SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch dat je begint met een handgun en steeds een dikkere krijgt of nie? Als het dat is dan is 't gejat van CS.. gejat, gekopieerd, hoe je t wilt noemen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 04:51 schreef Cieva het volgende:
meh ik vind hem ook niet echt geweldigna 4uur spelen ben ik het al zat :p
gungame vind ik dan wel weer awesome![]()
heb vorig topic niet gelezen dus weet niet wat er al gezegd is, maar sommige levels zijn veel te groot, lobby erg onoverzichtelijk (misschien dat dat gewoon wennen is). graphics zijn idd niet van het niveau dat ik verwacht had.
Dit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:01 schreef Parvus het volgende:
Stoeltafel stomme nerd. Waarom zo'n kanker topictitel? En zet de OP er ff in. Jezus man :/
quote:Op dinsdag 9 november 2010 08:37 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zometeen maar even naar de Game Mania
quote:Op maandag 8 november 2010 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb even een paar filmpjes gezien, maar ik heb echt het gevoel dat dit spel oubollig oogt i.v.m. MW2
Ik vind MW2 er een stuk flitsender en dynamischer uit zien
Mensen met een eigen meningquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:02 schreef Skiet het volgende:
Lol omdat wat mensen hem tegen vinden vallen gaan mensen hier echt twijfelen. Onbegrijpelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
man zet die op er is inquote:Op dinsdag 9 november 2010 04:13 schreef stoeltafel het volgende:
Traag als stront
Blokken ivm mooi grafisch
Gameplay matig
quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:11 schreef Roces18 het volgende:
Ik weet al wat hier gebeurt, jullie zitten allemaal zo van:
"Ö hij is echt slecht en lelijk" en ondertussen allemaal gauw te levelen, en als wij hem hebben zeggen jullie ik ben al prestige 5 kknoob
lol
and again...quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:11 schreef Roces18 het volgende:
Ik weet al wat hier gebeurt, jullie zitten allemaal zo van:
"Ö hij is echt slecht en lelijk" en ondertussen allemaal gauw te levelen, en als wij hem hebben zeggen jullie ik ben al prestige 5 kknoob
lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |