Hij heeft het niet eens gemillimeterd of zo? Echt kaal? Glad kaal?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ehhhwww iemand op wie ik een crush had. Nu niet meer want nu is hij kaal omg.
Ik denk niet dat dat een goed plan is inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je boerenkoolstamppot twee keer invriezen? Anders ga ik het zo verpesten en het is superlekkeren ik haat het.
Lijkt me stug want dat gaat vrij moeilijk als je gewoon haar heeft. Maar het is voor z'n opleiding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft het niet eens gemillimeterd of zo? Echt kaal? Glad kaal?
Scheermesjes. Moet je het wel elke dag doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Lijkt me stug want dat gaat vrij moeilijk als je gewoon haar heeft. Maar het is voor z'n opleiding.
Boerenkool wordt lekkerder als je het invriest. Alleen, of 2x invriezen een succes is weet ik nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je boerenkoolstamppot twee keer invriezen? Anders ga ik het zo verpesten en het is superlekkeren ik haat het.
Ingevroren boerenkool is inderdaad mjaaaamquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Boerenkool wordt lekkerder als je het invriest. Alleen, of 2x invriezen een succes is weet ik niet
Deze aannamequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[b]Twee maal invriezen betekent ook twee maal ontdooien en opwarmen.[-b] Tijdens dit proces zal het aantal bacteriën uiteindelijk zeer sterk zijn toegenomen met alle extra risicos op een voedselvergiftiging van dien. Daarnaast verliest een product bij ontdooien vocht waardoor het indroogt. Bij een tweede keer ontdooien gebeurt dit nogmaals wat de kwaliteit zeker niet ten goede komt.
JA GODVERDOMME ik had me zo verheugd op zo'n lekkere maaltijd![]()
en nu heb ik er niet eens rookworst bij IK WIL OOK EEN KEER NORMAAL ETEN>
Bart. Het staat daar!quote:
Woar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bart. Het staat daar!
ZIE JE HET DAN NIET.
in haar post.quote:
in de koelkast wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je het wel een dag ontdooid laten liggen?
fati und muti betalen niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan doe ik dat wel *spaarrekening leegmaakt*
eh nee waarom zouden ze. Ik heb 280 euro per maand waar alleen verzekeringen vanaf gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fati und muti betalen niet?
Deze man, ja deze man. Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
Het is in de eerste weken/maanden niet zo raar als je ouders een beetje bijleggen hoor. Beter vraag je het nu ivm je ov gerommel en gewenning van op jezelf wonen, dan dat je over een jaar geen kut meer over hebt en dan moet aankloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |