Bij ons staan de schoenen op het matje voor de balkondeur en die doen we dan niet op de knip (wonen toch op 5 hoog, dus dat is wel veiligquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hebben jullie een schoorsteen? (voorsteen volgens Meike)
Want ik moest even nadenken toen ze me vroeg hoe hij dan binnen moest komen.
Heb gezegd dat ze de sleutel wel hadden....moet er niet aan denken zeg
quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Hebben jullie nog tips voor het uit bed klimmen? Het heeft lang geduurd, maar Beppie klimt nu zelf d'r bed uit, met als gevolg dat ze er ook niet meer in wil. Na 100 keer terugzetten krijg ik een beetje lamme armen.
dit klonk wel erg grappig zo na elkaar.quote:
Ik moest ook al fronsenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef trui het volgende:
[..]
[..]
dit klonk wel erg grappig zo na elkaar.
wel een hele drastische oplossing hequote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef trui het volgende:
[..]
[..]
dit klonk wel erg grappig zo na elkaar.
Check! "niet meer slapen"quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Ja, er mag nu wel een ander bedje. Wij hadden zoiets van; zolang ze er nog in past en niet uitklimt, krijgt ze van ons geen ander bed. Ze zit nu overigens naast me, in het grote bed. En ze gaat nog niet slapen, zegt ze zelf
.
.
.
Komt wel als ze een jaar of 14 zijn en tv op hun eigen kamer gaan kijken, dezelfde zender welliswaar, maar gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
En die Tinny maar janken dat hij het zo slecht heeft. Ik wou dat mijn kind zo vroeg in bed lag dat ik zelf ook nog iets van een avond heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |