quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:16 schreef RacerDKB het volgende:
Toch knap dat ze een half forum idioten wakker kunnen houden met wat stomme producten
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:16 schreef RacerDKB het volgende:
Toch knap dat ze een half forum idioten wakker kunnen houden met wat stomme producten
NIET nu gaan de wake up light is er weer!quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:17 schreef EllaN het volgende:
Jongens.. Ik ga.
Denk aan mij wanneer de wake-up light voorbij komt.
Hunt-ze
Pan erop zetten en koken maarquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Inductie als in een inductie kookplaat?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
NIET nu gaan de wake up light is er weer!
Meer zoiets als de inductie van je elektrische tandenborstel. Hoef je geen batterijen te gebruikenquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Inductie als in een inductie kookplaat?
Daarom komen ze er goedkoop aan, restpartijen e.d.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:20 schreef zomer86 het volgende:
Ik vraag me af weer deze producten altijd vandaan komen, volgens mij hebben die hier nooit in de winkels gelegen.
Dit is nu het chatkanaal ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:20 schreef Maart85 het volgende:
Komt die nieuwe layout trouwens toch nog van pas
heeft ie toch ookquote:
Veel van die vage dingen zie je wel eens bij de blokker liggen. Verder is het voornamelijk restverkoop van grote winkels die van hun oude voorraad af moeten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:20 schreef zomer86 het volgende:
Ik vraag me af weer deze producten altijd vandaan komen, volgens mij hebben die hier nooit in de winkels gelegen.
neequote:
dan ben ik slapenquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:22 schreef Nicky16 het volgende:
Wacht maar...zometeen komen die warmtegevende rugzakken ofzo...zitten we een uur te wachten
quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Veel van die vage dingen zie je wel eens bij de blokker liggen. Verder is het voornamelijk restverkoop van grote winkels die van hun oude voorraad af moeten.
Meeste elektrische apparaten hebben ook een engelse stekker (al was mijn ibood wakeup light een toppertje, was een europese stekker met daaromheen een engelse stekker vastgeschroefd, kreeg als opzetstuk dan weer een europese mee)
gohquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen bij veranderingen
Bij die parquet stofzuiger.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:24 schreef KayB het volgende:
Ok bij wat voor product kan ik 10 min douchen?
stofzuigerquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:24 schreef KayB het volgende:
Zij durven.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:24 schreef minthy het volgende:
Hebben jullie al gestemd op iBOOD als website van het jaar 2010? http://bit.ly/9CUWCn #ibood #hunt
7 minutes ago via HootSuite
stofzuigerquote:Op dinsdag 9 november 2010 01:24 schreef KayB het volgende:
Heb er al 4 gekocht. Goed voro de economie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:24 schreef Parafernalia het volgende:
Kan iemand die stofzuiger even kopen?
en 33 MP4-spelers...quote:Op dinsdag 9 november 2010 01:25 schreef Nicky16 het volgende:
Er komen vast nog 22 van die weerapparaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |