quote:
ja want als je niet hoeft te sluipen is gescript opeens wel super tof natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 18:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het ging mij om het sluip-gedeelte + gescript. Niet gescript zelf.
ja man, 38 euro mag je nu laten zien waar die zo goedkoop is. elitair pisventjequote:Op dinsdag 9 november 2010 09:36 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Hij was 38 euro, falers.
Leer je feiten.
En het spel downloaden en vervolgens allemaal vage shitservers joinen is kut.
Ik doe gewoon liever het origineel.
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want als je niet hoeft te sluipen is gescript opeens wel super tof natuurlijk_!
quote:
Jaaa ik ben nu een Paladin ik heb hem getransferd vanuit WoW zo COD in.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:44 schreef Sinnie het volgende:
Kan je eigenlijk ook raiden op Call of Duty?
Mooi want ik had net in Dark Forest mijn NightHawkDwarf gelevelled naar level 80 en het zou zonde zijn om daar zomaar op te gevenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jaaa ik ben nu een Paladin ik heb hem getransferd vanuit WoW zo COD in.
nee, want met de rest van de game of andere games die scripted zijn heb je hetzelfdequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja.
Wat is er fun aan sneaken wanneer je dit alleen op hoogstens 2 manieren kan doen?
Het leuke aan sluip-achtige gameplay is je eigen weg bepalen.
Oh?quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:12 schreef ringomanic het volgende:
Mensen op mijn school en in mijn klas praten nu over niks anders meer als Call of Duty Black Ops..
Ze spelen het zelfs op school
Nee ik speel dat lelijke spel sowieso niet dus hoe kan ik tegen haar spelen volgens jou dan slimme man.quote:
Jij wel ja. De rest van Nederland zou gewoon verder gaan met het leven als je een keer 'veel' (60 veel noemenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:23 schreef Stekelbees het volgende:
Zou mezelf van een brug gooien als ik hier 60E voor zou hebben betaald.
Nee voor de ICT opleiding heeft iedereen een eigen laptop, en vrijwel alle poorten staan open naar en van het internet dus ze kunnen het ook nog eens online spelenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:41 schreef rubje het volgende:
[..]
Oh?hoe doen ze dat dan? Mogen ze het op de school computer installeren?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |