Nee, mijn OP plaatje. Ik zie het niet. Old wief met een sigaret.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik zie je plaatje hoor.
Tenminste, als je je ui bedoelt.![]()
zal het niet weten, ze hebben het nu over volksgezondheid en zo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef remlof het volgende:
Is dat nieuwe spoeddebat met Leers vandaag?
So cute!quote:
Ik zie het, ben ondertussen thuisquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal het niet weten, ze hebben het nu over volksgezondheid en zo.
Ik las een paar uur geleden op Twitter dat het exacte tijdstip nog niet bekend wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef remlof het volgende:
Ik moet nog naar huis, maar ik denk dat ik maar vis haal, op een plastic bordje, met plastic bestekquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vandaag gewoon maar niet eten. Ik heb net vanochtend de afwas gedaan. Ik blijf niet aan de gang.
Beetje Samsung stylo zeg maar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet nog naar huis, maar ik denk dat ik maar vis haal, op een plastic bordje, met plastic bestek
Ah ok thanks. Ik was zaterdag in de Tweede Kamer met Verbeet as you know en toen zei ze dat als een minister wordt opgeroepen voor een spoeddebat hij zo spoedig mogelijk moet verschijnen. Meteen dus, tenzij hij/zij in het buitenland zit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las een paar uur geleden op Twitter dat het exacte tijdstip nog niet bekend was
Nah, ik neem toch maar een appel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Samsung, daar zeg je wat ook een idee, ga je mee Scrut
Ik neig toch steeds meer naar een androïde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik neem toch maar een appel.
daar heb ik nou ook steeds last van, die verdomde afwas, plastic bordjes en bestek is dat geen idee??quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga vandaag gewoon maar niet eten. Ik heb net vanochtend de afwas gedaan. Ik blijf niet aan de gang.
Ja, en daar kan ik niks aan doen. Er staat een plaatje in maar daar ga ik niet aan knutselen want dan krijg je zo'n lelijke regel dat het bericht zoveel % is aangepast. Ik haat dat regeltje, zo lelijk. I'm so stylish, I could shit on the floor.quote:
Die trekken krom in de vaatwasserquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar heb ik nou ook steeds last van, die verdomde afwas, plastic bordjes en bestek is dat geen idee??
o ja niet aan gedacht, maar geeft niet want ik heb toch geen vaatwasser, wel een vuilnisbak kieper zo de bordjes erinquote:
I'd buy it.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:18 schreef Noek het volgende:
I'm so stylish, I could shit on the floor.
Ik ga een vaatwasser kopen....onmisbaar in elk huishoudenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja niet aan gedacht, maar geeft niet want ik heb toch geen vaatwasser, wel een vuilnisbak kieper zo de bordjes erin
Weer wat meer rust im kopf?quote:
nee......maar wel al wat dingen aangezwingeld....en afspraken gemaakt met mn schoonvader...die gaat helpen met klussen...Morgen ga ik beginnen met eerst de logeerkamer uitbaggeren (quote:
Dat geeft in ieder geval meer ruimte in je hoofd voorquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef Laysa het volgende:
nee......maar wel al wat dingen aangezwingeld....en afspraken gemaakt met mn schoonvader...die gaat helpen met klussen...Morgen ga ik beginnen met eerst de logeerkamer uitbaggeren () zodat ik die klaar kan hebben om in te pakken...en zo ga ik van boven naar beneden werken...Morgen de verhuizers bellen om afspraken te maken dat die langskomen voor offertes...en dan maandag als ik de sleutel heb de goede kiezen en dit huis opzeggen....
Zat net ook al te zoeken, kan 't niet vindenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:37 schreef remlof het volgende:
Zelfs Charlie Chaplin zit in het filmpje. :pquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:41 schreef remlof het volgende:
Leuke lezing met animatie over wat er mis is met het kapitalisme: http://www.wimp.com/crisescapitalism
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geeft in ieder geval meer ruimte in je hoofd voor.
Het duurde even voor het kwartje viel maar nu zie ik hem.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:03 schreef Gert het volgende:
Effe aan het bladeren bij de Zweed.
Typische naam voor een kast. Is dat een boodschap aan de kopers of zo?
[ afbeelding ]
Miskien izzet zun Öchtjernohme.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het duurde even voor het kwartje viel maar nu zie ik hem.
Wie bedenkt nou zo'n naam denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |