SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig deel: #1 Call of Duty: Black Ops [Xbox/PS] Opgesplitst!
Black Ops op PC: [#10] Call of Duty Black Ops [PC] Nog een paar uurtjes![]()
om geen oordeel te vellen in de topic titel, misschien beter op deze manier. Bij deze nogmaals mijn bescheiden mening:quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:37 schreef twenty2seven het volgende:
net 6 uur MP erop zitten en ik vind het ook wel OK. Toch een paar opmerkingen:
Grafisch had ik ook wel iets meer verwacht. Doch de SP moet ik nog spelen, misschien zitten daar wel leuke stukken in. De interface is zo ongeveer compleet dezelfde als MW2. Op zich niet erg, maar dan konden ze gerust ook wel terug Hans Zimmer inhuren voor de achtergrondmuziek.
Na 1 keer met die telegeleide auto toch maar vlug een andere killstreak gekozen.
De killstreaks die waren imo perfect in mw2.
Misschien moet het inderdaad allemaal even wennen.
Ik wil niet nostalgisch doen, maar ik mis de maps van MW2 wel een klein beetje, niettegenstaande deze in BO zeker wel nice zijn.![]()
Op de trailers was al te zien dat het grafisch iets minder was dan MW2. Vond het geluid wel goed overkomen.
Heb er zin an vanavond![]()
Ben al lang blij dat noobtubbing en commando eruit is, dat waren mijn 2 grootste ergernissen uit MW2.
Als SoldMayor het een bazengame vindt dan kom het wel goed denk ik![]()
![]()
De mo lijkt wel wat langzamer dan mw20% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Is dat bij alle game mania's vandaag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mooie OP, laten we hier verder gaan.9.30 gaat de game mania open
![]()
Ik heb heel willekeurig gekekenquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:44 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Is dat bij alle game mania's vandaag?Die van Alkmaar en Leidschendam ook. Welke moet je hebben?
![]()
ohh. Helmond 10 uurquote:Op dinsdag 9 november 2010 08:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=117&store=57
en ja ik woon in Helmond![]()
![]()
MO?quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:43 schreef donald_dick het volgende:
De mo lijkt wel wat langzamer dan mw2![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:53 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
ohh. Helmond 10 uur
en ja ik woon in Helmond![]()
![]()
![]()
zojuist telefoontje van dynabyte uw COD black ops harde editie ligt voor u klaar
catch ya online peepsLife never gets darker then midnight![]()
Lol veel plezier: Pquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:22 schreef Tumble het volgende:
zojuist telefoontje van dynabyte uw COD black ops harde editie ligt voor u klaar
catch ya online peeps
Ik heb gelukkig mijn huiswerk weten te verplaatsen zodat ik vanavond kan spelen ook al is het maar voor een uurtje of 2/3. Want de dag erna weer om 6 uur eruit
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
probeer terwijl eens de 'dead ops arcade' en haal die 2 makkelijke achievements/trophies binnenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:22 schreef Mister_T het volgende:
Servers hebben het moeilijk, vannacht waren games instant nu 5 min zoeken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:25 schreef twenty2seven het volgende:
[..]
probeer terwijl eens de 'dead ops arcade' en haal die 2 makkelijke achievements/trophies binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Gast ben jij 12 ofzo? Met je huiswerkquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol veel plezier: P
Ik heb gelukkig mijn huiswerk weten te verplaatsen zodat ik vanavond kan spelen ook al is het maar voor een uurtje of 2/3. Want de dag erna weer om 6 uur eruit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:26 schreef Roces18 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dan? Volg je geen opleiding dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:26 schreef Parvus het volgende:
[..]
Gast ben jij 12 ofzo? Met je huiswerkmelksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties Forumhop: Hop naar: