Ik zag ineens staan op dailyoffers: De hunt is in volle gangquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:20 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat ze gewoon die sirenes te koop aanboden
Stuk beter inderdaadquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
Dat het nu vanzichzelf vernieuwd is wel handig
Ik vind het handigquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap nooit dat er mensen die mini muisjes kopen, zoveel kleiner zijn ze niet en je hebt geen significant voordeel van het kleiner formaat
Die krengen werken totaal niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap nooit dat er mensen die mini muisjes kopen, zoveel kleiner zijn ze niet en je hebt geen significant voordeel van het kleiner formaat
Nope, nog niks gekocht.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:28 schreef msnk het volgende:
Iemand wat gekocht?
En de pauzes duren steeds langer lijkt wel.
geprobeerdquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:28 schreef msnk het volgende:
Iemand wat gekocht?
En de pauzes duren steeds langer lijkt wel.
awhquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
De wake-up light. Ik kreeg een error toen ik wilde betalen.
Ik heb al zo'n ding thuisquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:30 schreef EllaN het volgende:
[..]
De wake-up light. Ik kreeg een error toen ik wilde betalen.
15 euro.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:31 schreef Semmm het volgende:
Ik wilde die robot stofzuiger dinghoe duur was die?
ditquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:36 schreef KayB het volgende:
Uitverkocht andere ibooders waren me voor!!!!!!
volgende keer een mooie tv voor 0 euro?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Site ligt plat of de admins hebben het ff op pauze gezet om die 0 euro fout te fixen
Was geen fout.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:37 schreef slashdotter3 het volgende:
Site ligt plat of de admins hebben het ff op pauze gezet om die 0 euro fout te fixen
Zag het ook langskomen hierquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:35 schreef Pino112 het volgende:
iBOOD
Heeft iemand het gratis SD kaartje kunnen bestellen? Dit was bedoeld hoor! #ibood #hunt
just now from HootSuite
@Twitter.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:38 schreef 08gnoT. het volgende:
Kut, ik zat heel de tijd op de be site blijkbaar
Niemand weet t.quote:
Mod van ibood gaf aan dat het allemaal los gaat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:41 schreef Phrits het volgende:
Betaal je trouwens telkens opnieuw ¤5,95 verzendkosten of kijken ze na de hunt wat er per adres is besteld en proberen ze zo zoveel mogelijk in één doos te doen?
Is adviesprijs van de fabrikantquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:42 schreef Semmm het volgende:
nieuwprijs 130 staat er, goedkoopste op kieskeurig is 90
Account hebben + iDeal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:42 schreef msnk het volgende:
Nee joh, hoe kan men zo snel hun bankgegevens invoeren?
Allemaal los jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:41 schreef Phrits het volgende:
Betaal je trouwens telkens opnieuw ¤5,95 verzendkosten of kijken ze na de hunt wat er per adres is besteld en proberen ze zo zoveel mogelijk in één doos te doen?
Niet twijfelen neequote:Op dinsdag 9 november 2010 00:44 schreef Majkool het volgende:
Je moet wel snel zijn met bestellen, of niet dan? Nog nooit een hunt gedaan
Ja, op = op.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:44 schreef Majkool het volgende:
Ja. eerst rustig reviews lezen is er niet bijquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:44 schreef Majkool het volgende:
Zorgen dat je al ingelogd bent + gegevens iDeal bijdehant hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:44 schreef Majkool het volgende:
Meteen in 23 vensters op ''IK NEEM ER EEN!!1!'' rammen ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:44 schreef Majkool het volgende:
Hij wordt niet gereserveerd wanneer je hem in je winkelmand zet, ik snap dus echt niet hoe iemand uberhaupt binnen 2 seconde het hele proces heeft doorgelopenquote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:45 schreef Adames het volgende:
Dit ding is handig voor de volgende hunt, zeker met de hoeveelheid errors
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Meteen in 23 vensters op ''IK NEEM ER EEN!!1!'' rammen ja.
Vorige keer werd er een box verloten onder leuke comments op het forum van iBOOD tochquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:45 schreef Adames het volgende:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:46 schreef Nicky16 het volgende:
Ik dacht eerst dat het een telefoon was...:P
Bij een hunt moet je niet denken, maar kopen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:46 schreef Nicky16 het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:46 schreef Nicky16 het volgende:
CC?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kan niks bestellen aangezien ik niet weet waar mijn random reader
Ja. Mijn adres enzo net was allemaal al ingevuldquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:47 schreef Majkool het volgende:
Kun je geen autofill e.d gebruiken om sneller af te zijn?
Tegen de tijd dat ik mijn pasje er in steek is het al wegquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kan niks bestellen aangezien ik niet weet waar mijn random reader
Same herequote:Op dinsdag 9 november 2010 00:47 schreef EllaN het volgende:
The fuck, hij was al uitverkocht toeni k hem voor het eerst op mijn scherm kreeg
Jou schuld...quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik deed 9 schermpjes ik neem er een.. mocht niet baten..
Hij is toch wel gereserveerd als je het schermpje van je bank kreeg? vorige keer heb ik daar soms wel gewacht en alle bestellingen zijn aangekomen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik mijn pasje er in steek is het al weg
Voer een kankerboxreview inquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef RacerDKB het volgende:
Lekker handig om nu het ''stem op iBOOD website van het jaar'' bannertje er naast te zetten
Nu worden ze hard gehaten.
Dankzij jou is de site zo ontzettend naar de tyfus dus op dit momentquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Ralphmeister het volgende:
Ik deed 9 schermpjes ik neem er een.. mocht niet baten..
Verschilt per box, sommige boxen >200-300 euro, meeste boxen rond de 15 euro. Meesten hebben wat tijdschriften, pakje kauwgom en een kaars, heel weinig mensen hebben camera's of adnere toffe shit er in.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Maart85 het volgende:
Wat houdt zo'n box precies in? Gewoon een verassing? Wat voor waarde dan ongeveer?
Alle troep zit er in, en de sirenes. Met een stuk hogere waarde dan de box zelfquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Maart85 het volgende:
Wat houdt zo'n box precies in? Gewoon een verassing? Wat voor waarde dan ongeveer?
volgens mij een doos gevuld met zooi. iig een zwaailicht en bijvoorbeeld een muis en een mp3 spelertje van cowon en een sd kaart en wat ze nog meer hebben liggenquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:48 schreef Maart85 het volgende:
Zeker als je om half 5 's nachts een half uur moet kijken naar sandisk sansa's en 2 persoonsdekens.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:50 schreef Andyy het volgende:
Zoiets is alleen maar leuk in het eerste uur, daarna is het pure frustratie
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:50 schreef 08gnoT. het volgende:
Het iboodpersoneel heeft zelf een volle kofferbak denk ik
Tgaat nu iig veeeeel sneller!quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Zeker als je om half 5 's nachts een half uur moet kijken naar sandisk sansa's en 2 persoonsdekens.
Je weet dat Cowon een A-merk is? Dingen zijn vele maten beter qua geluid dan een iPod etc.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:50 schreef jeroenvanspier het volgende:
[..]
volgens mij een doos gevuld met zooi. iig een zwaailicht en bijvoorbeeld een muis en een mp3 spelertje van cowon en een sd kaart en wat ze nog meer hebben liggen
quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je weet dat Cowon een A-merk is? Dingen zijn vele maten beter qua geluid dan een iPod etc.
Niet persé, dat zeg ik als audiofiel met high end spul.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je weet dat Cowon een A-merk is? Dingen zijn vele maten beter qua geluid dan een iPod etc.
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef 08gnoT. het volgende:
Het is dat de pauzes er nog zijn, anders zou het epilepsie opwekken zo snel
Ze worden verward met de sandisk spelers van vorige keer die er uren bleven staan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Same here...quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:52 schreef Nicky16 het volgende:
Lol hij refreshed gewoon met UITVERKOCHT
QFT, iig zolang je gebruik maakt van de headphone outquote:Op dinsdag 9 november 2010 00:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUUUquote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
Ideaal voor SC.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:53 schreef Andyy het volgende:
Alleen nu komt de nieuwe lay-out goed van pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |