Ik niet volgens mij maar heb er wel zin in! Welke game het ook isquote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand al een invite gekregen naar aanleiding van mijn link?
Ok dan! Nja heb niks gehad, ook aangemeld voor de beta. Maar ik ga er vanuit dat ze niet gaan bellenquote:Op woensdag 24 november 2010 21:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja bedoel naar aanleiding van registratie op die site
Test lag er 2 dagen uit naar aanleiding van uitlekken, dus toen is iedereen geblocked. 8 zijn er gebanned, hebben xbox live ban en er zijn advocaten mee bezig () en de rest krijgt waarschijnlijk vanavond/morgen weer toegang.Ook komen er extra plaatsen vrij
Ze zullen niet bellen maar nemen contact op via mailquote:Op donderdag 25 november 2010 00:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ok dan! Nja heb niks gehad, ook aangemeld voor de beta. Maar ik ga er vanuit dat ze niet gaan bellen?
Bij de Gamemania verkopen ze ook van die Daemon play and charge kitts en die zijn net zo goed en die kosten maar 15 euro.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:43 schreef nico445 het volgende:
iemand ervaring met de nieuwe slim controller? zit beetje te twijfelen of ik nou nog gewoon een oude haal of de nieuwe met play en charge kit haal voor 50 euro..
Nee want dan krijg je kankerquote:Op donderdag 25 november 2010 00:45 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik heb de XBOX 360 Slim versie en wil hem ombouwen. Is dit nog wel mogelijk bij deze versie?
MVG
En gister alweer binnen gekregen. Wat een mooie editie voor zo'n prijs zeg. Normaal ben ik niet zo van de SE's maar voor zo'n prijs mag je hem toch niet laten liggen. Ben benieuwd naar het spel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef Spaulding het volgende:
[..]
En geheel toevallig deze week de Limited Edition van Alan Wake voor maar ¤20,- bij E-Plaza.
Tuurlijk kan dat. Pak een dremel, een paar viltstiften en wat duct tape en ga er op losquote:Op donderdag 25 november 2010 00:45 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik heb de XBOX 360 Slim versie en wil hem ombouwen. Is dit nog wel mogelijk bij deze versie?
MVG
Vergeet de glitterstickers niet!quote:Op donderdag 25 november 2010 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Pak een dremel, een paar viltstiften en wat duct tape en ga er op los
Die ga je toch niet op je Xbox plakken? Kreeg je alleen maar van de juf als je een goed rapport hadquote:Op donderdag 25 november 2010 10:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vergeet de glitterstickers niet!
Owja da's ook zoquote:Op donderdag 25 november 2010 10:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die ga je toch niet op je Xbox plakken? Kreeg je alleen maar van de juf als je een goed rapport had
Maar dubbele voetbalplaatjes kan dan weer welquote:
Een PS3 Move vibo er op monteren?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Hij wil gewoon zijn Xbox een penis gaan geven ipv een gleuf waar de DVD's in glijden
Ik hoop dat als je hem ombouwt spoedig word gebannedquote:Op donderdag 25 november 2010 00:45 schreef PizzaMizza het volgende:
MVG
Nee, je kan als iemand op jouw xbox een spel heeft gekocht het spel zelf ook spelen. Maar er zit dus een restricie aan: jij kan het alleen op een ander account spelen op de xbox waarop de game is gekocht, dus niet dat een vriend van je spellen heeft gekocht, hij langskomt en zn account offline achterlaat en dat jij dan zijn games kan spelen, dat gaat dus helaas niet. Wel als hij die games op jouw xbox heeft gekochtquote:Op donderdag 25 november 2010 18:31 schreef Confetti het volgende:
Vraagje!
Kan je een Xbox Live game( of volledige game) kopen met MS points?
En dan bedoel ik accounts met 'pre-loaded' ms points gebruiken om een spel te kopen en dan op je eigen gamertag spelen.
Of zit het spel vast aan de gamertag waarmee je het hebt gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |