abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 13:04:58 #126
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88735077
Dat wilde ik ook doen gisteren, maar alle lampen in de kamer moesten uit voor haar optreden (lees ook: dramatische opkomst vanachter het gordijn enzo...).
Daarom had ik niet genoeg licht om te filmen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88736635
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 09:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Beppie maakt nu van die houten knopjespuzzels. En dan gooit ze er liefst 2 door elkaar en legt ze binnen no time weer goed. Echte legpuzzels vind ze niks aan..die snapt ze nog niet.

Ze zit nu zo`n 3 maanden op de psz en vind het nog steeds helemaal niets. Jammer is dat!
De eerste keer dat ze ging heeft ze een duw gehad van een kindje en daar heeft ze het nu nog steeds over. Ook vind ze een van de juffen niet lief.
Hoop dat ze er wel snel overheen groeit want er is geen lol aan steeds een tegenstribbelend kind weg te brengen :{
Na een weekje vakantie moest ik Jen vanmorgen ook helemaal overstuur wegbrengen.

Maar vindt ze het ook niet leuk als ze er eenmaal is?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88736934
Zo Anna, die heeft echt diva-streken ook al....showgirl!

KP, ik zou graag een foto zien van de kapsels van je meiden, het klinkt superformidastisch zeg!
Leuke ideeen te over!

Pff het is weer Sinterklaastijd, Meike heeft er toch wel weer last van.
Plast snachts in bed, wordt huilend wakker...dat soort dingen.
Overdag heeft ze het verder niet over die beste kerel, en ik ook niet. maar helemaal omzeilen kun je hem ook niet. En op het kdv besteden ze er natuurlijk ook aandacht aan.
Toen ik dr net bracht wou ze het liefst in mij verdwijnen toen er een kindje verkleed als Sinterklaas aan kwam zetten.

[ Bericht 50% gewijzigd door XXXKarinXXX op 15-11-2010 23:02:47 (laat maar) ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 15 november 2010 @ 14:03:16 #129
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88736939
Ja volgens mij wel. Als we eenmaal binnen zijn zet ik haar aan het spelen en mag ik gewoon weggaan. Bij het ophalen moet ik komen kijken wat ze allemaal gemaakt heeft.
Dus ik peins er ook niet over haar op een andere dag te doen of een dag minder of weet ik veel..
Het zou alleen wel fijn zijn als ze niet de hele week loopt te verkondigen dat zjuf ans niet lief is en dat stan niet moest duwen :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_88737092
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja volgens mij wel. Als we eenmaal binnen zijn zet ik haar aan het spelen en mag ik gewoon weggaan. Bij het ophalen moet ik komen kijken wat ze allemaal gemaakt heeft.
Dus ik peins er ook niet over haar op een andere dag te doen of een dag minder of weet ik veel..
Het zou alleen wel fijn zijn als ze niet de hele week loopt te verkondigen dat zjuf ans niet lief is en dat stan niet moest duwen :P
Oh zo... Ja dingen blijven hier ook vaak lang hangen...

Hier is het ook vervelend dat als ze bijvoorbeeld haar harses weer eens ergens tegenaan ramt omdat ze gewoon lomp is niet meteen roept dat mama of papa dat gedaan heeft...
pi_88738193
Hier is het heel wisselend hoe het gaat op de psz.
Ik breng haar altijd zelf op dinsdag ochtend en dan kan ik wat haar betreft gelijk wel weer vertrekken want ze vind het daar superleuk.
Op donderdag middag brengt de gastouder haar (want dan werk ik) en dan is altijd dikke tranen :'( want ze vind het bij de gastouder ook zo leuk. Helpt ook niet echt dat de gastouder daar ook in meegaat.
Maar als de gastouder weg is vind ze het wel gewoon hartstikke leuk daar op de psz.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_88739507
Karin, is Meike bang voor sinterklaas?
Is het mischien niet beter om dan juist wel met haar over sinterklaas te praten?

Ghehe Tico, ja lullig he als ze dan roepen dat papa of mama dat gedaan hebben
Dana deed dat ook een keer. Zat ze bij mijn man achter in de auto en toen zei ze ineens uit het niks, mama doet mij slaan, dat is niet lief! Nou lekker dan :D
pi_88740069
Die van mij kan er ook wat van, van zwarte piet een zakje pepernoten gekregen en toen zei hij tegen piet: delicious delicous!

Piet begreep het niet helemaal, die kent vast Dora en Diego niet :P
pi_88744338
Aaah wat klinkt dat allemaal zielig Karin. Ik kan me herinneren dat je laatst postte dat ze niet bang was voor de sint en de pietenof vergis ik me nu?
Het is sowieso allemaal wel spannend op die leeftijd.
Wij hebben de intocht op tv gekeken en wij moesten Damians hand vasthouden want hij vond het heel erg spannend. Daarna zijn we naar de stad gegaan want daar kwam de Sint. Hij durfde niet dicht in de buurt te komen, maar hij vond het wel een heel spektakel.

Hahaha die Anna! :D
pi_88747482
Ik dacht nou laat ik haar maar wat vroeger halen. Nou, het drama!!! Morgen is ze om half 5 de eerste weer hoor. Ze was aan het dansen en terwijl we naar huis liepen draaide ze nog een paar keer dramatisch om "Marie !!!!".
pi_88749446
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 07:31 schreef richardrahl het volgende:

[..]

Vanaf welke leeftijd heb je hem half hoog gedaan?
Eigenlijk al meteen vanaf dat hij zijn bed kreeg, zo rond de 2 jaar.
Maar wel met het grote verschil dat wij ditzelfde bed hebben in de hoge 1.40m uitvoering, dus dat Pepijn al gewend was in en uit het bed te klimmen.
pi_88751440
Appelsap, dat is de houding die Meike heeft idd, dat ze er niet bang voor is. Het lijkt dus alsof ze helemaal niet bang is.
Maar ondertussen......
ze wil het er verder niet over hebben, dat is haar manier van omgaan met dingen die ze eng/vervelend vindt. Zo ging het ook toen Lars geboren was, deed ze gewoon net of hij niet bestond. Haar manier om met angst om te gaan is negeren.
Ik denk dat vooral het onverwachte van het Sint gebeuren haar bang maakt, je weet maar nooit wanneer ze ineens opduiken....
ik zal blij zijn als die ouwe man weer weg is.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88751630
Jen ligt weer te brullen....
Ze had weinig geslapen.... Helaas viel ze tijdens sinterklaas in slaap op de bank...
pi_88752377
Brult nog steeds...
pi_88753342
En nog steeds.
  maandag 15 november 2010 @ 20:40:52 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88753673
ik heb mijn uit de kluiten gewassen al-een-tijd-niet-meer-peuter net ook wel een uurlang mogen troosten vanwege sintstress en ander wereldleed. 't is ook allemaal wat, arm blaagje. en ik kan nog zo vaak herhalen dat sinterklaas alle kindertjes lief vindt en voor iedereen wat heeft meegenomen, maar dat helpt allemaal geen fluit. "ik heb zo'n spijhijhijhijt dat ik net niet zo lief was." :o
in de haak.
pi_88754574
Ja hoor, had het kind een poepbroek...
  maandag 15 november 2010 @ 22:08:47 #143
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_88758984
Hallo allemaal :)

Sinds 04-08-2008 vader geworden van een prachtige dochter genaamd Cynthia :) tot op heden nog niet erg actief hier in het OUD gedeelte.
Inmiddels is ze al een grote meid geworden van 2 jaar en ruim 3maanden.
Vorige week moest ze haar ogen testen, misschien maar goed ook want wat eruit kwam was voor zowel mij als mijn vriendin even schrikken. Ze bleek namelijk een -14 en -10 te hebben.
Morgen gaan we een brilletje uitzoeken voor haar, dat zal dan wel even wennen zijn, maar er zal dan ook een hele wereld voor haar open gaan :)
pi_88760562
Jeetje!!!! Dat is echt enorm!
Kunnen ze zo'n afwijking wel in normale glazen slijpen? Of krijg je dan dikke glazen?
Mijn broer heeft -4 en -5 en die ziet al niets zonder bril.
  maandag 15 november 2010 @ 22:38:11 #145
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_88760742
Goh Speedy, wat zal het wennen zijn voor haar! Ik heb -11 aan beide ogen en zie alleen kleurenwaas. Het arme meisje...
Zijn wel iets dikkere glazen ticoo, maar hoe kleiner het montuur, hoe dunner de glazen.
Ben benieuwd wat voor veranderingen jullie aan haar gaan merken! Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_88760925
Jen kreeg vanmiddag nog een compliment van een oudere dame: ik leer jen namelijk bij het oversteken naar het stoplicht te kijken.
Jen zie jij een groen lampje? Nee. Welke kleur is hij nu? Rood. Wat doe je bij rood? Stoppen. Zie je nu wel een groen lampje? Ja, groen hè? Lopen!
pi_88761799
Mijn zoon heeft volgens mij donderdag die ogentest. We kunnen er zelf niet bijzijn, het consultatiebureau werkt nu alleen op dagen dat wij ook werken (ja, we kunnen 30 km verderop terecht).

Nu gaat oma mee, we moesten oefenen met die figuurtjes, maar dat is er wat bij ingeschoten. Gelukkig weet hij alles wel toen we het laatst probeerden.

Ogentest had al eerder gemoeten, maar het consultatiebureau was ons vergeten een uitnodiging te sturen, ook lekker die administratie daar :P
  maandag 15 november 2010 @ 23:20:03 #148
34663 SpeedyGJ
pi_88762845
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Ticootje het volgende:
Jeetje!!!! Dat is echt enorm!
Kunnen ze zo'n afwijking wel in normale glazen slijpen? Of krijg je dan dikke glazen?
Mijn broer heeft -4 en -5 en die ziet al niets zonder bril.
Dat is indd enorm/
Ik heb geen idee...volgens mij was het wel mogelijk om dunne glazen te slijpen, de kosten zouden dan rond de 5 a 600 euro liggen, ja lekker veel he. Gelukkig krijgen we een groot deel vergoed, effe tot morgen afwachten, dan komen we meet te weten.

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Lishe het volgende:
Goh Speedy, wat zal het wennen zijn voor haar! Ik heb -11 aan beide ogen en zie alleen kleurenwaas. Het arme meisje...
Zijn wel iets dikkere glazen ticoo, maar hoe kleiner het montuur, hoe dunner de glazen.
Ben benieuwd wat voor veranderingen jullie aan haar gaan merken! Succes!
Dat zal behoorlijk wennen zijn ja :o ik zie het soms even voor me, dan stel ik mijn focus helemaal in op wazig, vervolgens zet ik zogenaamd een bril op en dan zie je ineens alles. Leuk om dat eens te ervaren. Gelukkig zijn mijn ogen uitstekend, echter zit het wel in de familie aan mijn vriendin's kant, maar zo extreem...
En daar ben ik ook erg benieuwd na, al vind ik het ongelofelijk knap dat ze zich zo kan redden in huis en op straat. Ze kan zelfs de windmolen zien vanaf een kilometer afstand. Dan ga je je toch afvragen of het allemaal wel klopt, maar gezien ze heel dicht op de TV zit lijkt me dit een reden genoeg.

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Ticootje het volgende:
Jen kreeg vanmiddag nog een compliment van een oudere dame: ik leer jen namelijk bij het oversteken naar het stoplicht te kijken.
Jen zie jij een groen lampje? Nee. Welke kleur is hij nu? Rood. Wat doe je bij rood? Stoppen. Zie je nu wel een groen lampje? Ja, groen hè? Lopen!
Leuk is dat he! :) Stoplichten, oef dat kennen we hier niet :@ dus dat zal ze ook niet echt leren helaas.

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef richardrahl het volgende:
Mijn zoon heeft volgens mij donderdag die ogentest. We kunnen er zelf niet bijzijn, het consultatiebureau werkt nu alleen op dagen dat wij ook werken (ja, we kunnen 30 km verderop terecht).

Nu gaat oma mee, we moesten oefenen met die figuurtjes, maar dat is er wat bij ingeschoten. Gelukkig weet hij alles wel toen we het laatst probeerden.

Ogentest had al eerder gemoeten, maar het consultatiebureau was ons vergeten een uitnodiging te sturen, ook lekker die administratie daar :P
Het is wel vaker een puinhoop bij het consultatiebureau, het zal wel niet de eerste keer zijn...
Gelukkig zit die hier 100 meter verder op, alleen moeten we momenteel een eind omlopen maar goed.
  dinsdag 16 november 2010 @ 06:59:31 #149
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88767544
Het zal vaker een puinhoop zijn bij het cb, maar je hebt zelf toch ook wel een telefoon?
Dan bel jij toch om die afspraak te maken?

Ik heb dat soort dingen dus ook wel eens met ouders op school. Dan hoor je achteraf dat ze niet tevreden zijn, ongerust zijn of weetikveel wat, maar zelf contact opnemen ? Nee, dat gebeurt dan niet.
Dat is zo jammer.

Vandaar de ergernis.
  dinsdag 16 november 2010 @ 07:33:34 #150
34663 SpeedyGJ
pi_88767678
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 06:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Het zal vaker een puinhoop zijn bij het cb, maar je hebt zelf toch ook wel een telefoon?
Dan bel jij toch om die afspraak te maken?

Ik heb dat soort dingen dus ook wel eens met ouders op school. Dan hoor je achteraf dat ze niet tevreden zijn, ongerust zijn of weetikveel wat, maar zelf contact opnemen ? Nee, dat gebeurt dan niet.
Dat is zo jammer.

Vandaar de ergernis.
Nee klopt die verhalen hoor je wel vaker.
Zelf heb ik gelukkig nog nooit hoeven te bellen, alles gaat verders prima met de kleine, ze stapt goed, komen hele zinnen uit der mond, soms praat ze je de oren van de kop af O+
Ze ligt trouwens sinds kort op een grote bed, gister was ze zo moe dat ze binnen 5min al in slaap viel tijdens het liedje zingen O+ en dan maar denken: Had ik de camera nu maar even mee O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')