Ik vind het gewoon vies. Die mensen moeten ook gewoon bij gebracht worden dat nee, nee is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:49 schreef Dqod het volgende:
Ze zullen (waarschijnlijk) niet beter weten, maar toch..
Zo had een oude vriendin van me een gehandicapte broer die dat eens bij mij deed.. Not cool
ze weten ook niet beter. Dat is het em juist. Dat verzacht het toch enigzins lijkt mij. Ondanks dat het heel goor is uiteraardquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:49 schreef Dqod het volgende:
Ze zullen (waarschijnlijk) niet beter weten, maar toch..
Zo had een oude vriendin van me een gehandicapte broer die dat eens bij mij deed.. Not cool
passende woordkeuzequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:50 schreef Chai het volgende:
Die SC nr.'s zijn echt weer eens verkracht.
nee dat verzacht niksquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
ze weten ook niet beter. Dat is het em juist. Dat verzacht het toch enigzins lijkt mij. Ondanks dat het heel goor is uiteraard
True.. En ik neem aan dat ze dat nog wel kunnen begrijpenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vies. Die mensen moeten ook gewoon bij gebracht worden dat nee, nee is.
quote:
Dat vraag je aan mij ook niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAN MOET IK HIERAAN DENKEN
waarom ben je niet op msn eigenlijk trouwens?
Dat gaat niet echtquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vies. Die mensen moeten ook gewoon bij gebracht worden dat nee, nee is.
Alsof jij je vrijwillig aan zou laten raken door iemand die net op zn handen heeft zitten kwijlenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:54 schreef Allure_ het volgende:
Net of gehandicapten een besmettelijke ziekte zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |