Schakel een modje inquote:
Mag ik meespelen?quote:
Ja, moet je wel hier komen.quote:
quote:
quote:
Jullie krijgen beiden een dikke pluskudo.quote:
Bordspellen zijn leukquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Bordspellen FTW!
Al weet ik niet hoe dat spel werkt
Ik heb zaterdag onder het genot van veel bier een potje klassiek Risk gespeelt, en gewonnen uiteraard.quote:
Mn tiet is nog steeds koud!quote:
heheh welke spellen vind je zoal leuk dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bordspellen zijn leukIk deed altijd spelletjes met mijn huisgenoot, maar sinds het mijn huisgenoot is nietm eer omdat we geen spelletjes meer hebben. Dus ik heb voor sinterklaas bordspellen gevraagd.
Ik heb Risk nooit gesnapt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag onder het genot van veel bier een potje klassiek Risk gespeelt, en gewonnen uiteraard.
Dat was zo'n 7 jaar geleden dat ik dat voor het laatst speelde, fucking vet
Van die omaspellenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
heheh welke spellen vind je zoal leuk dan?
Jaartje geleden nog gedownload (expansion uiteraard), en helemaal kapot gespeeldquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Jullie krijgen beiden een dikke pluskudo.
Spelen jullie het ook nog wel eens?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van die omaspellenZoals rummikub. Maar ook heel veel kaartspellen (niet poker!).
* NBT pakt de tieten van DW beet en begint ze warm te strelen.quote:
hallo ik heb ook gevoelensquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT pakt de tieten van DW beet en begint ze warm te strelen.
Hoe kun je Risk nou niet snappenquote:
quote:
quote:
Toch wel online hè?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jaartje geleden nog gedownload (expansion uiteraard), en helemaal kapot gespeeldHij blijft zooo vet
Wanneer gaan we dat een spelen dan?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:40 schreef NBT het volgende:
[..]
* NBT pakt de tieten van DW beet en begint ze warm te strelen.
Wanneer jij wilquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dat een spelen dan?
Ik heb het 1x geprobeerd, toen was ik 8 ofzo. Ik snapte het niet of ik wou het gewoon niet snappen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe kun je Risk nou niet snappenhet bordspel der bordspellen, de Cadillac onder de borspellen, baas van het borspellenrijk
Nu? Heb toch niks te doen. Lig nog steeds in mn bed.quote:
Nu?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu? Heb toch niks te doen. Lig nog steeds in mn bed.
Ik heb toch wel iets aan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nu?Dan tref ik je in bed aan
Hehe, en wat was/waren je favoriete build(s)?quote:
Wat jammerquote:
ik ben jaloersquote:
Sorry.quote:
lazy assquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nu? Heb toch niks te doen. Lig nog steeds in mn bed.
Klopt. Zo maar eens douchen en aankleden en boodschappen doen.quote:
Tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |