Zou ze gecremeerd worden?quote:
Leuk frokje Greys, kan jij prima hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Ik wil zoiets model jurk, maar dan in één kleur
[ afbeelding ]
En met de complimenten aan Greysquote:
Zouden we die dame bij de MacDo nog kunnen achterhalen?quote:
quote:
Ja ik ook, maar daarom wil ik um in één kleurquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Sorry Greys, ik kan echt heel moeilijk langs dat afgrijselijke blommenstofje kijken
Kweenie, zou het niet te tieterig worden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk frokje Greys, kan jij prima hebben.
Ja iddquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook lief
Maar dat vinden jullie vast afgrijselijk
[ afbeelding ]
Bij mij zit ie soms dr onder, soms dr overquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Echt?
Bij mij zit dat Google dingetje er keurig onder
Ik heb wel die bovenste balk vast gezet, jij ook? Misschien scheelt dat.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mij zit ie soms dr onder, soms dr over
Daheppikook.quote:
Ja ik geloof je, bij mij verspringt alleen dat google dingetje dus soms en dat zit ie psies over het vlopjequote:
Wat heb je voor resolutie danquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Nou, die laatste vind ik het leukst.
Er smeet net een collega een hele kop thee over mn bureau![]()
Oh, ook zo fijn met de nieuwe layout, is dat ddat google search balkje altijd over je envelopje van je inbox zit, waardoor je daar niet op kan klikken om dr in te gaan
Dat kan het ook niet zijn volgens mij, want ik zit op dat mini roze netbookje nu, kan me niet voorstellen dat oh-oh nog kleiner zit!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor resolutie dandas echt alleen bij kleine schermpies dat het allemaal niet past en hij er dan deels overheen valt?
Nee hoor, ik heb een normaal scherm, en hij verspringt, volgens mij alleen als mn vlop geel is zelfsquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor resolutie dandas echt alleen bij kleine schermpies dat het allemaal niet past en hij er dan deels overheen valt?
Nee nee, ik zal d'r shine niet stelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Die rooie
Maar niet te wulps natuurlijkdan steel je Maes d'r thunder
Dat heb ik ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een normaal scherm, en hij verspringt, volgens mij alleen als mn vlop geel is zelfs![]()
Oh ja, en als je een smiley wil posten in een post met een quote, dan zet ie m automaggisch voor die quote neer in de eerste instantie...
WHY?
Dat heb ik echt , thuis en op kantoor, heel annoyingquote:
Jouw instelling sucks oh-oh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heb ik echt , thuis en op kantoor, heel annoying
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan het ook niet zijn volgens mij, want ik zit op dat mini roze netbookje nu, kan me niet voorstellen dat oh-oh nog kleiner zit!
Jullie hebben gelijk, ik was in de warm met dat TRUE-logo'tje, dat valt er soms over geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een normaal scherm, en hij verspringt, volgens mij alleen als mn vlop geel is zelfs![]()
Oh ja, en als je een smiley wil posten in een post met een quote, dan zet ie m automaggisch voor die quote neer in de eerste instantie...
WHY?
Dat had Elies soms idd!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, ik was in de warm met dat TRUE-logo'tje, dat valt er soms over geloof ik.
En nu quote ik Cat en krijg ik de quote van Ll, I sweaaaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, ik was in de warm met dat TRUE-logo'tje, dat valt er soms over geloof ik.
ik stuurde net m'n pasfoto op naar school via hun upload tooltjequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Picture yourself on a train in a stationquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat ik een zak anijsdrop hier had, maar das ook al niet zo!
Kaleidoscooooooooooooooop in je ooooooooooooooooog![]()
Sterrenstof op de radio![]()
4800 dpiquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik stuurde net m'n pasfoto op naar school via hun upload tooltje
was hij te klein, terwijl het gewoon een goede foto was![]()
toen had ik em ingescand op 4800 dpi, en dat vond hij weer te groot
I knowquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Picture yourself on a train in a station
With plasticine porters with looking glass ties
Suddenly someone is there at the turnstile
The girl with kaleidoscope eyes
Lucy in the sky with diamonds
Wilde je iets aan me kwijt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu quote ik Cat en krijg ik de quote van Ll, I sweaaaaaaaaaaar
Meet, pas en shop ze!quote:
Doei!quote:
Ik wilde reageren op je comment over mn instellingen, maar never mindquote:
foto was zes keer zo groot als m'n schermquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4800 dpiJe wilde dat ze al je puistjes konden zien?
Wel een mooie actiequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
foto was zes keer zo groot als m'n scherm
Het boze oogquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
mijn oog
de artifacts die je ziet zijn van de pasfoto zelf!
ik heb een stukje uit de pasfoto geknipt die ik op een achterlijk grote resolutie had ingescandquote:
Kriebels in je buik!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh man, dan ben ik weer zo een sukkel die gewoon ja zegt tegen dat hondje ( ik hoop dat Sjon m mag, die kent m helemaal niet volgens mij) , wil ze gewoon niet even een tijd afspreken voor het brengen van donderdagavond , is dat nou zo veel gevraagd ?
Of zou ze boos zijn dat ik m niet kom halen ?
Ja, nu spreekt ze wel heel slecht NL, mss komt het daar wel door dat ze mn smsjes niet snapt of zo.quote:
Nou, anders brengt ze t mormeltje naar het dierenpension, en dat wil ik het diertje niet aan doen, die kleine marmotquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, nu spreekt ze wel heel slecht NL, mss komt het daar wel door dat ze mn smsjes niet snapt of zo.
Ik wil gewoon vandaag van dr weten hoe laat ze donderdagavond die hond komt dumpen, meer niet, das toch niet echt te veel gevraagd he?
Ik quote jou natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Zit je weer tegen jezelf te praten?
Ik ga gewoon maar niet meer quoten, kan het ook niet telkens mis gaanquote:
En deze quote ging goed.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga gewoon maar niet meer quoten, kan het ook niet telkens mis gaan
Kom maar op dr mee, ik kwak wel wat sponsjes in de panquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En deze quote ging goed.![]()
Oh-oh?![]()
Ik heb nog 4 katten die een huis zoeken en jij kunt geen nee zeggen zag ik?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom maar op dr mee, ik kwak wel wat sponsjes in de pan
Neeeeeeeeee das heul geen katquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Geef de nulzes van die vage vriendin van je eens? Volgens mij heeft ze wat meer info nodig voor ze dat prupke bij je dropt.
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ga je trouwjurken passen Maes?
Veeeeel plezier! Maar dat moet wel lukken want het is zó leuk!
/binnenvalt
-edit- Oh, ze zijn natuurlijk al weg
Hallo mensen die af en toe binnen vallen!quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Hallo mensen die af en toe binnen vallen!
Ah joh, je pikt het zo weer op.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik neem mezelf steeds voor weer wat vaker mee te chatten hier, want ik mis het gewoonMaar het komt er steeds niet van
Dus maar weer eens een poging
Ja goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah joh, je pikt het zo weer op.![]()
Hoe ist?
Jippie!quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ook, maar ik ga m'n best doen.
Jip leeft nog steeds in ieder geval.
Leukleuk! De date was gezellig, verslag staat in het topic. UIO heeft zijn versie nog steeds niet gepost.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja goed
Erg druk met fotografie en bruiloftsdingetjesDus das allemaal leuk!
Hoe is het hier? Oh ja, hoe was je date in the dark eigenlijk gegaan?? Ik heb UIO sindsdien ook niet meer gesproken, was het leuk?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef MissBliss het volgende:
-edit- Oh, ze zijn natuurlijk al weg
Oh het topic! Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jippie!![]()
[..]
Leukleuk! De date was gezellig, verslag staat in het topic. UIO heeft zijn versie nog steeds niet gepost.![]()
Jahaaquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja daar kreeg ik van Greys & Maes geen antwoord op, maar vrouwen wachten echt dus op zoiets als 'De Jurk' compleet met tranen erbij en alles.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mijn zus en moeder hebben het allebei al gehad (bij verschillende jurken), maar ik nog nietIk vond ze bijna allemaal mooi, maar dan hadden ze allemaal iets wat ik dan weer níet mooi vind. Maar wel heel leuk/lief die ontroerde reacties van moeder en zus
![]()
Misschien ben ik er te nuchter voor en komt dat moment helemaal niet bij mij( <-- tegenstrijdige smiley.)
Ja, ik hoop dat dat gebeurtquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook nog. Ach er zal toch wel een jurk zijn waarvan je meteen denkt ' Dat is 'm!' met of zonder tranen
![]()
En Re? Die gaat gewoon nuchter even een weekje van tevoren een pak scoren? Of looptie ook al te snotteren?
Ooooh, wat leuk, een jurk speciaal voor jezelf laten maken!quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:07 schreef Maes het volgende:
Geen tranen maar wel heel blij. Ik laat een jurk maken. Al mijn maten zijn opgenomen en het model is uitgezocht, over 2 weken gaan we de stof uitzoeken![]()
MissBlissErg leuk al die trouwdingetjes
( ik heb geprobeerd je te mailen via je site maar het lukte niet, straks even weer proberen)
1 | leonie@fotoleonie.nl |
Dat moet je laten weghalen hoor, dat soort dingenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Ik ben langzaam nu, want heb kind op arm
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat dat gebeurtKomt vast wel goed
En Re, we hadden het er gisteren over, hij wil een pak dat ie daarna ook gewoon kan dragenNiet superduur, gewoon een mooi pak
Maar dat zal nog wel wat maanden gaan duren voor het zover is. Hij snottert nog niet tot nu toe
[..]
Ooooh, wat leuk, een jurk speciaal voor jezelf laten maken!![]()
Gaaf man!
Ja leuk he, die trouwdingetjes!![]()
Lukt mailen niet?
[ code verwijderd ]
is mijn e-mail. Maar anders stuur je gewoon een pm, ook goed
Het staat ook niet echt elegantquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je laten weghalen hoor, dat soort dingen
Blijft maar groeien
Misschien staattie leuk bij de bank? Daar schijnt ook een zekere andere SC'er haar huisdieren op te selecterenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat moet je laten weghalen hoor, dat soort dingen
Blijft maar groeien
Likewisequote:Op dinsdag 9 november 2010 18:03 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben benieuwd naar je jurk Maes.
@MB leuk je weer eens te zien. Succes met jurkenjacht.
quote:
O noes!quote:
Ja! Gister kwam ie niet toen ik voer neerzette (maar er ligt ook genoeg hooi, dus soit), maar ik heb haar vanmorgen nog zien rennen!quote:
Ziek ofzo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja! Gister kwam ie niet toen ik voer neerzette (maar er ligt ook genoeg hooi, dus soit), maar ik heb haar vanmorgen nog zien rennen!En ze heeft geen wonden en is ook niet dun ofzo...
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:08 schreef Cat22 het volgende:
Wehkamp.![]()
Afgelopen zondag (8 november) heb ik daar een puike vrieskist uitgezocht omdat die in de aanbieding was. Leverbaar binnen 1-2 werkdagen.Afleverdag geselecteerd: computer zegt dinsdag
Jij snapt hem!quote:
Aw....quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja! Gister kwam ie niet toen ik voer neerzette (maar er ligt ook genoeg hooi, dus soit), maar ik heb haar vanmorgen nog zien rennen!En ze heeft geen wonden en is ook niet dun ofzo...
Zou kunnen, maar meestal eten ze dan niet en worden ze dunquote:
Raarquote:
Da's nog heel jong ja.quote:
Wat vaagquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wel beter voor hen idd, maar ik schrik er steeds vanquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raar![]()
Nou ja trek het je niet teveel aanWss net als Tha Dragon gewoon plots 'hup, weg'. Ook wel het beste voor die beestjes denk ik dan altijd maar
![]()
Maar rot voor je![]()
Die zat heel sneu naast haarquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's nog heel jong ja.Merk je iets aan je andere knijn?
Ik gaf daar gewoon antwoord op hoor piem0l, ik zei dat dat vast komt als ze gaat passenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja daar kreeg ik van Greys & Maes geen antwoord op, maar vrouwen wachten echt dus op zoiets als 'De Jurk' compleet met tranen erbij en alles.
Whut, ben jij 2 jaar geleden getrouwd?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gaf daar gewoon antwoord op hoor piem0l, ik zei dat dat vast komt als ze gaat passen
Dat was nu nog niet, dit was een gesprek over wat ze wil en hoe dat gemaakt gaat worden en maten nemen enzo.
Wat wel heel grappig was dat toen ik daar dus mee naar binnen kwam die dame zei 'Jij bent van die ene bruiloft, met die rode jurk!' (twee jaar geledenwat een geheugen).
Oh sorry, dat heb ik echt gemist danquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gaf daar gewoon antwoord op hoor piem0l, ik zei dat dat vast komt als ze gaat passen
Dat was nu nog niet, dit was een gesprek over wat ze wil en hoe dat gemaakt gaat worden en maten nemen enzo.
Wat wel heel grappig was dat toen ik daar dus mee naar binnen kwam die dame zei 'Jij bent van die ene bruiloft, met die rode jurk!' (twee jaar geledenwat een geheugen).
Ja logisch, het is natuurlijk ook een struisvogel redenering van heb ik jou daarquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wel beter voor hen idd, maar ik schrik er steeds van
Maes, das echt mooi! Word de jurk nog specialer.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:07 schreef Maes het volgende:
Geen tranen maar wel heel blij. Ik laat een jurk maken. Al mijn maten zijn opgenomen en het model is uitgezocht, over 2 weken gaan we de stof uitzoeken![]()
MissBlissErg leuk al die trouwdingetjes
( ik heb geprobeerd je te mailen via je site maar het lukte niet, straks even weer proberen)
Uhuhquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut, ben jij 2 jaar geleden getrouwd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ach Tobo, wat sneuquote:
Ja, maar toch... Met Tommie zat het er al heel lang aan te komen, en daar was ik dus van te voren erg verdrietig over, maar daar was ik redelijk snel overheen... Maar voor hem was het wel een soort lijdensweg...quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja logisch, het is natuurlijk ook een struisvogel redenering van heb ik jou daar
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wel beter voor hen idd, maar ik schrik er steeds van
Tha Dragon![]()
[..]
Die zat heel sneu naast haar
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
UhuhWist je dat niet?
Dat is waar, dat zou ik ook leuk vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
You tease!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Maes d'r jurk wordt echt gewèèèèèlllllldig
Das ook zo natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar toch... Met Tommie zat het er al heel lang aan te komen, en daar was ik dus van te voren erg verdrietig over, maar daar was ik redelijk snel overheen... Maar voor hem was het wel een soort lijdensweg...
Als ik moet kiezen heb ik het dan toch zoals bij Draakje, dan heb ik maar pech
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook zo natuurlijk
Hopelijk weet je andere bunny zich nog wat te vermaken
Anders moet je maar zo'n pakkie kopen;
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Whelp!
Mijn thermostaat staat op 20 graden maar ik krijg de verwarming niet hoger gestookt dan 18 graden.Is qua temperatuur (en dekentje
) nog wel te doen maar het lijkt me niet zoals het moet zijn.
Iemand enig idee wat er aan de hand is met mijn ketel/verwarming/andere onderdelen die hierbij betrokken zijn?
En wat zei de installateur toen je hier over beldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee serieus, geen ideeHeb je een combiketel oid? Die dingen geven vaak gewoon een bepaalde code aan als er iets loos is? En je moet ze ook wel af en toe bijvullen idd
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Whelp!
Mijn thermostaat staat op 20 graden maar ik krijg de verwarming niet hoger gestookt dan 18 graden.Is qua temperatuur (en dekentje
) nog wel te doen maar het lijkt me niet zoals het moet zijn.
Iemand enig idee wat er aan de hand is met mijn ketel/verwarming/andere onderdelen die hierbij betrokken zijn?
Als je je thermostaat extreem hoog (26 ofzo) zet slaat ie ook niet aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Gesproken als een ware fokker.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat zei de installateur toen je hier over belde![]()
Mijn ketel is code loos. Ik heb al gegluurd achter het deksel, de druk lijkt goed te zijn maar uit het waterpeil (druk?) wijzertje word ik niet wijs. Ik bennie technisch, valt het op?quote:Nee serieus, geen ideeHeb je een combiketel oid? Die dingen geven vaak gewoon een bepaalde code aan als er iets loos is? En je moet ze ook wel af en toe bijvullen idd
Al geprobeerd. Het is heel raar, hij blijft wel bijstoken en slaat dan ook aan, maar de kamer wordt niet warmer dan 18 graden. En ik heb nergens een raam open staan of andere tochtgaten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je je thermostaat extreem hoog (26 ofzo) zet slaat ie ook niet aan?
Klinktl idd als te weinig water, dat zal bijgevuld moeten wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gesproken als een ware fokker.![]()
[..]
Mijn ketel is code loos. Ik heb al gegluurd achter het deksel, de druk lijkt goed te zijn maar uit het waterpeil (druk?) wijzertje word ik niet wijs. Ik bennie technisch, valt het op?![]()
[..]
Al geprobeerd. Het is heel raar, hij blijft wel bijstoken en slaat dan ook aan, maar de kamer wordt niet warmer dan 18 graden. En ik heb nergens een raam open staan of andere tochtgaten.
Heb je al wel iets gepast, of staat het echt alleen op papier?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:38 schreef Maes het volgende:
Wat zielig van het konijn![]()
![]()
Ik kan water bijvullen maar de afstand is een beetje groot![]()
Ja nu kan ik wel plaatjes rond gaan sturen maar The Dress wordt anders dan het oorspronkelijke plaatje.
Ontluchten kan ik!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:40 schreef Loveless85 het volgende:
Idd ff ontluchten en/of bijvullen (evt met hulp) en als dat niet helpt toch ff bellen.
Ontluchten is volgens mij hoogste, bijvullen bij laagste?
Vraag het anders gewoon ff in K&W?
Het is echt alleen op papier.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je al wel iets gepast, of staat het echt alleen op papier?
Ik ben zo benieuwd naar hoe je eruit gaat zien!
Stress relatedquote:
Pesies!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Ontluchten bij de hoogste klinkt idd wel logisch
Dus je verwarming(en) boven ook nog even doen. Misschien helpt het.
Oooh, dan wordt het wel heel spannend als ie af is!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:44 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is echt alleen op papier.
Maar ik zat te denken om toch een keer naar een bruidszaak te gaan om gewoon maar te passen al was het maar voor de leuk
Ja, want lucht blijft boven water denk ik?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Ontluchten bij de hoogste klinkt idd wel logisch
Dus je verwarming(en) boven ook nog even doen. Misschien helpt het.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wil jezelf even ontluchten na dit avontuur?
Brrrr! Ik zorg dat het hier nooit onder de 15 graden komt, ander moet je 's avonds zoveel bijstoken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:46 schreef Loveless85 het volgende:
Het was hier 14 graden toen ik thuiskwam![]()
Toch overdag ook maar een beetje gaan stoken.
Nu maar ff opwarmen in bad
Ik heb gaskachels, dus die doe ik sowieso niet aan als ik er niet benquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Brrrr! Ik zorg dat het hier nooit onder de 15 graden komt, ander moet je 's avonds zoveel bijstoken.
Maar er zijn al hele discussies op fok geweest over de zin en onzin hiervan.
Badder ze!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, die homo's zitten gewoon op mn schoot te tongen
Nee, met jouw bejaarde moet je ze niet aandoen als je er niet bent.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gaskachels, dus die doe ik sowieso niet aan als ik er niet benEn dan als ik thuis kom en het is heeeeeeel koud gaat ie even op 8 en dan snel weer op 2
Nah, een grijze en een zwartwittequote:
Met een beetje fantasie is de linker op mijn plaatje grijs. En de ander is overduidelijk zwartwit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, een grijze en een zwartwitte
Tis er nu een bende als we de voorstukjes van het programma mogen gelovenquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef Strega het volgende:
Vanavond bij den Blijker, een chinees restaurant uit Winsum, wij aten er geregeld, toen we nog in Winsum woonden. Dat is zeker al 12 jaar geleden. Ze waren toen net begonnen en erg goed. We mochten zelfs in de keuken kijken.... Hmmm blijkt nu toch wel anders te zijn.
Tot een jaar geleden stonden ze nog hoog in de top 100 van Chinese restaurants in Nederland.
Daar zag ik een voorstukje van. Huuuu!quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:56 schreef Strega het volgende:
Vanavond bij den Blijker, een chinees restaurant uit Winsum, wij aten er geregeld, toen we nog in Winsum woonden. Dat is zeker al 12 jaar geleden. Ze waren toen net begonnen en erg goed. We mochten zelfs in de keuken kijken.... Hmmm blijkt nu toch wel anders te zijn.
Tot een jaar geleden stonden ze nog hoog in de top 100 van Chinese restaurants in Nederland.
Ja, ik ga dus wel even kijken. Die voorstukjes waren echt te ranzig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis er nu een bende als we de voorstukjes van het programma mogen geloven
Nee hoor. Gecompleteerd met een kanten wit schortje en een flinke push-up bh kan het heel sexy zijn. Ligt aan je fetish.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook lief
Maar dat vinden jullie vast afgrijselijk
[ afbeelding ]
Serieus, Sjon is NOG de tafel aan het aflikkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:14 schreef Cat22 het volgende:
Oh-oh!(
)
Daar steekt mijn voedselavontuur (Yoko die in de bak van Naartjie duikt, terwijl ik Naartjies eten uit haar bek -GROMMMM- trek gaat Naartjie naar Satsu's bak en inmiddels heeft Satsu uit een of andere bak ook weer eten gejat) schraal tegen af.
Maar toen alles bij de eigen bakjes stond te bunkeren heb ik net als jij niet meer gekeken wie wat at, ze zoeken het maar uit.
Nou, Sjon gaat sowieso in de gang, en die blijft daar vaak tot ik klaar ben met eten, lekker rustig.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe, die eet-avonturen
Hier gaat Sjefke in de gang en Nelis in de kamer
Normaal gaat Yoko braaf naar haar eigen hokje, ook als ik het eten voor de mannen (want handen vol) alvast neerzet. Vanavond dacht ze daar dus anders over en toen was alles van het padje.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
Whehehehehe, die eet-avonturen
Hier gaat Sjefke in de gang en Nelis in de kamer
Ja hier was het dus Kees die de boel op stelten joeg.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Normaal gaat Yoko braaf naar haar eigen hokje, ook als ik het eten voor de mannen (want handen vol) alvast neerzet. Vanavond dacht ze daar dus anders over en toen was alles van het padje.
Ik zou voor The Strokes gaan. Écht!quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Cat, wat ook erg was, was dat ik net door de regen naar huis moest en dat mijn haar NOG harder naar Yasmin Fluff leek te stinken![]()
En k zit nu echt te twijfelen over the Strokes, MAAR my worst fear is dat mn haar dan naar the Strokes EN Yasmin kots gaat meuren, en dat die combi nog dodelijker is
Vrouwen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hier was het dus Kees die de boel op stelten joeg.
Stupid bitch
Ik heb geen vrouwendieren meer nuquote:
*rammel*quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwendieren meer nu
Alleen geholpen mannen
Die van mij weten volgens mij niet meer wat ze met hun ding moeten. Behalve plassen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
Alleen maar echte kerels hier.
Als ik niet zeker wist dat Sjon onmiddelijk de geile neukslet van Chico en Bil zou worden als ik m zou castreren dan was ie denk ik wel al ontbald inmiddels![]()
Maar dat wipt Chico zich het graf in
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
tombo en de club van koddige castraten
Zo, een hele dag voor je neefje mogen zorgen omdat je zus een hele erge koortslip heeft is slecht voor je loszittende eierstokken!quote:
Oh! Kan ik me voorstellen! Maar toch ook wel weer heel leuk natuurlijk. Kleine vent een dagje voor jou alleen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan natuurlijk
[..]
Zo, een hele dag voor je neefje mogen zorgen omdat je zus een hele erge koortslip heeft is slecht voor je loszittende eierstokken!
Chico heeft voor ie bij mij kwam voor nakomelingen gezorgd, die weet prima hoe dat moetquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die van mij weten volgens mij niet meer wat ze met hun ding moeten. Behalve plassen.
Wehehehe! Fripsebips.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico heeft voor ie bij mij kwam voor nakomelingen gezorgd, die weet prima hoe dat moet![]()
Maar de rest ook![]()
Frits, die mocht es dekken, maar die vond die loopse teef zo goor, die stond echt jammerend bij de deur om weg te mogen
Ja, en het is echt sneu voor mn zusje; zwager is vanaf vandaag weer aan het werk, en net nu heeft ze een huge koortslipquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oh! Kan ik me voorstellen! Maar toch ook wel weer heel leuk natuurlijk. Kleine vent een dagje voor jou alleen.Alleen jammer dat je hem daarna weer moet afleveren.
Da's dan wel weer zielig ja, kun je je kindje niet knuffen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en het is echt sneu voor mn zusje; zwager is vanaf vandaag weer aan het werk, en net nu heeft ze een huge koortslip
En dat is heel gevaarlijk voor zo'n kleintje, dus ze durft hem bijna niet te knuffelen ook![]()
Maar nu mocht ik de fles geven en m in bad doen, en luiers doen en m op schoot de halve dag![]()
Ja, het was heel erg, ik kwam binnen en toen was zij aan het huilen omdat hij aan het huilen wasquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan wel weer zielig ja, kun je je kindje niet knuffen.![]()
Maar gelukkig is Tante Tombo een goede stand-in.
Lijkt me ook heel moeilijk. En dat je lijf één hormonenbom is helpt dan niet natuurlijk. Kon je haar een beetje troosten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het was heel erg, ik kwam binnen en toen was zij aan het huilen omdat hij aan het huilen was
Ik wist niet wie ik eerst moest troosten, vind het echt kut voor haar
Ex-cuse me.....quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:17 schreef oh-oh het volgende:
als ik es een avond naar een Prince concert wil dan kan er NIEMAND op die van mij passen...
Ja mop, maar das echt geen doen, dat hele eind reizen, en ze kennen je amper, dan gaat Chico wss de hele tijd zitten janken ook nogquote:
Pas maar op. Kees is van de golden shower, Bil en Chico naaien alles met een polsslag en Sjon is... tja... Sjon.quote:
Nou idd... Ja, ik heb hem gepakt en haar getroost tegelijkertijd (mazzel dat ik ervaring heb met baby's)quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel moeilijk. En dat je lijf één hormonenbom is helpt dan niet natuurlijk. Kon je haar een beetje troosten?
Nee joh, Karel is alleen maar autistisch met vlagenquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pas maar op. Kees is van de golden shower, Bil en Chico naaien alles met een polsslag en Sjon is... tja... Sjon.En met Karel is vast ook iets aan de hand.
Da's beter te handelen dan sexberen en ADHD-ers.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, Karel is alleen maar autistisch met vlagen
Don't call me NIEMANDquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja mop, maar das echt geen doen, dat hele eind reizen, en ze kennen je amper, dan gaat Chico wss de hele tijd zitten janken ook nog
Ew.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Kees ontvangt altijd golden showers![]()
Zondag lag ik lekker Dexter te kijken en ik dacht de hele tijd "wat meurt t hier toch naar pis".
Dat was dus Kees, die altijd met dr domme dikke lijf onder Kees of Sjon moet gaan staan als die pissen![]()
Kon ik eerst die hond gaan wassen voor ik Dexter kon kijken
Ik had jou natuurlijk eerst opgehaaldquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Pas maar op. Kees is van de golden shower, Bil en Chico naaien alles met een polsslag en Sjon is... tja... Sjon.En met Karel is vast ook iets aan de hand.
Samenvatting: the usualquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
niet teruggelezen, iemand een samenvatting?
Ja die zit soms dagen onder de bank, mensen schijnen zich daar dan ongemakkelijk bij te voelen, ik mis m dan niet eensquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's beter te handelen dan sexberen en ADHD-ers.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had jou natuurlijk eerst opgehaald
Ja daar kon die Yasmin Fluff niet tegen op, dat was twee keer snowfairy en ook nog mango cremespoeling voor honden, voor ik geen pis meer rookquote:
Ik zou d'r een knoop in leggen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daar kon die Yasmin Fluff niet tegen op, dat was twee keer snowfairy en ook nog mango cremespoeling voor honden, voor ik geen pis meer rook
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou d'r een knoop in leggen.![]()
Of ze binnenshuis een condoompje omdoen.
Wij wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zouden het best leuk hebben denk ik
Hooooooo dat onder de pisstralen doorlopen doet Kees buiten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou d'r een knoop in leggen.![]()
Of ze binnenshuis een condoompje omdoen.
Wat Cat?quote:
Dan zou ik d'r een kap opdoen. Splutterspluttersplutter en dan eens kijken hoe snel ze het afleert.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hooooooo dat onder de pisstralen doorlopen doet Kees buiten.
Dan snuffelen de mannen ergens en wil zij haantje de voorste zijn en komt ze ook snuffelen maar net dan gaat de snuffelende broer dan natuurlijk pissen
Zit je hoofd al in The Strokes?quote:
En onze kuisheidsgordel en onze watervaste handschoenen en onze terugshowerwaterpistolenquote:
*maakt lijstje*quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En onze kuisheidsgordel en onze watervaste handschoenen en onze terugshowerwaterpistolen
Of inpakken in aluminiumfolie; werkt ook goedquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Dan zou ik d'r een kap opdoen. Splutterspluttersplutter en dan eens kijken hoe snel ze het afleert.
Nee, ik denk echt dat ik dan beide door elkaar ga ruikenquote:
Dan ga je niet; maakt ons niet uit hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Maar waarom zou ik dan nog naar Prince willen, als jullie hier zo een show weg komen geven?
Ehh hoezo dat ineens?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik ga morgen naar de blokker om een koolmonoxide melder en rookmelder te kopen
Kees leert dat niet af, das een smeerkees, die rolt ook altijd overal door, en die is dol op dr badjes, domme snolquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik d'r een kap opdoen. Splutterspluttersplutter en dan eens kijken hoe snel ze het afleert.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan ga je niet; maakt ons niet uit hoor
Pesies. Boeit ons verder niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan ga je niet; maakt ons niet uit hoor
Yups; wij storen ons niet aan pottenkijkersquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:03 schreef Cat22 het volgende:
Pesies. Boeit ons verder niet.Wij doen ons ding evengoed wel.
Quequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft iemand een spuug uit knopje ik ben er klaar mee.
Volgens mij kan het niet erger worden dan het nu is dus doe nu maar gewoon.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt dat ik dan beide door elkaar ga ruiken
Misschien is de Mac nog steeds verkeerd aan het vallen.quote:
Hihihi, je zei potten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; wij storen ons niet aan pottenkijkers
Zeg je nu dat ik er wel eentje ben?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zie hetEn jij bent er niet eens niet een
Die heb ik wonderwel binnen gehouden.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien is de Mac nog steeds verkeerd aan het vallen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; wij storen ons niet aan pottenkijkers
Uhhh.... puur grammaticaal en Nederlansche taal technisch gesproken en zo wel geloof ikquote:
Yup, that's mequote:
Ik snap nu pas wat het spuug uit knopje isquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Die heb ik wonderwel binnen gehouden.
Maar ik ben het nu gewoon zat mijn slokdarm doet gewoon pijn. /einde egopost
Ow, zolang ik alleen een grammaticale lesbo ben valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhhh.... puur grammaticaal en Nederlansche taal technisch gesproken en zo wel geloof ik
Daar kan jij wel mee leven????quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, zolang ik alleen een grammaticale lesbo ben valt het nog wel mee.
Omdat ik die nog niet heb en wel moet hebbenquote:
Als Eliesje het zegt wel ja.quote:
Had je maar vast half zekerheidquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Ow, zolang ik alleen een grammaticale lesbo ben valt het nog wel mee.
quote:
Nog steeds hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
Dat had Elies soms idd!
Maar da's al een tijd terug, nog in de oude layout.
Mijn naaimachine is een beetje stuk. Ligt al twee dagen in bedquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Moet je nu alweer je naaimachine smeren Elies?
Slavenarbeid is het
Vastlopertje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn naaimachine is een beetje stuk. Ligt al twee dagen in bed
Mss zit dr een draadje klem in het spoelhuis!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn naaimachine is een beetje stuk. Ligt al twee dagen in bed
Ik heb er al even in gefrot; geen draadjequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Mss zit dr een draadje klem in het spoelhuis!
Zoooooo, dat was dan weer mijn tip van de dag
Ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik die nog niet heb en wel moet hebben
En ze waren duur en ik had geen zin goedkopere te zoeken en nu zag ik ze bij Blokker
Ik heb dat hele spoelhuis binnenstebuiten moeten halen, das ellebogenwerk hoor, ff grondig zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er al even in gefrot; geen draadje
Spuitje olie helpt misschien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er al even in gefrot; geen draadje
Ze heeft 7 massagebars van Lush, die opscheppert, daar kan zie heel die machine tig keer van top tot teen smeren hoorquote:
Ben jij goed met naaimachines? Elisa heeft een probleem met de hare.quote:
Nope, maar de post is hier nooit "binnen een dag" op de een of andere manierquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ga even kijken
Heb jij die krant btw al?
Jij kunt alleen maar smeren?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Van wat ik begreep worden ze niet graag doorgesmeerd, dus ik sla even over.
Naar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
DOORsmeren.
Ja das wel de specialiteit. De rest is natuurlijk maar een verplicht nummertje om toe te werken naar...
Ik weet van niks!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat roep die wijsheid nog eens wat neerkomt op 'voor jou een vraag en voor mij een weet'
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cat roep die wijsheid nog eens wat neerkomt op 'voor jou een vraag en voor mij een weet'
Ohquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, maar de post is hier nooit "binnen een dag" op de een of andere manier
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dussssssssssssssssssssss Ll, vertel
quote:
Dement als een deur dus.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
Teveel celletjes verdronken dus ;')
Tombo een hittemelder is eigks beter naast koolmonoxide
Je snelheid is ook wegquote:
Als je gaskachels hebt vind ik een koolmonoxidemeter een prima aanschaf.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
Toch teveel blauwe flesjes?quote:
Ja, maar kennelijk bedoelt ze hitte ipv rook?quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je gaskachels hebt vind ik een koolmonoxidemeter een prima aanschaf.
Het is de schuld van Ml en Greys, die gingen mij toen een cocktail voeren terwijl ik al van een andere borrel kwamquote:
Das toch handig, naast dat je kan zien dat dan je huis in de brand staat gaat er ook nog iets piepenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar kennelijk bedoelt ze hitte ipv rook?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das toch handig, naast dat je kan zien dat dan je huis in de brand staat gaat er ook nog iets piepen
van een beetje hitte ga je niet dood hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
Van een beetje niet nee.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van een beetje hitte ga je niet dood hoor
Uhuh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is de schuld van Ml en Greys, die gingen mij toen een cocktail voeren terwijl ik al van een andere borrel kwam
Ja, heb je die foto's niet gezien, dat ie vastgebonden lag met een trechter in zn mond?quote:
Dat is serieus waarquote:
Ach, we hebben om je gelachen enzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is serieus waarHet deel van de andere borrel en dat ik van hun een cocktail moest proeven
Goed misschien was het niet heel handig eerst redelijk wat in te nemen op die eerste borrel, dan een cocktail, en dan weer redelijk wat bier. Maar hey, de cocktail deed het hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |