Okee, prima. Zie ik je danquote:Op woensdag 10 november 2010 18:25 schreef Ang3l het volgende:
Begint om 20:15 geloof ik?
Uuuh, half 8 bij mij of zo?
Kunnen we rustigaan doen.
Manuelquote:Op woensdag 10 november 2010 12:42 schreef TheVulture het volgende:
Die Manuel mag er zeker zijn ja
Of ik de serie nou zo goed vind weet ik nog niet.. ben er nog niet uit
Tim heeft zo'n mopshondgezichtquote:Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Manuel
Zoals die daar in de eerste aflevering met z'n hoodie stondEn aflevering 3 natuurlijk
Maar toch is Tim ook niet verkeerd
En die promenade naar het 18 septemberpleinquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef Steve het volgende:
Glow was leuk! Stadhuis was erg gaaf, kerken ook..
quote:
Je vergeet de luciferfabriek, over de ruwheid van het bestaan.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
En die promenade naar het 18 septemberplein
Met de steegjes had wel wat meer gedaan mogen worden!
En het leven dat vaak een grote puinhoop kan zijn... zonder lichtpunten!quote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Je vergeet de luciferfabriek, over de ruwheid van het bestaan.
Je hebt een vacuümpomp gekocht?quote:Op donderdag 11 november 2010 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
het groeit en kan alleen maar door groeien, lekker hoor
ik ben een voorstelling aan het regisserenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt een vacuümpomp gekocht?
quote:Op donderdag 11 november 2010 00:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt een vacuümpomp gekocht?
Ik vond de Vijksteeg, bij de Nieuwe Emma Singel, anders ERG mooi gedaanquote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die promenade naar het 18 septemberplein
Met de steegjes had wel wat meer gedaan mogen worden!
Ik vond de luciferfabriek eng. En Erik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 00:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Je vergeet de luciferfabriek, over de ruwheid van het bestaan.
Steve en ik hebben vooral geconcludeerd dat je van elke stoeptegel een kunstobject kunt maken, als je het maar met een wazig verhaal aan de man kunt brengen!quote:Op donderdag 11 november 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de luciferfabriek eng. En Erik ook
Ik mocht kiezen, en alhoewel ik altijd een geheime fantasie heb gehad over een peloton kloppende piemels heb ik er toch maar van afgezien!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
Kan ik uit het weg blijven van reacties opmaken dat er niemand van de posters hier in militaire dienst heeft gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |