Mij Safari laten drinken, hoe ranzig.quote:
geen idee! omdat wij zo actief baggeren trekt het hun aan.quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Whatthe
Waar komen die lui eigenlijk vandaan
Sad to say, maar TAL. TALSC for that matter, waar ik niet meer zo graag post omdat ik het te veel onzinnigheid vind.quote:Op maandag 8 november 2010 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Whatthe
Waar komen die lui eigenlijk vandaan
Ah zo. Maar dan snap ik nog niet waarom ze naar MIS komen.quote:Op maandag 8 november 2010 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sad to say, maar TAL. TALSC for that matter, waar ik niet meer zo graag post omdat ik het te veel onzinnigheid vind.
Omdat mijn moordenaar Vaduz heeft zitten pronken met zijn killquote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah zo. Maar dan snap ik nog niet waarom ze naar MIS komen.![]()
Oh, en om creepy te blijven:
De boel verstieren in kuddeformaat klaarblijkelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah zo. Maar dan snap ik nog niet waarom ze naar MIS komen.![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De boel verstieren in kuddeformaat klaarblijkelijk.
Heel vies.quote:Op maandag 8 november 2010 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De boel verstieren in kuddeformaat klaarblijkelijk.
Is dit de eerste SC van Misdaad trouwens ?quote:Op maandag 8 november 2010 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
Hier kan je vrij Feesten dood wezen en praten zonder dat deze hints gebruikt worden naar jou, of een persoon ze gebruikt is een ander verhaal maar een SL! van het officiele spel zal er niks mee doen. (Of wel?) Althans![]()
ZOMBIE PARTY!
Nee, dit is het dodenpartytopicquote:
Ow kutquote:Op maandag 8 november 2010 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dit is het dodenpartytopic. Dat de doden het spel niet verstoren met SC. Soort van massagraf
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |