Dit zie ik en via tweakers kom ik veel negatieve dingen tegen , dus no go voor dat apparaatquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Succes ermee.
[..]
Dit apparaat heeft geen ingebouwde wireless functionaliteit en geen ingebouwde hdd.
mja, en jij wil een hdd ingebouwd hebben waardoor je dus met de hele speler steeds moet gaan sjouwen? Kun je beter een klein kastje kopen waar je met USB een externe hdd aan kunt hangen, maar dan hoef je iig niet een grotere speler mee te zeulen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit zie ik en via tweakers kom ik veel negatieve dingen tegen , dus no go voor dat apparaat
Wanneer dit gewoon voor je werkt, is dat natuurlijk prima. Al vind ik het een beetje uit de tijd.:)quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Doe ik al maanden en werkt perfect
Deze heb ik al al zo'n 12 maanden bevalt top, heb hem natuurlijk wel aan gigibit kabel liggen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb besloten deze te kopen
http://www.bol.com/nl/p/c(...)009717897/index.html
Met een 1Tb externe harddisk
Verrek je hebt gelijk! Stream trouwens bijna nooit maar zet alles gewoon over.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:04 schreef Xaobotnik het volgende:
Gigabitkabel geeft geen nut wanneer dat ding gewoon een 10/100 ethernetaansluiting heeft. Dus daar heb je dus niet echt voordeel van. Sowieso heb je die bandbreedtje van die Gigabitkabel ook niet nodig wanneer je aan het streamen bent. Het is alleen handig bij het overkopiëren van bestanden.
Geweldig ! Heb zelf de versie zonder harde schijf. Heb een beetje dezelfde situatie als jij. Tv meubel in de woonkamer. Heb nu de ac Ryan aangesloten met een USB kabel. 1/2/3 keer in de week download ik alle nieuwe HD films en sluit dan de ac Ryan aan op mijn pc. Trek alles snel binnen, werkt perfectquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb besloten deze te kopen
http://www.bol.com/nl/p/c(...)009717897/index.html
Met een 1Tb externe harddisk
Via google kwam ik erachter dat die envivo niet zo goede mediaplayer is, maar bedankt voor het zeggenquote:Op woensdag 17 november 2010 00:33 schreef joepie91 het volgende:
Bij de Aldi heb je de Envivo player (dit is een rebranded MSI net als de PlayOnHD!) voor 80 a 90 euro, ben even de precieze prijs kwijt. Via de fabrikant kun je voor 25 euro een wireless dongle met Realtek-chipset bestellen (deze werkt met de n-standaard). Je router/modem moet dan wel 502.11n ondersteunen (anders heb je niet genoeg bandbreedtte en kun je alleen lagere kwaliteit video's streamen). Verder heeft dat ding dus ook nog twee USB-poorten (waarvan je er dan dus 1 gebruik door de dongle).
Mooi dingetje, en volgens mij voldoet 'ie aan je eisen.
EDIT: Volgens mij precies hetzelfde als de PlayOnHD! die je in de OP noemde, maar dan net wat goedkoper. Wel 3 jaar garantie via de Aldi geloof ik.
Goed om een positieve review te horen ,bedanktquote:Op woensdag 17 november 2010 01:09 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Geweldig ! Heb zelf de versie zonder harde schijf. Heb een beetje dezelfde situatie als jij. Tv meubel in de woonkamer. Heb nu de ac Ryan aangesloten met een USB kabel. 1/2/3 keer in de week download ik alle nieuwe HD films en sluit dan de ac Ryan aan op mijn pc. Trek alles snel binnen, werkt perfectAls de schijf weer vol is sluit ik hem weer op de ac Ryan aan.
Tip: download BBC South Pacific,Life en Super Swarm. Bij elkaar zo'n 140gb maar zo ongelovelijk mooi!
Wat de verbinding is van je internetlijn is in dit geval niet belangrijk. De snelheid van je wireless netwerk dat achter de router (en dus ook achter de modem) ligt is van belang bij het wel of niet flawless kunnen streamen van 1080p content..quote:Op donderdag 18 november 2010 13:14 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe doe je dat dan ? Pc naar ps3? Heb gelezen dat een 1080p bijna nooit lukt. Je moet een snelle router nodig maar zou gaan voor de AC Ryan. Weet niet wat je verbindig is maar ik heb 60mbit dan haal ik een dvd van 4gb binnen 10min binnen.
Verder laat ik de AC Ryan aan me receiver zitten en de harde schijf zet ik 2 keer in de week vol met films
Een paar tientjes kost zo'n kabel echt niet. En als TS een crappy router heeft, is het ook maar de vraag of het goed gaat werken. Verder kun je voor de prijs van de C-200 ook wel een goedkopere oplossing vinden die voor TS ook prima is. Vergeet overigens niet dat WiFi op de C200 optioneel is. Daar betaal je dus zo'n 60 euro extra voor.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:48 schreef Ikzanik het volgende:
TS is te lui om even een kast te verschuiven en een kabel te leggen.
Maar dan heb ik wel een Wifi oplossing voor hem.
De Popcorn Hour C-200. Kan-ie via Wifi de zooi op de harddisk zetten en dan vanaf de harddisk spelen, zonder dat het te traag is.
Kost wat, maar dan spaar je toch een kabeltje van een (paar) tientje(s) uit.
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:45 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Hiermee stream ik draadloos een full HD 1080p film zonder problemen.
Het is gewoon even wat proberen met de channel settings en frequenties.
ps: wdtv staat beneden op een plasma, de pc staat een verdieping hoger.
De prijs van de kabel is afhankelijk van de lengte, reken arbeidsloon van TS voor het moeilijke gatenboren en verslepen van kasten enzo...quote:Op donderdag 18 november 2010 15:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Een paar tientjes kost zo'n kabel echt niet. En als TS een crappy router heeft, is het ook maar de vraag of het goed gaat werken. Verder kun je voor de prijs van de C-200 ook wel een goedkopere oplossing vinden die voor TS ook prima is. Vergeet overigens niet dat WiFi op de C200 optioneel is. Daar betaal je dus zo'n 60 euro extra voor.
Terwijl TS een wifi-oplossing wil. Daar ging je immers op in.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:01 schreef Ikzanik het volgende:
De prijs van de kabel is afhankelijk van de lengte, reken arbeidsloon van TS voor het moeilijke gatenboren en verslepen van kasten enzo...[/quote[ Zit je nòg niet aan een paar tientjes.
[quote]Ik geef ook aan dat het wat kost. Ik heb nergens gezegd dat Wifi standaard is, ik heb gezegd dat het mogelijk is.
Zo slecht dat ik het inderdaad niet begreep.quote:Maar ik zal speciaal voor jou uitleggen dat deze post ironisch bedoeld was
Volgens mij heeft TS niets over tijd of geld gezegd.quote:omdat TS overduidelijk voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten, en kwaliteit wil zonder er tijd en/of geld in te stoppen.
Ik weet dat er in het verleden veel negatiefs is geweest over de firmware... maar ik heb er nu al een tijdje zelf een, en heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee. Ding werkt echt perfect. Schijnt ook dat de firmwareproblemen al een tijdje opgelost zijn.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Via google kwam ik erachter dat die envivo niet zo goede mediaplayer is, maar bedankt voor het zeggen
[..]
Goed om een positieve review te horen ,bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |