'En dan die gore gehandicapte bacillen van me wassen. 'quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof jij je vrijwillig aan zou laten raken door iemand die net op zn handen heeft zitten kwijlen
Tja sorry maar ik heb ook wel mijn twijfels over de persoonlijke hygiëne van iemand die op zijn handen loopt te kwijlen en aan vreemde mensen zit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'En dan die gore gehandicapte bacillen van me wassen. '
Een beetje extreem om zo te reageren, niet?
Hij kwijlt op zijn handen en smeert dat in mijn haar. Dat zijn bacteriën. Dat is vies. Dat is hetzelfde als op mn kop spugen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'En dan die gore gehandicapte bacillen van me wassen. '
Een beetje extreem om zo te reageren, niet?
Daar gaat het niet over. Meer de manier waarop er over gesproken wordt. Niemand wordt blij van de kwijl van een vreemde in je haar. Maar dat kun je een geestelijk gehandicapte niet kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja sorry maar ik heb ook wel mijn twijfels over de persoonlijke hygiëne van iemand die op zijn handen loopt te kwijlen en aan vreemde mensen zit.
Dat is bij gewone jongens ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
Misschien had ie daarvoor wel aan zijn penis gezeten. Weet jij veel. Het is gewoon vies.
Het maakt me niet uit wat het is. Als jij zoiets bij me had gedaan had ik ook zo gereageerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Meer de manier waarop er over gesproken wordt. Niemand wordt blij van de kwijl van een vreemde in je haar. Maar dat kun je een geestelijk gehandicapte niet kwalijk nemen.
Maar die smeren het niet in mijn haar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is bij gewone jongens ook.Het grootste deel wast hun handen niet na het pissen, dus vast ook niet na het fappen enzo.
Alsof ik niet jouw haren mag aaienquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit wat het is. Als jij zoiets bij me had gedaan had ik ook zo gereageerd.
Niet als je eerst je hand in je mond stopt. Anders wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik niet jouw haren mag aaien.
Nee maar die geven je daarmee wel gewoon een hand he.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar die smeren het niet in mijn haar.
Ik raak jongens nooit aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar die geven je daarmee wel gewoon een hand he.
Mja maar mensen die dat niet gewend zijn/weten hoe ze ermee om moeten gaan, daar kan ik zo'n reactie ook niet echt kwalijk nemen want het is gewoon ranzig. Zelfs ik vind het ranzig terwijl ik vanaf mijn geboorte af aan al met zulke mensen omga.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over. Meer de manier waarop er over gesproken wordt. Niemand wordt blij van de kwijl van een vreemde in je haar. Maar dat kun je een geestelijk gehandicapte niet kwalijk nemen.
Alleen in m'n puni, dus dan heb ik gelukquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Niet als je eerst je hand in je mond stopt. Anders wel.
Gatverdammequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen in m'n puni, dus dan heb ik geluk.
Jouw puni is mijn puni.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen in m'n puni, dus dan heb ik geluk.
Het gaat om de manier waarop WD over ze spreekt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja maar mensen die dat niet gewend zijn/weten hoe ze ermee om moeten gaan, daar kan ik zo'n reactie ook niet echt kwalijk nemen want het is gewoon ranzig. Zelfs ik vind het ranzig terwijl ik vanaf mijn geboorte af aan al met zulke mensen omga.
Normaal doe ik dat niet over zulke mensen. Maar dit vind ik gewoon vies.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop WD over ze spreekt.
Ja okee, daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop WD over ze spreekt.
Ik wil jou wel lekker vlooienquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:05 schreef reetveter het volgende:
Ik had hem teruggeaaid. En daarna lekker vlooien bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |