Ja, stel je voorquote:Op donderdag 25 november 2010 20:27 schreef PizzaMizza het volgende:
Ohh ja want een vraag stellen is dan ook natuurlijk abnormaal, stel je voor, mensen met vragen
Ik weet het nog niet. Is het wel lekker arcade? Want ik zat ook te denken aan FM3 maar ik ben te lame om heel erg mijn best te gaan doen in een sim. Ik wil gewoon lekker onverantwoord hard en onrealistisch scheurenquote:Op donderdag 25 november 2010 13:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik moet toegeven, de volledige game van NFS Hot Pursuit is VET.
Zijn ze al mee bezig, of hij is er al zelfsquote:Op donderdag 25 november 2010 00:45 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik heb de XBOX 360 Slim versie en wil hem ombouwen. Is dit nog wel mogelijk bij deze versie?
MVG
Het doet mij denken aan Burnout, toen het nog goed was. (Dus deel 2 en 3)quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Is het wel lekker arcade? Want ik zat ook te denken aan FM3 maar ik ben te lame om heel erg mijn best te gaan doen in een sim. Ik wil gewoon lekker onverantwoord hard en onrealistisch scheuren
Ah okee, dat is goed om te weten. Ik zal eens kijken of ik nog wat geld overhoud als alle rekeningen betaald en de meubeltjes afgerekend zijn.quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan Burnout, toen het nog goed was. (Dus deel 2 en 3)
Arcade racen ja, maar wel moeilijk zat.
quote:
quote:Ubisoft has aired plans to release "another big Assassin's Creed game" in 2011.
Publisher boss Yves Guillemot said earlier this month there will be "something around Assassin's [next year]" and now chief European marketeer Geoffroy Sardin has gone one step further.
"Yes, Yves [Guillemot, Ubisoft CEO] mentioned it last week in our financials – and more details will be forthcoming. But what I can say is that next year we will have another big Assassin's Creed game," Sardin told MCV.
Having already spun the story of Assassin's Creed II into the acclaimed Assassin's Creed: Brotherhood, we can only assume this "big" new game will be Assassin's Creed III.
Als je een game koopt via games on demand betaal je echt een hoge prijs. In vele winkels zul je welke titel dan ook goedkoper kunnen vinden dan via Games on Demand. Ik raad je dan ook af via deze service' iets te kopen.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef Confetti het volgende:
Vraagje!
Kan je een Xbox Live game( of volledige game) kopen met MS points?
En dan bedoel ik accounts met 'pre-loaded' ms points gebruiken om een spel te kopen en dan op je eigen gamertag spelen.
Of zit het spel vast aan de gamertag waarmee je het hebt gekocht?
G35 doet het idd niet op de 360quote:Op vrijdag 26 november 2010 15:03 schreef Berend. het volgende:
Weet iemand een goedkope xbox headset?
En ik neem aan dat het niet mogelijk is om mijn Logitech G35 erop aan te sluiten?
bronquote:Does G35 work with video game consoles?
Consoles like Playstation 3 and Xbox 360 do not output in-game audio through their USB ports, therefore G35 is not compatible with those consoles.
Yep... en het heeft avatar-unlocks (Ilo en Milo als 'pet', het heeft MP, en het heeft o.a. een gallery, en als het goed is zit er nog een game in de game verstopt....quote:
CM4 is dan ook geniaalquote:Op vrijdag 26 november 2010 15:24 schreef Klonk het volgende:
Ik zit net WRC te spelen en gameplay enzo is lekker maar graphics en geluid is een beetje mauw. Dus ik denk voor de lol pak ik er eens Colin Mcrea 04 bij. Een zes jaar oud spel dus, en nu wil ik niet lullig doen maar ben ik nu de enige die de graphics best vergelijkbaar vind?
Klopt. Daar zeik ik ook al jaren over.quote:Op vrijdag 26 november 2010 17:47 schreef Klonk het volgende:
Die is niet backwards compitable(ontdekte is gisteravond), maar Rallisport Challenge was geniaal
Dat is LBP al.quote:Op vrijdag 26 november 2010 16:56 schreef Yi-Long het volgende:
IloMilo trial: http://wp7supersecretaccess.ilomilo.com/
Cutest. Game. Ever.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |