Ik wil best een keer met dat ding in de bus gaan zitten, op voorwaarde dat 'ie niet mee terug hoeftquote:Op donderdag 11 november 2010 22:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Is CS Groningen te doen met het OV?
opzich wel interesse, maar geen geldquote:Op vrijdag 12 november 2010 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand toevallig intresse in een Dunlop Crybaby ?
HEt is een GCB-95F met Fasel.
Heb je een andere, of gebruik je hem gewoon niet meer?quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Iemand toevallig intresse in een Dunlop Crybaby ?
HEt is een GCB-95F met Fasel.
Ds-1 heb ik ooit gehad, stom dat ik die ooit heb weggedaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:35 schreef The_Dean het volgende:
Heb net mijn broer een Boss DS-1 gegeven om te testen... mocht hij er vanaf zien, dan mag jij hem wel overnemen.
Verder is er een Marshall Guv' ner onderweg naar mij. Doe een bod en ik ben vlot
Bevalt de Vortex niet dan? Kan ik me voorstellen.
haha die was leuk jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Kwam deze tegen moest hardop lachen
[ afbeelding ]
Nee ik gebruik hem gewoon echt nooit. Het is ook echt een relax pedaal dat wel. Hij hoeft ook niet de deur uit maar als er een goed bod komt dan kan hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 07:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Heb je een andere, of gebruik je hem gewoon niet meer?
IS wel een erg plezierig pedaal namelijk.
SVP GEEN MAIL MEERquote:
Zuuuuuuurrrrquote:
Mij inderdaad een beetje te popie-jopie..quote:Op vrijdag 12 november 2010 11:49 schreef DrD00m het volgende:
De tering, wat een onoverzichtelijke poster
"t is niet dat ie heel erg blij is om die prijs te krijgen, wel?quote:Op vrijdag 12 november 2010 01:25 schreef Iemand91 het volgende:
Zo'n lekker nummer en ook een lekkere versie ervan.
En dan krijg je dat stomme gelul van Hart van Nederland en dat je iets kan winnen en blablabla.
BEK DICHT! en laat de man spelen...
Je ziet 'm weinig blij zijn/lachen/opgewekt etc. Soms zie je 'm wel 'ns glimlachen o.i.d.quote:Op vrijdag 12 november 2010 12:08 schreef kingjotte het volgende:
[..]
"t is niet dat ie heel erg blij is om die prijs te krijgen, wel?
Blijft ook gelukkig helemaal niet hangen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |