Oke via via via kende iemand die ik ken zoeen gast. stille jongen, beetje autist. Tijdens eindexamens zat ie ipv examen te maken de hele tijd potlood te slijpen met een puntenslijper. Maar niemand in de zaal lette er echt op, want hij was autist, die doet dat soort shitquote:
 Totdat ze een soort doffe knal hoorden. Had ie die potlood helemaal scherp gemaakt, met de punt naar boven in z'n neusgat gestopt en keihard met z'n hoofd zo op de tafel gebonkt. DOOD.
 Totdat ze een soort doffe knal hoorden. Had ie die potlood helemaal scherp gemaakt, met de punt naar boven in z'n neusgat gestopt en keihard met z'n hoofd zo op de tafel gebonkt. DOOD. 

Deze is vies engquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef L0t.. het volgende:
Hahah nog zo'n verhaal
Zo'n vrouw die alleen in de auto reed. Er lag een grote tak op de weg en zij stopte dus om die weg te halen. Was nog zo'n auto gestopt achter haar. Toen ze weg reed bleef die auto achter haar aanrijden, toeteren, seinen alles. Zij helemaal bang. Was haar helemaal gevolgd naar haar huis maar ze durfde niet uit te stappen dus ze was naar het huis van vrienden gereden.
Daar uitgestapt en die man uit die andere auto ook.
Bleek dat 'ie haar alleen wilde waarschuwen dat er toen zij die tak van de weg haalde iemand achterin haar auto was gestapt

quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef L0t.. het volgende:
Hahah nog zo'n verhaal
Zo'n vrouw die alleen in de auto reed. Er lag een grote tak op de weg en zij stopte dus om die weg te halen. Was nog zo'n auto gestopt achter haar. Toen ze weg reed bleef die auto achter haar aanrijden, toeteren, seinen alles. Zij helemaal bang. Was haar helemaal gevolgd naar haar huis maar ze durfde niet uit te stappen dus ze was naar het huis van vrienden gereden.
Bleek dat 'ie haar alleen wilde waarschuwen dat er toen zij die tak van de weg haalde iemand achterin haar auto was gestapt
 die ken ik
 die ken ik slechtquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke via via via kende iemand die ik ken zoeen gast. stille jongen, beetje autist. Tijdens eindexamens zat ie ipv examen te maken de hele tijd potlood te slijpen met een puntenslijper. Maar niemand in de zaal lette er echt op, want hij was autist, die doet dat soort shitTotdat ze een soort doffe knal hoorden. Had ie die potlood helemaal scherp gemaakt, met de punt naar boven in z'n neusgat gestopt en keihard met z'n hoofd zo op de tafel gebonkt. DOOD.
URBAN LEGEND OR TRUE STORY?

waargebeurd hoorquote:

Waarom hoor ik altijd alle verhalen pas als allerlaatstquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
een vriendinnetje van me vertelde me toch een eng verhaal.. een vaste gast bij haar op t werk vertelde dit:
die mevrouw was met vriendinnen op stap geweest in Antwerpen. een van die vriendinnen had een hele leuke man ontmoet en daarmee gekust op een gegeven moment.. ze kreeg zijn kaartje en was dolgelukkig dat ze de man van haar leven had gevonden. omdat het vrouwenavond was ging ze niet met hem mee maar met haar vriendinnen terug naar een huis van een van hen.
in de auto kreeg ze allemaal uitslag om haar mond en in dr nek..
meteen zijn ze naar het ziekenhuis gegaan en hebben daar een dokter gesproken, die meteen vroeg of ze allergisch was of iets ongewoons had gegeten, neee zei de vrouw, maar ik heb wel de man van mijn leven ontmoet vanavond, heb zelfs zijn kaartje gekregen
oh zegt de dokter, heb je met hem gekust? hij had inmiddels een monster genomen van de uitslag die de vrouw en opgestuurd naar het lab, waar hij al snel antwoord van kreeg, foute boel
hij vroeg aan de vrouw het kaartje, heeft de politie gebeld en dezelfde avond is er nog een inval gedaan bij de man thuis
bleek dat er 2 dode vrouwen in dat huis lagen waar hij sex mee had.. hij was nu dus necrofiel..
als die vrouw geen vrouwenavond had gehad en dus met die man mee was gegaan, was ze er nu waarschijnlijk ook niet meer geweest...
smerig he!!!
lol

die is eng :$quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef L0t.. het volgende:
Hahah nog zo'n verhaal

ik weet niet waarom maar altijd als ik alleen ben en in de auto stap als het donker is check ik eerst de achterbankquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja toch. Zou wel fucking aardig zijn als iemand zo erachteraan blijft rijden.

je gebruikt geen ping. je gebruikt whatsappquote:

ik wil je warmte om mij heen voelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
kom maar bij mij schatje [ afbeelding ]

kan je die wel zien?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar altijd als ik alleen ben en in de auto stap als het donker is check ik eerst de achterbank

Doe ik vanaf nu ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik weet niet waarom maar altijd als ik alleen ben en in de auto stap als het donker is check ik eerst de achterbank

ojaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
je gebruikt geen ping. je gebruikt whatsapp

Haha ik had me een keer op de grond bij de achterbank verstopt toen mijn vader de trailer ging afkoppelen. Hij dacht dat ik al naar binnen was en toen ging hij de auto terug zetten, kwam ik omhoog. Hij schrok zich echt dood.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]

hmmquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |