Dat is toch sowieso wel vaker met moderne kunst?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Steve en ik hebben vooral geconcludeerd dat je van elke stoeptegel een kunstobject kunt maken, als je het maar met een wazig verhaal aan de man kunt brengen!
Ik trek als de beste.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jij bent goed in conclusies trekken
Ja we hebben gisteren al wat projectjes opgezet... Glow 2011 wordt het gepresenteerd!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso wel vaker met moderne kunst?
Teken een lijn op een doek, maak er een verhaal van over verloren jeugd en de keurslijverrij van de huige maatschappij en BAM.... kunst!
Ach welnee. Gewoon een streep op je doek kalken, je krabbel er onder, er dan iedere week een ander verhaal bij verzinnen en hopsa... cashen! Geen subsidie meer nodigquote:Op donderdag 11 november 2010 12:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Bij kunstenaars komt het meestal andersom he, eerst het verhaal dan de vertaling naar het kunstwerk, maar dat weten jullie ook wel he
Ik vind het amper een bots te noemenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:33 schreef Great.Expectations het volgende:
Je zult maar hard tegen de Koningin aan botsen, op een receptie met allerlei bobo's. Een grotere blunder kun je je toch niet voorstellen?![]()
Ik denk dat Bea niet vaak mee maakt dat mensen tegen haar opbotsen.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het amper een bots te noemen
Au... kom op zeg
Die Ruben?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Wat is mijn belgische rpins toch een verschrikkelijke preutse zeiksnor aan het worden zeg
Die moet hoognodig weer eens genaaid worden
Ja, Ruben Cottenjee de Dauphin.quote:
Is dat de man met de snor die ik nu in mijn scherm zie?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Wat is mijn belgische rpins toch een verschrikkelijke preutse zeiksnor aan het worden zeg
Die moet hoognodig weer eens genaaid worden
Ik haal opgelucht ademquote:
Foto!!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Kennen jullie die slapstickfilmpjes waarin mensen zeiknat worden gereden door een auto die door een plas heen scheurt? Dat heb ik dus net aan den lijve ondervonden![]()
Tot op je ondergoed nat?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Kennen jullie die slapstickfilmpjes waarin mensen zeiknat worden gereden door een auto die door een plas heen scheurt? Dat heb ik dus net aan den lijve ondervonden![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |