abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88504461
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Ja maar iedereen is anders he. Wat voor de 1 werkt hoeft niet voor de ander ook te werken.
Ik zeg toch ook nergens dat dat voor iedereen zo opgaat? Mensen vragen zich af waarom anderen in 1 kamer slapen, ik leg dat gewoon uit vanuit mijn oogpunt.

Als mensen liever apart slapen, vooral doen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 november 2010 @ 08:55:33 #27
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_88504573
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:49 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat dat voor iedereen zo opgaat? Mensen vragen zich af waarom anderen in 1 kamer slapen, ik leg dat gewoon uit vanuit mijn oogpunt.

Als mensen liever apart slapen, vooral doen.
Dat zei ik toch ook niet.
Ik denk ook niet dat het gaat om liever apart slapen maar om noodzaak.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_88504653
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:31 schreef Klonk het volgende:
Even een persoonlijke note, ik ben voormalig beroepschauffeur met vergelijkbare tijden als de man van TS en zou het niet leuk hebben gevonden als ik mijn vriendin niet even zou zien of dag kon zeggen voordat ik aan het werk ging.

Of zoals Farao (beroemd FOK!ker en ambulancechauffeur) zou zeggen: Ga nooit van huis zonder een kus, voor je het weet lig je in onze bus
Mijn vrouw staat ook best heel vroeg op (heel regelmatig tussen 4 en 5) en ik moet zeggen dat zij dat toch kan zonder mij wakker te maken. En dan krijg ik nog een kus ook (waar ik wel wakker van wordt, maar dan meteen weer in slaap val).

Ik zou zeggen, een trilwekker voor de man van TS, oordopjes en een loeiharde wekker voor TS.
pi_88504702
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dat zei ik toch ook niet.
Ik denk ook niet dat het gaat om liever apart slapen maar om noodzaak.
dat bedoel ik dus ook. nam aan dat dat, gezien dit topic, wel duidelijk was maar blijkbaar moet ik mezelf meer en duidelijker uitleggen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:08:44 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88504812
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:02 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat bedoel ik dus ook. nam aan dat dat, gezien dit topic, wel duidelijk was maar blijkbaar moet ik mezelf meer en duidelijker uitleggen.
Of zo:
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:37 schreef DarkElf het volgende:
ik vind samen slapen juist rustgevender dan alleen, dan mis je ik gewoon wat. Mijn man is wel eens weg voor zijn werk en allebei slapen we dan slechter dan als hij gewoon thuis is. Hij snurkt ook, welke man niet :P?, dus ik slaap met oordopjes, werkt prima. En ik word gewoon wakker van mijn eigen wekker.
The love you take is equal to the love you make.
pi_88505159
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 08:31 schreef Klonk het volgende:
Even een persoonlijke note, ik ben voormalig beroepschauffeur met vergelijkbare tijden als de man van TS en zou het niet leuk hebben gevonden als ik mijn vriendin niet even zou zien of dag kon zeggen voordat ik aan het werk ging.

Of zoals Farao (beroemd FOK!ker en ambulancechauffeur) zou zeggen: Ga nooit van huis zonder een kus, voor je het weet lig je in onze bus
Maar je vindt het vast nog minder leuk als je vriendin er aan slaapgebrek onderdoor ging omdat jij per se die kus wil...

Vraag me ook af waarom TS meldt dat die wekker 2x gaat :?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_88509348
Een trilwekker is waarschijnlijk geen oplossing. Want ook al word je niet wakker van zijn wekker, dan wordt je nog wakker van het feit dat je man opstaat.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_88593719
Lastig lastig. Als je wakker wordt van het opstaan alleen al en niet alleen van de wekker dan is zo'n trilwekker inderdaad ook geen oplossing. En het klinkt wel als een simpele oplossing om apart te slapen maar echt leuk is het natuurlijk niet, je slaapt toch graag naast je partner en valt ook graag samen in slaap. Nog even knuffelen en kletsen enzo. Maar als het echt het opstaan is wat het probleem is zou je toch denken dat het de enige oplossing is. :(
pi_88593905
Oordopjes werken ook niet hoor.
Ik heb de wekker 2 meter van mijn bed staan en heb 1 van de zwaardere oordopjes (wegwerp-oordopjes en dan herriestoppers, volgens mij -45db) en ik word zonder problemen wakker van de wekker.

Misschien dat je voordeel van beide kan nemen bedenk ik mij nu. Trilwekker + gewone wekker en oordopjes. Zorg dat je man het licht uitlaat (dus kleren alvast klaarleggen in een andere kamer) en zet voor jezelf de gewone wekker.
pi_88594159
Ik wordt iedere nacht rond dezelfde tijd wakker.. En dan draai ik me om en ben ik weer weg. God o god, om gek van te worden...
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_88594247
Ik vind je een vreselijk zeikwijf. Je kunt je man ook steunen als hij in het holst van de nacht opstaat om in het zweet des aanschijns poen te gaan verdienen, waar jij ook van kunt vreten. Egoistisch kreng.
  donderdag 11 november 2010 @ 14:07:18 #37
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88594270
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:06 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind je een vreselijk zeikwijf. Je kunt je man ook steunen als hij in het holst van de nacht opstaat om in het zweet des aanschijns poen te gaan verdienen, waar jij ook van kunt vreten. Egoistisch kreng.
Wat heeft die man dan voor steun nodig, in het holst van de nacht?
pi_88594339
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wetenschap dat je vrouw waardeert wat je doet kan prettig zijn op zo'n moment. Maar madam gaat liever op een stretcher naast het ledikant van het kind slapen. Het is een grof schandaal.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:40:03 #39
299023 Voici
Ça me plaît
pi_88597497
Koop voor jezelf oordoppen en een wake up light van philips. Zo hoef je je geen zorgen te maken dat je je eigen wekker niet meer hoort.
pi_88599186
opgeruimd. mening geven is niets mis mee, al is nu echt wel duidelijk wat mensen vinden dus dat hoeft niet uit den treure herhaald te worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88766076
Doe normaal.

[ Bericht 84% gewijzigd door DarkElf op 16-11-2010 06:34:56 ]
pi_88783633
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2010 15:40 schreef Voici het volgende:
Koop voor jezelf oordoppen en een wake up light van philips. Zo hoef je je geen zorgen te maken dat je je eigen wekker niet meer hoort.
Wekker hoor je dus prima met oordopjes. Telefoonalarm hoor ik zelfs met oordopjes in.
Dus dat is ook geen optie.
pi_88784016
Wakker worden lijkt me het probleem niet, het is voor jou blijkbaar lastig om daarna weer in te slapen. Daar moet je dus een oplossing voor zoeken, niet voor de wekker of werktijden van je man.

Mijn vriend staat ook veel vroeger op dan ik. Sterker, ik moet hém wakker maken als hij weg moet. Vervolgens slaap ik nog lekker wat uurtjes verder. Geen greintje last van verder. Maar ik slaap dan ook wel weer direct in.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:44:59 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88784144
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:42 schreef Smaren het volgende:
Wakker worden lijkt me het probleem niet, het is voor jou blijkbaar lastig om daarna weer in te slapen. Daar moet je dus een oplossing voor zoeken, niet voor de wekker of werktijden van je man.

Mijn vriend staat ook veel vroeger op dan ik. Sterker, ik moet hém wakker maken als hij weg moet. Vervolgens slaap ik nog lekker wat uurtjes verder. Geen greintje last van verder. Maar ik slaap dan ook wel weer direct in.
Ja, dat is het probleem. Maar hoe vind je daar nou een oplossing voor?
pi_88785175
Ik sta hier ook iedere morgen om 5 uur met manlief op, ik zou niet anders willen.
Als hij dan om 6 uur de deur uitgaat, begint mijn dag al een beetje, doe mijn ding in het huishouden alvast en zorg dat onze dochter op tijd de deur uitgaat.
Om vervolgens zelf om half 9 te gaan werken.
Ok, het is niet altijd makkelijk zo vroeg opstaan, maar ik benut die tijd wel.
Doordat ik al het een en ander in het huis heb gedaan, kom ik `s middags in een schoon huis thuis.
En op een echt baaldag, durf ik `s middags ook nog even een uurtje te doezelen op de bank.
this bitch bites
pi_88785392
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:05 schreef RedBitch het volgende:
Ik sta hier ook iedere morgen om 5 uur met manlief op, ik zou niet anders willen.
Als hij dan om 6 uur de deur uitgaat, begint mijn dag al een beetje, doe mijn ding in het huishouden alvast en zorg dat onze dochter op tijd de deur uitgaat.
Om vervolgens zelf om half 9 te gaan werken.
Ok, het is niet altijd makkelijk zo vroeg opstaan, maar ik benut die tijd wel.
Doordat ik al het een en ander in het huis heb gedaan, kom ik `s middags in een schoon huis thuis.
En op een echt baaldag, durf ik `s middags ook nog even een uurtje te doezelen op de bank.
Half 4 lijkt mij wel erg vroeg. Je moet daar echt goed over kunnen. Aan mij heb je ook een verkeerde als ik er elke dag zo vroeg uit moet. Vooral als de dagen bij elkaar opgeteld worden.

En dan ook nog wakker worden door iemand anders, terwijl je zelf nog een paar uurtjes kan slapen. Tja, dat kan je makkelijk opbreken lijkt mij. Mij in ieder geval wel.
pi_88785814
Misschien eens slaappilletjes proberen?
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:23:05 #48
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_88785844
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:22 schreef Smaren het volgende:
Misschien eens slaappilletjes proberen?
Weet je wel wat voor rotzooi dat is?
pi_88785964
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 14:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88786174
Je hebt ook homeopatische slaappilletjes. Valt best mee met die rotzooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')