abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:08:09 #76
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88685218
Dat is inderdaad wat wij nu ook aan het proberen zijn Stiemie. Ik merk alleen dat ze uiteindelijk gewoon echt dood en doodmoe is. Steeds vallen, overal om janken etc.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88685221
Maar weet je, ik kan ook elke dag wel 2 uur slapen in de middag en om 7 uur naar bed gaan. Lijkt me heerlijk, waarom kan mijn kind dat nou niet lekker vinden. Echt hè, slapen zou zomaar m'n hobby kunnen zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88685263
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef k_i_m het volgende:
Dat is inderdaad wat wij nu ook aan het proberen zijn Stiemie. Ik merk alleen dat ze uiteindelijk gewoon echt dood en doodmoe is. Steeds vallen, overal om janken etc.
Ja rond een uur of 4, gewoon als het te laat is om je te bedenken zeg maar.
Slaan, gillen, janken, brullen, gooien. Aaaaaaaaa!
pi_88685266
Ja de dag waarop ze niet sliep was wel een ehhhh uitdaging. Meestal even dvd kijken of een boekje lezen. :Y
pi_88685322
Rugzak, rugzak. Yammy yammy yammy, delicious!
Hoera het lukte!

Ik word echt helemaal gek van de Dora dvd's.

"mama, kleine ster hè?"
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:15:12 #81
14746 k_i_m
pi_88685440
Hier is het bij alles wat ze niet kan of als ze ergens aan vast zit "please help me mama" :').
In my life
Why do I smile
pi_88685476
Zucht!
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:19:05 #83
14746 k_i_m
pi_88685548
Slaapt ze al?
In my life
Why do I smile
pi_88692111
Bets grappig om terug te lezen dit :@

Bij Leander ben ik op mijn knieën voor de deur gaan liggen na de zoveelste keer eruit komen en zodra ik voetjes over de rand zag ben ik binnengestormd :@

Ik heb verder niks gedaan maar hij voelde zich zwaar betrapt geloof ik :@ En sindsdien blijft hij liggen :) (ook 's morgens }:| en maar brullen dan hij eruit wil vanaf moment 1.... )
  zondag 14 november 2010 @ 08:43:46 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88692340
En na 1 uurtje dan wakker maken in de middag?
pi_88692377
Ohje wil Linde echt NIET meemaken hoor als die niet uit zichzelf wakker geworden is :X >:) ;(
  zondag 14 november 2010 @ 08:58:41 #87
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88692382
quote:
Op zondag 14 november 2010 08:56 schreef Stiemie het volgende:
Ohje wil Linde echt NIET meemaken hoor als die niet uit zichzelf wakker geworden is :X >:) ;(
Dat ja! The horror...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 14 november 2010 @ 09:07:02 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88692412
:D Sasha heeft dat idd soms als hij in de auto in slaap gevallen is. Gelukkig kan hij heel goed zonder slaapje.
pi_88692479
Echt dan laat ik haar liever 3 uur slapen en dat ze dan pas om 23 uur naar bed gaat dan nog een hele middag hier met Chucky door te moeten maken. Dan is het huilen om ALLES.
pi_88692490
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 08:56 schreef Stiemie het volgende:
Jep!

Ik zet dan meestal de deur open, dan wordt ze langzaam wakker.
pi_88692944
Wow wat heb ik het dan makkelijk.. :@ :@ (misschien komt de drama hier nog )
In principe gaat ze lief slapen, heel soms moet ik er even bij liggen maar dan is er een echte reden..
Ze slaapt dan de hele nacht door en staat pas naast mijn bed als ze al heel lang wakker is.
(zoals vanmorgen om 9:20 :o En zolang het donker is komt ze niet O+ O+

Middagslaapjes doet ze helaas niet meer. -O-
Maar we nemen dan samen ons rust momentje op de bank met een dekentje samen ofzo
  zondag 14 november 2010 @ 10:18:04 #92
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_88693010
Ik kom me alvast even inlezen hier, over een paar dagen (de 18e) is Maarten 2 en mag ik hier komen posten...
Als ik jullie verhalen lees, is Maarten nog zo'n ukkie... 2 uur slapen tussen de middag en om 7 uur naar bed, in een ledikantje. Kletsen begint nu te komen, vooral losse woordjes en af en toe 2 woordjes achter elkaar... Sinterklaas zagen we gister van een afstandje in het ziekenhuis (waren op ziekenbezoek) maar het trok niet eens aandacht...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_88693150
Dana slaapt meestal ook nog minstens 2 uur smiddags. Wakker maken moet ik zeker niet proberen want dan gaat ze vaak hard huilen.
Maar s'avonds rond half 8/ 8 uur gaat ze meestal ook weer zonder problemen slapen.
Ze slaapt al in een peuterbedje sinds ze 2 is en komt er nu soms alleen uit als ze s'morgens wakker is of als ze s'middags niet moe genoeg is..maar dan gaat ze ook gewoon braaf zitten spelen, dus dat vindt ik prima! :)

Pvoess..9.20 pas, nee zoveel geluk hebben we hier niet ;)
Ze is meestal ergens tussen 7 uur en 8.30 wakker.

Hoi Marie, Welkom alvast!

We gaan zometeen naar de sinterklaas intocht en dana was vanmorgen al met papa liedjes aan het oefenen :) Zo schattig, Ze kent al 3 liedjes van voor tot achter O+(zwarte piet ging uit fietsen, zie ginds komt de stoomboot, sinterklaas kapoentje)
pi_88693490
Vanmorgen 2 hele bije gezichtjes toen ze de schoencadeautjes ontdekten O+ Linde leest al de hele morgen in het Sinterklaasboek, een echte aanrader

En Esmee had een doosjes duplo (waarvan ze niet begreep dat ze het eerst uit moest pakken, dus die heeft eerst een uur met een ingepakt pakje heel blij door het huis gesleept :D )

En dan straks samen met opa en oma naar de sinterklaasintocht *O*
  zondag 14 november 2010 @ 17:23:05 #95
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_88705126
Beide dames wakker om 5 uur.....geen idee waarom. Ze slapen altijd tot een uur of 7.
Vanmiddag heeft Pien sinds lange tijd een uur geslapen, die viel echt om van ellende.

Nu eten en dan lekker op tijd naar bed.

Ik geloof dat wij niet zo van de Sint zijn. Ik vier dat zooo uitbundig op school dat ik er thuis helemaal geen zin in heb. Volgend jaar zitten ze op school, dus dan verplicht, maar voor nu....zo min mogelijk activiteiten, geloof ik.
  zondag 14 november 2010 @ 20:01:00 #96
14746 k_i_m
pi_88710202
Vanmiddag zijn we met gevaar voor eigen leven naar de IKEA Amsterdam gereden voor een mooi grote meisjes bed. Het bed staat inmiddels, en Beppie is er 100 keer ingeklommen, maar ligt nu toch naast mij in bed
In my life
Why do I smile
pi_88712320
En Kim, als je haar dan vraagt waarom ze eruit klimt? Wat krijg je dan als antwoord?
Is ze bijv bang of wil ze gewoon liever bij jou zijn? of....?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88712575
Oei, die bedverhalen...

Wij gaan binnenkort over naar een groot bed (gelijk een bed van 2 meter). Het proces heeft echter wat vertraging omdat de automuur die we op het mooie effen behang wilde schilderen in de praktijk niet werkte (behang liet los).

In plaats van het bed in elkaar te zetten dit weekeinde heb ik dus 2 dagen behang lopen krabben :(
Morgen om 07:00 ga ik de muur verven en af en toe ermee bezig (snelwegen erop schilderen en daarna auto's).

Dit bed is het uiteindelijk geworden (al beginnen we met de basisstand, dus niet half hoog):

Ik ben gewoon jaloers, zo'n mooi bed had ik vroeger ook wel willen hebben :o
pi_88712846
Wel een gaaf bed, wat ik me alleen dan afvraag (net als met die bedden met glijbaan eraan) of het niet teveel een speelplaats wordt als een slaapplaats.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 14 november 2010 @ 20:47:28 #100
14746 k_i_m
pi_88712929
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En Kim, als je haar dan vraagt waarom ze eruit klimt? Wat krijg je dan als antwoord?
Is ze bijv bang of wil ze gewoon liever bij jou zijn? of....?
Dan zegt ze Lilah echt niet slapen hoor mama

[ Bericht 7% gewijzigd door k_i_m op 14-11-2010 20:56:15 ]
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')