Omdat je van tevoren al teveel gezopen had.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is serieus waarHet deel van de andere borrel en dat ik van hun een cocktail moest proeven
Goed misschien was het niet heel handig eerst redelijk wat in te nemen op die eerste borrel, dan een cocktail, en dan weer redelijk wat bier. Maar hey, de cocktail deed het hem!
NIET! WOAR!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Omdat je van tevoren al teveel gezopen had.
Zal ik je een schep geven? Dan kun je nog een diepere valkuil graven voor jezelf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NIET! WOAR!
Ik heb me ingehouden op die borrel van werk omdat ik Greys en Ml nog ging meeten, en toen gingen ze die kokteel in me gieten
Ik hou daar heul niet van. Drank bahalcohol
Zeg Cat, vertel nog es wat over die poesjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik je een schep geven? Dan kun je nog een diepere valkuil graven voor jezelf.
Zie mijn topic.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg Cat, vertel nog es wat over die poesjes
Ja Ll, vertel, had je evengoed een leuke avond?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie mijn topic.Hier hebben we het ontopic over alcohol.
Ga je volgende week weer mee?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NIET! WOAR!
Ik heb me ingehouden op die borrel van werk omdat ik Greys en Ml nog ging meeten, en toen gingen ze die kokteel in me gieten
Ik hou daar heul niet van. Drank bahalcohol
Ik gok 19 novemberquote:
Arme jongen. Ook dat is hij al kwijt.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
Neh gaat 'm niet worden. Dan heeft DVM haar afstudeerborrel, dus dat wordt wss Dronken Tor2 tot diep in de nacht
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
TomboNijntje![]()
![]()
En waarom kan ik geen spoilers openen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Kom je dan even gezellig op fok nakletsen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
Neh gaat 'm niet worden. Dan heeft DVM haar afstudeerborrel, dus dat wordt wss Dronken Tor2 tot diep in de nacht
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom je dan even gezellig op fok nakletsen?
Ja hey... je spuugt nog? Hoe gaat het nou eigenlijk? Loop ik me nou al een paar weken af te vragenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah wat naar van je konijn Tombo
Heeft iemand een spuug uit knopje ik ben er klaar mee.
Ga jij maar eens in het ban-hoekje bij JJH zitten.quote:
Hihi ik zie het jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het rellen sowiesoHet nicht schijnt alweer uit de wereld te zijn
Ja, hij had een ban geloof ik he?quote:
Hooguit nog grammaticaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het rellen sowiesoHet nicht schijnt alweer uit de wereld te zijn
48 uurs ban ja. En ik heb hem de afgelopen week nauwelijks hier gezien idd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, hij had een ban geloof ik he?
Maar hij komt hier ook al een poosje wat minder of niet?
sla em helemaal in elkaar als hij terug is!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
48 uurs ban ja. En ik heb hem de afgelopen week nauwelijks hier gezien idd.
Of ik geef hem jouw evil eye.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sla em helemaal in elkaar als hij terug is!
Hij heeft wel een roze blousequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hij was een dag of wat van de mannen heb ik vernomen
Delen jullie bedgeheimpjes?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat!?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had beloofd niks tegen Cat te zeggen, maar als jij het zegt...
Nee, daar was het nietquote:
En een spongebob douchegordijn!!quote:
Houd jij zijn feesboek bij?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
Nou er stond gewoon een flinke poos op zijn facebook;
[..]
Homoquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:28 schreef senesta het volgende:
[..]
En een spongebob douchegordijn!!(toch?
}
Ik hou niks bij, dat staat stond gewoon op z'n 'homepage' daar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Houd jij zijn feesboek bij?
Hoe schattig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het gevraagd aan hem (ik was helemaal bang dat we hem zo erg aan het pesten waren dat ie nooit meer durfde uit de kast te komen), en toen schrok hij zich doodquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Houd jij zijn feesboek bij?
Hoe schattig.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hou niks bij, dat staat stond gewoon op z'n 'homepage' daar.
Foutje, kan gebeurenIk las homopage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had het gevraagd aan hem (ik was helemaal bang dat we hem zo erg aan het pesten waren dat ie nooit meer durfde uit de kast te komen), en toen schrok hij zich dood
Oh Cat probeer Maffiaquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had het gevraagd aan hem (ik was helemaal bang dat we hem zo erg aan het pesten waren dat ie nooit meer durfde uit de kast te komen), en toen schrok hij zich dood
Maffia whut?quote:
GMTAquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Die arme knul zit nu waarschijnlijk zijn vingers af te knagen dat hij niks kan posten terwijl wij deze discussie hebben
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Die arme knul zit nu waarschijnlijk zijn vingers af te knagen dat hij niks kan posten terwijl wij deze discussie hebben
Hihihi.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:32 schreef senesta het volgende:
En die arme jongen zit nu hier mee te lezen zonder dat hij iets kan posten
Het was een foutje, en hij heeft het verbeterdquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maarre... hoe zit het nu dan?
*nieuwsgierig*
Het kán altijd, natuurlijk. Ik kan ze ontgayen, dus waarom zou ik er niet eentje de andere kant uit kunnen turnen?
Want jij hebt dat nooooooit meegemaakt natuurlijk.quote:
Damn! My powers fail me.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was een foutje, en hij heeft het verbeterd
Een homo-erotische periode? In tegenstelling tot wat jullie allemaal over me roddelen niet neequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want jij hebt dat nooooooit meegemaakt natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een homo-erotische periode? In tegenstelling tot wat jullie allemaal over me roddelen niet nee
Frustratie omdat je het niet hebt meegemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Je naam oaquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom is dat zo moeilijk te geloven
Dat heeft ie zaterdag nog uitgelegd; de roze camera vond ik persoonlijk schokkenderquote:
Die was van Greysquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heeft ie zaterdag nog uitgelegd; de roze camera vond ik persoonlijk schokkender
Doe eens een foto van je douchegordijn dan!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom is dat zo moeilijk te geloven
Jij ging er anders zeer professioneel mee om.quote:
Effen witquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Doe eens een foto van je douchegordijn dan!
Met een schimmelrandje?quote:
Ik zei dan ook " oa "quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mag hem van Danny niet wijzigen. En zaterdag heeft de incrowd er nog uitleg over gehad
Het schijnt dat een kleur niet echt invloed heeft op de functionaliteit van zo'n apparaat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij ging er anders zeer professioneel mee om.
Als een echte hetero-vrouw heeft Cat daar een man voor nodigquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het schijnt dat een kleur niet echt invloed heeft op de functionaliteit van zo'n apparaat.
Ga anders ff je verwarming bijvullen
Onderaan jaquote:
Hij zit mij na te doen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Ll, zal ik je dat schepje toch maar weer geven? Graaft echt makkelijker en je hebt er zin in vanavond.
Dat!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als een echte hetero-vrouw heeft Cat daar een man voor nodig
Dan is het geen schimmel, maar weerquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Onderaan jahij had eerst nl. een patroontje, maar na een poging dat randje weg te krijgen is hij effen wit en zit het schimmelrandje er nog
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!
Dussum Ll?MrSubtielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft toch laatst ook je verstopte leidingen aardig bijgevuld?![]()
Nice, heb ik een bossie vlooien voor online en een bossie irl.quote:
Die is heul niet bij mijn leidingen geweest, heeft hooguit wat extra bedrading verzorgd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MrSubtiel![]()
Die heeft toch laatst ook je verstopte leidingen aardig bijgevuld?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mag hem van Danny niet wijzigen. En zaterdag heeft de incrowd er nog uitleg over gehad
Bring it on!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, volgende meet pakken we Cat, goed?
DEALquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, volgende meet pakken we Cat, goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Maoams eten tot je er bij neer valt; dan laten ze het wel.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DEALJe gaat het maar leren tot die tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, goed.
Wisten jullie dat het 2 graden wordt vannacht? Iedereen z'n verwarming al aan?
SchepJUH? Doe maar SCHEP of Mestriek ofzo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
Ll, zal ik je dat schepje toch maar weer geven? Graaft echt makkelijker en je hebt er zin in vanavond.
In een badje bleek en weg is hetquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is het geen schimmel, maar weer
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Policy blablabla, ouwe zeiksnor dit dat
Zelf gewitquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef senesta het volgende:
[..]
In een badje bleek en weg is hetEn dat douchegordijn is toch al wit (zegt hij dan)
Nee, en die doe ik 's nachts ook uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat het maar leren tot die tijd.
Nou, goed.
Oh brr nou gelukkig is ons gasverbuik als enige nog wel te overzienquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat het maar leren tot die tijd.
Nou, goed.
Oh don't imagine, don't imagine, don't imagine don'tquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaar dat die douchegordijnen altijd zo plakken
Jij hebt ervaring met de gewitte douchegordijnen van Loveless..? Nou word het wel erg ingewikkeld hoor!quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Vandaar dat die douchegordijnen altijd zo plakken
Want die trechterde zichzelf een weg naar Loveless zijn maag?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:49 schreef Cat22 het volgende:
*stopt vingers in oren oog*I push my fingers into my eeeeyyeeesss,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's the only way, to slowly stop the paiiiinnnnnnn
wow, nooit beseft dat slipknot lyrics zo emo konden klinken
🐙
quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]
Jij hebt ervaring met de gewitte douchegordijnen van Loveless..? Nou word het wel erg ingewikkeld hoor!
Het wordt me nu pas duidelijk hoe wanhopig Ing was over haar oude badkamer.quote:
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want die trechterde zichzelf een weg naar Loveless zijn maag?
Ll kwam broodnuchter binnen van die borrel er voor.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Want die trechterde zichzelf een weg naar Loveless zijn maag?
QFT.quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Waarom geloven jullie me nietIk kreeg serieus een cocktail aangeboden van de dames
Goed, ik heb 'm vrijwillig opgedronken in een redelijk tempo, maar ach
Kijk die blauwe biertjes daar ben ik het mee eens ;Yquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll kwam broodnuchter binnen van die borrel er voor.
SrslyIk zou het zeeeeeeeeeker zeggen als het niet zo was
![]()
En toen hebben wij lopen leuren met die cocktail, dat ie die moest proberen. En 'aardbei' klonk heel onschuldig. Maar het hakte er nogal in, vooral in combinatie met de blauwe biertjes
zelfs "douchen" bij Ll?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het wordt me nu pas duidelijk hoe wanhopig Ing was over haar oude badkamer.
Dan gaat een mens rare dingen doen.
Ja, zelfs dat!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Joh als je eens wist wat "Blond.Frisian.Girl.Showering.XXX.avi" opleverde piepten jullie wel anders
Ik heb nog nachtmerries van die ceiling cat, dus nee dank jequote:Op dinsdag 9 november 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Joh als je eens wist wat "Blond.Frisian.Girl.Showering.XXX.avi" opleverde piepten jullie wel anders
Dat wordt de tondeusequote:Op woensdag 10 november 2010 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Cat?
Ik dacht dat een flinke dot American Cream wel zou helpen, en het leek ook heel even zo, maar nu mn haar op begint te drogen ruik ik toch weer Yasmin Fluff
Oh, optisch, is dat dat ze geschakeld zijn? Die wil mn moeder (die heeft nu losse)quote:Op woensdag 10 november 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
2 optische rookmelders bij de Aldi voor 8.99 zie ik net Tombo, vanaf zaterdag. En een koolmonoxidemelder voor 29.99.
Ja, ik vroeg gister ook al wat dan het verschil is tussen een rook- en een hittemelder, maar geen antwoordquote:Op woensdag 10 november 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee wat dat betekent, dat vraag je maar aan Ml of zo
Als ik het wist zou ik het zeggen!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg gister ook al wat dan het verschil is tussen een rook- en een hittemelder, maar geen antwoord
Ja, die koolmonoxidemelder moet ik sowieso ja (en volgens internet moet iedereen die ook maar IETS met gas in huis heeft een koolmonoxidemeter), en een rookmelder lijkt me ook handiger in mijn geval...quote:Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
Je moet denk ik zo'n koolmonoxidemelder hebben als je een gaskachel hebt? Alhoewel rookmelders natuurlijk ook nooit kwaad kunnen
En hittemelders, om te checken of die vlammen nou ook echt heet zijn
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:31 schreef senesta het volgende:
Ik vraag me af wanneer zon hittemelder afgaat en of je eerder gewaarschuwd bent met een rook of een hittemelder...
Wij hebben een rookmelder maar zelfs bij het koken gaat die geregeld af.
Nou idd, hier nog nooit dat ie "zomaar" afgingquote:Op woensdag 10 november 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm dan issie waarschijnlijk gewoon wel erg gevoelig? Mijn ouders hadden er ook eentje in de gang, die direct aan de keuken grenst, maar daar ging het nooit af.
Hoiquote:Op woensdag 10 november 2010 09:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die koolmonoxidemelder moet ik sowieso ja (en volgens internet moet iedereen die ook maar IETS met gas in huis heeft een koolmonoxidemeter), en een rookmelder lijkt me ook handiger in mijn geval...
Ik heb maar een klein huis, ik denk dat ik het wel voel als het heet wordt
Ja, ik heb het wel eens opgezocht, volgens mij moet je zelfs voor een gasfornuis zo'n dingquote:Op woensdag 10 november 2010 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ketel zit buiten op de gang, niet in mijn woning.
Dus in mn woning qua gas alleen het fornuis, moet je daar dan toch zo een ding voor hebben?
Ohquote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb het wel eens opgezocht, volgens mij moet je zelfs voor een gasfornuis zo'n ding
En ik check mn gasfornuis echt altijd honderdduizend keerquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar gas om te koken ruik je wél. Ik heb iig ook geen koolmonoxide voor alleen het gasfornuis, das bij mij ook het enige met gas in de woning
Meer mensen hier klagen erover, we zetten hem al standaard uit als we gaan bakkenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd, hier nog nooit dat ie "zomaar" afging
Wel dat kut-piepje als de batterij bijna op is
Je ging weer naar binnenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik check mn gasfornuis echt altijd honderdduizend keer![]()
Maes, ging ik met jou niet weer naar binnen om te kijken of de oven wel uit was?
Ik ben daar echt heel neurotisch in
Ja, maar het gaat erom dat bij onvolledige ontbranding ofzo dat gas koolmonoxide kan veroorzakenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maar gas om te koken ruik je wél. Ik heb iig ook geen koolmonoxide voor alleen het gasfornuis, das bij mij ook het enige met gas in de woning
Oh nou, in dit huis ga ik de boel echt niet meer voorzien van allerlei meldersquote:Op woensdag 10 november 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat bij onvolledige ontbranding ofzo dat gas koolmonoxide kan veroorzaken
of zoiets
Kijken of de oven wel uit was, en natuurlijk was die wel uitquote:Op woensdag 10 november 2010 09:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Je ging weer naar binnenIk was druk met hondjes dus niet echt opgelet wat je gedaan hebt
Oh ja , mss ga ik gewoon overal kanariepietjes hangen in kooitjes, das en leuker en goedkoperderquote:Op woensdag 10 november 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
Katten kunnen koolmonoxide trouwens wel ruiken
Dus misschien kunnen die als melder functioneren
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja , mss ga ik gewoon overal kanariepietjes hangen in kooitjes, das en leuker en goedkoperder
Punt is, als het dan fout gaat hoor je niks, want dan vallen ze deaudquote:Op woensdag 10 november 2010 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan wel allemaal met ander geluid he, dan kan je horen waar het fout gaat
Nah nee, veiligheid is belangrijk , maar het leven moet ook nog een beetje leuk blijven hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon die hondjes inruilen voor katten oh-oh
Dan moet je ze een harnasje omdoen en een ijzeren onderkant van de kooi, dan hoor je ze vallenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Punt is, als het dan fout gaat hoor je niks, want dan vallen ze deaud![]()
Useless, die kanariepietjes
Oh ja, die moet ik ook kopen, ik koop altijd 3 pakken, heb ik t hele jaar herfst , want die vind ik ook lkkrquote:Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef Maes het volgende:
Ik heb een kopje herfstthee, dat vind ik lekker
Ja, die is zo lekker warmquote:Op woensdag 10 november 2010 10:07 schreef Maes het volgende:
Ik heb een kopje herfstthee, dat vind ik lekker
Heb ik ook net gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die is zo lekker warm
* op lijstje zet *
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:16 schreef Maes het volgende:
R wil een hemelbedje kopen voor Fiep. Nu zie ik net dat ze in de aanbieding zijn bij puppyfashion.nl Moet ze vanmiddag maar even kijken of ze genoeg geld op haar rekening heeft staan
Nog een jaar onderdak lijkt me een leuk kadoquote:Op woensdag 10 november 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet nog een verjaardagskado voor Sjon bedenken!
Dat heb ik niet voor m overquote:Op woensdag 10 november 2010 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog een jaar onderdak lijkt me een leuk kado
www.puppyfashion.nlquote:Op woensdag 10 november 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet nog een verjaardagskado voor Sjon bedenken!
Nou, kleren maak ik zelf, manden hebben we te veel, speelgoed ook.quote:
Als ik hem dan niet al vermoord heb.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgend jaar rond deze tijd zit hij gewoon nog lekker bij jou hoor
Jij snapt hem?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
nat buiten, nat binnen.
Tot zover de logica van Sjon
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en hij verraadt zichzelf zo heerlijk ook.
Hij pist een hele poel, meestal zo rond de salontafel of zo.
Om vervolgens krijsend onder de bank te duiken.
Zo van IK DEEJ HEUL NIKS DAT WAS EEN NEGER!
Nou weet je, dat is dus psies wat ik echt niet wil voor Sjon, Sjon hecht zich ontzettend aan mij, en een nieuw huis zou nog steeds welkom zijn, maar wel echt ergens waar hij de aandacht en opvoeding krijgt die hij oh zo nodig heeft, want ik roep al van het begin dat dit anders zo een hondje wordt dat om de haverklap op marktplaats staat en mn hart breekt alleen al bij de gedachte daaraan, dat kan ik hem niet aandoen hoor.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:42 schreef Maes het volgende:
Bij dierenthuis zitten meerdere honden zoals Sjon, neurotisch en in de steek gelaten door eigenaars die het niet meer zagen zitten.
Sjon ontspant nooit, zelfs in zijn slaap staan de spieren, oren en vaak ook ogen op scherp.
Jij zet toch door oh-oh, mijn buiging is diep
Mss zat zn ma dr aan en heeft ie daardoor een hersendefect, who knowsquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 10:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij is in de ketel gevallen toen hij klein was
Ja maar hij is echt ook heel leuk hoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:52 schreef Maes het volgende:
Ik vond het zo schattig toen ik bij je was je Bil zijn haren ging kammen en Sjon zich dan er tussen wrummeld om ook maar aandacht te krijgen
Awquote:Op woensdag 10 november 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar hij is echt ook heel leuk hoor!
Hij speelt ook superleuk met de rest, en je moet m es zien, als we thuiskomen van kantoor, dan wil ie zo graag naar Karel en Kees, dan gaat ie zowat door de deur heen van gekkigheid, dat vind ik ook zooooo leuk aan hem.
En hij kan tegenwoordig wel goed ontspannen.
Dat kon ie de eerste maanden helemaal nooit, en idd die ogen staan vaak zo neurotisch![]()
Maar dat lijfje staat echt zo vaak helemaal strak, das echt best sneu.
Maar er is niks medisch, hijs kerngezond, hij is denk ik echt gewoon niet helemaal goed in zn koppie.
Nu kan ie zo heel goed zit en blijf, en dan issie echt megatrots op zichzelf en wil ie dat bij alle deuren en zo doen.
Dus als we de lift in en uit gaan, en door deuren gaan en zo, dan leg ik de riem neer en geef ik m zit en dan blijf, met handgebaren. En dan zit ie echt te trillen en te trillen tot ik m vrij geef, en dan stuitert ie nog 2 minuten helemaal als een debiel na![]()
Het levert me niks op dus, want hij wordt er uiteindelijk NOG wilder van, maar hij kan nu wel rustig door deuren gaan zonder te trekken
Valium, dat zou wel werken denk ik.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aw
Kun je hem niet als test Ritalin ofzo geven, lijkt mij een ADHD-hond
ja, dat is ook wel zo...quote:Op woensdag 10 november 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Valium, dat zou wel werken denk ik.
Maar hijs nog geen jaar, als je toch nu al met dat soort dingen moet beginnen, dan is het einde toch helemaal zoek
We zullen jou een paar elektrische schokken gevenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon een paar elektrische schokken geven, zodat alles in die bovenkamer even gereset wordt
Ja, op een door ons te bepalen plaatsquote:Op woensdag 10 november 2010 11:02 schreef Maes het volgende:
[..]
We zullen jou een paar elektrische schokken geven![]()
Sjon is toch niet dooooooooodquote:Op woensdag 10 november 2010 11:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat is ook wel zo...
Kun je Derek Ogilvie niet benaderen?
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sjon is toch niet doooooooood![]()
Nou, vriendin van me is hondenfluisteraar.
Dr komt geen zinnig woord uit zeg maar , zegt ze
1 minuutje op 400 watt in de magnetronquote:Op woensdag 10 november 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon een paar elektrische schokken geven, zodat alles in die bovenkamer even gereset wordt
Nog zo'n eentjequote:Op woensdag 10 november 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 minuutje op 400 watt in de magnetron
Echt, met Frits voert ze hele gesprekken.quote:
Ll past daar nooit inquote:Op woensdag 10 november 2010 11:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 minuutje op 400 watt in de magnetron
We doen het in gedeeltes, hoofd eerstquote:
Haha, alsof die kop wel pastquote:Op woensdag 10 november 2010 11:06 schreef Maes het volgende:
[..]
We doen het in gedeeltes, hoofd eerst
Beetje proppenquote:
Nee, nu nietquote:Op woensdag 10 november 2010 11:06 schreef Maes het volgende:
[..]
We doen het in gedeeltes, hoofd eerst
AAAAAAAARGH verkeerde quote weerquote:
Je kan het vastzetten in opties?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:07 schreef Maes het volgende:
Moeten jullie ook de smileys iedere keer weer openklikken?
Oh hier loopt het gewoon vlot door en verschijnt m'n post vrijwel meteenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
AAAAAAAARGH verkeerde quote weer![]()
Hij is nu trouwens telkens ff "bezig" nadat je op invoeren klikt, das ook nieuwe service zeker
Ja maar bij mij werkt dat ook dan wel en dan niet hoor, opties me reetquote:Op woensdag 10 november 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan het vastzetten in opties?
Nu weer wel, net echt ff helemaal nietquote:Op woensdag 10 november 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh hier loopt het gewoon vlot door en verschijnt m'n post vrijwel meteen
ook in opties aan te vinkenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat facebookhokje ook echt debiel hoor, weg dr mee zeg
Hittemelder geeft eerder een signaal.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg gister ook al wat dan het verschil is tussen een rook- en een hittemelder, maar geen antwoord
Idd, ik heb 'm uitgezet, neemt nogal wat ruimte in beslag en was nou niet echt van plan FOK!-topics aan te gaan raden op Facebook ofzoquote:
Ah, ik dacht dat dat vast ook alleen voor abohouders was, thnx!quote:
Ik snap het nietquote:Op woensdag 10 november 2010 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hittemelder geeft eerder een signaal.
Vuur betekent niet altijd rookontwikkeling.
Wij hebben hittemelders en koolmonoxide melders.
En als ik het niet zie moet je even pm-en
wat voor vuur geeft dan geen rookontwikkeling?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hittemelder geeft eerder een signaal.
Vuur betekent niet altijd rookontwikkeling.
Wij hebben hittemelders en koolmonoxide melders.
En als ik het niet zie moet je even pm-en
Laserattacksquote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat voor vuur geeft dan geen rookontwikkeling?
Ditquote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het nietJe hangt die dingen toch aan je plafond ook ofzo? Maar tegen de tijd dat het bij je plafond >40 graden is ofzo dan staat toch je halve huis al in lichterlaaie? En als ze al bij lagere temperaturen afgaan dan zit je in de zomer toch continu in het gepiep als de zon er even op schijnt ofzo?
Nee hij reageert op abnormaal snelle stijging van hitte en inderdaad een bepaalde (in te stellen) temperatuur.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het nietJe hangt die dingen toch aan je plafond ook ofzo? Maar tegen de tijd dat het bij je plafond >40 graden is ofzo dan staat toch je halve huis al in lichterlaaie? En als ze al bij lagere temperaturen afgaan dan zit je in de zomer toch continu in het gepiep als de zon er even op schijnt ofzo?
Ah okay, ik snappumquote:Op woensdag 10 november 2010 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee hij reageert op abnormaal snelle stijging van hitte en inderdaad een bepaalde (in te stellen) temperatuur.
In de keuken en badkamer heb je snel stoomontwikkeling en daar is een hitte melder dus beter voor want een standaard brandmelder reageert op je koken/douchen.
Dus als je hitsig bent gaat dat ding af?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee hij reageert op abnormaal snelle stijging van hitte
ja, maar dan is hij dus minder gevoelig dan een normale rookmelder, want als zo iets heets als een gasfornuis em al niet triggert, heb je toch een flinke fik nodigquote:Op woensdag 10 november 2010 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee hij reageert op abnormaal snelle stijging van hitte en inderdaad een bepaalde (in te stellen) temperatuur.
In de keuken en badkamer heb je snel stoomontwikkeling en daar is een hitte melder dus beter voor want een standaard brandmelder reageert op je koken/douchen.
Wel handig voor mr ML danquote:Op woensdag 10 november 2010 11:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus als je hitsig bent gaat dat ding af?
Of als je de Weather Girls aan het zingen bent
Of juist niet.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel handig voor mr ML danZitten ze samen op de bank, krijg Ml ineens wat rode wangetjes en gaat dat ding af. Nou dan is het gaan met die banaan hoor
onze rookmelder gaat al een kamer verder af als je aan het koken bentquote:Op woensdag 10 november 2010 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk rookEr kan natuurlijk al rook zijn als er nog vrij weinig hitte is?
Je moet ze ook wel redelijk strategisch ophangen, dus niet boven je fornuis enzo Senes
en als ze nog geen hoofdpijn had krijg je het wel van het gepiep van die hittemelder!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of juist niet.
"Geef maar toe, je hebt rode oortjes! Ik zei nog zo dat ik hoofdpijn heb vanavond!"
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus als je hitsig bent gaat dat ding af?
Of als je de Weather Girls aan het zingen bent
Fronuis stijgt niet snel genoeg in tempquote:Op woensdag 10 november 2010 11:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar dan is hij dus minder gevoelig dan een normale rookmelder, want als zo iets heets als een gasfornuis em al niet triggert, heb je toch een flinke fik nodig
inderdaad dus voor in de keuken, maar in de rest van het huis is een normale radioactieve melder beter
Ik laat gewoon nooit mn eten aanbrandenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Fronuis stijgt niet snel genoeg in temp
Keuken en badkamer en verder koolmono.
Dat voorkomt het gepiep in de huiskamer als je staat te koken
Ik snap er ook echt niks vanquote:Op woensdag 10 november 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Fornuis stijgt niet snel genoeg? Een brand gaat toch ook niet ineens van 0 -> 500 graden
ja joh, sowieso is een goeie radioactieve rookmelder altijd het snelstequote:Op woensdag 10 november 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt niks van
Maar ml, ik heb echt een heul klein huis, dan kan een rookmelder ook wel toch?
Ik zal het even opzoeken heb hier nog wel ergens zo'n ding liggen.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Fornuis stijgt niet snel genoeg? Een brand gaat toch ook niet ineens van 0 -> 500 graden
Dat dusquote:Op woensdag 10 november 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
jep
we hebben hier een rook / CO melder omdat geiser en gaskachel
[..]
ja joh, sowieso is een goeie radioactieve rookmelder altijd het snelste
alleen even opletten met koken dan
ik leg em altijd even in m n slaapkamer als hij afgaat tijdens het koken
Ja joh zou gewoon in de buurt van die kachel (er boven ofzo? maar het staat vast wel in de gebruiksaanwijzing wat een goede plaats is) een CO-melder en verder in iedere kamer 1 rookmelder ofzo?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt niks van
Maar ml, ik heb echt een heul klein huis, dan kan een rookmelder ook wel toch?
Jij hebt altijd je vogel nog.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:33 schreef DeZwabber het volgende:
jep
we hebben hier een rook / CO melder omdat geiser en gaskachel
[..]
ja joh, sowieso is een goeie radioactieve rookmelder altijd het snelste
alleen even opletten met koken dan
ik leg em altijd even in m n slaapkamer als hij afgaat tijdens het koken
De handleiding zegt dat: koken een geleidelijkere stijging van temperatuur is dan een brandje.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja joh zou gewoon in de buurt van die kachel (er boven ofzo? maar het staat vast wel in de gebruiksaanwijzing wat een goede plaats is) een CO-melder en verder in iedere kamer 1 rookmelder ofzo?
niet boven je kachel joh, nergens voor nodigquote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja joh zou gewoon in de buurt van die kachel (er boven ofzo? maar het staat vast wel in de gebruiksaanwijzing wat een goede plaats is) een CO-melder en verder in iedere kamer 1 rookmelder ofzo?
das waar, maar een dooie vogel maakt je niet wakker als je slaaptquote:
Ik heb 2 kachels, maar 1 staat altijd uitquote:Op woensdag 10 november 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
apart, want zo'n gasvlam wordt veel heter en is veel geconcentreerder dan als je even je tafelkleed aansteektquote:Op woensdag 10 november 2010 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De handleiding zegt dat: koken een geleidelijkere stijging van temperatuur is dan een brandje.
Hang zijn kooi boven je bed met een luik dat open gaat als íe hard genoeg naar beneden valt.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
das waar, maar een dooie vogel maakt je niet wakker als je slaapt
misschien als hij erg hard op de grond ploft ofzo
Je kan wel een winkeltje beginnen in goodies met je honden eropquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Mn vistaprint spullen zijn dr, kerstkaarten, magneten, kalenders, en mn mok
![]()
En je magnetron dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
Mn vistaprint spullen zijn dr, kerstkaarten, magneten, kalenders, en mn mok
![]()
Nee das allemaal zo weer weg hoor, liefhebbers genoegquote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan wel een winkeltje beginnen in goodies met je honden erop
Geil sletje op de helpdesk daar;quote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
wij hebben een iets oudere versie van deze
http://www.firstalert.eu/(...)eerde-rook-co-melder
hoef je maar 1 ding op te hangen
Nee ik heb de kaart hier al gepost, nu mag ie nog ff verrassing blijven voor de mensen die m krijgenquote:
ik zie net dat dat een optische is, wij hebben een ionisatie rookmelderquote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
wij hebben een iets oudere versie van deze
http://www.firstalert.eu/(...)eerde-rook-co-melder
hoef je maar 1 ding op te hangen
Oh my...quote:Op woensdag 10 november 2010 11:44 schreef DeZwabber het volgende:
whahahaha, iemand nog een rookmelder in de vorm van een vogel?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2010 11:44 schreef DeZwabber het volgende:
whahahaha, iemand nog een rookmelder in de vorm van een vogel?
[ afbeelding ]
Maar die heb ik al , die meldt ook wel rook denk ikquote:Op woensdag 10 november 2010 11:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien maakt Vistaprint ze wel in de vorm van Sjon
En vuur en vonken jaquote:
En is het goed nieuws? Of had je liever gehad dat ze iets hadden gevonden dat het te verklaren was?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Even een snelle ego-post
Net terug van de neuroloog. De eerste vraag die ze stelde: "En, hoe is het nu met de hoofdpijn?" Dus ik voor de 8e keer verteld dat ik niet was ingestuurd vanwege hoofdpijn, maar vanwege plotselinge scheelheid.Dat verbaasde haar; had ze nog niet eerder gehoord. Volgens de SEH-arts was ik gekomen met 'licht stekende hoofdpijn'. Juist...
Ennieweezzz, mijn MRI was prachtig; niets geks, neuroloog heeft geen idee waarom ik ineens scheel was, kan er geen chocola van maken, en als het weer eens terugkomt, dan ben ik weer van harte welkom
de hamster achter de joystick tussen d'r oren was even in slaap gevalenquote:Op woensdag 10 november 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En is het goed nieuws? Of had je liever gehad dat ze iets hadden gevonden dat het te verklaren was?
Daar zet je toch een pan opquote:Op woensdag 10 november 2010 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
apart, want zo'n gasvlam wordt veel heter en is veel geconcentreerder dan als je even je tafelkleed aansteekt
Jawel.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb het sindsdien niet meer gehad, dus ik vind het wel best zo. Als de scan gewoon helemaal goed is, dan is er ook weinig van te zeggen.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
En is het goed nieuws? Of had je liever gehad dat ze iets hadden gevonden dat het te verklaren was?
Egootje, fijn dat er niets geks te zien is!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Even een snelle ego-post
Net terug van de neuroloog. De eerste vraag die ze stelde: "En, hoe is het nu met de hoofdpijn?" Dus ik voor de 8e keer verteld dat ik niet was ingestuurd vanwege hoofdpijn, maar vanwege plotselinge scheelheid.Dat verbaasde haar; had ze nog niet eerder gehoord. Volgens de SEH-arts was ik gekomen met 'licht stekende hoofdpijn'. Juist...
Ennieweezzz, mijn MRI was prachtig; niets geks, neuroloog heeft geen idee waarom ik ineens scheel was, kan er geen chocola van maken, en als het weer eens terugkomt, dan ben ik weer van harte welkom
dan noem je ook wel even een ding zegquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het sindsdien niet meer gehad, dus ik vind het wel best zo. Als de scan gewoon helemaal goed is, dan is er ook weinig van te zeggen.
En lekker warm ookquote:
Maar niet TE warm, want dan krijg je gepiepquote:
Ja dan gaat Sjon piepen, das niksquote:Op woensdag 10 november 2010 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar niet TE warm, want dan krijg je gepiep
Dat is goed nieuws, MonaElisaBquote:Op woensdag 10 november 2010 11:54 schreef ElisaB het volgende:
Helleu
Even een snelle ego-post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:07 schreef Pagan het volgende:
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Echt he, die Rudeboy is ook geniaal, we liggen hier met zn allen in een deuk op kantoor, en mn 50+ collega's staan allemaal te hakkenquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef Pagan het volgende:
Nee ik was aan het youtuben sneuneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op woensdag 10 november 2010 12:20 schreef Pagan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |