Schakel een modje inquote:
Mag ik meespelen?quote:
Ja, moet je wel hier komen.quote:
quote:
quote:
Jullie krijgen beiden een dikke pluskudo.quote:
Bordspellen zijn leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bordspellen FTW!
Al weet ik niet hoe dat spel werkt
Ik heb zaterdag onder het genot van veel bier een potje klassiek Risk gespeelt, en gewonnen uiteraard.quote:
Mn tiet is nog steeds koud!quote:
heheh welke spellen vind je zoal leuk dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bordspellen zijn leukIk deed altijd spelletjes met mijn huisgenoot, maar sinds het mijn huisgenoot is nietm eer omdat we geen spelletjes meer hebben. Dus ik heb voor sinterklaas bordspellen gevraagd.
Ik heb Risk nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag onder het genot van veel bier een potje klassiek Risk gespeelt, en gewonnen uiteraard.
Dat was zo'n 7 jaar geleden dat ik dat voor het laatst speelde, fucking vet
Van die omaspellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
heheh welke spellen vind je zoal leuk dan?
Jaartje geleden nog gedownload (expansion uiteraard), en helemaal kapot gespeeldquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jullie krijgen beiden een dikke pluskudo.
Spelen jullie het ook nog wel eens?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van die omaspellenZoals rummikub. Maar ook heel veel kaartspellen (niet poker!).
* NBT pakt de tieten van DW beet en begint ze warm te strelen.quote:
hallo ik heb ook gevoelensquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT pakt de tieten van DW beet en begint ze warm te strelen.
Hoe kun je Risk nou niet snappenquote:
quote:
quote:
Toch wel online hè?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jaartje geleden nog gedownload (expansion uiteraard), en helemaal kapot gespeeldHij blijft zooo vet
Wanneer gaan we dat een spelen dan?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT pakt de tieten van DW beet en begint ze warm te strelen.
Wanneer jij wilquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dat een spelen dan?
Ik heb het 1x geprobeerd, toen was ik 8 ofzo. Ik snapte het niet of ik wou het gewoon niet snappen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe kun je Risk nou niet snappenhet bordspel der bordspellen, de Cadillac onder de borspellen, baas van het borspellenrijk
Nu? Heb toch niks te doen. Lig nog steeds in mn bed.quote:
Nu?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu? Heb toch niks te doen. Lig nog steeds in mn bed.
Ik heb toch wel iets aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu?Dan tref ik je in bed aan
Hehe, en wat was/waren je favoriete build(s)?quote:
Wat jammerquote:
ik ben jaloersquote:
Sorry.quote:
lazy assquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu? Heb toch niks te doen. Lig nog steeds in mn bed.
Klopt. Zo maar eens douchen en aankleden en boodschappen doen.quote:
Tof.quote:
daar valt wat aan te doen natuurlijkquote:
Paladinquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, en wat was/waren je favoriete build(s)?
hebben we het over WOW?quote:
het is plants VS zombies !!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zelfs nog inclusief zeevaarders.
ik haat die kutrover
Die heb ik ook op de xdoosquote:
douchen moet ik ook nog doen de rest heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. Zo maar eens douchen en aankleden en boodschappen doen.
[..]
Tof.
ja die.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
het is plants VS zombies !!!
pas op of ik stuur Crazy Dave op je af !
Ik heb een gaysp.quote:
Zwijndrechtquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
Hey PD, waar woon je in de randstad?
Hamadin of Smitersquote:
Ga eens vlug je mond spoelen jijquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja die.
Ik denk dat ik vanavond maar even naar Veenendaal ga, even iksdozen.
Ik kom ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat gezellig!
![]()
Ik ga wel black ops spelen hoor, hahahahaha
Ik vond Barbarians ook altijd fucking vet, die sprong en die whirlwind shit met 2 wapensquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hamadin of Smiters
[..]
Ga eens vlug je mond spoelen jij
drechtstedenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ZwijndrechtEen klotevoorstad van Dordrecht
daar woont mijn zus nuquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:02 schreef lipjes het volgende:
[..]
drechtsteden
heb in papendrecht gewoont
Ik had vrijdag een feestje met alleen maar WoW-nerds, labnerds en een combinerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hamadin of Smiters
[..]
Ga eens vlug je mond spoelen jij
Oke. Ik moet ergens pitten de 19e, in de buurt van Amsterdam.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ZwijndrechtEen klotevoorstad van Dordrecht
Als je me op komt halen van eht station, kom ik serieus. =Dquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:59 schreef NBT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat gezellig!
![]()
Ik ga wel black ops spelen hoor, hahahahaha
Zwijndrecht ligt 100km van Amsterdam afquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik moet ergens pitten de 19e, in de buurt van Amsterdam.
[..]
Als je me op komt halen van eht station, kom ik serieus. =D
Ik ga ook nietn aar Zwijndrecht, dan kan ik net zo goed vanaf hier gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zwijndrecht ligt 100km van Amsterdam af
Hihi dat durf ik niet dat weet je toch!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik moet ergens pitten de 19e, in de buurt van Amsterdam.
[..]
Als je me op komt halen van eht station, kom ik serieus. =D
Ja maar ik wel. En in weekenden kost het me geld wat ik niet heb.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Hihi dat durf ik niet dat weet je toch!![]()
Misschien als ik je wat beter ken!![]()
En dan in een weekend, of vrijdag!
En de overrated Sorc met Frozen Orb. Blizzard is effectiever.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vond Barbarians ook altijd fucking vet, die sprong en die whirlwind shit met 2 wapens
Wat zal jij een kutavond gehad hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had vrijdag een feestje met alleen maar WoW-nerds, labnerds en een combinerd.
Dan een keer vrijdag toch?!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar ik wel. En in weekenden kost het me geld wat ik niet heb.
Nee, was echt supergezelligquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En de overrated Sorc met Frozen Orb. Blizzard is effectiever.
[..]
Wat zal jij een kutavond gehad hebben
Tenminste, als het echt nerds waren. Je bent zelf natuurlijk ook een labslaafje
Oke, maar dan moet ik wel tot 12 uur naar school, en mezelf misschien ook nog chemisch reinigen enzo.quote:
hahaha we kijken wel!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke, maar dan moet ik wel tot 12 uur naar school, en mezelf misschien ook nog chemisch reinigen enzo.
ja super vet he!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:12 schreef Michhas het volgende:
Serieus man, de hele wereld is in rep en roer door Black Ops, het lijkt wel fucking oud en nieuwWaar gaat het heen met de wereld
Vrijdag en dinsdag zijn de enige dagen dat ik 's middags vrij ben, allebei praktijkdagen. Voor de rest ben ik 's ochtends steeds vrij zo ongeveer. Behalve maandag.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef NBT het volgende:
[..]
hahaha we kijken wel!Misschien als ik geen vast contract krijg kan het door de week!
Komt wel goed!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrijdag en dinsdag zijn de enige dagen dat ik 's middags vrij ben, allebei praktijkdagen. Voor de rest ben ik 's ochtends steeds vrij zo ongeveer. Behalve maandag.
het is ergens inderdaad wel ziekelijk.... Maar wel tof!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leuk om te zien wat zo'n game teweeg kan brengen
Best gestoord ook aan de andere kant
Oke. En anders een x als ik bijquote:
Die woont inderdaad om de hoek!quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. En anders een x als ik bijben.
Die woont toch vlakbij.
Hm vooruit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, was echt supergezelligVooral toen we achter kwamen dat 't meisje wie dat feestje gaf Justin Bieber op 'r laptop had staan. Wat hebben wij haar gepest zeg.
En het waren allemaal gamers en mensen van de opleiding.En ik ben geen slaafje, ik mag delegeren.
Veel kans dat hij dan mee wilt waarschijnlijk.quote:
En er zijn blijkbaar WoW-nerds die kunnen dansen.quote:
Ik ook, en ik ben naaaaaaaaaaaaaakt.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook, en ik ben naaaaaaaaaaaaaakt.
Ondertussen heb ik al iets aan. En ik heb een handdoek op mn hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik al iets aan. En ik heb een handdoek op mn hoofd.
Ze zijn druk aan het werkquote:
Zal ik je helpen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Weer eens wat anders. Ik moet nog steeds aankleden en boodschappen doen
ja dat is de hamvraag natuurlijk....quote:
Ga je boodschappen voor me doen?quote:
Retweetquote:
Lesvrij vandaag.quote:
5 uur, en dan black ops halenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh, hoe laat ben je klaar?
Dankjequote:
Dat was te erg? of wil het mee?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lesvrij vandaag.
Eerste cijfers binnen. 10 voor foutenleerOver de rest ga ik het niet hebben
2,5 en 3,0. Maar bonustoetsen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat was te erg? of wil het mee?
Das minderquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2,5 en 3,0. Maar bonustoetsen.
Die 10 maakt wel en hoop goed danquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
2,5 en 3,0. Maar bonustoetsen.
Het zijn bonustoetsen.quote:
Ja maar dat was ook te makkelijk. Beetje systematische en -dieandere- fouten herkennen, en afronden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Die 10 maakt wel en hoop goed dan
ow scheelt dan alweerquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zijn bonustoetsen.
[..]
Ja maar dat was ook te makkelijk. Beetje systematische en -dieandere- fouten herkennen, en afronden.
bloemkoolquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef tdrone het volgende:
wat gaan we eten vandaag?
ik andijviestampot :
Ik hou wel van bloemkolenquote:
Nog geen idee, moet nog via de supermarkt wandelen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef tdrone het volgende:
ik andijviestampot :
is goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil je mijn bloemkool hebben?
Ik eet meequote:Op dinsdag 9 november 2010 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee inderdaad, morgen eet ik andijvie stamppot
Met kleine spekjes?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee inderdaad, morgen eet ik andijvie stamppot
Stuur mee een bord snel!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:30 schreef tdrone het volgende:
hier met kleine spekjes , ananas en kaas
quote:
Spinazie, gekruide krieltjes en cordon bleuquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:16 schreef tdrone het volgende:
ik andijviestampot :
Zo luxe is t niet hoorquote:
lekkerquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Spinazie, gekruide krieltjes en cordon bleu
Was het ook. Straks ook maar eens afwassen.quote:
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb niks weg kunnen krijgenIk voel me erg beroerd
Wist ik het maar. Nou ja.. het gaat wel overquote:
Moet ik voor je zorgen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wist ik het maar. Nou ja.. het gaat wel over
Is goedquote:
Moet je wel hier komen.quote:
Met mn beroerde harses?quote:
Je trollt weer?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:49 schreef honkeytonk het volgende:
Een of andere josti belt mij om vervolgens niks te zeggen
Ik hoor alleen maar rare muziekquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Met mn beroerde harses?
[..]
Je trollt weer?Zo niet: HAHAHAHAAHAH LEKKER VOOR JE! mot je je nummer maar niet op FOK! zetten
gewoon lijn open laten en je telefoon elders neerleggenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar rare muziek
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar rare muziek
Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Met mn beroerde harses?
[..]
Je trollt weer?Zo niet: HAHAHAHAAHAH LEKKER VOOR JE! mot je je nummer maar niet op FOK! zetten
Ik werd gebeld die de teletubbies op had staanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb de teletubbies op staan
Ja dat was ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik werd gebeld die de teletubbies op had staan
de teletubbies zei ik net tochquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke muziek had je daarna op staan dan?
Daarna belde iemand nog een keer met een ander nummer, welke? Anders was het iemand andersquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de teletubbies zei ik net toch
ik belde en had de teletubbies aanstaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarna belde iemand nog een keer met een ander nummer, welke? Anders was het iemand anders
Je belde 4 keer en had daarna ajax muziek opsaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik belde en had de teletubbies aanstaan
ja ik ben ook voor ajax, mutsquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je belde 4 keer en had daarna ajax muziek opsaan
Jij belde niet, grappenmakerquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ben ook voor ajax, muts
Ik wilde mijn anonimiteit niet verliezen...waarom zou je dat zogenaamd weten??quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En waarom belde je dan onbekend? Ik weet dat jij het niet was
Je wist niet meer welke muziek je later op had. En wat zei je dan tegen mij? Als jij het was die belde?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik wilde mijn anonimiteit niet verliezen...waarom zou je dat zogenaamd weten??
Ik ga niet alle telefoongesprekken onthouden , gekke jongen jij welquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je wist niet meer welke muziek je later op had. En wat zei je dan tegen mij? Als jij het was die belde?
Dus ga je maar msngesprekken voeren op fok?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik niet aan.(met vreemde mensen)
Zo moeilijk was het niet te onthoudenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga niet alle telefoongesprekken onthouden , gekke jongen jij wel
Ik zeg niks als ik verlegen benquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het niet te onthoudenJe zei niks, stop maar
Je hoeft niet verlegen te zijn hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zeg niks als ik verlegen ben
Gelukkigquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je hoeft niet verlegen te zijn hoor
Haha ja inderdaad, het is een positieve in een negatieve verwerkt!quote:Op woensdag 10 november 2010 07:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het klinkt wel leuk.
Ik hou van jequote:
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 08:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik hou van je
[..]
Heil NBT
Ik luister 3fm en een zeikende collega!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:14 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik luister een heerlijk trancenummertje
Dan voluit zettenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik luister 3fm en een zeikende collega!
Mag niet!quote:
LEUKK!!! Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:33 schreef Ezechielk het volgende:
Goedemorgen!
Het is Movie Songs dag hier
We zoeken nog mensenquote:Op woensdag 10 november 2010 08:34 schreef NBT het volgende:
[..]
LEUKK!!! Dat wil ik ook!![]()
iedereen heeft het altijd zo leuk en gezellig op werk, waarom is het hier alleen maar zeiken!?IK BEN HET ZATTT!!
Weezer is wel cool!quote:
ja dat had je gezegd ja, maar ik wil toch wat dichterbij huis!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We zoeken nog mensen
Momenteel:
Sssssst.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:36 schreef NBT het volgende:
[..]
ja dat had je gezegd ja, maar ik wil toch wat dichterbij huis!
Ik ga je verblijden met een striptease actquote:
*gaat even belangrijk doen bij collega's*quote:Op woensdag 10 november 2010 08:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga je verblijden met een striptease act
quote:Op woensdag 10 november 2010 08:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
*gaat even belangrijk doen bij collega's*
DOE HET!!quote:Op woensdag 10 november 2010 08:46 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ga je verblijden met een striptease act
waar is je werk?quote:
quote:
We zijn net begonnen man.quote:
Sochouder nodig?quote:
Kom maar hoorquote:
Alvast veel succesquote:Op woensdag 10 november 2010 09:04 schreef Michhas het volgende:
Zometeen bijeenkomst op werk, krijg waarschijnlijk belangrijk nieuws te horen van de sectordirecteur. Reorganisatie hier, er is nu al een grote groep naar die bijeenkomst.. Ik ben beniuwd, de hele afdeling is in rep en roer.
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:01 schreef tdrone het volgende:
[radiostem]Welkom bij movie radio! vandaag met uw dj Ezechiel. Nu Dune met are you ready to fly [/radiostem]
Zoiets gaan wij ook zodirect hebben. Gaat een heel leuk gesprek worden.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:04 schreef Michhas het volgende:
Zometeen bijeenkomst op werk, krijg waarschijnlijk belangrijk nieuws te horen van de sectordirecteur. Reorganisatie hier, er is nu al een grote groep naar die bijeenkomst.. Ik ben beniuwd, de hele afdeling is in rep en roer.
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:17 schreef lipjes het volgende:
BlackOps is epic
vanochtend nog even een potje gespeelt voor ik naar kantoor ging, 24-3![]()
Jaaa speelt zeker chilll!!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik vind em echt lekker spelen imho
Nog niet gebruikt!quote:
ik level 16 gehaalt vanochtend geloof ikquote:Op woensdag 10 november 2010 09:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Nog niet gebruikt!ben pas level 11
DOEN! maar niet voor pc, die schijnt super veel problemen te geven, al met de installatie!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:36 schreef tdrone het volgende:
moet eens kijken of ik nog wat geld bijeen kan schrapen voor COD
heb ik gister ook gespeeld! wat wil je weten?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:40 schreef tdrone het volgende:
gewoon xbox he![]()
weet jij hoe het zit met split screen (ook online splitscreen??)
Mijn broertje heeft hem gister gehaald. Moest 5 uur wachten op updates. Yay, Steamquote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
DOEN! maar niet voor pc, die schijnt super veel problemen te geven, al met de installatie!
Precies! Onderdandere! En hij stottert heel erg, en Ultra low fps!quote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft hem gister gehaald. Moest 5 uur wachten op updates. Yay, Steam
Geen idee. Heb het zelf nog niet kunnen spelen. Vanavond is hij toch niet thuis, en ben ik bij mijn ouders, eens kijken of ik dan even een uurtje kan pakkenquote:Op woensdag 10 november 2010 09:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies! Onderdandere! En hij stottert heel erg, en Ultra low fps!
Het is er, je kan met zijn 2en MPén online.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef tdrone het volgende:
of het er is
met hoevelen je kunt (2 of 4)
met hoevelen je online kunt
of je met guests moet spelen
valt nu reuze mee hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 09:37 schreef NBT het volgende:
[..]
DOEN! maar niet voor pc, die schijnt super veel problemen te geven, al met de installatie!
ik had hem in 3 uur binnen, kon sneller maar mijn verbinding crashte ineensquote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft hem gister gehaald. Moest 5 uur wachten op updates. Yay, Steam
dus max met z'n 2enquote:Op woensdag 10 november 2010 09:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is er, je kan met zijn 2en MPén online.
Je speelt inderdaad met guests.. dus je heb dan
[jeeigenaccountname]
[jeiegenaccountname(1)]
Vrouwenquote:
Welke film is dat?quote:
Haha, Neophyte: 13 jaar terreur. Is alleen op DVD uitgekomen.quote:
Ja maar spelletjes zijn leuker als werk!quote:
nou als je iedere dag black ops MOEST spelen van 9 tot 5 zou je dat ook de keel uit gaan hangenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:22 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja maar spelletjes zijn leuker als werk!
Dit dus.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou als je iedere dag black ops MOEST spelen van 9 tot 5 zou je dat ook de keel uit gaan hangen
Neehoor!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
nou als je iedere dag black ops MOEST spelen van 9 tot 5 zou je dat ook de keel uit gaan hangen
Dit dus !quote:Op woensdag 10 november 2010 10:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Neehoor!Dat deed ik ook al vanaf dat MW2 uitwas... blijven spelen! Achterelkaar door, uren lang! Elke dag! Geen probleem, liever dan dit werk!
Gameverslaafdenquote:Op woensdag 10 november 2010 10:29 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dit dus !
speel nog steeds elke avond van 8 tot 3 als het kan
quote:
is NBT er dan ?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:41 schreef tdrone het volgende:
goh het word tijd dat we weer over seks gaan praten
Gamesquote:Op woensdag 10 november 2010 10:46 schreef tdrone het volgende:
nee maar het niveau van de discussie gaat nu nog lager dan seks
Zulks inderdaad!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oh, dat is wel pro
Dat ik zit te gamen en mijn vriendin onder mn'n bureau zit
Hoi liefjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |