abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88494635
Ik woon nu onderhand al 3 jaar bij mijn tante (van mijn 16de tot nu, ben 19) maar ze heeft mij eruitgegooid. Ik mag niet meer naar binnen. Mijn tante is mentaal ziek en ik kan niet terecht bij mijn ouders want ze willen mij niet. Ik heb al bij een paar vrienden gelogeerd maar het kan zo niet meer verder gaan. Op kamers kan ik ook niet want ik heb niet veel geld en mijn school zit in Amsterdam en ik moet elke dag met de trein daarheen.

Is er geen instelling die mij kan helpen? Bv, dat ik urgentie krijg?
  maandag 8 november 2010 @ 22:28:49 #2
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88494750
Waar ben je nu dan? :o
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
pi_88494780
stufi ook niet? En een pleeggezin? Wat rot voor je zeg.
''Altijd trek in een pilsje''
pi_88494802
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:26 schreef Messedup het volgende:
Ik woon nu onderhand al 3 jaar bij mijn tante (van mijn 16de tot nu, ben 19) maar ze heeft mij eruitgegooid. Ik mag niet meer naar binnen. Mijn tante is mentaal ziek en ik kan niet terecht bij mijn ouders want ze willen mij niet. Ik heb al bij een paar vrienden gelogeerd maar het kan zo niet meer verder gaan. Op kamers kan ik ook niet want ik heb niet veel geld en mijn school zit in Amsterdam en ik moet elke dag met de trein daarheen.

Is er geen instelling die mij kan helpen? Bv, dat ik urgentie krijg?
Urgentie voor wat ? een huis? die kan je niet betalen zeg je net.

Hoeveel inkomsten heb je nu dan ?
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_88494817
Lenen bij DUO en een goedkope kamer ergens in de buurt van a'dam proberen te vinden?
Verder proberen zoveel mogelijk naast je studie te werken.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
  maandag 8 november 2010 @ 22:30:02 #6
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_88494835
Krrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaken! Het mag weer.
pi_88495025
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:28 schreef This-is-it het volgende:
Waar ben je nu dan? :o
Ik ben nu bij een vriend.
pi_88495050
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:29 schreef RPG het volgende:

[..]

Urgentie voor wat ? een huis? die kan je niet betalen zeg je net.

Hoeveel inkomsten heb je nu dan ?
Ik verdien maar 500 euro per maand en daar werk ik voor.
pi_88495104
Er zijn instellingen die jou kunnen helpen zekers.
pi_88495162
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:33 schreef Messedup het volgende:

[..]

Ik verdien maar 500 euro per maand en daar werk ik voor.
En je Stufi? Als uitwonende is dat ook nog wel een 300+ dus zit je al op 800 euro p/m daar kan je best een simpel kamertje voor huren. Alleen niet in hartje a'dam natuurlijk
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  maandag 8 november 2010 @ 22:36:04 #11
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_88495201
Als je dan dan toch geen huis hebt, ga dan in Amsterdam wonen. Hoef je meteen niet meer met de trein op en neer.
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_88495209
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:34 schreef The-Hobo-Clown het volgende:
Er zijn instellingen die jou kunnen helpen zekers.
Welke? Is het mogelijk dat ik contact opneem met GGZ delfland en die mij dan verwijzen naar de GGZ in Amsterdam, want ik wil in Amsterdam wonen vanwege mijn school. Ik heb in het verleden contact gehad met GGZ en die weten dat het toen niet zo goed met mij ging en mijn tante niet stabiel is.
  maandag 8 november 2010 @ 22:36:35 #13
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_88495238
Ik zou me toch eerst af gaan vragen waarom je door alles en iedereen afgewezen wordt.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_88495279
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:35 schreef RPG het volgende:

[..]

En je Stufi? Als uitwonende is dat ook nog wel een 300+ dus zit je al op 800 euro p/m daar kan je best een simpel kamertje voor huren. Alleen niet in hartje a'dam natuurlijk
Ik krijg geen stufi want de school waar ik opzit wordt dat niet vergoedt. En ik wil het liefst in Amsterdam, daar zit mijn school en ik kan niet meer met de trein reizen.
pi_88495300
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef navvy het volgende:
Ik zou me toch eerst af gaan vragen waarom je door alles en iedereen afgewezen wordt.
Dat dus.
Ik heb wat twijfels bij "tante is mentaal ziek" in combinatie met "mijn ouders willen mij niet".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_88495318
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef navvy het volgende:
Mijn ouders willen niks met mij te maken hebben daarom ging ik ook naar mijn tante, maar die is zelf niet stabiel om voor mij te zorgen.
pi_88495330
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Messedup het volgende:

[..]

Welke? Is het mogelijk dat ik contact opneem met GGZ delfland en die mij dan verwijzen naar de GGZ in Amsterdam, want ik wil in Amsterdam wonen vanwege mijn school. Ik heb in het verleden contact gehad met GGZ en die weten dat het toen niet zo goed met mij ging en mijn tante niet stabiel is.
Jongerenwerk in Amsterdam zou iets voor je kunnen betekenen denk ik?
  maandag 8 november 2010 @ 22:38:11 #18
323528 This-is-it
spellings fouten!
pi_88495333
Kun je niet even bij die vriend gaan wonen?
tegen een kleine vergoeding..

ik bedoel echte vrienden.... HELPEN...
Verbeter mij maar op spellings fouten zodra dit nodig is ik adoreer dit heel erg,
Bij voorbaat dank,
  maandag 8 november 2010 @ 22:38:32 #19
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_88495354
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:36 schreef Messedup het volgende:

[..]

Je hebt niets te willen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_88495359
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik heb wat twijfels bij "tante is mentaal ziek" in combinatie met "mijn ouders willen mij niet".
ha dat kan jij niet weten hey? mischien zijn zijn ouders onredelijk ? dat hoor je vaak zat....
pi_88495410
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:37 schreef Messedup het volgende:

[..]

Mijn ouders willen niks met mij te maken hebben daarom ging ik ook naar mijn tante, maar die is zelf niet stabiel om voor mij te zorgen.
Je bent 19, dan kan je toch wel voor jezelf zorgen en als zij niet stabiel is ook voor haar?

Ze kan nog thuis wonen, dus zo ernstig kan haar psychische situatie niet zijn. (tuurlijk, wel onstabiel, maar niet inrichting onstabiel)
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
pi_88495411
quote:

[..]

Kun je misschien uitleggen waarom je ouders niets met je te maken willen hebben?
  maandag 8 november 2010 @ 22:39:58 #23
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_88495452
quote:

[..]

Ik vraag me serieus af wie er wel stabiel genoeg is om voor jou te zorgen. Je komt nogal over als een dom, nog lang niet uitgepuberd, gansje.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_88495522
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:38 schreef dandybleu het volgende:
mischien zijn zijn ouders onredelijk ? dat hoor je vaak zat....
Alle kinderen in de puberteit vinden hun ouders onredelijk. Dat is inherent aan de puberteit.
Hetgeen echter niet wil zeggen dat die ouders ook daadwerkelijk onredelijk zijn.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_88495558
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:39 schreef The-Hobo-Clown het volgende:

[..]

Kun je misschien uitleggen waarom je ouders niets met je te maken willen hebben?
Mijn tante is schizofreen en ze wilt niet meer met mij onder een huis wonen. En ik heb ook geen contact meer met mijn ouders vanwege heel veel problemen en simpelweg omdat ze gewoon helemaal geen contact met mij willen. Ben altijd ongewenst geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')