abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:35:26 #101
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_88530536
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

STORY TELLER TIME
Oke via via via kende iemand die ik ken zoeen gast. stille jongen, beetje autist. Tijdens eindexamens zat ie ipv examen te maken de hele tijd potlood te slijpen met een puntenslijper. Maar niemand in de zaal lette er echt op, want hij was autist, die doet dat soort shit :') Totdat ze een soort doffe knal hoorden. Had ie die potlood helemaal scherp gemaakt, met de punt naar boven in z'n neusgat gestopt en keihard met z'n hoofd zo op de tafel gebonkt. DOOD.

URBAN LEGEND OR TRUE STORY?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_88530550
Hahah nog zo'n verhaal :9~

Zo'n vrouw die alleen in de auto reed. Er lag een grote tak op de weg en zij stopte dus om die weg te halen. Was nog zo'n auto gestopt achter haar. Toen ze weg reed bleef die auto achter haar aanrijden, toeteren, seinen alles. Zij helemaal bang. Was haar helemaal gevolgd naar haar huis maar ze durfde niet uit te stappen dus ze was naar het huis van vrienden gereden.
Daar uitgestapt en die man uit die andere auto ook.

Bleek dat 'ie haar alleen wilde waarschuwen dat er toen zij die tak van de weg haalde iemand achterin haar auto was gestapt :{

:D
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:36:29 #103
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_88530584
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef L0t.. het volgende:

Zo'n vrouw die alleen in de auto reed. Er lag een grote tak op de weg en zij stopte dus om die weg te halen. Was nog zo'n auto gestopt achter haar. Toen ze weg reed bleef die auto achter haar aanrijden, toeteren, seinen alles. Zij helemaal bang. Was haar helemaal gevolgd naar haar huis maar ze durfde niet uit te stappen dus ze was naar het huis van vrienden gereden.

Bleek dat 'ie haar alleen wilde waarschuwen dat er toen zij die tak van de weg haalde iemand achterin haar auto was gestapt :{

Deze is vies eng :')
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_88530594
quote:

:') die ken ik

quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Oke via via via kende iemand die ik ken zoeen gast. stille jongen, beetje autist. Tijdens eindexamens zat ie ipv examen te maken de hele tijd potlood te slijpen met een puntenslijper. Maar niemand in de zaal lette er echt op, want hij was autist, die doet dat soort shit :') Totdat ze een soort doffe knal hoorden. Had ie die potlood helemaal scherp gemaakt, met de punt naar boven in z'n neusgat gestopt en keihard met z'n hoofd zo op de tafel gebonkt. DOOD.

URBAN LEGEND OR TRUE STORY?
slecht
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_88530614
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:37:28 #106
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_88530628
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

slecht
waargebeurd hoor
pi_88530631
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:34 schreef Allure_ het volgende:
een vriendinnetje van me vertelde me toch een eng verhaal.. een vaste gast bij haar op t werk vertelde dit:
die mevrouw was met vriendinnen op stap geweest in Antwerpen. een van die vriendinnen had een hele leuke man ontmoet en daarmee gekust op een gegeven moment.. ze kreeg zijn kaartje en was dolgelukkig dat ze de man van haar leven had gevonden. omdat het vrouwenavond was ging ze niet met hem mee maar met haar vriendinnen terug naar een huis van een van hen.
in de auto kreeg ze allemaal uitslag om haar mond en in dr nek..
meteen zijn ze naar het ziekenhuis gegaan en hebben daar een dokter gesproken, die meteen vroeg of ze allergisch was of iets ongewoons had gegeten, neee zei de vrouw, maar ik heb wel de man van mijn leven ontmoet vanavond, heb zelfs zijn kaartje gekregen
oh zegt de dokter, heb je met hem gekust? hij had inmiddels een monster genomen van de uitslag die de vrouw en opgestuurd naar het lab, waar hij al snel antwoord van kreeg, foute boel
hij vroeg aan de vrouw het kaartje, heeft de politie gebeld en dezelfde avond is er nog een inval gedaan bij de man thuis
bleek dat er 2 dode vrouwen in dat huis lagen waar hij sex mee had.. hij was nu dus necrofiel..
als die vrouw geen vrouwenavond had gehad en dus met die man mee was gegaan, was ze er nu waarschijnlijk ook niet meer geweest...
smerig he!!!

lol
Waarom hoor ik altijd alle verhalen pas als allerlaatst :')
pi_88530663
quote:

die is eng :$
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:38:43 #109
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_88530698
jullie maken me bang ik ga eten =#
pi_88530737
Glee.
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:39:34 #111
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_88530747
Van fucking Wilder _O_
I never workout
pi_88530764
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ja toch :D. Zou wel fucking aardig zijn als iemand zo erachteraan blijft rijden.
pi_88530766
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:38 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

kom maar bij mij schatje
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:40:28 #114
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_88530792
ally wat is je ping dan ;)
I never workout
pi_88530803
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja toch :D. Zou wel fucking aardig zijn als iemand zo erachteraan blijft rijden.
ik weet niet waarom maar altijd als ik alleen ben en in de auto stap als het donker is check ik eerst de achterbank :')
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_88530814
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef reetveter het volgende:
je gebruikt geen ping. je gebruikt whatsapp
pi_88530823
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Allure_ het volgende:

[..]

kom maar bij mij schatje [ afbeelding ]
ik wil je warmte om mij heen voelen
pi_88530834
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

ik weet niet waarom maar altijd als ik alleen ben en in de auto stap als het donker is check ik eerst de achterbank :')
kan je die wel zien? ;(
pi_88530836
quote:

[..]

Doe ik vanaf nu ook :')
pi_88530842
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef reetveter het volgende:
:6
  dinsdag 9 november 2010 @ 20:41:31 #121
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_88530845
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

je gebruikt geen ping. je gebruikt whatsapp
oja
I never workout
pi_88530853
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:41 schreef Allure_ het volgende:

[..]

c
Kut ik dacht dat dat chuck was :r.
pi_88530871
Dat soort verhalen maken me bang :'(
pi_88530894
quote:

[..]

Haha ik had me een keer op de grond bij de achterbank verstopt toen mijn vader de trailer ging afkoppelen. Hij dacht dat ik al naar binnen was en toen ging hij de auto terug zetten, kwam ik omhoog. Hij schrok zich echt dood. :') :D
pi_88530895
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:41 schreef Allure_ het volgende:

[..]

Kut ik dacht dat dat chuck was :r.
hmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')