Wat een wagenpark!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Mag je mijn recente aangeschafte Lambo, Porsche en Viper ook wel even doen.
Zekersquote:
Kloptquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:25 schreef DjRex89 het volgende:
De stats van deze reeks zijn echt bedroevend zeg![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef L.no het volgende:
Wat doe je man, dadelijk wordt mijn geniale idee gestolen door iemand.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef DjRex89 het volgende:
Dat verdien ik dan zo weer terug in mn T1 handeltje
Bloempje!quote:
Best wel herkenbaar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef DjRex89 het volgende:
Yeah!
Ik ben al 2 dagen vet moe en vooral rond het eind van de middagElke keer neem ik me voor om dat maar vroeg naar bed te gaan maar op dit moment ben ik weer helemaal nie moe
quote:
Herkenbaar. Vaak val ik dan 's middags in slaapquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:55 schreef DjRex89 het volgende:
Yeah!
Ik ben al 2 dagen vet moe en vooral rond het eind van de middagElke keer neem ik me voor om dat maar vroeg naar bed te gaan maar op dit moment ben ik weer helemaal nie moe
Ja ik ook en dat vind ik echt niet relaxquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vaak val ik dan 's middags in slaap
Oei, succes. Ik nu ook totaal niet moe, maar moet morgen om kwart voor 6 opquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik ook en dat vind ik echt niet relaxMaar het stomme is dat ik nu weer helemaal nie moe ben, als ik nu naar bed zou gaan zou ik tot 12 uur nog wakker liggen
En morgen weer om kwart voor 7 op
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oei, succes. Ik nu ook totaal niet moe, maar moet morgen om kwart voor 6 opWoeptiedoeeee....
En dat drie dagen achter elkaar, leuk, stagequote:
Je moet toch wat hequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dat drie dagen achter elkaar, leuk, stage.
Oh gut, succes... Ik moet om de week drie dagen stage lopen de komende 10 weken, dus dat is opzich nog wel te doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je moet toch wat he
Ik moet vanaf februari afstuderen/stage lopen dus zullen ook wel lange dagen worden
Wat voor stage doe je dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh gut, succes... Ik moet om de week drie dagen stage lopen de komende 10 weken, dus dat is opzich nog wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |