wapens dus zoals die AUG HBAR.
Ik vind het wel jammer dat je nu zeg maar je eigen label moet maken ipv dat je hem krijgt met het veroveren van challenges... En trouwens zonder aim assist ben ik echt nergens lol, heb hem op sensitivity medium staan? Maar hoger kan ik echt niet:P
Al met al echt een leuk spel maar treyarch blijft niet mijn favoriete studio...melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik vind het jammer dat camo's niet meer worden gehaald dmv headshots. En volgens mij is er gewoon aim-assist hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je nu zeg maar je eigen label moet maken ipv dat je hem krijgt met het veroveren van challenges... En trouwens zonder aim assist ben ik echt nergens lol, heb hem op sensitivity medium staan? Maar hoger kan ik echt niet:P
.![]()
Kwa lag en dergelijke valt het wel mee hoor, heel af en toe connection interrupted maar geen lag whatsoever. Wel weinig games te vinden voor mij in ieder geval, maar keuze uit 12 goede servers? En allemaal Amerikanen die hosten maar dat zal wel alleen bij het begin zijn. Singleplayer ga ik volgende week ofzo wel een keertje aan beginnen, nu eerst maar eens level 30 wordenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wat een adhd filmpjes zitten er in de sp.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Ja aim assist is er , en thank god for that, zonder dat ben ik echt nog slechter. In het begin had ik zeg maar een kd van 0.1 LOL en nu zit het wel rond de 1.5 - 2 al dus gaat wel lekker hoogste killstreak was 7 een vliegtuig. En al tonnen uavs gehad natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:44 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat camo's niet meer worden gehaald dmv headshots. En volgens mij is er gewoon aim-assist hoor
Dat je jouw eigen look kan kiezen zie ik ook niet terug? Mijn team ziet het er allemaal het zelfde uit, of zouden ze dezelfde perks in tier 1 hebben?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Speel je op PC of console?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja aim assist is er , en thank god for that, zonder dat ben ik echt nog slechter. In het begin had ik zeg maar een kd van 0.1 LOL en nu zit het wel rond de 1.5 - 2 al dus gaat wel lekker hoogste killstreak was 7 een vliegtuig. En al tonnen uavs gehad natuurlijk.
Dat je jouw eigen look kan kiezen zie ik ook niet terug? Mijn team ziet het er allemaal het zelfde uit, of zouden ze dezelfde perks in tier 1 hebben?
Maar wat betreft je teams uiterlijk, ik denk dat iedereen Ghost gebruiktAnders zou ik t ook niet weten....
.![]()
Ik speel op de PS3, op de pc is er natuurlijk geen aim-assist. Ik kom wel van de PC af kwa call of duty reeks, dus het is nu echt wennen met joystick en dergelijke. Ghost is echt wel een must, want er hangen in TDM dan constant UAVS en counter UAVS in de lucht, en ook van die klote rc-cars die ik niet kan kapot schieten omdat ik aim als een mongool. Als er een olifant op 10 meter afstand stond schoot ik er nog naast lol,
maar bij deze cod mis ik zeg maar het modern warfare 2 gevoel.. ik weet nietmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Tot nu toe alleen bezig met de singleplayer en ik vind hem matig. Teveel toekijken. Als ik een film wil zien ga ik wel naar de bioscoop
A mind with a heart of it's own![]()
heeft iemand trouwens tips hoe ik iemand om een lange afstand kan afknallen? Ik gebruik de mp5(k) en als iemand op 20+ meter zit raak ik hem niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
Ik mis ook iets aan de game, MW2 is iig beter.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Morgen weer lekker knallen als iemand mee wilt doen voeg me ff toe op psn ik dacht O.Roces ja.
latursmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
SMG's zijn eigenlijk niet om ver te schieten. Misschien burstfire proberen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heeft iemand trouwens tips hoe ik iemand om een lange afstand kan afknallen? Ik gebruik de mp5(k) en als iemand op 20+ meter zit raak ik hem niet..![]()
Ik snap niet wat jullie nou allemaal missen, ik vind het echt geniaal.
Misschien dat wapens allemaal een beetje saai klinken maar verder!![]()
![]()
SP uitgespeeld, tsja wat zal ik zeggen.. heb nou niet echt het idee gehad dat ik veel gedaan heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:24 schreef byah het volgende:
SP uitgespeeld, tsja wat zal ik zeggen.. heb nou niet echt het idee gehad dat ik veel gedaan heb
Welke difficulty?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
vandaag bo bij de gamstore voor 49,95 gehaald, daar naast stond mw 2 voor 59,95
xboxlive: dnova79
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Gast... Leer eens typen manquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef Roces18 het volgende:
Ik ben nu level 12 zag keffur and mash al spelen :p maar die zijn al lvl 20, ik heb maar 2 uurtjes gespeeld. Naja, het ziet er inderdaad minder mooi uit dan modern warfare 2, ongeveer de graphics van call of duty 4 heeft het en sommige mappen lijkt net of ik mohaa speel lol die zijn echt lelijk.
Er zitten wel enkele leuke bij maar die met die schotel in de sneeuw die is echt vies klote, ook zie ik regelmatig weer campertjes opduiken maar dat is minder dan in mw2.
Ik gebruik nog steeds de mp5, heb de enfield geprobeerd maar die is een beetje traag, je kan wel duidelijk zien dat als je level 30 bent dan knal je iemand van level 5 met gemak kapot, veel betere wapens dus zoals die AUG HBAR.
Al met al echt een leuk spel maar treyarch blijft niet mijn favoriete studio...
Tevens vertel je wat iedereen al wist, beetje jammer, had liever je eigen mening gehoord.![]()
Graphics zijn minder dan mw2, maar dat had je al kunnen zien op YouTube..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Graphics zijn kut, spawnsysteem is kut, barst nu al van de campers. Waarom moest ik dit spel ook alweer kopen
[ Bericht 68% gewijzigd door nattermann op 09-11-2010 23:11:50 ]Tics van je petten.![]()
Zat de folie er nog maar omheen, dan bracht ik hem morgenochtend terug. Wat een faal.Tics van je petten.![]()
Mja, ik was al niet zo gehyped maar die framedrops in multiplayer zijn toch wel een beetje erg jammer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:13 schreef nattermann het volgende:
Zat de folie er nog maar omheen, dan bracht ik hem morgenochtend terug. Wat een faal.
Morgen de 360 versie eens bekijken.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
MW2 was in het begin ook kut, vooral die normale modes. Toen ik overging naar hardcore heb ik me aardig vermaakt.
Hopelijk is dat hier ook zo, anders zal ik eens kijken of er iemand deze game wil ruilen tegen Fable 3.![]()
![]()
Toch aardig wat negatieve reacties hier, de mensen in mijn vriendenlijst vinden het een geweldige game. Morgen zelf maar eens een oordeel vellen.![]()
De honderd mensen die de game vet vinden zitten em te spelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:29 schreef patrickpsv het volgende:
Toch aardig wat negatieve reacties hier, de mensen in mijn vriendenlijst vinden het een geweldige game. Morgen zelf maar eens een oordeel vellen.. De vijf die het een kutgame vinden komen hier klagen.
![]()
Precies, net in Jungle.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:35 schreef Edwinuss het volgende:
Stikt trouwens nu al van de zielige campers.Tics van je petten.![]()
Net doorgespeeld, en na een tijdje wende ik aan de audio en controls en ging het opeens veel beter!
Net ging het erg kut, maar toen haalde ik een care package, whoppa een chopper gunner
9 kills
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Misschien wel ja, maar dan straalt het topic op dit moment wel negativiteit uit, terwijl dat misschien niet helemaal terecht isquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
De honderd mensen die de game vet vinden zitten em te spelen. De vijf die het een kutgame vinden komen hier klagen.
Ik verwacht trouwens dat de game bij sowieso goed gaat bevallen, aangezien de multiplayer vrij nieuw voor mij zal zijn omdat ik die van MW2 niet gespeeld heb en daarnaast heb ik de singleplayer van Call of Duty altijd geweldig gevonden.
![]()
![]()
One in the chamber bevalt goed overigens
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:46 schreef KoningStoma het volgende:
Twee dingen zij kut aan deze game:
-spawn systeem;
-Matchmaking
-Maps
-Treyarch
Daar is het mee gezegd.![]()
Matchmaking gaat hier wel primaquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:46 schreef KoningStoma het volgende:
-spawn systeem;
-Matchmaking
Daar is het mee gezegd.
En ik ben inderdaad al 3x gespawnd, vlak voor een speler!https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Net ff TDM zitten spelen, jammer dat alle maps zo ongeveer op elkaar lijken. Nergens echt maps waar je makkelijk naar de andere kant kunt schieten. Veel gekloot in gebouwen enzo. Oftewel, iedereen rent rond met de MP5.A mind with a heart of it's own![]()
Niemand die het op de PS3 speeld? Normaal ben ik niet zo'n zeikerd maar MP verloopt echt stroef. Niet dat het niet te spelen is, maar het loopt gewoon niet lekker. Volgens google ben ik ook niet de enige.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu![]()
Maar dat is normaal. Want het zijn black ops.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:50 schreef DrMarten het volgende:
Net ff TDM zitten spelen, jammer dat alle maps zo ongeveer op elkaar lijken. Nergens echt maps waar je makkelijk naar de andere kant kunt schieten. Veel gekloot in gebouwen enzo. Oftewel, iedereen rent rond met de MP5.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:46 schreef KoningStoma het volgende:
-spawn systeem;
-Matchmaking
Daar is het mee gezegd.
na regen, ben ik er.
Ja, ik speel op PS3.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:51 schreef Cid het volgende:
Niemand die het op de PS3 speeld? Normaal ben ik niet zo'n zeikerd maar MP verloopt echt stroef. Niet dat het niet te spelen is, maar het loopt gewoon niet lekker. Volgens google ben ik ook niet de enige.
Eerste match had ik er wel last van, maar daarna niet meerhttps://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Top spel, levels zijn veel beter in balans.
90% minder camping spots.
90% minder vliegtuigen, helicopters en dat soort onzin.
gewoon rennen en knallen
Nothing to see here, carry on![]()
Iedereen die loopt te klagen over de game, even dit:
Op het begin moest ik ook even wennen, maar als je wat meer heb vrijgespeeld en een beetje hebt uitgevonden welke uitrusting goed werkt voor jou dan ben je helemaal om.
Toen ik van cod4 naar cod6 ging dacht ik ook dat die wapens veel te overpowered waren en je veel te accuraat kon schieten op lange afstand, maar daarna vond ik cod6 leuker dan cod4.
Speel nu eerst eens even door, komt goed heurz
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Oja, en speel niet alleen TDM en FFA. Doe eens demo en hardcore als je dat unlocked hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Helemaal mee eens. Heb me prima even kunnen vermaken nog eventjes vanavond. Enige dat ik echt kut vond was het matchmaking systeem (Met een party van 6 man in wager match gaan en dan nog gaan zoeken naar een gamequote:Op dinsdag 9 november 2010 23:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Dit kan zo een topic uit KLB zijnWat een geklaag! Ik heb zelf niet echt veel problemen met de game
)
![]()
Nee klopt.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
QFT!
Dat is niet de enige kutmap.
Ik had net trouwens dat mijn Carepackage op een tegenstander viel. In de 14 dagen dat ik MW2 speelde gebeurde dat nooit.![]()
![]()
Multiplayer![]()
Singleplayer![]()
Over de SP:
-Het verhaal gaat echt van de hak op de tak. Ja het verhaal is goed maar het mag best een standje rustiger...
-Ik heb al meerdere WTF AAARGHHHHH momentjes gehad![]()
-Heb de ps3 gewoon uitgegooid bij Vietnam
Verder overall top spel![]()
![]()
3 urtjes gespeeld, 1e uur werd ik zeldzaam de tiefus in geschoten. Heb verschillende wapens geprobeerd maar momenteel ligt de M16 met red dot me het beste. Ik vind dat iets slomere dan MW2 wel lekker. Vind de graphics prima, napraters allemaal
Wel heel veel levels met huisjes waaruit gecampt kan worden
Nu level 12, morgen ff doorpakken voor de FAMAS![]()
![]()
Heb al jaren een experia box van KPN en heb echt nergens problemen meequote:Op woensdag 10 november 2010 00:02 schreef Jaytonism het volgende:
Matchmaking zal bij mij sowieso bout zijn, want ik heb een Xperia KPN box.
Gewoon de juiste poorten openzetten
![]()
![]()
Ik ben meestal wel voorstander van kleine maps maar hier heb je echt TE veel kleine maps
Verder is het een goede game, die wagger matches zijn er leuk en uitdagend.
En van die statistieken hou ik van![]()
![]()
Kan je met de std versie PS3 ook de mode dead ops spelen?
Of moet je eerst dit level/mode vrij spelen?![]()
Heb nog weinig campers gezien en de campers die ik tegenkwam waren zulke noobs dat je ze gelijk kan knifenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:18 schreef Doopy-X- het volgende:
Wel heel veel levels met huisjes waaruit gecampt kan worden![]()
![]()
4 uur ofzo bezig, level 20. Top game
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Zo vandaag echt ge nolifed![]()
bijna 13 uur gespeeld
level 29
900 kills
115 rc autotje laten ontploffen![]()
bazen game![]()
![]()
Zo he, bij Treyarch weten ze zeker niet wat Checkpoints zijn.
Ben je bijna voorbij een kutstukje, ga je dood als je er net voorbij bent... moet je weer opnieuw beginnen.
Fucking frustrerend. Doe nu al 1 missie 20x ofzo.na regen, ben ik er.
zet hem anders niveautje lager, en als je in een minder chagrijne staat bent speel je hem overnieuw. Dat heb ik tenminste gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 00:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Zo he, bij Treyarch weten ze zeker niet wat Checkpoints zijn.
Ben je bijna voorbij een kutstukje, ga je dood als je er net voorbij bent... moet je weer opnieuw beginnen.
Fucking frustrerend. Doe nu al 1 missie 20x ofzo.![]()
Verder is bursten met je wapens echt van essentieel bellang als je op medium of long range een beetje schappelijk poppetjes wilt afknallen, niet meer dat falende no-recoil MW 2 dus![]()
Btw, hardline icm met spy plane - counter spy splane - care package is geil
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
trouwens pas 2 noobtubers tegengekomen met 8 uur spelen (volgens de ingame klok)"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
DUPLO-mapquote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Singleplayer is veel te veel ouwehoeren, gaan ze weer van alles uitleggen en mag je weer paar minuten alleen meelopen zonder dat je iets mag doen, soms heb je niet eens een wapen en als je er dan wel één hebt kan je er niet mee schieten omdat je hem zo schuin houdt.. Zitten wel aardige stukjes bij, maar échte harde actie niet. Stukje op de heuvels in Vietnam vond ik ook kut, je moest volgens mij naar die mounted machine gun gaan, net onder je waar je in het begin zit, en dan door naar de mounted gun links op de berg (die ik de eerste 4 keer niet zeg) en dan de bunkers in, tot je bij de gele punten bent waar je heen moet.
Online is toch wel prima te doen, wager matches zijn gewoon leukAlles een paar potjes gespeeld net..
Hou MW2 toch nog maar wel even bij de hand
Ben er nog niet echt helemaal over uit of ik dit nu wel of niet liever speel dan MW2. Moet er nog even aan wennen.
Kun je nu trouwens helemaal niets meer van titles etc. behalen door middel van challenges? Want dat vond ik juist leuk... Lekker showen
Ik denk dat het ook een beetje een kwestie is van je weg vinden in nieuwe maps, momenteel verdwaal ik echt aan de lopende band. En waar ik ook last van heb - maar dat zal de eerder genoemde lag dan wel zijn? - is dat ik soms echt 5 hit markers krijg en dan dood ga door wat voor mijn gevoel echt 1 kogel is. Daar klagen mijn vrienden ook al over.
Killstreaks en perks zijn iig wel fijn en ik ben blij dat de secondary weapons niet meer zo belachelijk zijn. En ben volgens mij nog niet dood gegaan door nuketubes![]()
Oh en die verborgen mini game is echt top vermaak, in ieder geval voor eventjes. Denk dat het allemaal wel goed zal komen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Robophatt op 10-11-2010 03:21:17 ]"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
Het is gewoon niet zo noobfriendly als MW2 en daar gaat men nu weer over klagen zou hou je altijd wel wat he.Overigens in 7 uur speeltijd 2 keer genoobtubed![]()
![]()
Net mijn eerste gunnerchopper gehad in Nuketown...schiet wel een stukje makkelijker als in MW2 en dan loopt het aardig op.![]()
![]()
net mn 1e contract waar je ook xp voor krijgt gehaaldwas laatste kans want had nog maar 9minuten om 3 headshots te halen zonder dood te gaan. Gelukkig kwam ik tegen mensen die erg slecht waren en haalde ik 19-2 met minimaal 3headshots in 1 leven
poker, poker, poker![]()
Mensen die klagen posten op fora.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:29 schreef patrickpsv het volgende:
Toch aardig wat negatieve reacties hier, de mensen in mijn vriendenlijst vinden het een geweldige game. Morgen zelf maar eens een oordeel vellen.
De rest speelt de game.
En roepen dat het spel kut is omdat er campers zijn.
Kom op zeg.
Maargoed ik vermaak me prima al heb ik zelf ook wel een reeds veel gehoord puntje van kritiek waar ik niet omheen kon.
Het spawnen.
Regelmatig spawnt er iemand vlak achter me als ik gewoon netjes rondloop en andersom ook.
Jammer.
[ Bericht 13% gewijzigd door Vengerr op 10-11-2010 07:42:32 ]![]()
Vandaag nog even werken, en dan 2 dagen vrijTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Daar moet je van houden of niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef DrMarten het volgende:
Tot nu toe alleen bezig met de singleplayer en ik vind hem matig. Teveel toekijken. Als ik een film wil zien ga ik wel naar de bioscoop
Een extreem voorbeeld is Metal Gear Solid 4.
Daar zaten uren aan cutscenes in en zelf vond ik het geweldig maar anderen knapten er op af.![]()
Ja dat wel, alleen als je een graphic freak bent zoals ik dan moet je maar in je achterhoofd houden dat er meer opties zijn maar iets mindere graphics that's all.quote:Op woensdag 10 november 2010 02:44 schreef Skillstorm het volgende:
Is dit spel het waard om te kopen of niet?
Om 9 uur ga ik weer eens beginnen, dus als iemand zin heeft>?:P Ben wel pas level 12..melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast... Leer eens typen man
Tevens vertel je wat iedereen al wist, beetje jammer, had liever je eigen mening gehoord.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Toen ik gister eindelijk de Famas had vrijgespeeld ging het wel aardig. Je krijgt echt kutwapens als je net begint man, denk niet dat ik snel ga prestigen deze keer.![]()
Welk level ben je dan? Want volgens mij zit je ook zo aan de 50 en om daar nou te blijven hangen...quote:Op woensdag 10 november 2010 07:52 schreef Parvus het volgende:
Toen ik gister eindelijk de Famas had vrijgespeeld ging het wel aardig. Je krijgt echt kutwapens als je net begint man, denk niet dat ik snel ga prestigen deze keer.
gister had ik akimbo pistols ik schieten gebruik ik de hele tijd maar 1 pistool hahahmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik vind het spel echt mega Bruuut!![]()
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.![]()
Gister ook vanaf 9:30 tot 22:00 gespeeld en mijn eerste indrukken zijn hoger dan die van MW2.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:44 schreef SoldMayor het volgende:
Zo vandaag echt ge nolifed![]()
bazen game
MW1 tot prestige 10 lvl 55 gespeeld en kon me in MW2 echt er niet toe zetten. Wat was dat een hoeregame zeg.
Dingen die ik echt >MW2 vind zijn:
* Het veel rustiger zijn van killstreaks, het is niet meer hardline --> harrier --> chopper gunner --> nuke.
* De maps zijn idd kleiner maar daardoor een stuk minder quickscopers, campers en tubers
* Wapens vind ik best prima, inderdaad blij dat er geen ACR inzit.
* statistieken en wereldkaartje met activiteit, incl "waar is het nu dag". Maar wat kwam MW2 hierin te kort zeg. Treyarch houdt echt álles bij, gewoon eng. Was ook al zo met WaW, maar dat was een boutgame verder.
* Elke match die je gespeeld hebt is weer te downloaden en terug te kijken
* inviten van mensen in een party, gelukkig ingame en niet meer die achterlijke psknop indrukken, dan inviten, wat was dat bagger zeg
* Het zelf editen van je playercard zonder dat je die bende eerst moet unlocken
* Het voting systeem van de maps, ideaal
* en niet te vergeten, combat training! En waarom: Dit maakt het voor nieuwe spelers laagdrempeliger. Vriend van me kwam gister langs en wilde wel proberen om te spelen dus combattraining aangeslingerd met 11 bots op het laagste niveau.. Werd ie niet zo afgeknald als wanneer hij rechtstreeks online zou gaan. Hij vond het echt supertof om te kunnen oefenen in plaats van meteen in het diepe gegooid te worden. Mijns inziens echt een fantastisch initiatief van Treyarch! Leuke is ook dat de bots willekeurige namen pakt uit je PSN friendslist.
* Wager matches zijn echt tof! Gun game is echt vet om te doen... eerste keer meteen 2de in de laatste seconde van de eerste plek gekicked..
Nadelen:
* Wat idd wel kut is is het spawn systeem weer, maar dat neem ik maar voor lief...
* Er zit geen hardcore headquarters in!
* 1 ding wat gewoon niet zo slech is maar wel jammer is dat de 360 versieaan aan kunt geven dat de game rechtstreeks moet booten naar de multiplayer.. maar ach, die 2 keer extra op x drukken is ook geen probleem.
Verder kan ik zo ff niks vinden, maar denk dat ik de post nog wel een paar keer moet editen
[ Bericht 6% gewijzigd door Vince22 op 10-11-2010 08:26:18 ]---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso![]()
14 ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Welk level ben je dan? Want volgens mij zit je ook zo aan de 50 en om daar nou te blijven hangen...
gister had ik akimbo pistols ik schieten gebruik ik de hele tijd maar 1 pistool hahah
Ik denk (hoop eigenlijk meer) dat het matchmaken gister zo kut was omdat natuurlijk iedereen online was zo op de eerste dag.![]()
Spyplanes
Enemy die constant spyplanes inzet![]()
Enemy die juist net geen spyplanes inzet wanneer ik mijn SAM neergezet heb
Decoy grenades
Decoy grenades neergooien achter een claymore![]()
![]()
Ondanks de baggere matchmaking en de ontzettend doffe knallen van de granaten waar ik niet aan kan wennen, vind ik hem tof voor menig uurtje MP
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Die wagermatches waren gister wel lachen manquote:Op woensdag 10 november 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Spyplanes
Enemy die constant spyplanes inzet![]()
Enemy die juist net geen spyplanes inzet wanneer ik mijn SAM neergezet heb
Decoy grenades
Decoy grenades neergooien achter een claymore![]()
![]()
Ondanks de baggere matchmaking en de ontzettend doffe knallen van de granaten waar ik niet aan kan wennen, vind ik hem tof voor menig uurtje MP
We moeten nog ff One in the Chamber doen met zijn allen, die shit is vet![]()
![]()
Leugens, je bent er vanaaf gewoon jongen!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:42 schreef Parvus het volgende:
Heb het een beetje druk voor de rest van de week. Ben er waarschijnlijk zondag pas weer![]()
Spyplanes komt omdat nog bijna niemand ze killstreaks heeft veranderd.
Gister ook dat one in the chamber gedaan, meteen daarna opgenomen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik heb hem via Xboxhome ook nog niet ontvangen...quote:Op woensdag 10 november 2010 08:42 schreef Paxcon het volgende:
Als die Wehkamp vandaag nog niet bezorgt word ik chagarijnig![]()
Bwoah, die gungames waren wel tof, maar voordat we daar weer aan beginnen moeten we echt Stoma eerst ergens aan een boom binden. Die knifed me echt 6 keer per potje ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 08:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die wagermatches waren gister wel lachen man
We moeten nog ff One in the Chamber doen met zijn allen, die shit is vet![]()
Oh en ik vind het heel tof tot die snipers komen, want daar krijg ik absoluut geen kills mee.. Ik haat snipen
Ik had ook moeite met shotguns, aangezien de andere 2 al met een SMG rondliepenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah, die gungames waren wel tof, maar voordat we daar weer aan beginnen moeten we echt Stoma eerst ergens aan een boom binden. Die knifed me echt 6 keer per potje ofzo![]()
Oh en ik vind het heel tof tot die snipers komen, want daar krijg ik absoluut geen kills mee.. Ik haat snipen
Ja, we waren maar met 3, de rest stopte er net na het begin mee :/
Dis ik was wel in the money
https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet![]()
Hehe ja ik kan vanavond 1 uurtje spelen. Morgen hele dag niet, vrijdag hopelijk 2 uurtjes, zaterdag niet dus dan zondag weer ;Dquote:Op woensdag 10 november 2010 08:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, je bent er vanaaf gewoon jongen!![]()
Ik ging op zich 1 match wel lekker, toen haalde ik tenminste wat kills met de snipers, alleen die 2e rocket launcher is kutquote:Op woensdag 10 november 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah, die gungames waren wel tof, maar voordat we daar weer aan beginnen moeten we echt Stoma eerst ergens aan een boom binden. Die knifed me echt 6 keer per potje ofzo![]()
Oh en ik vind het heel tof tot die snipers komen, want daar krijg ik absoluut geen kills mee.. Ik haat snipen![]()
![]()
De gang in de missie om Dragunov (ofzo) te vermoorden... AAARRGGHHH!!!!111!!!!!einz!1 Lukte maar niet gisteren
Er spawnen onbeperkt aimbots die gooien met kleine nukes ofzo
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas![]()
Nou, heb er ook 10 uurtjes spelen opzitten. En mijn conclusie is: waardeloos! Haalt bij lange na het niveau van MW2 niet. Het mag de naam koude oorlog niet dragen. Ik vind het meer een science fiction spel. Want, laten we eerlijk zijn laserdots en draadloze camera's bestonden niet in die tijd. En dan haal ik slechts een enkel voorbeeld naar voren. Tevens hebben ze het weten te presteren om de mode search & destroy om zeep te helpen. Je bent namelijk voor zo'n 20 seconden half gehandicapt aangezien je granaten niet werken. Snap best dat ze noobtubing willen voorkomen, maar dit gaat wel heel ver en zeker omdat er een aantal mappen zijn die erg klein zijn. Team deathmath en capture the flag zijn daarentegen wel weer redelijk te doen. Maar vergeet niet na je hebt gerespawnd eerst goed om je heen te kijken, aangezien je nog wel eens in de buurt van een vijand word gedropt. Het kan zijn dat ik nu zo negatief ben omdat ik het spel nog niet echt ken qua beste looproutes e.d. maar kan je nu al vertellen dat ik MW2 beter vind dan B.O. al was het alleen al omdat ze search & destroy zo verkloot hebben.-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Dat spawnsysteem klopt inderdaad niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Nou, heb er ook 10 uurtjes spelen opzitten. En mijn conclusie is: waardeloos! Haalt bij lange na het niveau van MW2 niet. Het mag de naam koude oorlog niet dragen. Ik vind het meer een science fiction spel. Want, laten we eerlijk zijn laserdots en draadloze camera's bestonden niet in die tijd. En dan haal ik slechts een enkel voorbeeld naar voren. Tevens hebben ze het weten te presteren om de mode search & destroy om zeep te helpen. Je bent namelijk voor zo'n 20 seconden half gehandicapt aangezien je granaten niet werken. Snap best dat ze noobtubing willen voorkomen, maar dit gaat wel heel ver en zeker omdat er een aantal mappen zijn die erg klein zijn. Team deathmath en capture the flag zijn daarentegen wel weer redelijk te doen. Maar vergeet niet na je hebt gerespawnd eerst goed om je heen te kijken, aangezien je nog wel eens in de buurt van een vijand word gedropt. Het kan zijn dat ik nu zo negatief ben omdat ik het spel nog niet echt ken qua beste looproutes e.d. maar kan je nu al vertellen dat ik MW2 beter vind dan B.O. al was het alleen al omdat ze search & destroy zo verkloot hebben.
Aan de ene kant kan dat chill zijn, aan de andere kant kan het kut zijn.
Gister een paar keer in standaard TDM gehad dat ik vol de enemy spawn in ren. In een match daardoor wel een killstreak van 15 ofzo gehaald, beetje campy op hun spawn spelen, maar de match daarna was het omgekeerd en werd ik zelf non-stop gespawnkillt![]()
Mooi hoe meer mensen zeiken, hoe minder ik er tegen kom.
3 uurtjes kunnen spelen, eerst een kwartiertje met bots, waar ik een klein beetje van moest huilen, daarna gewoon online TDM. De eerste lvls met de premade classes waren ruk, daarna met een silenced mp5k rond gerend, ging heerlijk.
Ik wil naar huis.![]()
Gisteren toch gehaald. 44 eu bij Saturn
5 potjes multiplayer gespeeld waarvan 2 potjes splitscreen met een maat. Best leuk!
Die theatre isook superleuk om een goed potje terug te kijken.
Wat wel wennen is, vooral dat hele kopen en alles moet ik nog aan wennen en de menu structuur.
Verder speelt het lekker weg allemaal.
1e paar potjes wel gelijk dikke lag maar goed, servers zijn ook net online enzo.
SP ook gespeeld, blijft tof. Lekker meeslepend weer en je blijft spelen, althans dat heb ik.
Leaderboards kloppen volgens mij nog niet. Maat had al paar uur gespeeld en stond dat ie 400 kills ofso had, toen kwam er een update en had ie in ene 900. Voglens mij is dat niet goed.
Zelf ben ik net level 7 na 5 maps gespeeld te hebben.
Ik vind Nuke een hele toffe map. Alleen TDM gespeeld trouwens.
Nog tips qua wapens en perks unlocken? ik heb voor de M16 waarmee ik speelde extended clips en de makarov akimbo. Die gasmasker omgeruild voor marathon.
Ik ga MW2 niet missen, meeste ergenissen zijn eruit merk ik nu al.
Ik had trouwens ook een valkery missele maar snapte echt geen flikker hoe ik dat ding moest gebruiken en blief mezelf uiteraard op
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ik ben ook wel fan
SP is pittig (veteran) en MP zit prima in elkaar. Gisteren wat potjes geprobeerd met mn broertje en zn clique maar die zaten alleen maar te rage-quitten en te roepen dat het zon kutspel wasToen gingen ze weer MW2 spelen
Enige 2 puntjes die ik heb zijn:
- Party systeem op PS3 is echt brak? Ik heb op de hele avond echt maar 2 potjes met mn broer kunnen spelen
- Verschrikkelijke lag en matchmaking system werkt nog niet optimaal.
Anyway, iemand zijn XBox versie ruilen tegen mijn PS3 versie? Als ik niet met mn broer kan spelen blaas ik liever Ross door ze hoof![]()
![]()
Die mini AK47 is wel fijn. Die krijg je geloof ik in Level 19. Daarvoor heb ik met de Enfield gespeeld. Die is ook goed te doen. De perks die ik gebruik zijn hoofdzakelijk lightweight warlord en marathon. Wel chill dat je nu ook met 2 wapen equipments kunt rushen. Of nouja rushen, je kunt niet meer onbeperkt sprinten, dat is ook wel jammer.-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-![]()
Fruitertquote:Op woensdag 10 november 2010 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben ook wel fan
SP is pittig (veteran) en MP zit prima in elkaar. Gisteren wat potjes geprobeerd met mn broertje en zn clique maar die zaten alleen maar te rage-quitten en te roepen dat het zon kutspel wasToen gingen ze weer MW2 spelen
- Party systeem op PS3 is echt brak? Ik heb op de hele avond echt maar 2 potjes met mn broer kunnen spelen
Anyway, iemand zijn XBox versie ruilen tegen mijn PS3 versie? Als ik niet met mn broer kan spelen blaas ik liever Ross door ze hoof
Je mag het proberenAl is de matchmaking op de 360 net zo bagger. Dat er gisteren 1,8 miljoen spelers online waren was echt niet te behappen door de servers blijkbaar
Nou, bij op de xbox is de matchmaking hetzelfde. Ook gewoon een drama.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ben ook wel fan
Anyway, iemand zijn XBox versie ruilen tegen mijn PS3 versie? Als ik niet met mn broer kan spelen blaas ik liever Ross door ze hoof![]()
We zaten gister in een party van 5 man en paar kregen steeds de melding "this party is no longer active" ofzo.na regen, ben ik er.
Goed, mijn exemplaar voor de PS3 gaat terug. Ik vind het er zo bagger uitzien dat ik zelfs in het menu van de PS3 ging checken of hij wel op een HD resolutie stond.
Onscherpe graphics, half-assed textures.....
Ik ga m omruilen voor de PC versie.
MP voelde ook niet juist op een console.
De campaign is wel bruut!Maar ik vind hem grafisch ERG tegenvallen op de PS3.
Heb stiekum wel even Dead Ops gespeeld. GE-WEL-DIG!
[ Bericht 5% gewijzigd door J.Clarkson op 10-11-2010 09:58:52 ]In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
PC topic is trouwens hilarisch
Half topic vol met huilies dat de game niet werkt (MAAR IK HEB TOCH SPECS!111) en de andere helft zeggen 'dat ze blij zijn dat ze het eerst 'getest'' hebben en dat dit de reden is dat ze nooit meer games legaal kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You're shitting me.....quote:Op woensdag 10 november 2010 10:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Half topic vol met huilies dat de game niet werkt (MAAR IK HEB TOCH SPECS!111) en de andere helft zeggen 'dat ze blij zijn dat ze het eerst 'getest'' hebben en dat dit de reden is dat ze nooit meer games legaal kopen.![]()
![]()
![]()
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:13 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zo blij dat consoleversies nooit last hebben van net te lage specs oid. Precies de reden waarom ik ooit een 360 heb gekocht, omdat ik het beu was om constant mijn PC te moeten upgraden
En dan nog consoles blijven bashenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:13 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
![]()
![]()
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Ja ik moest mezelf inhouden om niet iets trollerigs te posten
Arme PC gamertjes
Enfin, welke killstreaks gebruiken jullie? Ik ben eigenlijk van mening dat je het beste odd-improving streaks kan gebruiken (zoals spyplane, counterspyplane, SAM, care package etc) dan dingen als die buggy enzo. Dit omdat de killstreak-kills niet tellen voor je killstreak en, als je dus de chopper gunner of dogs wil, je beter af bent om je zelf een voordeel te geven tov van je tegenstanders middels je eerste 2 killstreaks.![]()
Ik vind die SAM echt briljant, zeker omdat er om de minuut wel weer een spyplane geactiveerd wordt
ik kwam naar het forum om een soortgelijk verhaal te typen, los van S&D; die heb ik (nog) niet gespeeld.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Nou, heb er ook 10 uurtjes spelen opzitten. En mijn conclusie is: waardeloos! Haalt bij lange na het niveau van MW2 niet. Het mag de naam koude oorlog niet dragen. Ik vind het meer een science fiction spel. Want, laten we eerlijk zijn laserdots en draadloze camera's bestonden niet in die tijd. En dan haal ik slechts een enkel voorbeeld naar voren. Tevens hebben ze het weten te presteren om de mode search & destroy om zeep te helpen. Je bent namelijk voor zo'n 20 seconden half gehandicapt aangezien je granaten niet werken. Snap best dat ze noobtubing willen voorkomen, maar dit gaat wel heel ver en zeker omdat er een aantal mappen zijn die erg klein zijn. Team deathmath en capture the flag zijn daarentegen wel weer redelijk te doen. Maar vergeet niet na je hebt gerespawnd eerst goed om je heen te kijken, aangezien je nog wel eens in de buurt van een vijand word gedropt. Het kan zijn dat ik nu zo negatief ben omdat ik het spel nog niet echt ken qua beste looproutes e.d. maar kan je nu al vertellen dat ik MW2 beter vind dan B.O. al was het alleen al omdat ze search & destroy zo verkloot hebben.
Maar jeetje mina, ook als ik kijk naar filmpje van die ownert Sandy Ravage dan valt me op dat er nergens een burst nodig is. Dat vind ik toch wel de grootste tegenvaller, ik had veel moeite om het contract van de Druganov rond te krijgen en mijn m16 is ook niet wat het geweest is. Ik denk dat het net zo een blamage is als World at War waar op een gegeven moment iedereen met een MP40 of in dit geval een ander vergelijkbare gun rondloopt en blijft sprayen.
Vanochtend had ik al een discussie met een collega in de tram hierover, hij vond het geweldig gisteren; lekker rennen en vol een magazijn in iemand pompen. MW2 vond hij minder omdat al die anderen zo goed waren.
Dat is precies mijn argument, maar dan omgekeerd. MW2 kon je goed zijn door middel van beheerst schieten en uitgekiende tactieken, dat ga ik hier denk ik wel heel erg missen....
PS. gamertag: predacore
[ Bericht 2% gewijzigd door Predacore op 10-11-2010 10:41:52 (spelfout ^^) ]![]()
Hou op.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef deepart het volgende:
[..]
En dan nog consoles blijven bashen
Deze enige snerende posts richting andere platforms die ik recent heb gezien kwamen in het PS3/360 topic voorbij waaien.
Pc noobs dit.
Pc sukkels dat.
Wie het ook zegt doet er niet toe het is sowieso volkomen infantiel.
Anyway.
Zitten er nou co-op missies in of alleen de zombie mode?
De spec ops co-op missies dat je die sterren moest verdienen vond ik in MW2 helemaal geweldig maar ik vrees dat het er niet in zit.![]()
![]()
Vind hem echt leuk![]()
Weer beetje met vrienden rondrennen en wat schieten.![]()
Gelukkig heb ik bijna geen vergelijkings materiaal, aangezien ik nog nooit een Infinty ward CoD heb gespeeld, alleen WaW![]()
Dus alles is voor mij bijna nieuw.![]()
![]()
Geweldig alle huil reacties hier.
Vorige week zat iedereen te hypen en te hypen dat dit de beste game OOIT zou worden.
Toen gaf ik mijn mening dat ik er niets van verwachtte omdat treyarch zo hard zuigt. En toen zat iedereen tegen me te zeiken blablabla.
Nu is de game er en iedereen doet huilen.
Graphics kut? tief in elkaar man. ik weet niet hoe jullie de multiplayer spelen maar ik loop te rushen en te springen en te duiken als een modderfokker. ik zie de graphics helemaal niet.
Kut geluid. Donder op. Niet s beter, niets slechter als MW2. (geluiden zijn volgens mij 1 op 1 over genomen van MW2)
De mappen zijn VET (op 2 na maar kan de namen niet herinneren. maar die mappen zijn met S&D misschien wel weer heel vet ofzo). Las de vorige pagina's dat nuketown zo kut was. Dat is dus niet zo. je weet gewoon de weg in het level nog niet pannekoek.
Het is goed/beter gebalanceerd. alleen te veel spyplanes. en dat RC karretje haal je te snel. En hij is vet irritant
Het systeem dat je je troep moet kopen vind ik wel goed gevonden.
Gister van 22:30 tot 2:00 gegamed ofzo. en 9 van de 10x gewoon een goede verbinding zonder lag. tewijl we eigenlijk alleen tegen amerikaantjes an het spelen waren.
Dus het scoort beter dan ik verwacht had
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
vanavond ook maar eens de mp doen, is er al een big booty clan?
xboxlive: dnova79
misschien moet ik terugkomen op mijn eerdere reactie,
ik heb gisteren de hele avond in mijn eentje gespeeld, lonely me.
wellicht is het spel beter te behappen als je in een party speelt en een beetje map control kan hebben zodat alles ook wat rustiger er aan toe gaat. Dat ik niet de hele tijd met lood gekieteld word door al die SMG's.
(SMG = Super Mega Gay)![]()
gisteren heb ik hem daar gekocht voor 48 euro (PS3 en Xbox zelfde prijs)quote:Op woensdag 10 november 2010 11:03 schreef Elkouw het volgende:
Weet iemand de prijs bij Mediamarkt Rotterdam / Beijerlandselaan?
![]()
Counter spy planes zijn baas. Lekker op mannetjes schieten, en ze weten maar niet waar je zit"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
http://denkirson.xanga.com/735016527/black-ops/
stats van de wapens, inclusief running speed en recoil in alle 4 richtingen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Sorryquote:Op woensdag 10 november 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik knife iedereen als ik de kans krijg bij gungame. Dan hebben ze slechtere wapens.
![]()
Het is ook echt heel slim, maar gruwelijk irritant omdat het jou wel lukt en mij nietquote:Op woensdag 10 november 2010 11:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
SorryIk knife iedereen als ik de kans krijg bij gungame. Dan hebben ze slechtere wapens.
Ik knife te vaak te laat of mis
Dude, ben je slechthorend?quote:Kut geluid. Donder op. Niet s beter, niets slechter als MW2. (geluiden zijn volgens mij 1 op 1 over genomen van MW2)
tof spel. Moet alleen de maps weer leren kennen
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/![]()
Ik had in dat laatste potje wel een beetje wraaak door jou wat, 4 keer te kniven?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
SorryIk knife iedereen als ik de kans krijg bij gungame. Dan hebben ze slechtere wapens.
![]()
![]()
KloptDaaruit blijkt dat de M14 veel beter is kwa damage en acc dan de FN Fal, terwijl volgens de ingame stats de Fal betere acc hoort te hebben.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:17 schreef gniffie het volgende:
http://denkirson.xanga.com/735016527/black-ops/
stats van de wapens, inclusief running speed en recoil in alle 4 richtingen![]()
![]()
Alle oneliner zijn vrijwel het zelfde als MW2. (een paar dan het viel me op. boeiend.)quote:
Het geluid is gewoon niet slecht/slechterOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Alle oneliner zijn vrijwel het zelfde als MW2. (een paar dan het viel me op. boeiend.)
Het geluid is gewoon niet slecht/slechter
Duidelijk verschil met alles.
Die granaten
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Als iemand nu aan het spelen is op de xbox mij gamertag is i RuleZ The x dus als je mij ff kan toevoege en met mij kan spelen zou dat fijn zijn al me vrienden zijn momenteel @ school , werklife is a bitch just deal with it![]()
Alleen al door je gamertag sla ik je ff overquote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef alimomeny122 het volgende:
Als iemand nu aan het spelen is op de xbox mij gamertag is i RuleZ The x dus als je mij ff kan toevoege en met mij kan spelen zou dat fijn zijn al me vrienden zijn momenteel @ school , werk![]()
![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef alimomeny122 het volgende:
Als iemand nu aan het spelen is op de xbox mij gamertag is i RuleZ The x dus als je mij ff kan toevoege en met mij kan spelen zou dat fijn zijn al me vrienden zijn momenteel @ school , werkhardop
![]()
![]()
![]()
Er zit een Z in. Èn een X.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Alleen al door je gamertag sla ik je ff over![]()
![]()
Ja jezus wat maakt zo een gamertag nou uit XD ik moest dat toen paar maandjes trg doen voor een clan heb er wel spijt van maarja -.- het is zo saai alleen black ops spelelife is a bitch just deal with it![]()
koop een fatsoendelijk surround setje.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Duidelijk verschil met alles.
Die granatenOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Ik moest nog harder lachenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:36 schreef alimomeny122 het volgende:
Ja jezus wat maakt zo een gamertag nou uit XD ik moest dat toen paar maandjes trg doen voor een clan heb er wel spijt van maarja -.- het is zo saai alleen black ops spele![]()
![]()
Ik ben ook aan het werk.
Heb m'n gamertag trouwens weer veranderd. Het is nu xX NoCopEzZ McSkiLlZzz xx![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:43 schreef Parvus het volgende:
Ik ben ook aan het werk.
Heb m'n gamertag trouwens weer veranderd. Het is nu xX NoCopEzZ McSkiLlZzz xx!
je mist een S in je tag trouwens![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2010 11:44:09 ]![]()
Het gaat om de soundeffect hequote:Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Alle oneliner zijn vrijwel het zelfde als MW2. (een paar dan het viel me op. boeiend.)
Het geluid is gewoon niet slecht/slechterAndere voetstappen, granaten hebben een doffe inslag, geweren klinken iets doffer.
Het is niet slechter, maar wel echt totaal anders.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Heb ik, daar worden die geluiden echt niet anders van hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
koop een fatsoendelijk surround setje.
Misschien met jij eens een goed setje halen of gewoon een gehoorapperaat.
Die voetstappen, ik heb aldoor het idee alsof iemand vlak achter me aan loopt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Fuck jouquote:Op woensdag 10 november 2010 11:43 schreef Parvus het volgende:
Ik ben ook aan het werk.
Heb m'n gamertag trouwens weer veranderd. Het is nu xX NoCopEzZ McSkiLlZzz xxWhatever happened to Idovon
![]()
![]()
NoScope NoSkillsquote:Op woensdag 10 november 2010 11:43 schreef Parvus het volgende:
Ik ben ook aan het werk.
Heb m'n gamertag trouwens weer veranderd. Het is nu xX NoCopEzZ McSkiLlZzz xx
Hoe kan je trouwens je naam in CoD veranderen?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik, daar worden die geluiden echt niet anders van hoor.
Die voetstappen, ik heb aldoor het idee alsof iemand vlak achter me aan loopt.![]()
![]()
al hadden ze het 1 op 1 gekopieerd was het ook niet goed geweest. ik vind het best zo en ik vind dat mensen niet zo moeten zeiken.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is niet slechter, maar wel echt totaal anders.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
tis wat, jung.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Gisteravond eigenlijk alleen maar Team Deathmatch gespeeld, vanavond maar even lekker XP hoeren met Domination. Zou leuk zijn om met wat FOK'ers te spelen dus graag invite in de party als ik online kom bitches![]()
![]()
volgens mij zijn er steeds 3 fok-partys. Ik had gister 18 fokkers online die aan de Black Ops zaten
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."![]()
http://www.gamer.nl/game/xbox360/callofdutyblackops/
En dan dat filmpjeEn dan vooral die 'meid' op het einde. "Ik ga met CoD BO slapen,ik ga er echt alles mee doen. Sommige mensen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
hallo gamer-slaafjes
wie gamen? van de week?
PM even je naam
geen noobs , dus gewoon hardcoreOp maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.![]()
Ik heb een leuk fijtje voor jullie dat ik ontdekt heb.
Havana is:
crossfire maar dan gespiegeld/omgedraaid!
[ Bericht 0% gewijzigd door -Datdus- op 10-11-2010 12:18:14 ]![]()
Audio settings. Zet hem op loud en "Surround headset"quote:Op woensdag 10 november 2010 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik, daar worden die geluiden echt niet anders van hoor.
Die voetstappen, ik heb aldoor het idee alsof iemand vlak achter me aan loopt.
Bob's your uncle.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:55 schreef Friesz het volgende:
En dan dat filmpjeEn dan vooral die 'meid' op het einde. "Ik ga met CoD BO slapen,ik ga er echt alles mee doen. Sommige mensen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daa doar zooin Helikoiptjer overjeen vliekt. Ik hoip dhat zij dat bjeter hebben kedaan
![]()
![]()
ow myquote:Op woensdag 10 november 2010 11:55 schreef Friesz het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
feitjequote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Havana is:
[ afbeelding ]
crossfire maar dan omgedraaid!![]()
crossfire was cool, havana nog niet gespeeld. ben dus benieuwd.
maar ik heb een beetje het gevoel dat er 2 kampen zijn, Infinity Ward vs. Treyarch.
ook in het filmpje van gamer.nl hoor je dat mensen World at ware beter vonden dan Modern Warfare 2.
Onbegrijpelijk...
Ik moet mezelf dan maar tot het Infinity Ward kamp rekenen denk ik...![]()
Toch vind ik dat bo meer het cod4 gevoel heeft dan mw2.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:03 schreef Predacore het volgende:
crossfire was cool, havana nog niet gespeeld. ben dus benieuwd.
maar ik heb een beetje het gevoel dat er 2 kampen zijn, Infinity Ward vs. Treyarch.
ook in het filmpje van gamer.nl hoor je dat mensen World at ware beter vonden dan Modern Warfare 2.
Onbegrijpelijk...
Ik moet mezelf dan maar tot het Infinity Ward kamp rekenen denk ik...![]()
Trouwens ik speel nu met headset (aangezien mn vriendin tureluur wordt van die geluiden (ik neem het haar niet kwalijk) maar dat is wel even wat anders dan surroundJe hoort alles beter
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Godver ik had dat serieus maar chrome onderstreepte het als fout.
Machine > Man![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Havana is:
[ afbeelding ]
crossfire maar dan omgedraaid!![]()
![]()
Surround headset is nog beter.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Trouwens ik speel nu met headset (aangezien mn vriendin tureluur wordt van die geluiden (ik neem het haar niet kwalijk) maar dat is wel even wat anders dan surroundJe hoort alles beter
[..]
Machine > Man
edit: Dat wijf staat stijf van de coke ofzo!Ach ja, iig beter dan die tientonners met zweetlucht en hangtieten die kwijlen over WoW
[ Bericht 9% gewijzigd door J.Clarkson op 10-11-2010 12:12:46 (bitch aan de drugs) ]In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
welke, wat kost dat, en waar haal ik die?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:10 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Surround headset is nog beter.![]()
Er zijn verschillende soorten. Ik heb deze:quote:Op woensdag 10 november 2010 12:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
welke, wat kost dat, en waar haal ik die?
http://www.headsetcenter.(...)ePlqUCFRsv3godCXJV-w
Black Ops heeft ook een speciale audio setting voor surround headsets.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Ik heb http://www.consoleshop.nl(...)CRlqUCFcOJDgodCTlbiwquote:Op woensdag 10 november 2010 12:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
welke, wat kost dat, en waar haal ik die?![]()
dan zou ik hem wel hier kopen:quote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik heb http://www.consoleshop.nl(...)CRlqUCFcOJDgodCTlbiw
http://www.redcoon.nl/ind(...)d/20002/refId/tweak/![]()
En hoe was het met de NAT status? Gister met party van 4 gedaan en niks aan de hand. Of misschien heeft het iets met level te maken? Dat je iets gaat doen, wat pas van lvl 19 kan?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nou, bij op de xbox is de matchmaking hetzelfde. Ook gewoon een drama.![]()
We zaten gister in een party van 5 man en paar kregen steeds de melding "this party is no longer active" ofzo.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Geen optical audio connector? Wat een kut ding dan. (als het zo is)quote:Op woensdag 10 november 2010 12:26 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik heb http://www.consoleshop.nl(...)CRlqUCFcOJDgodCTlbiwIn the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Turtle Beach X41, maar die ga je te duur vinden! Hij werkt wel echt superquote:Op woensdag 10 november 2010 12:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
welke, wat kost dat, en waar haal ik die?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nee aan NAT ligt het niet, had het ook 2x met 2 vrienden van me gister, en onze NAT staat gewoon openquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En hoe was het met de NAT status? Gister met party van 4 gedaan en niks aan de hand. Of misschien heeft het iets met level te maken? Dat je iets gaat doen, wat pas van lvl 19 kan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En hoe was het met de NAT status? Gister met party van 4 gedaan en niks aan de hand. Of misschien heeft het iets met level te maken? Dat je iets gaat doen, wat pas van lvl 19 kan?Iedereen had hier last van.. We waren ook met 6 man, Fsmxi had het even opgezocht.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:50 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Nee aan NAT ligt het niet, had het ook 2x met 2 vrienden van me gister, en onze NAT staat gewoon open
Denk dat de servers gewoon een beetje overflown waren![]()
![]()
Turtle beach px 21 is ook een lekkere headset! heerlijk geluid komt eruit.at the end of the day, it's all about her.![]()
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:54 schreef Michhas het volgende:
Iedereen had hier last van.. We waren ook met 6 man, Fsmxi had het even opgezocht.
Denk dat de servers gewoon een beetje overflown waren
Al viel het mij allemaal mee hoor, het was 4x erger bij Fifa 11![]()
Had gister voor de rest niet heel veel lag dus..![]()
![]()
Ik weet het nog niet zo goed met dit spel.
Dat de gameplay langzamer is, bevalt me niks.
Had het liever sneller gezien.
Echt een dik voordeel is het noobtube gehalte, in een avond spelen maar 1 op men donder gehad.
Is al eerder gepost, maar het spawnen is drama.
Op nuketown (lache level) spawn je af en toe naast je tegenstander, als je mazzel hebt spawnt jou team er op dat moment dan ook, heb je pech sta je in eens tegen 4 a 5 tegenstaners :/
Campers niet echt last van gehad, af en toe een maar ja valt me te leven.
Verbinding + matchmaking is ruk (ps3), hopelijk omdat het erg druk was en dus tijdelijk.
10 min bezig zijn om in een lobby te komen met zen 3en en alle 3 goeie verbinding.
Zit je vervolgens in een game, heb je twee blokjes.
Flank je een speler, rag je een heel magazijn zijn kant op, hij draait zich om en schiet jou met een big smile en 2 kogels neer, like wft?![]()
Is die alleen te gebruiken met een Xbox? Wat een beest zegquote:Op woensdag 10 november 2010 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Turtle Beach X41, maar die ga je te duur vinden! Hij werkt wel echt super
Je kan een connectortje kopen die van de Xbox versie een PS3 versie maakt
* gaat sparenMmmm ziet er ook goed uit. Bekabeld is altijd beter dan draadloos neem ik aan? (ivm lag?)quote:Op woensdag 10 november 2010 12:14 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Er zijn verschillende soorten. Ik heb deze:
http://www.headsetcenter.(...)ePlqUCFRsv3godCXJV-w
Black Ops heeft ook een speciale audio setting voor surround headsets.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2010 13:20:54 ]![]()
Al kost ie ¤ 2000,- daar lach ik om.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:39 schreef Predacore het volgende:
[..]
dan zou ik hem wel hier kopen:
http://www.redcoon.nl/ind(...)d/20002/refId/tweak/![]()
persoonlijk heb ik hem dan toch wel gekocht een maand geleden, puur om in starcraft2 2vs2 te praten met mijn maatje. ik zocht een goedkope headset.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:33 schreef Parvus het volgende:
[..]
Al kost ie ¤ 2000,- daar lach ik om.
CoD speel ik het liefst met mijn 5.1 optical surround setje en dan natuurlijk extra hardsubwoofer @ max.
![]()
Duurt bij jullie het vinden van een game op de Xbox ook zo lang?
Kan gerust 2 minuten wachten voor ik in een game kom, en dan zitten er nog max 5 andere spelers in. Speel echt nooit met max aantal spelers.![]()
Lees anders ff voor je iets postquote:Op woensdag 10 november 2010 13:49 schreef byah het volgende:
Duurt bij jullie het vinden van een game op de Xbox ook zo lang?
Kan gerust 2 minuten wachten voor ik in een game kom, en dan zitten er nog max 5 andere spelers in. Speel echt nooit met max aantal spelers.
Nu level 9 online, na 2 uurtjes, gaat best snel dus. Vanmiddag de single player beginnen.
Het spel is tof.
Het autotje die bij de prestige zat is ook erg tof
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Mooi! Ik heb em nog niet, maar vond het al te mooi dat Crossfire weer een kopie was van ik meen Dawnville uit COD 1. COD 1 overigens nog steeds de beste ooit, Modern Warfare 1 vond ik net iets sterker dan Modern Warfare 2, dus ben benieuwd wat BO ons brengt..quote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Havana is:
[ afbeelding ]
crossfire maar dan gespiegeld/omgedraaid!![]()
BO lijkt in elk geval meer op MW1 dan op MW2 dat zeker.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:56 schreef Reljem het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb em nog niet, maar vond het al te mooi dat Crossfire weer een kopie was van ik meen Dawnville uit COD 1. COD 1 overigens nog steeds de beste ooit, Modern Warfare 1 vond ik net iets sterker dan Modern Warfare 2, dus ben benieuwd wat BO ons brengt..* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Dit viel mij ook al op inderdaad.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Havana is:
[ afbeelding ]
crossfire maar dan gespiegeld/omgedraaid!
ook cliffside (WaW) en crisis (BO) hebben bepaalde zelfde elementenOut! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Tering wat zijn die honden irritant zeg
Kapot schieten.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:11 schreef delano.888 het volgende:
Tering wat zijn die honden irritant zeg![]()
![]()
Gewoon helemaal niet schieten, dan doen ze niksquote:Op woensdag 10 november 2010 14:11 schreef delano.888 het volgende:
Tering wat zijn die honden irritant zeg![]()
![]()
Klopt. Het snoer is volgens mij ook iets van 3,5 meter lang ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is die alleen te gebruiken met een Xbox? Wat een beest zeg
Je kan een connectortje kopen die van de Xbox versie een PS3 versie maakt
* gaat sparen
[..]
Mmmm ziet er ook goed uit. Bekabeld is altijd beter dan draadloos neem ik aan? (ivm lag?)Lang genoeg voor mij. Het geluid is echt super!
gooi me eens op de chatquote:Op woensdag 10 november 2010 14:20 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Klopt. Het snoer is volgens mij ook iets van 3,5 meter lang ofzo.Lang genoeg voor mij. Het geluid is echt super!
![]()
![]()
Vandaag maar eens dat offline gedeelte gespeeld bij de MP omdat mn huisgenoot aan het downloaden is. Als het spel niet lagged is het eigenlijk best prima te spelen, mn bursts van mn m16 raakten, ik kon mensen kniven, werkte goedLaten we hopen dat het online snel ook zo zal zijn
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Wat speel je dan offline?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:48 schreef dreamzk het volgende:
Vandaag maar eens dat offline gedeelte gespeeld bij de MP omdat mn huisgenoot aan het downloaden is. Als het spel niet lagged is het eigenlijk best prima te spelen, mn bursts van mn m16 raakten, ik kon mensen kniven, werkte goedLaten we hopen dat het online snel ook zo zal zijn
Kan je ook met vrienden splitscreen tegen bots?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Waar is die tijd dat mensen gewoon naar de winkel gingen om een spel te kopen.
Dan had je dit gezeik niet, behalve als ze uitverkocht zijn.
Ja, ik weet.. sommige mensen hebben geen tijd e.dna regen, ben ik er.
Geen tijd is ook iets nieuws. Vroeger hadden we tijd zat en nu ook. Het is maar net hoe opgejaagd je je voelt.....quote:Op woensdag 10 november 2010 15:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, ik weet.. sommige mensen hebben geen tijd e.dIn the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Ik had gister op het laatste moment besloten hem toch maar te bestellen aangezien dat 10 euro minder is en ik had verwacht die het dan wel bezorgt zou zijn als ik thuis was, maar ik had idd beter naar de winkel kunnen gaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, ik weet.. sommige mensen hebben geen tijd e.d![]()
ik dacht net trouwens dat het er eindelijk was, maar ipv de TNT bezorger, was het mijn opa die ff snel iets in de brievenbus deed.![]()
![]()
Zelfde als online, alleen dan wel met bots. En ja, je kan splitscreen spelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat speel je dan offline?
Kan je ook met vrienden splitscreen tegen bots?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
+1 voor je opa, deden we hier ook op kantoor. tijdens de rookpauze even stiekem aanbellen, gelijk de mensen die via post hadden besteld naar de deur toe rennen. *grappig*quote:Op woensdag 10 november 2010 15:08 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
Ik had gister op het laatste moment besloten hem toch maar te bestellen aangezien dat 10 euro minder is en ik had verwacht die het dan wel bezorgt zou zijn als ik thuis was, maar ik had idd beter naar de winkel kunnen gaan.![]()
ik dacht net trouwens dat het er eindelijk was, maar ipv de TNT bezorger, was het mijn opa die ff snel iets in de brievenbus deed.
verder,
10 euro goedkoper? 48 euro bij mediamarkt maakt ervan dat jij hem voor 38 kan kopen?![]()
krijg je daar ook XP voor en ranks etc.?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zelfde als online, alleen dan wel met bots. En ja, je kan splitscreen spelen.![]()
Ja, alleen dan wel gescheiden van de online mode natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Predacore het volgende:
[..]
krijg je daar ook XP voor en ranks etc.?Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Nice.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja, alleen dan wel gescheiden van de online mode natuurlijk.
Hoe heet die mode?
Heb gisteren nog naar gezocht maar niet gevonden.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Die heet Combat Training.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice.
Hoe heet die mode?
Heb gisteren nog naar gezocht maar niet gevonden.na regen, ben ik er.
Nee, ik heb hem voor 50, aangezien de game hier in dit gat gewoon voor 60 euro in de winkel ligtquote:Op woensdag 10 november 2010 15:17 schreef Predacore het volgende:
[..]
+1 voor je opa, deden we hier ook op kantoor. tijdens de rookpauze even stiekem aanbellen, gelijk de mensen die via post hadden besteld naar de deur toe rennen. *grappig*
verder,
10 euro goedkoper? 48 euro bij mediamarkt maakt ervan dat jij hem voor 38 kan kopen?heb er zelf 35 voor betaald aangezien ik 15 gesponsord kreeg van mijn broer
![]()
![]()
TVP voor thuisquote:Op woensdag 10 november 2010 11:52 schreef Robophatt het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ack_ops_review_ooit/
Wat een baas![]()
![]()
Die gast lijkt op Don Vito van Viva La Bam.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:52 schreef Robophatt het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)ack_ops_review_ooit/
Wat een baas![]()
En wtf is Zork?na regen, ben ik er.
PARDON?quote:Op woensdag 10 november 2010 15:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die gast lijkt op Don Vito van Viva La Bam.![]()
En wtf is Zork?![]()
![]()
!
Het is de allereerste adventuregamequote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
I don't know. Heb ik iemand beledigd?En het is een easter egg in black ops
Oeh oeh vet!quote:Op woensdag 10 november 2010 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is de allereerste adventuregameEn het is een easter egg in black ops
![]()
![]()
Aha, okee. Nice.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is de allereerste adventuregameEn het is een easter egg in black ops
na regen, ben ik er.
Heeft er al iemand ervaring met hacker pro? en hoe kan je deze bemachtigen?
Hacker
Standard: Detect enemy equipment and explosives
Pro: Booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly![]()
Jezus hoezo ben ik ZO slecht?!Iemand tips?
MW2 heb ik vrijwel niet gespeeld, vorige week nog eventjes met een vriend online dan wel. Ik was zelfs lvl 1 nog, al had ik het spel al een jaar, moet je nagaanMaar toen was ik nog stukken beter dan op Black Ops.
In Call of Duty 4 stond ik altijd bovenaan in de potjes![]()
![]()
WHY. Scavenger en Hardline op één rij
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Elke perk heeft challenges, finish die en je gaat pro.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:43 schreef Predacore het volgende:
Heeft er al iemand ervaring met hacker pro? en hoe kan je deze bemachtigen?
Hacker
Standard: Detect enemy equipment and explosives
Pro: Booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly![]()
Uit deze post maak ik op dat jij een kutcamper bentquote:Op woensdag 10 november 2010 16:13 schreef Baghdaddy het volgende:
WHY. Scavenger en Hardline op één rij![]()
![]()
Vergeet em niet te kopen als je em hebt vrijgespeeld. Had net Sleight of Hand vrijgespeeld en na 3 potjes had ik echt zoiets van "wat is er ingodsnaam pro aan..?"quote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Elke perk heeft challenges, finish die en je gaat pro.
Keek ik nog eens in het menu, moest ik em kopen voor 2000 CP![]()
![]()
thank youquote:Op woensdag 10 november 2010 16:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Elke perk heeft challenges, finish die en je gaat pro.![]()
Oefenen. Verschillende wapens proberen en kijken welke je het beste ligt, verschillende wapens op verschillende maps gebruiken.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:48 schreef LeNick het volgende:
Jezus hoezo ben ik ZO slecht?!Iemand tips?
Ik ben bijvoorbeeld echt zwaar beroerd met SMG's en iron sights. Daarentegen vind ik het weer heerlijk om met de M16+red dot te spelen terwijl anderen NIETS met burst-wapens hebben.
Kies ook een perk die bij je past als je ze kan gaan kopen.
Mijn probleem is dat ik op zich redelijke kills maak maar echt TE vaak vanachter dood ga, wordt de meeste keren van achteren geschoten, geen idee hoe ik dat tegen kan gaan
Combat training is in BO waarschijnlijk ook goede oefenstof, zelf nog niet bekeken.![]()
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Vergeet em niet te kopen als je em hebt vrijgespeeld. Had net Sleight of Hand vrijgespeeld en na 3 potjes had ik echt zoiets van "wat is er ingodsnaam pro aan..?"
Keek ik nog eens in het menu, moest ik em kopen voor 2000 CP![]()
Dit. Ik had laatst 34/33.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oefenen. Verschillende wapens proberen en kijken welke je het beste ligt, verschillende wapens op verschillende maps gebruiken.
Ik ben bijvoorbeeld echt zwaar beroerd met SMG's en iron sights. Daarentegen vind ik het weer heerlijk om met de M16+red dot te spelen terwijl anderen NIETS met burst-wapens hebben.
Mijn probleem is dat ik op zich redelijke kills maak maar echt TE vaak vanachter dood ga, wordt de meeste keren van achteren geschoten, geen idee hoe ik dat tegen kan gaan![]()
![]()
Achterstevoren lopenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik op zich redelijke kills maak maar echt TE vaak vanachter dood ga, wordt de meeste keren van achteren geschoten, geen idee hoe ik dat tegen kan gaan
slecht nieuws![]()
Call of Duty: Black Ops- 15th Prestige Lobby + Challenges II Xp Hack II Exclusive II Yes Already II door THETECHGAME & XboxMb
de eerste XP hack is alweer bekend, (wel mooi filmpje btw) maar het doet niet af aan het feit dat dit zwaar naar is voor de community.
![]()
![]()
/carequote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Predacore het volgende:
slecht nieuws![]()
Call of Duty: Black Ops- 15th Prestige Lobby + Challenges II Xp Hack II Exclusive II Yes Already II door THETECHGAME & XboxMb
de eerste XP hack is alweer bekend, (wel mooi filmpje btw) maar het doet niet af aan het feit dat dit zwaar naar is voor de community.
PC hack
ownee xbox zie ik, naja still /care
Verder was dit filmpje 2 topics geleden al gepost
Hoe is dit zwaar naar voor de community trouwens?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2010 16:30:23 ]![]()
Mooi filmpjequote:Op woensdag 10 november 2010 16:26 schreef Predacore het volgende:
slecht nieuws![]()
![]()
En dit was een week geleden ook al bekend. Helaas.![]()
Is Xboxquote:Op woensdag 10 november 2010 16:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
/care
PC hack
Verder was dit filmpje 2 topics geleden al gepost![]()
jeej eindelijk wat pro perks unlockedals ik level 50 ben weet ik niet of ik wel zin heb in prestige
mag je weer alles opnieuw gaan doen
![]()
Je moet werken, dus geen tijd om te spelen!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:36 schreef mash_ het volgende:
jeej eindelijk wat pro perks unlockedals ik level 50 ben weet ik niet of ik wel zin heb in prestige
mag je weer alles opnieuw gaan doen
![]()
ik heb vandaag maar 2uurtjes gespeeld ofzoquote:Op woensdag 10 november 2010 16:38 schreef MarkM het volgende:
[..]
Je moet werken, dus geen tijd om te spelen!![]()
![]()
Zaterdag iets meer!quote:Op woensdag 10 november 2010 16:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb vandaag maar 2uurtjes gespeeld ofzo![]()
open mailboxquote:Op woensdag 10 november 2010 16:42 schreef MarkM het volgende:
Ik snap trouwens niks van Zork, heb de trophy wel. Doa is best geinig.![]()
WTF Dead ops arcade is echt super verslavendmisschien wel leuker dan de "normale" zombie mode
Ninja pro en lightweight pro en Steady aim pro zijn zwaar relaxt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
KD-ratio kun je toch niks mee.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaen dan dronken spelen. niet goed voor me kill death denk ik
![]()
Niet in de rug aangevallen worden komt normaal neer op de map meester zijn en goed op je kaartje kijken waar teammates zijn etc.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oefenen. Verschillende wapens proberen en kijken welke je het beste ligt, verschillende wapens op verschillende maps gebruiken.
Combat training is in BO waarschijnlijk ook goede oefenstof, zelf nog niet bekeken.
Nu heb ik er af en toe ook grote moeite mee aangezien er soms 5 keer achter elkaar iemand vlak achter je spawned.![]()
![]()
Ik heb 12,4!quote:Op woensdag 10 november 2010 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen met jouw kill deathNu naar mijn sollicitatie
![]()
Rank 26 inmiddels.
De sp nog amper aangeraakt, MP is erg leuk en naar mijn mening beter dan MW2.
Nog niet veel campers gezien, geen snipers en geen overpowerde killstreak (attack dogs misschien wel).
Op naar de prestige mode
Xbox Live: Anormius![]()
Vandaag weer even gespeeld, ben nu net level 30 geworden. Ik vind dat de aaanvalswapens wel heel zwaar aanvoelen in vergelijking met de lmg's. Maar ik speel nu gewoon lekker met de ak-74u en dat gaat wel lekker meestal top 3.
Weet iemand wat ik met die challenges kan doen? Unlock ik daar iets mee buiten xp om? Anders weet ik niet of ik ga prestigen, als ik er toch niks aan heb..melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik heb 1x attack dogs gehad die mij aanvielen, meteen doodquote:Op woensdag 10 november 2010 17:24 schreef Mister_T het volgende:
Rank 26 inmiddels.
De sp nog amper aangeraakt, MP is erg leuk en naar mijn mening beter dan MW2.
Nog niet veel campers gezien, geen snipers en geen overpowerde killstreak (attack dogs misschien wel).
Op naar de prestige mode. Ghost is ook ruk, moet je eerst pro hebben voordat je er wat aan hebt...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Wtf, hebben jullie de hele dag niks te doen ofzo? level 30... o.O
T levelen gaat echt 10x zo sloom als bij Mw2 heb ik t idee, je hoeft ook maar tot 50, maar dat even terzijde.. zelfs de eerste levels gaan langzaam
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Ik vind het juist sneller gaan?quote:Op woensdag 10 november 2010 17:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Wtf, hebben jullie de hele dag niks te doen ofzo? level 30... o.O
T levelen gaat echt 10x zo sloom als bij Mw2 heb ik t idee, je hoeft ook maar tot 50, maar dat even terzijde.. zelfs de eerste levels gaan langzaam![]()
Dan zal ik het wel fout doenquote:Op woensdag 10 november 2010 17:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind het juist sneller gaan?...
Snap het nut niet van XP en CP...Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Deze gasten spelen non-stop door tot de vijftiende prestige:
http://www.ustream.tv/channel/machinima-live-stream![]()
zij liever als ik..quote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Deze gasten spelen non-stop door tot de vijftiende prestige:
http://www.ustream.tv/channel/machinima-live-streamGott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
Wat vinden jullie trouwens van de snipers?Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen![]()
moa word weinig gebruikt imho dus boeit me niet zoveelquote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef FalleNk810i het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de snipers?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Vindt dat ze nu echt underpowered zijn... Ik quickscope eigenlijk nooit maar dit is wel iets te slechtquote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef FalleNk810i het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de snipers?![]()
![]()
Voor ¤44-, even meegepikt bij de Bart Smit, kreeg er nog een gratis t-shirt bij ook
Scheelt me weer een t-shirt kopen met carnaval, dan gaan ik en mijn vrienden als nerds
Nu even testen...![]()
Dat wachten op andere spelers duurt echt lang, maar dat kan ook komen omdat ik tegelijk aan het downloaden ben...
Plus dat mijn internet sowieso al sloom is de laatste dagen, ik moet het modem maar een keer resetten![]()
![]()
Vind het ook sneller gaan, ben nu 19.. Speel nu veel wager matches, telt niet mee voor je xp maar alleen cp helaas!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik volgens het boekje NOOIT oplaadbare batterijen mag gebruiken in het RC autotje?Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
"Black Ops is toch een overrated kopie van MW2. Dat je daarvoor om middernacht naar een winkel gaat en met plezier 60 euro neertelt begrijp ik dus echt niet."
Dit dus
Overhypte kut gamequote:Op woensdag 10 november 2010 17:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Voor ¤44-, even meegepikt bij de Bart Smit, kreeg er nog een gratis t-shirt bij ook
Scheelt me weer een t-shirt kopen met carnaval, dan gaan ik en mijn vrienden als nerds
Nu even testen...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: