http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)a-zege-op-Ajax.dhtmlquote:DEN HAAG - Die hard-fan Aziz Bouhaffran, in Den Haag beter bekend als 'Marokkaanse Koos', hechtte zoveel waarde aan de overwinning van zijn club ADO op Ajax dat hij een dag later een tatoeage liet zetten met de datum (07-11-2010), de uitslag (0-1) en een Haagse ooievaar.
,,Ik heb het altijd gezegd: als ADO ooit van Ajax zou winnen, zou ik dat voor eeuwig met me meedragen. Daarom heb ik deze tatoeage laten zetten, mijn eerste trouwens," verklaarde de ADO-supporter in het AD, die zich bij de club bezighoudt met sfeerbijdragen zoals vlaggen en spandoeken. ,,Dit was gewoon een legendarische wedstrijd."
Maar past wel goed bij de rest van zijn uitstralingquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:30 schreef Prommelvlies. het volgende:
En wat een lelijke vlek op zn arm.
Wel in VBLquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:33 schreef BasEnAad het volgende:
Elke voetbalgerelateerde tattoo is vanaf nu nieuws?
Ga jij nou maar verder met postzegels verzamelenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En zijn vriendin maar zoeken naar de krultang.
Betrokkene ziet er ook echt als trouwe moslim uit.quote:
Het resultaat blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ajax heeft verloren van ADO
Wow. Kan een keer gebeuren toch
Kijk 10-0... Dat is pas legendarisch
Typ geen onzinquote:
Ja zo, ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
3 punten verliezen, is 3 punten verliezen
Blijkbaar wel hč.....quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja zo, ja tuurlijk.
Maar daar ga je toch geen tattoo voor zetten?. Kijk als Ado nou met 10-0 had gewonnen. ok.
Als Ado fan voel je je waarschijnlijk beter met een Ado tattoo dan een Psv tattoo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja zo, ja tuurlijk.
Maar daar ga je toch geen tattoo voor zetten?. Kijk als Ado nou met 10-0 had gewonnen. ok.
Waarom denk jij dat je de enige bent?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik nou de enige die het ook echt geen 'gedenkwaardige' wedstrijd vond, maar eerder een zaadpot van jewelste?
Oh nee hoor. Er zijn er veel, veel meerquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik nou de enige die het ook echt geen 'gedenkwaardige' wedstrijd vond, maar eerder een zaadpot van jewelste?
Hij denkt dat die Marrokaan voor heel Nederland spreektquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je de enige bent?
Mwah, voor 't eerst winnen in de ArenA na wat was 't 26 jaar? Die kan nu als een gelukkige man stervenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef Scorpie het volgende:
Nee, dan nog nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja zo, ja tuurlijk.
aan het einde van het seizoen heeft ie er ook een op zn rechterarm, staat ook wat mooier....quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:13 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Als ie tegen elke middenmoter een tattoo laat zetten zal ie zo vol zitten.. (is te makkelijk)
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef Halcon het volgende:
Wat een prutser zeg. Tatoeages zijn voor kansloze figuren, dat bewijst dit artikel nog maar weer eens!
ja, want verliezen bij groningen uit in de 2de ronde van het befaamde knvb bekertoernooi is echt rampzalig en onoverkomelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:11 schreef horned_reaper het volgende:
Helaas wordt hij donderdag weer door Groningen uit de droom geholpen.
Het gaat hier over een Ado- Supporter , Megeaulquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
In before the 'kijk wat een speciale club wij zijn dat mensen tattoo's zetten als ze van ons winnen' zeggende ajax-supporters
Vooringenomenheid duidt anders ook niet bepaald op intelligentie waarde Halcon.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:01 schreef Halcon het volgende:
Wat een prutser zeg. Tatoeages zijn voor kansloze figuren, dat bewijst dit artikel nog maar weer eens!
Waarom? Omdat ik al dat geinkt op lichamen echt iets voor kansloze figuren vind?quote:Op woensdag 10 november 2010 09:26 schreef -VoorDePoes- het volgende:
[..]
Vooringenomenheid duidt anders ook niet bepaald op intelligentie waarde Halcon.
Maar iets dergelijks kon ik al uit andere posts van jouw hand afleiden. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, maar de rasnarcist heeft doorgaans een traumatisch voorval nodig om echt wakker geschud te worden. Je lijkt me slimmer dan dat, en wellicht ben je geen narcist... In dat geval wordt het tijd om aan jezelf te gaan werken waarde vrind!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |