quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:03 schreef iBenny het volgende:
Ik zoek nog naar een rugtas in de kleruren van een slang, ik hoop dat dat zo nog komt
Er zijn betere, maar deze is wel te doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
IS zo'n router nu eigenlijk wat?![]()
Of zijn er betere?
Voor die prijs kan je je er niet echt een buil aan vallenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Of zijn er betere?
In 2007 was dit een top apparaat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Of zijn er betere?
Hij komt zelfs uit 2005quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
In 2007 was dit een top apparaat.
Het is bijna 2011, dus nu niet meer zo.
En ingebouwde Ftp serverquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef RacerDKB het volgende:
Speelt veel af, mooi ding. Je kan hem zelfs op je netwerk aansluiten.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:15 schreef Cerbie het volgende:
HDI Dune BD Prime 3.0 Full HD Media/BluRay Player
Mja blijft toch een duur dingquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:23 schreef sander89 het volgende:
Lol had verwacht dat die snel uitverkocht zou zijn.
Vet duur.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:26 schreef Cerbie het volgende:
Acer 23 Inch Full HD LED Monitor met 2 ms responstijd en HDMI
Nu! ¤ 174,95 + (8,95)
UPC en met regelmaat traag ladend.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:29 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb het idee dat iBOOD bij bepaalde providers matig werkt.
Degenen bij wie hij het brak doet, welke provider heb je?
Ziggo, maar hij is alleen brak wanneer er net een nieuwe plaatst is of gaat worden. Bestaande ibood's doen het prima.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:29 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb het idee dat iBOOD bij bepaalde providers matig werkt.
Degenen bij wie hij het brak doet, welke provider heb je?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ziggo, maar hij is alleen brak wanneer er net een nieuwe plaatst is of gaat worden. Bestaande ibood's doen het prima.
Ach, ik had er toch al eenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:30 schreef Cerbie het volgende:
Misschien een schrale troost, maar dit was niet de beste WuL die ze ooit aangeboden hebben
Al in elke hunt langsgekomen voor ¤20 geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:31 schreef RacerDKB het volgende:
Netgear EVA 2000 HDTV Mediaspeler met HDMI en YouTube Ondersteuning
Weet je toevallig of het volslagen prut is of moet ik spijt krijgen dat ik even twijfelde?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Al in elke hunt langsgekomen voor ¤20 geloof ik.
Je hoeft geen spijt te hebben, ding speelt best weinig af en geen DTS-geluid dus 90% van wat je zou downloaden in HD-dingen moet je dan omzetten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:32 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Weet je toevallig of het volslagen prut is of moet ik spijt krijgen dat ik even twijfelde?
Als je zoiets koopt zou ik een HDX of een popcorn ofzo kopenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:32 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Weet je toevallig of het volslagen prut is of moet ik spijt krijgen dat ik even twijfelde?
heb nog steeds mn refresh van FF aan staan...quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:33 schreef Cerbie het volgende:
Doen jullie F5'en of wacht je gewoon de refresh af zoals het forum het tegenwoordig ook doet?
Alleen is die zooi minstens 8x zo duurquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als je zoiets koopt zou ik een HDX of een popcorn ofzo kopen
En beter.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:34 schreef Haque het volgende:
[..]
Alleen is die zooi minstens 8x zo duur
Als iedereen nou z'n refreshers uitzet en z'n F5 toets met rust laat zou het allemaal soepeler gaan denk ik.quote:
opquote:
Jup.. zag het.. maar geen echt verliesquote:
Misschien de annuleringen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:36 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mij maken ze nu de restjes op! Ook de wake up light was al voorbij gekomen !
en wegquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:39 schreef Zpottr het volgende:
Conceptronic Grab'n'GO Full HD Media Player
dat zal helpenquote:
Komen er nog leuke dingen? :pquote:
en wegquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:43 schreef Zpottr het volgende:
Radiografisch Bestuurbare Helikopter RC-Connect S2 Protector
neequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:45 schreef junkiexp het volgende:
Ik kom net aan, is het wat deze keer met de hunt ?
Aan het balkje te zien niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:46 schreef Maart85 het volgende:
Weer die klote stofzuiger
Zal wel een tijd duren voor dat klote ding weer weg is!
Keertje tot half 11 staat mij bij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:48 schreef junkiexp het volgende:
Volgens mij is de hunt nog nooit zo lang doorgegaan
Dan ben je nu in ieder geval al te laat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:53 schreef Aalbers het volgende:
* Aalbersvraagt zich af of dat kwaliteit is
Te laatquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:53 schreef Aalbers het volgende:
* Aalbers vraagt zich af of dat kwaliteit is
Nope .. vorige hunt welquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:55 schreef junkiexp het volgende:
Heeft er iemand van jullie iets gekocht ?
2 geurtjes al denk dat ik er 1 ga annuleren.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:55 schreef junkiexp het volgende:
Nee. Ik heb getwijfeld over de blurayspeler, en tijdens de tent die ik net iets beter vind dan het Decathon alternatief was ik werkende.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:55 schreef junkiexp het volgende:
Een wekker waar je je iPod op kan aansluiten. Ideaal ding, ben er heel erg blij meequote:
De zwaailichten verdwijnen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:00 schreef ursel het volgende:
Komt er eigenlijk een melding van ut einde, of blijven we allemaal uiteindelijk naar het laatste item kijkende, wachtend op het volgende product?
dan zijn de lampjes weg van de hunt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:00 schreef ursel het volgende:
Komt er eigenlijk een melding van ut einde, of blijven we allemaal uiteindelijk naar het laatste item kijkende, wachtend op het volgende product?
quote:
Mag ik wel hopen voor dat geldquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij let de koper er niet eens op
In die paar seconden?quote:
Heb ik net gedaan met die hd reiniger, bedacht me op tijdquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:11 schreef Aalbers het volgende:
kan je niet annuleren voor de betaling?
De restjes van de restjesquote:
Ja reisspellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:15 schreef Aalbers het volgende:
't waren allemaal pocket formaat spelletjes toch?
Reisedities. Niet echt pocket, maar Catan reis is wel een stuk draagbaarder dan de normale doos.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:15 schreef Aalbers het volgende:
't waren allemaal pocket formaat spelletjes toch?
mja waardeloosquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:15 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de site.
is er een lijst van wat geweest is ? ben vannacht niet wakker gebleven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef jayb0n het volgende:
ik kijk niet meer, alles komt nu weer overnieuw..
http://www.daghit.nl/hunt/quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ben te lui om 3 topics terug te lezen .. wat was de site ook alweer waar je kon zien welke er al geweest zijn?
kijk product forumquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef ooge het volgende:
[..]
is er een lijst van wat geweest is ? ben vannacht niet wakker gebleven.
viel wel mee, niet langer dan 5 minutenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:19 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou niet veel gemist. Hoe lang heeft die stofzuiger er vanmiddag nog gestaan?
Daarom neem je er 4quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Die is lievvvAlleen jammer van de verzendkosten.
Ikke niet in ieder geval, heb er zo'n 2 uur en 28 minuten actief bijgezeten vannacht en sinds 11 uur vanmorgen weer af-en-toe kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef 08gnoT. het volgende:
Oh respect aan de mensen die al 18,5 uur zitten te kijken naar die siteHier op FOK niemand of wel?
2x per jaar dacht ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef Aalbers het volgende:
hoe vaak is er zon hunt? zie m nou toevallig..
Zeker als je al iets anders besteld heb kan het er prima bij.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef Downstar het volgende:
wel waardeloos dat die verzendkosten idd zo hoog nog moeten zijn..
Dat vinden ze te veel werkquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zeker als je al iets anders besteld heb kan het er prima bij.
Is het misschien ook wel met die minimale margesquote:
*meldquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:27 schreef Downstar het volgende:
[..]
zullen vast mensen zijn die wel een aquarium willen, alleen die verzendkosten doet t uhmmmm
Uh-huhquote:
Wie is de verlosser?quote:
Dat was een ander merk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Te duur, ze waren er net voor 30 euro
Dan ben je al te laat meestalquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Toen ik het poste waren ze er nog hoor
Ik zie m net, en al meteen uitverkocht..what tha fuckquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef RacerDKB het volgende:
Samsung 40 Inch Full HD 3D TV met 200Hz en 3D-Bril
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:42 schreef junkiexp het volgende:
Let op: het gaat hier om een UK-model TV. Dit betekent dat EPG, CI en CI+ mogelijk niet (goed) werken.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:42 schreef junkiexp het volgende:
Let op: het gaat hier om een UK-model TV. Dit betekent dat EPG, CI en CI+ mogelijk niet (goed) werken.
Heusquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:43 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Die is al een paar keer geweest vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |