Is in ieder geval een zeer eerlijk antwoord.quote:
Maar toch wil je er gebruik van maken? Als je het niet kan betalen, moet je er vanaf blijvenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:49 schreef wise het volgende:
[..]
cheap valt wel mee. Geld besteed ik liever aan nuttige dingen.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:35 schreef wise het volgende:
waarom zo in de rij staan en 60 euro neerpleuren als je met 2 klikken 1 klik en 45min 5min geduld het gratis binnen kan halen
Je stelling gaat niet op in nederland.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar toch wil je er gebruik van maken? Als je het niet kan betalen, moet je er vanaf blijven. Dat is bij brood ook zo
Maar goed, ga verder met jou de discussie niet aan, ben je niet waard en ik heb nog een paar nuttige dingen te doen
waar zeg ik dat ik het niet kan betalen? Ik zeg dat ik mijn geld wel aan andere dingen kan bestedenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar toch wil je er gebruik van maken? Als je het niet kan betalen, moet je er vanaf blijven. Dat is bij brood ook zo
Maar goed, ga verder met jou de discussie niet aan, ben je niet waard en ik heb nog een paar nuttige dingen te doen
dat kan je altijd we,l kut excuus natuurlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik het niet kan betalen? Ik zeg dat ik mijn geld wel aan andere dingen kan besteden
nee hoorquote:
ja hoorquote:
quote:
dat staat er toch niet, er staat dat je het excuss ik kan me geld wel beter besteden overal wel op toe kan passenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar kun jij eten downloaden dan?
Nee dat is handig, de meeste mensen zijn overdag ook aan het werk of zitten op school.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:52 schreef rubje het volgende:
Men moet dit gewoon verbieden en alleen overdags in de verkoop gooien.
OKEquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:09 schreef Bushalte het volgende:
Ik speel nooit online is echt saai tegenover de singleplayer en COD heeft nooit een lange singleplayer dus daarom haal ik hem ook niet.
Downloaden is niet hetzelfde als stelen.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
Als je steelt is het vooral slim om dat luid en duidelijk te verkondigen als je weet dat FOK! alles vastlegd..![]()
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:10 schreef rubje het volgende:
Als je steelt is het vooral slim om dat luid en duidelijk te verkondigen als je weet dat FOK! alles vastlegd..![]()
Saturn Zaandam heeft hem voor 44euroquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:04 schreef TigerXtrm het volgende:
Black Ops is toch een overrated kopie van MW2. Dat je daarvoor om middernacht naar een winkel gaat en met plezier 60 euro neertelt begrijp ik dus echt niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |