abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:26:34 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88683887
Ik heb vandaag met Sasha naar de intocht gekeken maar het zegt hem nog maar zo weinig dat ik dus voorlopig nog even niet aan schoen-zetten doe.
Ik zie er eig. de lol niet van in dat ik enthousiast ga doen bij een kadootje oid in de schoen terwijl hij echt geen flauw idee heeft van hoe en waarom. :+ Dus dat slaan we nog maar even over. ;)
pi_88684079
Linde ging ineens spontaan zelf haar pyjama aandoen toen ze hoorde dat ze daarna haar schoen mocht zetten :D I O+ Sinterklaas! Al kostte het haar wel wat moeite om een zakje spekjes in haar schoen te doen voor Piet... want wie weet vond ze de spekjes wel lekkerder dan het cadeautje... Gelukkig kwam Piet net een mooi Sinterklaasboek brengen dus ik denk dat ze morgen wel blij is ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:32:25 #53
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88684107
bij ons komen ze nooit voor wij zelf naar bed zijn! :o
in de haak.
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:34:49 #54
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_88684182
Hebben jullie nog tips voor het uit bed klimmen? Het heeft lang geduurd, maar Beppie klimt nu zelf d'r bed uit, met als gevolg dat ze er ook niet meer in wil. Na 100 keer terugzetten krijg ik een beetje lamme armen :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_88684243
Hebben jullie een schoorsteen? (voorsteen volgens Meike)
Want ik moest even nadenken toen ze me vroeg hoe hij dan binnen moest komen.
Heb gezegd dat ze de sleutel wel hadden.... :o moet er niet aan denken zeg
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88684273
Kim ik ken alleen het 1000x terugzetten helaas. O ja en stiekem achter de deur blijven staan toen ik het zat was na al die keren. Ze schrok heel erg en durfde niet meer eruit te komen... :@

Trui ik geloof dat ze vandaag wat eerder begonnen waren omdat iedereen de 1e avond altijd zijn schoen mag zetten O-)
pi_88684290
ik doe alsof mijn neus bloedt als ze haar bed uit komt/speelt/liedjes zingt/whatever in/uit bed :) wel zit er een haakje op de deur zodat ze niet gezellig bij ravi langs kan gaan. of bij ons erbij kruipt en meer van dergelijke briljante ideetjes
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_88684315
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hebben jullie een schoorsteen? (voorsteen volgens Meike)
Want ik moest even nadenken toen ze me vroeg hoe hij dan binnen moest komen.
Heb gezegd dat ze de sleutel wel hadden.... :o moet er niet aan denken zeg
Bij ons staan de schoenen op het matje voor de balkondeur en die doen we dan niet op de knip (wonen toch op 5 hoog, dus dat is wel veilig :P )
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:39:21 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88684371
Kim, is ze dan mss toe aan een peuterbedje? Ik ken het probleem zelf nog niet, maar ik vrees het ergste met Morris straks.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:40:44 #60
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88684427
Wij hebben idd een schoorstern. Maar ik mag geen vuur meer maken. Anders doen de billen van Piet au.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_88684487
Hier staat de schoen voor de schuifpui. Chris heeft nog niet gevraagd hoe de sint binnenkomt. Maar dan verzinnen we wel iets (piet heeft een toversleutel ofzo)..
Chris kent alleen geen liedjes, maar hij wilde ze wel leren. Sinterklaas kapoentje begint te komen. Op tv vond hij een beetje eng met die bewegende zak. Maar nu is het wel goed. En volgende week eens kijken of hij het leuk vind als Sint naar het buurthuis komt.

Sorry kim, geen tips hier.. Chris blijft na een dik jaar nog steeds in zijn peuterbedje liggen :D
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:42:39 #62
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88684493
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:34 schreef k_i_m het volgende:
Hebben jullie nog tips voor het uit bed klimmen? Het heeft lang geduurd, maar Beppie klimt nu zelf d'r bed uit, met als gevolg dat ze er ook niet meer in wil. Na 100 keer terugzetten krijg ik een beetje lamme armen :').
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hebben jullie een schoorsteen?
dit klonk wel erg grappig zo na elkaar. :D
in de haak.
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:42:50 #63
14746 k_i_m
pi_88684498
Ja, er mag nu wel een ander bedje. Wij hadden zoiets van; zolang ze er nog in past en niet uitklimt, krijgt ze van ons geen ander bed :'). Ze zit nu overigens naast me, in het grote bed. En ze gaat nog niet slapen, zegt ze zelf :'(. :'). :'(.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:43:41 #64
14746 k_i_m
pi_88684531
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef trui het volgende:

[..]

[..]

Ik moest ook al fronsen ;).
In my life
Why do I smile
pi_88684667
Oh Beppie ligt nog niet in een peuterbedje. Bij Linde begon de uit bed-ellende pas bij het peuterbedje. Die was niet atletisch genoeg om uit haar ledikantje te klimmen. ;)

* Stiemie mompelt iets met sportieve erfelijkheid :@
pi_88684739
Bij de vraag hoe komen ze binnen, heb ik gevraagd wat ze zelf dacht. Fleur dacht toen ook dat ze een 'loper' hadden. Uiteindelijk was ze er vrij snel achter dat het niet echt klopte allemaal. Maar helemaal niet meer geloven als je nog maar 4 bent is ook niet logisch in zo'n koppie.

Bedperikelen.... Bij Fleur geen problemen gehad. Die bleef in bed...nu nog steeds. Bij Maud wel troubles. Ben inderdaad ook naast de deur gaan zitten op een bepaald moment. Zolang ze niet van de d'r kamer afkwam prima, maar bij deur open....kreeg ze meteen de vraag: wat kom je doen? Oh en bij Fleur 1x de 'dan slaap je maar niet'-methode toegepast. Ze mocht toen d'r speen inleveren en op het bedmatje gaan zitten. Geloof dat ik nog net halverwege de trap kon komen, voordat ze me terugriep en zei dat ze toch maar wel wilde gaan slapen.
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:50:42 #67
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_88684787
Anna vond haar nieuwe bed zo vreselijk tha bomb dat ze er niet uit wílde!
En het was todn nog te hoog. Dat scheelde ook :Y
pi_88684818
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef trui het volgende:

[..]

[..]

wel een hele drastische oplossing he
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88684913
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef k_i_m het volgende:
Ja, er mag nu wel een ander bedje. Wij hadden zoiets van; zolang ze er nog in past en niet uitklimt, krijgt ze van ons geen ander bed :'). Ze zit nu overigens naast me, in het grote bed. En ze gaat nog niet slapen, zegt ze zelf :'(. :'). :'(.
Check! "niet meer slapen"
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:59:47 #70
14746 k_i_m
pi_88685012
Dat niet meer slapen komt hier door het middagdutje. Ze heeft het eigenlijk nog wel nodig, maar wil niet meer. En uiteindelijk slaapt ze dan toch twee uur, en dan kan ze de hele avond doorknallen tot 23.00 uur -O-.
In my life
Why do I smile
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:01:33 #71
14746 k_i_m
pi_88685047
En die Tinny maar janken dat hij het zo slecht heeft. Ik wou dat mijn kind zo vroeg in bed lag dat ik zelf ook nog iets van een avond heb :r.
In my life
Why do I smile
pi_88685063
Ik vind jen strontvervelend als ze niet slaapt in de middag, dus mooi dat ze gewoon naar bed gaat. Alleen 7 uur kinderbedtijd kan ik dan wel vergeten. En eigen bed al helemaal.
pi_88685096
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
En die Tinny maar janken dat hij het zo slecht heeft. Ik wou dat mijn kind zo vroeg in bed lag dat ik zelf ook nog iets van een avond heb :r.
Komt wel als ze een jaar of 14 zijn en tv op hun eigen kamer gaan kijken, dezelfde zender welliswaar, maar gewoon omdat het kan.
pi_88685125
Kim wij hebben een tijdje om de dag een middagslaapje laten doen. Dat was zeg maar ook in die overgangsperiode.
pi_88685198
Oh das wel een goede!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')