Waar zie jij dat staan dan?quote:Op maandag 8 november 2010 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo ging het in 1800 ook
Dat je nou uit de hand moet kunnen snap ik, maar handmatig een complete bouwtekening moet kunnen maken? Dat doen wel al 30 jaar niet meer.
Ja kut hequote:Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef Bravebart het volgende:
Waarom past dat ding ook niet automagisch het TT-nummer aan?
ja zo bedoel ik het ook niet!quote:
Ja mang! Kunnen ze dat niet ff klussen?quote:
Waar kan je Jersey kijken?quote:
Mmh, ik prefereer 2.1 omdat ik wel vrolijk word van een sub.quote:Op maandag 8 november 2010 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
oja bart, het is gewoon een goedkope set. Geen idee wat voor type.
Dit wordt m'n wekker, en dan door mijn 2.1 setje.quote:
De onderbuurman is weer lekker met z'n bezem mee aan het rammenquote:Op maandag 8 november 2010 23:12 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dit wordt m'n wekker, en dan door mijn 2.1 setje.
Daar gaat je geld voor boxen weerquote:Op maandag 8 november 2010 23:13 schreef TripleP het volgende:
DAMN IK HEB GELD IK GA PLATEN KOPENNNN
Ik bounce hier in de trein.quote:Op maandag 8 november 2010 23:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De onderbuurman is weer lekker met z'n bezem mee aan het rammen
Ik ben ontslagenquote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar gaat je geld voor boxen weer
Een half uurtje maar toch?quote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik bounce hier in de trein.Stroom was uitgevallen in U-town zuylen, supervet.
Zit je weer in de trein te internetten?quote:Op maandag 8 november 2010 23:14 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik bounce hier in de trein.Stroom was uitgevallen in U-town zuylen, supervet.
Wtf?quote:
In bed met de lampen uit?quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
Morgen Paranormal Activity kijken.
Ben benieuwd of ik het vol hou.
Een kratje op ja!quote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
Doe het beter dan?quote:Op maandag 8 november 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgens mij word ik helemaal gek van de manier waarop het gefilmd is.
Niet met trein-internet en op m'n phone.quote:Op maandag 8 november 2010 23:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit je weer in de trein te internetten?
Hoe danquote:Op maandag 8 november 2010 23:19 schreef TripleP het volgende:
[..]
Niet met trein-internet en op m'n phone.
Ik ga 'm samen met m'n vriendin kijken...quote:Op maandag 8 november 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mij lukte het wel met de lampen aan en mezelf aan een vriendin geklampt.
Ook voor de X360quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:15 schreef Hyman het volgende:
Woei, Black Ops is te downloaden voor de ps3.
Zozo, voorzitter van je groepje!quote:
jaja,,, voorzitter van een groepje oninspirerende scholieren!quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zozo, voorzitter van je groepje!
Ja ik was de vorige keer notulist dusjaaquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zozo, voorzitter van je groepje!
Beter een muur dan een breezer!quote:
Dat laatste gebeurt toch niet.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Beter een muur dan een breezer!
ik schuurde al breezers toen jij nog uit de fles dronk.quote:
Dat je in het main menu kan opstaan en dan een hidden game kan opstarten?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
Weet je wat grappig is van Black Ops?
Wat een debiel dingquote:
De fles met breezer? HahahHaHahHa!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik schuurde al breezers toen jij nog uit de fles dronk.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De fles met breezer? HahahHaHahHa!
Dat ik moest afrekenen voor de jongetjes van 16-17 die het gingen halenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat je in het main menu kan opstaan en dan een hidden game kan opstarten?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ik moest afrekenen voor de jongetjes van 16-17 die het gingen halen
EN SCHERM IS BINNEN!![]()
23"Jongenquote:
En onder college, whiiiiiiiiii!quote:
24" is zelfs normaal, laat staan 23"quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
23"Jongen
Ik post zodrekt wel even een onscherpe foto
Niet als je 19" gewend bentquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
24" is zelfs normaal, laat staan 23"
Dan is het even een overgang jaquote:
Kan ik ook mijn dupliceermodus ipvquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan is het even een overgang ja. Maar alles went, dat zal je wel zien na een weekje
Zoiets heb ik ookquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ik ook mijn dupliceermodus ipv
19-23
23
19
doen? Dat de 23 dus als het ware boven de 19 staat? Nu staat ie naast elkaar.
Rond maakt stront is toch een bouwgezegde?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik maak nooit meer een ontwerp met ronde en/of schuine muren.
duhhquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik maak nooit meer een ontwerp met ronde en/of schuine muren.
Toen haakte ik definitief afquote:Voorbeeld: een kind op een fiets met massa 72 kg (like wtf...) fietst met 0.1 km/h....
wat is dat voor onzinquote:
Ja, het was maar een voorbeeld, was haar antwoordquote:
wel een debiel voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, het was maar een voorbeeld, was haar antwoordMaffe Duitser.
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rond maakt stront is toch een bouwgezegde?
Revit...quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet je hoe kut dat is in Revit makenSnap er geen kut van.
Nee dat is pas kut.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Revit...![]()
probeer sketsuppp van google anders....
autocad?quote:
3dmax is er inderdaad totaal niet geschikt voor. Ja het kan.. Maar het is zo veel meer werk om hetzelfde te krijgen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als Revit echt niet moeilijk is, is 3Dmax misschien niet veel beter.
Is het ook niet voor gemaakt. Behalve als je gebouw moet bewegen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
3dmax is er inderdaad totaal niet geschikt voor. Ja het kan.. Maar het is zo veel meer werk om hetzelfde te krijgen.
Mja, weet niet hoe de animatie mogelijkheden met revit zijn. Deeenk dat dat wel beperkter is dan met 3dmaxquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is het ook niet voor gemaakt. Behalve als je gebouw moet bewegen.
Jij welquote:
Welke dan? Verder heb ik kwa tekenprogramma's niet veel beters gezien.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:28 schreef RenRen- het volgende:
3Dprogramma? zijn tegenwoordig veel betere voor.
Blender, 3Dmax en Maya. Ze gaan op scholen echt geen superslecht pakket aanbieden als er iets veel beters en meer gebruikt product op de markt is. Dat is namelijk belachelijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke dan? Verder heb ik kwa tekenprogramma's niet veel beters gezien.
Afgezien van solidworks, dat is op sommige punten beter, op anders slechter.
Welk wereldje?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blender, 3Dmax en Maya. Ze gaan op scholen echt geen superslecht pakket aanbieden als er iets veel beters en meer gebruikt product op de markt is. Dat is namelijk belachelijkInventor wordt ook niet gebruikt in het wereldje, over het algemeen, dat zegt al genoeg.
Wat hierbovenstaat, werktuigbouwkundige shizzle. Niet 3D tekenen/rendering van objectenquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Om wat mee te tekenen dan kano?
3Dwereld.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welk wereldje?
Inventor is toegespitst op wtb. Boutverbinding, kolommen, balken etc etc.
Ja, maar niemand boeit het wat je met boutverbindingen kan maken. Daar komt ook nooit een 3D tekening van... Alleen als je op school zit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welk wereldje?
Inventor is toegespitst op wtb. Boutverbinding, kolommen, balken etc etc.
Zit je ook in de werktuigbouwkunde dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar niemand boeit het wat je met boutverbindingen kan maken. Daar komt ook nooit een 3D tekening van... Alleen als je op school zit.
nope.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je ook in de werktuigbouwkunde dan?
In de werktuigbouwkunde is dat toevallig wel handig.quote:
Is dat sarcastisch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Revit is anders wel het beste programma om bouwtechnische 3d modellen te maken van gebouwen...
Neequote:Op dinsdag 9 november 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch?
Maar we moten leren met Revit dus het heeft toch geen zin om het met andere dingen te gaan doen.
Dat is heel lulligquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In de werktuigbouwkunde is dat toevallig wel handig.
een mooie functie van inventor is bijvoorbeeld dat je uit je tekening het aantal materialen kan halen wat je nodig hebt. Mits je het goed gemaakt hebt.
En het is toch lullig als je 200 bouten mist
Coell. Nou daarom moet ik daar dus mee gaan werken maar ik heb ee nschuine muur en een muur met rondingen die daarop aansluit maar die schuine muur wil al niet..quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Neebloedje serieus
ik download het nu
zo lastig kan dat toch neit zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Coell. Nou daarom moet ik daar dus mee gaan werken maar ik heb ee nschuine muur en een muur met rondingen die daarop aansluit maar die schuine muur wil al niet..
JA WELquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zo lastig kan dat toch neit zijn
zou je denken
ff installenquote:
Dat zei ik ook al.quote:Op dinsdag 9 november 2010 15:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel een debiel voorbeeld.
Ik snap geen bal van je zin, op het feit na dat hij kaal is en het er niet uitzietquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
HAHA BART mr Hot is kaal las ik netgeen foto maar met kort haar doordattie net van de kapper kwam zag het er al niet uit.
Wie is mr Hot?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik snap geen bal van je zin, op het feit na dat hij kaal is en het er niet uitziet
Oh ik snap hemquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja nou mensen hebben hun haar toch vaak te kort als ze naar de kapper zijn geweest. Dat had hij ook en dat was teringlelijk en nu is hij HELEMAAL KAAL WTF
Gast, Mr. Hot, jwt!quote:
Hhihihihihihihi, spannendquote:Hallo,
Je hebt een anoniem bericht ontvangen.
Ga naar de onderstaande link om het bericht te bekijken.
Klik hier om je bericht te bekijken
Je kan daar ook zelf berichten versturen!
Veel plezier!
Oei, ik ben wel popiejopiequote:Beste vriend:
Wat ben je busying onlangs, alsjeblieft?
Is het vreemd als ik helemaal geen bal begrijp van deze zin?quote:Wat ben je busying onlangs, alsjeblieft?
ehhhwww iemand op wie ik een crush had. Nu niet meer want nu is hij kaal omg.quote:
Hij heeft het niet eens gemillimeterd of zo? Echt kaal? Glad kaal?quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ehhhwww iemand op wie ik een crush had. Nu niet meer want nu is hij kaal omg.
Ik denk niet dat dat een goed plan is inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je boerenkoolstamppot twee keer invriezen? Anders ga ik het zo verpesten en het is superlekkeren ik haat het.
Lijkt me stug want dat gaat vrij moeilijk als je gewoon haar heeft. Maar het is voor z'n opleiding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij heeft het niet eens gemillimeterd of zo? Echt kaal? Glad kaal?
Scheermesjes. Moet je het wel elke dag doen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Lijkt me stug want dat gaat vrij moeilijk als je gewoon haar heeft. Maar het is voor z'n opleiding.
Boerenkool wordt lekkerder als je het invriest. Alleen, of 2x invriezen een succes is weet ik nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je boerenkoolstamppot twee keer invriezen? Anders ga ik het zo verpesten en het is superlekkeren ik haat het.
Ingevroren boerenkool is inderdaad mjaaaamquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Boerenkool wordt lekkerder als je het invriest. Alleen, of 2x invriezen een succes is weet ik niet
Deze aannamequote:Op dinsdag 9 november 2010 19:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[b]Twee maal invriezen betekent ook twee maal ontdooien en opwarmen.[-b] Tijdens dit proces zal het aantal bacteriën uiteindelijk zeer sterk zijn toegenomen met alle extra risicos op een voedselvergiftiging van dien. Daarnaast verliest een product bij ontdooien vocht waardoor het indroogt. Bij een tweede keer ontdooien gebeurt dit nogmaals wat de kwaliteit zeker niet ten goede komt.
JA GODVERDOMME ik had me zo verheugd op zo'n lekkere maaltijd![]()
en nu heb ik er niet eens rookworst bij IK WIL OOK EEN KEER NORMAAL ETEN>
Bart. Het staat daar!quote:
Woar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bart. Het staat daar!
ZIE JE HET DAN NIET.
in haar post.quote:
in de koelkast wel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan je het wel een dag ontdooid laten liggen?
fati und muti betalen niet?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan doe ik dat wel *spaarrekening leegmaakt*
eh nee waarom zouden ze. Ik heb 280 euro per maand waar alleen verzekeringen vanaf gaan.quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
fati und muti betalen niet?
Deze man, ja deze man. Deze man spreekt de waarheid.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
Het is in de eerste weken/maanden niet zo raar als je ouders een beetje bijleggen hoor. Beter vraag je het nu ivm je ov gerommel en gewenning van op jezelf wonen, dan dat je over een jaar geen kut meer over hebt en dan moet aankloppen.
ok.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is niet raar maar ik wil het niet en het is niet nodig.
Doettie altijd!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Deze man, ja deze man. Deze man spreek de waarheid.
Jeweettoch, etenstijd. Tot zoquote:
Horror films vind ik nooit engquote:Op maandag 8 november 2010 23:17 schreef Goddelijker het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou ik oko niet maar dit vond ik echt dodelijk.
Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik dacht dat het echt gebeurd was. Maar ik zag een trailer van deel twee en toen heb ik die al weggekliktquote:
Hahaquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik dacht dat het echt gebeurd was. Maar ik zag een trailer van deel twee en toen heb ik die al weggekliktDus ehhh ja. Maar ik kan niet zo goed tegen geestendingen. Horror/thrillers vind ik normaal gesproken niet zo angstaanjagend maar zodra het iets met geetsen te maken heeft vind ik het gelijk 100000 keer enger.
Je ondertitel is verkeurdquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:28 schreef Handdoekje het volgende:
[..]
Deze man, ja deze man. Deze man spreekt de waarheid.
De trailer vond ik ook best wel saaiquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dan denk ik dat je het een megasaaie film gaat vinden.
Ja dat snap ik best.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
De trailer vond ik ook best wel saai
wtfquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
ben ik op 2/3 van de film, kom ik erachter dat hij Nederlands gesproken is
Huhquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:42 schreef kanovinnie het volgende:
ben ik op 2/3 van de film, kom ik erachter dat hij Nederlands gesproken is
WTF??quote:
not truequote:Op dinsdag 9 november 2010 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
Het is trouwens ice age 3, dus dan maakt het al niet meer zoveel uit
What has been seen....quote:
QFTquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het op internet staat is het waar.
Logisch, het staat immers op internet. Dus het tegenspreken zou niet kunnen!quote:
MISSCHIEN WAS DAT DE GRAP WELquote:Op dinsdag 9 november 2010 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Logisch, het staat immers op internet. Dus het tegenspreken zou niet kunnen!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
MISSCHIEN WAS DAT DE GRAP WEL
nee, kano... zo werkt het niet... happen met een debiele post en dan doen alsof noortje het niet snapt.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:52 schreef Goddelijker het volgende:
Hé kutwout, hedde gij zin om te renne of wa?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:06 schreef KomtTijd... het volgende:
HEY PAUL JONGEUH KUT!!! GOOI DIE TURBO ER EENS IN DAN!!!111~!~!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, kano... zo werkt het niet... happen met een debiele post en dan doen alsof noortje het niet snapt.
Voelt alsof ik beland ben in een bonte avond van groep 8.quote:
Sentiment.quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Voelt alsof ik beland ben in een bonte avond van groep 8.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:26 schreef kanovinnie het volgende:
Het is in de eerste weken/maanden/jaren niet zo raar als je ouders een beetje bijleggen hoor. Beter vraag je het nu ivm je ov gerommel en gewenning van op jezelf wonen, dan dat je over een jaar geen kut meer over hebt en dan moet aankloppen.
Of dat. Tenzij je te lui bent om te werkenquote:
Klopt nie!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of dat. Tenzij je te lui bent om te werken
Hahahah die bas-slap om 1:04 hahahahahaha wat kutquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die kon ik vroeger spelen op mijn keyboard!![]()
![]()
Die had ik er niet inquote:Op dinsdag 9 november 2010 23:52 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hahahah die bas-slap om 1:04 hahahahahaha wat kut
Heb je hem al binnen dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:48 schreef TripleP het volgende:
5 euro bart en je hebt een geniaal album
Jaquote:
Oh, ik dacht dat je de eckte cd had besteld?quote:
Ik gok dat ik die niet veel als cd zou gebruiken dus ik downloadde hem maar.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de eckte cd had besteld?
Schlimm! Ik zal het morgen overmaken, of je mag het komen innenquote:Op woensdag 10 november 2010 00:22 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik gok dat ik die niet veel als cd zou gebruiken dus ik downloadde hem maar.
Maak maar over, dan load ik het even up voor je.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Schlimm! Ik zal het morgen overmaken, of je mag het komen innen
Gaaaaaaaaaaf!quote:Op woensdag 10 november 2010 00:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Maak maar over, dan load ik het even up voor je.
quote:
7 uur de wekker manquote:
pics... ?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
JIONGENS MIJN HUIS STAAT BJINA IN REVIT
Met heel veel hulp maar och
Omdat ik je niet op mijn huidige msn heb.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg RenRen waarom zie ik jou nooit meer online
Aha al weer veranderd ja ,quote:Op woensdag 10 november 2010 11:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat ik je niet op mijn huidige msn heb.
Alweer veranderd?quote:Op woensdag 10 november 2010 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aha al weer veranderd ja ,
Ach ja alles goed ?
Gaat ze gang werk gaat goed prive gaat prima.quote:
Mooi!quote:Op woensdag 10 november 2010 11:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat ze gang werk gaat goed prive gaat prima.
Zo als het hoort eigenlijk
Hoe lang ben jij trouwens eigenlijk al blauwquote:
Sinds februari.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij trouwens eigenlijk al blauw
RTC! Wat een topwijf!quote:
Ik heb zo'een idee dat het geen type is.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:05 schreef Bravebart het volgende:
Maar Rinus is 1 grote grap toch? Een typetje van weet ik wie. Toch? Hoop ik?
quote:
Care!!!quote:Op woensdag 10 november 2010 14:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wil noortje graag nomineren voor de 'who gives a shit' contest.
Dat dus.quote:
Zeg dan niets.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:06 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je het omdraait is het een goed cijfer.
37.jpg, jeetje.quote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
* Hyman zegt zijn ICT carrière op.
at moet het voorstellenquote:Op woensdag 10 november 2010 15:42 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
* Hyman zegt zijn ICT carrière op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |