Nieuwsgroepen met abonnementquote:Op zaterdag 20 november 2010 12:01 schreef stoeltafel het volgende:
Goede keus ! En nu vol stampen dat ding. Hoe download je ? Torrents of via nieuwsgroepen ? Laatste gaat veel sneller !
Of gewoon MegaUpload i.c.m. FreeRapid... gaat echt bijzonder snel. Had hier in een uurtje zo'n 4GB binnengetrokken... op de maximale snelheid van m'n internetverbinding.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:01 schreef stoeltafel het volgende:
Goede keus ! En nu vol stampen dat ding. Hoe download je ? Torrents of via nieuwsgroepen ? Laatste gaat veel sneller !
Sorry maar een uurtje is toch niet snel? Ik heb een film van 4gb binnen 8 tot 10min binnen.quote:Op zondag 21 november 2010 15:49 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Of gewoon MegaUpload i.c.m. FreeRapid... gaat echt bijzonder snel. Had hier in een uurtje zo'n 4GB binnengetrokken... op de maximale snelheid van m'n internetverbinding.
1,1 MB/s als je uit gaat van een uur. Dat is denk ik wat de gemiddelde verbinding in Nederland als max heeft, denk ik.quote:Op zondag 21 november 2010 18:22 schreef stoeltafel het volgende:
Sorry maar een uurtje is toch niet snel? Ik heb een film van 4gb binnen 8 tot 10min binnen.
Zoals ik al zei, de maximale snelheid van m'n internetverbinding. En Usenet is allemaal heel leuk, maar als je een provider met een beetje retentie wilt, moet je er toch voor betalen... bovendien is Usenet wat mij betreft toch wat te chaotisch.quote:Op zondag 21 november 2010 18:22 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Sorry maar een uurtje is toch niet snel? Ik heb een film van 4gb binnen 8 tot 10min binnen.
Dus dan kan je op dezelfde avond nog een film uitkiezen
Verder hebben nieuwsgroepen zoveel meer voordelen
100% snelle snelheid
Alle films in verschillende kwaliteit
Je weet wat je download via ftd
Veel Nederlandse tijdschriften
Wat zegt dit? Die 1080p films kun je ook gewoon over torrents binnenhalen. En je verbinding wordt niet sneller wanneer je via usenet gaat downloaden. Als het maximum 1 MB/s is, dan is dat het maximum.quote:Op maandag 22 november 2010 01:52 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom chaotisch ?
Kwaliteit kost iets, met jou verbinding 5 euro per maand.
Verder is bij beide het aanbod groot maar megaupload lijkt mij beperkt voor grote bestanden.
Download bijna alles in 1080P, films van 50gb maar ieder zijn keus.
Genoeg grote bestanden die gesplitst op Megaupload staan... en als je dus iets als FreeRapid gebruikt is dat geen probleemquote:Op maandag 22 november 2010 01:52 schreef stoeltafel het volgende:
Waarom chaotisch ?
Kwaliteit kost iets, met jou verbinding 5 euro per maand.
Verder is bij beide het aanbod groot maar megaupload lijkt mij beperkt voor grote bestanden.
Download bijna alles in 1080P, films van 50gb maar ieder zijn keus.
Noem eens iets? Ben wel benieuwd. Dat zijn immers mooie docu's altijd. Maar ook die zijn voor zover ik ze heb gezocht gewoon te vinden voor max 14 GB. 1080p en DTS.quote:Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef stoeltafel het volgende:
Films van BBC zijn altijd rond de 50/60GB
Met private trackers heb je gewoon volledige snelheid.quote:Heb te lang Torrents gedownload maar vaak ruk verbinding.
Je hoeft niet te uploaden natuurlijk, alleen bij private trackers.quote:Het is illegaal ivm uploaden maar ieder zijn keus.
Enkel het niet hoeven uploaden is een voordeel. De snelheid bij torrents is prima.quote:Maar mensen met een hoge snelheid kunnen toch beter downloaden via nieuwsgroepen ivm de snelheid.
Dan heb je dus gewoon de BD gedownload. Dat kan veel kleiner. Met dezelfde kwaliteit.quote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef stoeltafel het volgende:
BBC Life is 60gb
BBC South Pacific is 50gb
Migrations van NG is 45GB
Zoek er niet precies op maar deze van 1080P waren zo groot.
Vind het prima want de kwaliteit is super en heb 1 schijf van 1TB
Ik vind het ook niet ideaal. Maar die 200 KB/s limiet is alleen voor de gratis downloaders. Net als het feit dat je maar één bestand tegelijkertijd kunt downloaden en een x-aantal seconden moet wachten voordat je kunt downloaden. Wanneer je betaald, heb je dat allemaal niet.quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Rapidshare/megaupload zijn zwaar onder de maat , ik krijg daar geeneens downloadsnelheden van 200 kb.
Dan heb je niet goed gezocht.quote:Met torrents heb ik vroeger geprobeerd en het hoogste wat ik kreeg was 400 kb. Met nieuwsgroepen heb ik 1.3 mb per seconde. Genoeg voor mij en maar 2.95 per maand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop