Nee, mijn OP plaatje. Ik zie het niet. Old wief met een sigaret.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik zie je plaatje hoor.
Tenminste, als je je ui bedoelt.![]()
zal het niet weten, ze hebben het nu over volksgezondheid en zo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef remlof het volgende:
Is dat nieuwe spoeddebat met Leers vandaag?
So cute!quote:
Ik zie het, ben ondertussen thuisquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal het niet weten, ze hebben het nu over volksgezondheid en zo.
Ik las een paar uur geleden op Twitter dat het exacte tijdstip nog niet bekend wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef remlof het volgende:
Is dat nieuwe spoeddebat met Leers vandaag?
Ik moet nog naar huis, maar ik denk dat ik maar vis haal, op een plastic bordje, met plastic bestekquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vandaag gewoon maar niet eten. Ik heb net vanochtend de afwas gedaan. Ik blijf niet aan de gang.
Beetje Samsung stylo zeg maar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet nog naar huis, maar ik denk dat ik maar vis haal, op een plastic bordje, met plastic bestek
Ah ok thanks. Ik was zaterdag in de Tweede Kamer met Verbeet as you know en toen zei ze dat als een minister wordt opgeroepen voor een spoeddebat hij zo spoedig mogelijk moet verschijnen. Meteen dus, tenzij hij/zij in het buitenland zit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las een paar uur geleden op Twitter dat het exacte tijdstip nog niet bekend was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |