Sniper: Ghost Warrior II?quote:Op zondag 21 november 2010 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die nog een uitnodiging wil voor beta testen van een nieuw FPS game? Stuur maar PM
Zo'n ¤170 - ¤200 voor alles bij elkaar?quote:Op zondag 21 november 2010 20:39 schreef Niek. het volgende:
Wat zou ik kunnen vragen voor het volgende?
Xbox 360 console +doos/handleidingen/alle kabels
20GB hardeschijf
1 draadloze controller + battery pack + accu pack
Headset
Xbox 360 games
Fifa 2006 World Cup
Pro Evolution Soccer 6
Test Drive Unlimited
Project Gotham 30
Forza Motorsport 2 (incl. doosje, zonder handleiding)
Just Cause
The Bigs
Xbox games
Serious Sam
Dead to Rights
Timesplitters
Alles in goede staat.
Awesome, een van de tofste spellen die ik gespeeld heb!quote:Op maandag 22 november 2010 08:23 schreef Spaulding het volgende:
Hoe vonden de mensen hier Alan Wake? Ga hem binnenkort maar eens bestellen want het lijkt mij een erg tof spel. Hou persoonlijk erg van goede singleplayers met een sterk verhaal.
Zeer sfeervol, maar zelf vond ik hem stiekem een tikkeltje eentonig.quote:Op maandag 22 november 2010 08:23 schreef Spaulding het volgende:
Hoe vonden de mensen hier Alan Wake? Ga hem binnenkort maar eens bestellen want het lijkt mij een erg tof spel. Hou persoonlijk erg van goede singleplayers met een sterk verhaal.
Als je nog een invite hebtquote:Op zondag 21 november 2010 01:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die nog een uitnodiging wil voor beta testen van een nieuw FPS game? Stuur maar PM
XBWquote:Op maandag 22 november 2010 18:37 schreef Berend. het volgende:
Weet iemand een goede xbox Community?
En geheel toevallig deze week de Limited Edition van Alan Wake voor maar ¤20,- bij E-Plazaquote:Op maandag 22 november 2010 09:01 schreef speknek het volgende:
Zeer sfeervol, zelf vind ik 'een tikkeltje' alleen nogal een understatement. Het is een game die je een keer gespeeld gezien moet hebben, maar zou er niet meer dan 20 euro voor betalen.
Mooie prijs!quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef Spaulding het volgende:
[..]
En geheel toevallig deze week de Limited Edition van Alan Wake voor maar ¤20,- bij E-Plaza.
Uhm die pm link? Anders neequote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand al een invite gekregen naar aanleiding van mijn link?
Ja bedoel naar aanleiding van registratie op die sitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |