quote:
Op woensdag 10 november 2010 07:51 schreef Vengerr het volgende:[..]
Hahaha.
Er is geen enkele rep die zo'n achterlijk verhaal uitslaat.
Het hangt aan elkaar van de flauwekul.
Het riekt naar trolls als je het mij vraagt.
Link naar het artikel aub.

Obvious troll is obvious...
Maar goed. Mijn ergernissen even op een rijtje...
• De menu-opbouw is best ingewikkeld. Flink zoeken voor simpele dingen.
• De Rcon-console zit in windows. Steam maakt dat ding beschikbaar, dus snap niet waarom die niet in-game of in-browser kan zitten.

• Een server vinden op IP-adres is niet mogelijk
• Mijn videokaartdriver gaat gruwelijk vaak over zijn nek bij het spel. Black screen, signaalloss voor een seconde of 8 waarna ik weer verder kan spelen. (Iemand hier ook veel last van??)
• De hick-ups. Komt waarschijnlijk door de drukte, maar goed. Dit zal waarschijnlijk snel opgelost zijn.
• Scavenger pakt geen "tubes" meer op. Vind ik
gruwelijk irritant. Zal waarschijnlijk gedaan zijn door al dat ge-QQ over tubers..
• Je bent nu nóg sneller dood bij HC. Nu speelde het in MW2 wel goed, maar nu is het best lastig. Misschien komt dit doordat ik de maps nog niet ken.
• Shotgun is nu lang niet zo zuiver meer als mijn geliefde Spas-12

• De Rcon geeft mij
veel te weinig opties. Je kan een serverbericht sturen, iemand kicken, bannen, message naar persoon sturen, en de gametype selecteren. Ik begrijp dat ze niet willen dat je aan respawntimers ofzo gaat sleutelen, maar kom op zeg.. Een béetje toegang mag toch wel? Daarnaast moet je voor elke actie naar windhoos terug..
• HC HQ werd aangegeven als 12 players max (zoals MW2 en imo ook voldoende). Helaas zit je nu met 18 man HQ te doen
Leer spaties gebruiken! Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P