SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:55 schreef byah het volgende:
Die missie inJa bij dat stukje heb ik em net ook uitgezet, ik bleef maar doorkloten en elke keer weer opnieuw dood. Zometeen start ik het weer op en lukt het me in 1 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Moeilijk hè, een spel dat niet de ACR zonder recoil bevat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:13 schreef dreamzk het volgende:
Heb er eigenlijk nu al weer genoeg, wat een kankerspel![]()
![]()
Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moeilijk he, een spel dat niet de ACR zonder recoil bevat.
[/quote]
Nee dat maakt me niet zoveel uit, ik vind die lag schijt irritant, ik leeg mn magazijn in iemand, hij draait zich rustig om en schiet me neer. Zwaar irritant
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
ik ben het wel met hem eens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Moeilijk hè, een spel dat niet de ACR zonder recoil bevat.na regen, ben ik er.
Heb hem toch maar besteld, gelukkig voor 21.30, dus ik heb nu alweer een bericht dat hij verstuurd is. Morgen kan ik hem spelen![]()
![]()
Ik geef het wel gewoon een paar weken om goed te kunnen oordelen, maar deze eerste speelavond is zwaar verkankerd.![]()
Ik heb het opgegeven voor vanavond, ga wel even tv kijken oid.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Bij mij ook. Ik moet haast een half magazijn leegschieten als ik door 2 kogels al lang gedood wordtquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef Parvus het volgende:
Ik geef het wel gewoon een paar weken om goed te kunnen oordelen, maar deze eerste speelavond is zwaar verkankerd.
Verder zien de mappen er op het eerste gezicht wel leuk uit, maar eigenlijk zit er inderdaad amper variatie in. Er zit niet echt iets heel tofs bij, vind ik. Bijvoorbeeld een Crossfire, of een Crash.
Van mij hadden ze CoD 4 opnieuw mogen uitbrengen. Blijft de beste. Al heb ik MW2 amper gespeeld (misschien dat ik daarom nu ook wel een beetje ondermaats presteer).![]()
HAHAHAHA weet je wel zeker dat je black ops aan het doen bent?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Edwinuss het volgende:
Ben nu een klein uur bezig denk ik.
- Level design is kut. Totaal geen variatie.
En niet medal of honor ofzo?![]()
![]()
In mijn ogen wel, of ze moeten heel snel met een update komen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat er op de dag van de release lag is, wil toch niet zeggen dat het een kankerspel is?
Single player op Veteran is ook niks, nee niet te moeilijk.. je gaat gewoon op de raarste manieren dood. Wel 1 pluspunt, die granatenregen is er niet meer zoals bij WaW.na regen, ben ik er.
Dus de maps zijn goed?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
HAHAHAHA weet je wel zeker dat je black ops aan het doen bent?
En niet medal of honor ofzo?![]()
Dacht door de filmpjes die online stonden dat het ook lelijker was, maar het valt wel meequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Genius-F het volgende:
Is Black Ops nou veel lelijker dan Mw2 of lijkt dat zo?![]()
Vind het er ook een stuk minder uitzienquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Genius-F het volgende:
Is Black Ops nou veel lelijker dan Mw2 of lijkt dat zo?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Kut TNT met hun levertijden![]()
Dit is al de derde keer dat een pakket niet binnen 24 uur wordt geleverd. "Pre-Order en speel op de dag van de realease!!!!"
.![]()
tvp om eds spel over te kopenOur business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Ik ben nu level 12 zag keffur and mash al spelen :p maar die zijn al lvl 20, ik heb maar 2 uurtjes gespeeld. Naja, het ziet er inderdaad minder mooi uit dan modern warfare 2, ongeveer de graphics van call of duty 4 heeft het en sommige mappen lijkt net of ik mohaa speel lol die zijn echt lelijk.
Er zitten wel enkele leuke bij maar die met die schotel in de sneeuw die is echt vies klote, ook zie ik regelmatig weer campertjes opduiken maar dat is minder dan in mw2.
Ik gebruik nog steeds de mp5, heb de enfield geprobeerd maar die is een beetje traag, je kan wel duidelijk zien dat als je level 30 bent dan knal je iemand van level 5 met gemak kapot, veel betere wapens dus zoals die AUG HBAR.
Ik vind het wel jammer dat je nu zeg maar je eigen label moet maken ipv dat je hem krijgt met het veroveren van challenges... En trouwens zonder aim assist ben ik echt nergens lol, heb hem op sensitivity medium staan? Maar hoger kan ik echt niet:P
Al met al echt een leuk spel maar treyarch blijft niet mijn favoriete studio...melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik vind het jammer dat camo's niet meer worden gehaald dmv headshots. En volgens mij is er gewoon aim-assist hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je nu zeg maar je eigen label moet maken ipv dat je hem krijgt met het veroveren van challenges... En trouwens zonder aim assist ben ik echt nergens lol, heb hem op sensitivity medium staan? Maar hoger kan ik echt niet:P
.![]()
Kwa lag en dergelijke valt het wel mee hoor, heel af en toe connection interrupted maar geen lag whatsoever. Wel weinig games te vinden voor mij in ieder geval, maar keuze uit 12 goede servers? En allemaal Amerikanen die hosten maar dat zal wel alleen bij het begin zijn. Singleplayer ga ik volgende week ofzo wel een keertje aan beginnen, nu eerst maar eens level 30 wordenmelksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties Forumhop: Hop naar: