ja meer tussentijdse evaluaties en elke vrijdag een telefoontjequote:Op maandag 8 november 2010 20:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik stuur je het papierwerk naar je bewindvoerder toe. Nog speciale wensen voor dit begeleidingstraject?
Dat kan geregeld worden. Vrijdag word het wel de kindertelefoon die je mag bellen, die zijn goedkoper dan echte professionals.quote:Op maandag 8 november 2010 20:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja meer tussentijdse evaluaties en elke vrijdag een telefoontje
jullie moeten mij bellen, ik heb belvreesquote:Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat kan geregeld worden. Vrijdag word het wel de kindertelefoon die je mag bellen, die zijn goedkoper dan echte professionals.
Elke keer als we je belden nam je de telefoon niet op. Zo kunnen we ook maar moeilijk contact met jou maken he?quote:Op maandag 8 november 2010 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
jullie moeten mij bellen, ik heb belvrees![]()
lees dat dossier nu eens goed
ja met zo'n instelling schiet ik dus niets opquote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Elke keer als we je belden nam je de telefoon niet op. Zo kunnen we ook maar moeilijk contact met jou maken he?
Inderdaad, wat ga je doen om je instelling te veranderen?quote:Op maandag 8 november 2010 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja met zo'n instelling schiet ik dus niets op![]()
ZO en klaar nu
nee, alleen maar heule sippe komen in me opquote:
als ze goed zijn mag dat welquote:Op maandag 8 november 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, alleen maar heule sippe komen in me op
Wilde Mossels, hele bijzondere filmquote:
Threads vond ik wel heel bijzonder en heftig om te zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
sweet november en what dreams may comequote:
Heb je mijn probleempje al gezien?quote:Op maandag 8 november 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, alleen maar heule sippe komen in me op
ooh aj geen nederlands films, daar loopt he t dun van in mijn broek, de kneuterigheidquote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wilde Mossels, hele bijzondere film
quote:Op maandag 8 november 2010 21:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Threads vond ik wel heel bijzonder en heftig om te zien.Meen je verder nooit iets echt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Lellebellequote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
ooh aj geen nederlands films, daar loopt he t dun van in mijn broek, de kneuterigheid
Hij en serieus, je praat wel over fam van mij hequote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meen je verder nooit iets echt dan?
Ik vind het een aanrader, maar ik kan ook begrijpen als je het bagger vind...quote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh aj geen nederlands films, daar loopt he t dun van in mijn broek, de kneuterigheid
Zullen we het hier anders maar niet over je probleempje gaan hebben?quote:
In dit topic heb ik nog maar verbazingwekkend weinige echte serieuze dingen met jullie gedeeld.quote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Meen je verder nooit iets echt dan?
Ik bedoel het overtreffen met kado van vorig jaarquote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zullen we het hier anders maar niet over je probleempje gaan hebben?
what dreams may comelaatst nog gezienquote:Op maandag 8 november 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sweet november en what dreams may come
zullen we?quote:
ik kan er niet tegenquote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind het een aanrader, maar ik kan ook begrijpen als je het bagger vind...
maarehh,
wat voor soort genre wil je?
ik was nondeju bloed serieusquote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In dit topic heb ik nog maar weinige echte serieuze dingen met jullie gedeeld.
Nou, niet mijn hele familie is zo leuk en lief en knap als ik hoorquote:Op maandag 8 november 2010 21:07 schreef Trevland het volgende:
Hij en serieus, je praat wel over fam van mij he
Ik las het, je bed zag er rood van.quote:
En wat doet dat nou met je, dat je je dit realiseert?quote:Op maandag 8 november 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In dit topic heb ik nog maar verbazingwekkend weinige echte serieuze dingen met jullie gedeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |