Ik ben trouwens een meisje.quote:Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha dat kan jij niet weten hey? mischien zijn zijn ouders onredelijk ? dat hoor je vaak zat....
Ik zou vooral niet hier op fok komen voor je vragen. Mensen hier zijn vaak autistisch of ze kunnen moeilijk begrijpen dat sommige mensen een hardere leven hebben dan anderen omdat ze zelf verwend zijn. Maak niet uit of jij onstabiel bent of dat jouw ouders onredelijk zijn, je hebt nu een huis nodig en snel.quote:Op maandag 8 november 2010 22:42 schreef Messedup het volgende:
[..]
Mijn tante is schizofreen en ze wilt niet meer met mij onder een huis wonen. En ik heb ook geen contact meer met mijn ouders vanwege heel veel problemen en simpelweg omdat ze gewoon helemaal geen contact met mij willen. Ben altijd ongewenst geweest.
Ja jaquote:Op maandag 8 november 2010 22:47 schreef dandybleu het volgende:
ha ik zou nog wel een kamertje overhebben voor je ( niet dat je hoeft te sexen ofzo ) maar helaas pindakaas ik woon in rotterdam
ha weet je wat het ook is TS? woningen in amsterdam zijn ook heel duur ( omdat er te weinig zijn )
Reageer hier even op want je doelt volgens mij op een vraag die ik gesteld heb aan TS. Ik vroeg het zodat het voor mij duidelijk was of haar ouders iets voor haar konden betekenen. Na haar antwoord was het meteen duidelijk. Daarnaast hoeft zij niet te antwoorden als ik haar een vraag stelquote:Op maandag 8 november 2010 22:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Typisch dat sommige fok gebruikers de TS vraagt om de persoonlijke achtergrond wat privacy is naar boven te halen.
Staat los van het onderwerp, stelletje oud wijven.
En dat is relevant in haar zoektocht omdat?quote:Op maandag 8 november 2010 23:30 schreef The-Hobo-Clown het volgende:
[..]
Reageer hier even op want je doelt volgens mij op een vraag die ik gesteld heb aan TS. Ik vroeg het zodat het voor mij duidelijk was of haar ouders iets voor haar konden betekenen. Na haar antwoord was het meteen duidelijk. Daarnaast hoeft zij niet te antwoorden als ik haar een vraag stel![]()
Maar aangezien jou reactie...
Goed jij je zin maar vergeet niet dat als TS om hulp vraagt kan zij vragen kan verwachten en dan is het aan haar de beslissing om daar een antwoord op te geven. Wil ze dit niet is dat prima mijn intentie was om te helpen en dan vraag ik wel eens wat maak jij maar druk om haar privacy dat is schijnbaar heel belangrijk voor jou.quote:Op maandag 8 november 2010 23:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
En dat is relevant in haar zoektocht omdat?
Er staat toch duidelijk dat de ouders haar niet terugwilde en de tante niet al te stabiel was.
Waarom er dan nog op ingaan? Het deugt niet.
Ik vond de vragen niet vervelend hoor. Jij vroeg het tenminste op een normale manier vergeleken met de rest.quote:Op dinsdag 9 november 2010 00:13 schreef The-Hobo-Clown het volgende:
[..]
Goed jij je zin maar vergeet niet dat als TS om hulp vraagt kan zij vragen kan verwachten en dan is het aan haar de beslissing om daar een antwoord op te geven. Wil ze dit niet is dat prima mijn intentie was om te helpen en dan vraag ik wel eens wat maak jij maar druk om haar privacy dat is schijnbaar heel belangrijk voor jou.
Succesquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Messedup het volgende:
[..]
Ik vond de vragen niet vervelend hoor. Jij vroeg het tenminste op een normale manier vergeleken met de rest.
Ik ga in ieder geval contact opnemen met de GGZ want ik kan nergens heen.
Ben ook benieuwd naar je opleiding TS. Misschien ben je minder gebonden aan Amsterdam dan je denkt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:49 schreef Dipkip het volgende:
Is het geen idee om een opleiding te gaan doen waardoor je wel stufi krijgt? Ik weet niet wat je doet nu?
Daar zit geloof ik bij veel verenigingen wel een minimumleeftijd aan, die waar ik bekend mee ben hanteerde 21 jaar. Dus even goed de voorwaarden nagaan zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:11 schreef Loodje het volgende:
Antikraak is goedkoop en helpt je snel aan een woning, soms doen ze ook spoedplaatsingenSucces!
En waar liggen die meisjes nu?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:28 schreef dandybleu het volgende:
ha ik heb zo vaak mensen een tijdje in huis genomen gewoon gratis of voor een heel klein beetje geld als huur....ja soms hoor je wel eens dat een meisje een kamer krijgt maar dat de huurbaas opeens sex wil hebben met je dat is wel kote
http://kopen.marktplaats.(...)n-gezocht/c2078.html
hier kan je een gratis advertentie plaatsen voor "huisgenoot gezocht"
Okeyquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:48 schreef Messedup het volgende:
[..]
Ik vond de vragen niet vervelend hoor. Jij vroeg het tenminste op een normale manier vergeleken met de rest.
Ik ga in ieder geval contact opnemen met de GGZ want ik kan nergens heen.
Ik hoop het ook.quote:Op dinsdag 9 november 2010 22:18 schreef The-Hobo-Clown het volgende:
[..]
OkeyIk hoop dat ze wat voor je kunnen doen misschien kun je ook eens bellen naar het leger des heils en je situatie uitleggen aldaar misschien dat zij jou kunnen ondersteunen of door verwijzen naar een andere instelling. Hoop het beste voor je:)
is ook wel eens fout gegaan : op een dag leerde ik een dakloze mzuikant kennen uit engeland....eerst heel erg gelachen met hem : maar de volgende ochten bleek dat ie mijn gitaar had gejatquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:30 schreef Stali het volgende:
[..]
En waar liggen die meisjes nu?
Wel lief van je om zomaar aan te bieden aan iemand die je niet kent trouwens..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |