Probeer het eens metquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:24 schreef buishuis het volgende:
Ik heb een lijst met afmetingen met afmetingen zoals M-8X1, MF-6X30, G-6, ML-5X80 en gewoon enkele cijfers. Ik moet een lijst hebben met enkel de letters en dan zonder getallen dus enkel M-, MF- en G-. Iemand een formule hiervoor?
Als je een kolom verbergt wordt ie standaard niet geprint volgens mij.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef gekkewiebel het volgende:
Ok andere vraag dan
Kan ik een kolom cellen maken die ik gebruik voor de input van gegevens, maar die standaard niet wordt afgedrukt? Als ik ze 'verberg' blijven ze zichtbaar, dat is goed, maar ze worden ook nog steeds afgedrukt...
Bedankt, is allemaal gelukt nu!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:18 schreef hendrik2009 het volgende:
@Rejected:
"Kan je in een macro instellen dat je bijvoorbeeld 5 naar links gaat, data knipt en dan 5 naar beneden en daar de data plakt? "
Ja:
Sub test()
ActiveCell.Offset(0, -5).Cut
ActiveCell.Offset(5, -5).Select
ActiveSheet.Paste
End Sub
Het lijkt me niet want als de rij langer wordt gebeurd er niets meer met je berekening.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:05 schreef gekkewiebel het volgende:
=SOM(A1:D1)/4
waarbij a1 je eerste cel is en d1 de laatste
Of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |