en het eerste wat ik zie is deze post.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor gleufjes
Tally!!!!!quote:
Ik ben natuurlijk nog steeds dol op je!quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tally!!!!!![]()
![]()
jezus, das lang geleden. En aan je ava te zien, hou je nog steeds van me.
![]()
hoe is het? was jij nou degene die zwanger was? of ben ik in de war met iemand anders? Zit je nog steeds in SEX SC? ik moet er ook maar weer eens posten..
Ja, ik onthoud nog weleens dingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk nog steeds dol op je!
Het gaat onwijs goed! En ja ik ben zwanger
Goed onthouden
Sinds ik geen modje meer ben post ik niet meer in SEX SC
Hoe ist met jou?
Alleen van de belangrijkste mensen natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, ik onthoud nog weleens dingen![]()
Hoeveelste week zit je nu in?
Ja gaat goed met me. Ben nu een tijdje in Nederland voor familie, begin volgend jaar ga ik weer naar huis. Moet ook weer werken natuurlijk, Tis niet altijd feest.
niet de memo gekregen?quote:
waarom ben je geen mod meer?quote:
1 | Heb ik je afscheidstopic gemist? |
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 november 2010 15:52 schreef murp het volgende:
[ code verwijderd ]
vooruit doen je hier in het klein
[ afbeelding ] TALLY![]()
![]()
![]()
Almost couldn't care less.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:50 schreef mike_hunt het volgende:
Een hele discussie met een homo gisteren over het optreden van die groep in de Melkweg dat dat niet kon etc.. hij was echt verbolgen. Ik, on the other hand, couldn't care less.
Wat zijn de meningen hier omtrent die groep?
quote:
Dat denk ik dan jaquote:
Ik was des tijd bezig met hormonen voor de IVF behandeling die ik heb ondergaan.quote:
o echt waar? ik vind het so not them...quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Almost couldn't care less.
Maar zeg dat maar niet tegen Dirk en Pieter
1 | Dat denk ik dan ja :) |
1 2 | Ik was des tijd bezig met hormonen voor de IVF behandeling die ik heb ondergaan. En die hormonen hielpen niet mee aan mijn humeur en humor :) Daardoor dacht ik dat het beter was om even geen mod te zijn :)[s][/s] |
mijn 'even' of die van haar?quote:
Gewoon aangeven dat ik weer zin had. Heb het al 2 maal eerder gedaan en heb ook op het forum gemodquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mijn 'even' of die van haar?
o, ik zie dat jij redactie frontpage bent.. Who what did u have to do to get the job?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Vlarp het volgende:
Het topic gaat weer doodbloeden heh? 't is weer die periode van het jaar
Er zit rook voor waardoor ik niet goed kan inschatten of hij echt leuk isquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje dan maar?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje dan maar?
Op deze had ik niets te zeiken. Mooiquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Ang3l is er toch niet om ze af te zeiken.
Sorry, maar die skater heeft toch echt wel handtas trekjes....quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil een echte vent en geen halve handtas.
Die ogenquote:
Hij heeft in ieder geval een te foute slip aanquote:Op zaterdag 13 november 2010 10:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, maar die skater heeft toch echt wel handtas trekjes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |