SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
Dat heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 06:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Het zal vaker een puinhoop zijn bij het cb, maar je hebt zelf toch ook wel een telefoon?
Dan bel jij toch om die afspraak te maken?
Als je leidster bent van kinderen in die leeftijd hoort het er gewoon bij. Hier ging het echt heel snel en overdag hebben we eigenlijk nauwelijks ongelukjes gehad. Zeker buitenshuis niet. Gewoon doen, dat is juist goedquote:Op woensdag 17 november 2010 10:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Sint stress..t is toch jammer dat iets wat leuk moet zijn bij veel kindjes zoveel stress veroorzaakt.
CB is hier altijd wel netjes op tijd met uitnodigingendat ik het zelf steeds verzet zodat het op mijn vrije dag valt is een ander verhaal
)
Ow en vandaag is Dana voor het eerst zonder luier naar het KDV. Ik hoop dat het goed gaat..heb wat extra reserve kleding meegegeven..leek me wel zo safe
Mijn man vond het niet zo'n goed idee en voelde zich nogal bezwaard tov van de leidsters omdat het voor hun mischien lastig zou zijn. Maar ooit moet toch de eerste keer zijn, dus waarom dan niet niet. Als het helemaal niet goed gaat kunnen we alsnog afspraken maken dat ze een luier aandoen, maar dr wel geregeld naar de wc laten gaan, toch? Of denk ik te makkelijk
Bij ons op het kdv hebben ze kinderwctjes en potjes.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:08 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oke, geen luierbroekje dus
Ze moet deze week nog 2 keer naar het KDV
En thuis wilt ze ook al niet op de wc, ook hier vind ze dat eng. Maar mischien toch eens wat vaker proberen, desnoods gaan we samen naar de winkel zodat ze zelf een mooie brilverkleiner mag uitzoeken.
Ik zal morgen als ik dr breng eens overleggen met de leidster, kijken wat zij het beste vinden
thnx voor de snelle reacties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |