quote:
Want dat is geen kopie van Fifa 10.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef Sinnie het volgende:
Haha wat voor een eindnerd moet je zijn om midden in de nacht naar de winkel te gaan om zo'n spelletje te kopen.
Er is maar 1 spel dat het waard is te spelen en dat is Fifa 11.
Van mij mogen ze elke Fifa kopiëren. Wat goed is hoef je niet te veranderen. Dat ze dat pest pokke pleuris Call of Duty steeds overhoop gooien is omdat het nooit goed is geweest.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Want dat is geen kopie van Fifa 10.
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Van mij mogen ze elke Fifa kopiëren. Wat goed is hoef je niet te veranderen. Dat ze dat pest pokke pleuris Call of Duty steeds overhoop gooien is omdat het nooit goed is geweest.
kkthxbaibai
Het downloaden van software, waar het hier volgensmij om gaat, is in nederland gewoon keihard verboden, mongool.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Downloaden is niet hetzelfde als stelen.
Downloaden is nog steeds legaal in nederland.
Ga ergens anders de mongool uithangen.
quote:Op woensdag 10 november 2010 17:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat verandert niets aan het feit dat je een stomme pauper bent
edit: vermits het software is waar je geen licentie voor hebt natuurlijk ^^quote:Op woensdag 10 november 2010 17:54 schreef friemel het volgende:
[..]
Het downloaden van software, waar het hier volgensmij om gaat, is in nederland gewoon keihard verboden, mongool.
http://pc-en-internet.inf(...)den-en-wat-niet.htmlquote:Op donderdag 11 november 2010 17:04 schreef friemel het volgende:
[..]
edit: vermits het software is waar je geen licentie voor hebt natuurlijk ^^
Volgensmij klopt daar geen zak van, als ik mijn cd in tweeen breek, mag ik volgensmij gewoon een nieuw exemplaar downloaden en op cd branden, ik heb immers gewoon een licentie voor 1 exemplaar van dat programma.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://pc-en-internet.inf(...)den-en-wat-niet.html
Bij cod 1/UO was de singleplayer tenminste nog het spelen waard.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:39 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dude, waarom zou je CoD níét online spelen? Dat is júíst het leukst. De single player speel je in 1 of 2 dagen uit, en dan? Dan heb je niks meer te doen als je niet online gaat.
mw 1 zeker welquote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij cod 1/UO was de singleplayer tenminste nog het spelen waard.
De nieuwe cod's speel je 1 keer en nooit meer, singleplayer dan.
Ik dacht dat er juist wel weer in zat?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:26 schreef fonsoy het volgende:
Echt goede spellen zijn die 60 euro best waard. Denk aan CoD4. Maar hier dan een spel waar je niet zelf een server kan draaien, maar ze per se voor een vorstelijk bedrag ergens moet huren, en vervolgens nog de singleplayer in 4 uur uitgespeeld hebt - daar bedank ik voor.
1 keer gespeeld; daarna nog een keer die luchtmissie. Verder niet veel aan.quote:
ghillies in the mist manquote:Op donderdag 11 november 2010 18:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
1 keer gespeeld; daarna nog een keer die luchtmissie. Verder niet veel aan.
Cod1 heb ik de eerste 5 levels(tot dat schiplevel) echt 100 keer gespeeld ongeveer.
Een sneak level dat compleet gescript is.. no ty.quote:
cod 1 is ook compleet gesciptquote:Op donderdag 11 november 2010 18:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een sneak level dat compleet gescript is.. no ty.
Het ging mij om het sluip-gedeelte + gescript. Niet gescript zelf.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die games kopen.Stelletje nerds. Ga gewoon lekker Larpen, beweeg je ook nog eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |