Zou ze gecremeerd worden?quote:
Leuk frokje Greys, kan jij prima hebben.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
Ik wil zoiets model jurk, maar dan in één kleur
[ afbeelding ]
En met de complimenten aan Greysquote:
Zouden we die dame bij de MacDo nog kunnen achterhalen?quote:
quote:
Ja ik ook, maar daarom wil ik um in één kleurquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:08 schreef oh-oh het volgende:
Sorry Greys, ik kan echt heel moeilijk langs dat afgrijselijke blommenstofje kijken
Kweenie, zou het niet te tieterig worden?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk frokje Greys, kan jij prima hebben.
Ja iddquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook lief
Maar dat vinden jullie vast afgrijselijk
[ afbeelding ]
Bij mij zit ie soms dr onder, soms dr overquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Echt?
Bij mij zit dat Google dingetje er keurig onder
Ik heb wel die bovenste balk vast gezet, jij ook? Misschien scheelt dat.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bij mij zit ie soms dr onder, soms dr over
Daheppikook.quote:
Ja ik geloof je, bij mij verspringt alleen dat google dingetje dus soms en dat zit ie psies over het vlopjequote:
Wat heb je voor resolutie danquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Nou, die laatste vind ik het leukst.
Er smeet net een collega een hele kop thee over mn bureau![]()
Oh, ook zo fijn met de nieuwe layout, is dat ddat google search balkje altijd over je envelopje van je inbox zit, waardoor je daar niet op kan klikken om dr in te gaan
Dat kan het ook niet zijn volgens mij, want ik zit op dat mini roze netbookje nu, kan me niet voorstellen dat oh-oh nog kleiner zit!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor resolutie dandas echt alleen bij kleine schermpies dat het allemaal niet past en hij er dan deels overheen valt?
Nee hoor, ik heb een normaal scherm, en hij verspringt, volgens mij alleen als mn vlop geel is zelfsquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heb je voor resolutie dandas echt alleen bij kleine schermpies dat het allemaal niet past en hij er dan deels overheen valt?
Nee nee, ik zal d'r shine niet stelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
Die rooie
Maar niet te wulps natuurlijkdan steel je Maes d'r thunder
Dat heb ik ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een normaal scherm, en hij verspringt, volgens mij alleen als mn vlop geel is zelfs![]()
Oh ja, en als je een smiley wil posten in een post met een quote, dan zet ie m automaggisch voor die quote neer in de eerste instantie...
WHY?
Dat heb ik echt , thuis en op kantoor, heel annoyingquote:
Jouw instelling sucks oh-oh.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat heb ik echt , thuis en op kantoor, heel annoying
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan het ook niet zijn volgens mij, want ik zit op dat mini roze netbookje nu, kan me niet voorstellen dat oh-oh nog kleiner zit!
Jullie hebben gelijk, ik was in de warm met dat TRUE-logo'tje, dat valt er soms over geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een normaal scherm, en hij verspringt, volgens mij alleen als mn vlop geel is zelfs![]()
Oh ja, en als je een smiley wil posten in een post met een quote, dan zet ie m automaggisch voor die quote neer in de eerste instantie...
WHY?
Dat had Elies soms idd!quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, ik was in de warm met dat TRUE-logo'tje, dat valt er soms over geloof ik.
En nu quote ik Cat en krijg ik de quote van Ll, I sweaaaaaaaaaaarquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk, ik was in de warm met dat TRUE-logo'tje, dat valt er soms over geloof ik.
ik stuurde net m'n pasfoto op naar school via hun upload tooltjequote:Op dinsdag 9 november 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Picture yourself on a train in a stationquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat ik een zak anijsdrop hier had, maar das ook al niet zo!
Kaleidoscooooooooooooooop in je ooooooooooooooooog![]()
Sterrenstof op de radio![]()
4800 dpiquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik stuurde net m'n pasfoto op naar school via hun upload tooltje
was hij te klein, terwijl het gewoon een goede foto was![]()
toen had ik em ingescand op 4800 dpi, en dat vond hij weer te groot
I knowquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Picture yourself on a train in a station
With plasticine porters with looking glass ties
Suddenly someone is there at the turnstile
The girl with kaleidoscope eyes
Lucy in the sky with diamonds
Wilde je iets aan me kwijt?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En nu quote ik Cat en krijg ik de quote van Ll, I sweaaaaaaaaaaar
Meet, pas en shop ze!quote:
Doei!quote:
Ik wilde reageren op je comment over mn instellingen, maar never mindquote:
foto was zes keer zo groot als m'n schermquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4800 dpiJe wilde dat ze al je puistjes konden zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |