blijft alles nog langer staanquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:57 schreef KayB het volgende:
Gewoon afwachtendan gaan er een heleboel slapen
werkt het beter?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:57 schreef Zoheetik het volgende:
Duurt lang... Ik vertrouw niet op het scriptje dat 'ie automatisch refresheddus F5 af en toe zelf maar.
al in je bierflesje gepist?quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:58 schreef RacerDKB het volgende:
Een van mn laatste posts tijdens deze hunt
Durf te wedden dat dit NIET jou laatste post is vandaagquote:
Ik heb dexter al gekeken.. hij was weer goed..quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:01 schreef jayb0n het volgende:
De nieuwe dexter kijken of dit blijven doen hmmm..
hmmzz je maakt het me er niet makkelijker opquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:02 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik heb dexter al gekeken.. hij was weer goed..
quote:Beste iBOODers!
We zijn nog steeds wakker en hard aan het werk om de hunt te vervolgen. Onze excuses voor het wachten!
Groetjes,
Vincent
quote:
Jij simpele zielquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:03 schreef Phrits het volgende:
Ik ben over de 1000 posts heen, een nieuw dieptepunt.
Maar ik wil wel ff weten wat er nu na komtquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:05 schreef Maart85 het volgende:
Denk dat door het lange wachten ze veel mensen kwijtraken rond dit tijdstip
8,5 jaar op FoK posten lijkt mij een groter dieptepunt...quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:03 schreef Phrits het volgende:
Ik ben over de 1000 posts heen, een nieuw dieptepunt.
Ja, die komtquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:06 schreef SP-AR-TA het volgende:
Kenwood Titanium Major Keukenmachine met Krachtige 1200 Watt Motor
¤ 279,95
Oké, jij wint.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
8,5 jaar op FoK posten lijkt mij een groter dieptepunt...
Ok bij mij doet ie niksquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:06 schreef SP-AR-TA het volgende:
Kenwood Titanium Major Keukenmachine met Krachtige 1200 Watt Motor
¤ 279,95
quote:
Gelukkig is hij niet blijven hangen in zijn happy hardcorequote:Op dinsdag 9 november 2010 02:09 schreef minthy het volgende:
[..]
klinkt best goed!!
"May the forze be with you" Die knakker is ook niks veranderd![]()
Ja, die luchtvervochtigers van Medisana gaan hard.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:08 schreef JamFlava het volgende:
Oke, nu al uitverkocht.. kon er niet eens op klikken.. lol
Guitar hero is idd ook een goeiequote:Op dinsdag 9 november 2010 02:09 schreef JamFlava het volgende:
Er moet binnen een kwartier iets langskomen dat ik kan gebruiken, anders ben ik ook weg.
Digitale fotolijst, of iets voor de ps3 met gitaren
heb hem al jaren niet meer gehoord, zou niet weten wat hij heeft uitgevreten de laatste tijd. Dit kan nog weleens een grote hit wordenquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig is hij niet blijven hangen in zijn happy hardcore
Kans is er altijd. Kans is ook dat die fles water blijft staan tot morgenochtendquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:10 schreef Maart85 het volgende:
Kans aanwezig dat er ook een tv nog langskomt? Hoe zat dat met de vorige hunts?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:11 schreef beatrijs het volgende:
Zullen we allemaal express niet op ibood gaan stemmen? Doe maar fok.nl of tweakers.
DAT ZAL ZE LEREN!!
ibood hunt kut mislukt faal producten slecht kanker iboodhunt websitevanhetjaar
Gewoon mainstream hardcore, en zal vast wel ja, happy hardcore waar velen goede herinneringen aan hebben + de New Kids, kan toch niet fout gaanquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:10 schreef minthy het volgende:
[..]
heb hem al jaren niet meer gehoord, zou niet weten wat hij heeft uitgevreten de laatste tijd. Dit kan nog weleens een grote hit worden
Ow, zo'n heerlijk fout nummer. Zo fout, dattie eigenlijk weer heel goed wordtquote:
Dat zou gaaf zijn.quote:
Same.quote:
Hoort daar natuurlijk bij.quote:
Heb er gelukkig dit keer 7 kunnen opkopen, dat word even met dikke winst verkopen deze weekquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:14 schreef Adames het volgende:
wanneer zou die medisana medibreeze weer komen? jammer dat die nu is uitverkocht
Dankzij ibood is postalgold nu failliet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:14 schreef Phrits het volgende:
Ik moest iBOOD 450 euro geven, maar kreeg geen goud terug. Dat was niet echt fantastisch.
Eerst nog het blad van de bomen, koude kutwinter, autoramen krabben, startproblemen, klotekerst en -oud en nieuwquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:15 schreef McGilles het volgende:
[..]
Heb er gelukkig dit keer 7 kunnen opkopen, dat word even met dikke winst verkopen deze week
incl. add on om per seconde te vernieuwenquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:16 schreef matthijsg85 het volgende:
firefox it is... snel ffinstalleren h\eb ik dooor
Ik in ieder geval niet, ga hem mooi om 2:18 kopen!!!quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:18 schreef Phrits het volgende:
Wie koopt er nou een luchtpomp om 2:17?
Naja, hij staat op uitverkocht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:18 schreef Phrits het volgende:
Wie koopt er nou een luchtpomp om 2:17?
quote:
neequote:Op dinsdag 9 november 2010 02:19 schreef jayb0n het volgende:
rekenen ze ook 1x verzendkosten als je vandaag meerdere dingen besteld?
niet dat ik ook maar iets besteld heb........
Ardeche?quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
!
Dat nummer heb ik jaren geleden proberen te zoeken, maar nooit gevonden, wat een herinneringen hangen daaraan.Als puber op het strand ergens in zuid frankrijk.
![]()
Dit was daar echt de zomerhit ja.
ownoes, teh dramahquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:20 schreef jayb0n het volgende:
kut heb ik die set gemist door hier te typen
quote:
Luchtbevochtigers,.. zucht deze kan wel ff durenquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:23 schreef KayB het volgende:
Veel lucht....luchtbedden,luchtpompen, gebakkenn lucht
Tuurlijk! We willen niks missen. Stel je voor dat we 5 minuten de andere kant opkijken, weer vanalles gemistquote:
wtfquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:26 schreef Phrits het volgende:
EEN USB AQUARIUM voor slechts 2 euro.
Ik dacht die koop ik wel en toen zag ik die 5 euro verzendkosten.
Preciesquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:26 schreef Phrits het volgende:
EEN USB AQUARIUM voor slechts 2 euro.
Ik dacht die koop ik wel en toen zag ik die 5 euro verzendkosten.
die wtf sloeg op de verzendkosten tegenover de prijsquote:
Mijn knuffel heette vroeger totoquote:
heb me ook altijd afgevraagd waar dat nou nuttig voor isquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:30 schreef Andyy het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat er in de layout een functie zit voor printen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:30 schreef Andyy het volgende:
Laat ik het topic uitprinten en rustig in bed lezen voor het slapen gaan
Zin om gewoon hier volume vol open te gooien en hele buurt wakker te blazen terwijl ik met mijn bloeddoorlopen ogen achter m'n pctje i-bood zit te checkenquote:
inderdaad.. toen zeker 2 keer langs geweest.quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:34 schreef Adames het volgende:
laptop, hadden ze de vorige keer ook. zelfde prijs zelfs
Had ik maar het geld om over de balk te smijtenquote:Op dinsdag 9 november 2010 02:36 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Dat komt omdat er nu studenten op internet zitten met een gat in hun hand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |