abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88971369
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:03 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ieks, kom nou niet met de kaballah aanzetten alsjeblieft. Al die occultisten gebruiken de kabbalah als bron voor hun duivelse ideeen.
Kaballa is alleen Kaballa, meer niet.

Hetzelfde geldt voor een schroevedraaier;

ik kan iemand ermee verwonden, maar ik kan er ook een mooi schilderij aan de muur mee ophangen.

Niet apparaat zelf is goed of duivels; het is de intentie van degene die het apparaat gebruikt dat bepalend is.
pi_88971599
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:51 schreef WSquater het volgende:
God is slechts een verhaaltje om het leven te verklaren :')

Daarnaast, nu kunnen enkele van jullie wel zeggen van dat ik zo reageer door implantaten of chips maar dat is wel een beetje makkelijk hè?
Ik sluit het niet uit.

quote:
Ook die vragen van coolguy. Bankfurt wilt het laten lijken alsof hij antwoord door grote lappen tekst te plaatsen, maar echte antwoorden komen er niet en hij blijft ook steeds hetzelfde zeggen maar dan steeds in andere woorden (waardoor het antwoord nieuw lijkt). Nee, mij overtuig je niet door halve (geen) antwoorden te geven (en je overtuigt me er ook niet van dat ik zo 'reageer' door chips of implantaten: allemaal net iets te simpel).
Er is veel geschreven hier over de internal-programmer; dat is een niet-fysiek element dat zich gehecht heeft in de kern van de mind en programma's kan opstarten. Het is niet zozeer een implantaat, maar een soort intelligente kernel in het diepste van je eigen operating system van je mind.
pi_88971731
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 09:01 schreef ToT het volgende:
Bankfurt, je hebt wel eens gezegd dat mensen ook suicide-chips hebben voor als ze te dicht bij de waarheid komen.
Geen chips, wel programma's.

quote:
Jijzelf zegt ook geregeld dat je mensen in bescherming neemt in discussies...niet te veel info ineens geven omdat dat schadelijk zou kunnen zijn of zo.
Ja, bepaalde info geef ik niet.

quote:
Is het dan dus mogelijk dat je ons tot zelfmoord aan zou kunnen zetten door ons dingen te vertellen?
In theorie wel, maar dan moet ik bepaalde codes kennen (en die heb ik !).

maar dat geldt net zo goed als je naar de bioscoop gaat en naar nieuwe specifieke films gaat kijken (m.n. Disney en science fiction), omdat daar triggers via subliminale boodschappen worden gestuurd naar de teoschouwer die zich daar niet van bewust is.
pi_88971734
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Kaballa is alleen Kaballa, meer niet.

Hetzelfde geldt voor een schroevedraaier;

ik kan iemand ermee verwonden, maar ik kan er ook een mooi schilderij aan de muur mee ophangen.

Niet apparaat zelf is goed of duivels; het is de intentie van degene die het apparaat gebruikt dat bepalend is.
Kijk, EINDELIJK een punt waarop we het met elkaar eens zijn! ^O^
pi_88971749
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:11 schreef ToT het volgende:

[..]

Kijk, EINDELIJK een punt waarop we het met elkaar eens zijn! ^O^
Pfff. het werd tijd.
pi_88971777
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:11 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Geen chips, wel programma's.
[..]

Ja, bepaalde info geef ik niet.
[..]

In theorie wel, maar dan moet ik bepaalde codes kennen (en die heb ik !).

maar dat geldt net zo goed als je naar de bioscoop gaat en naar nieuwe specifieke films gaat kijken (m.n. Disney en science fiction), omdat daar triggers via subliminale boodschappen worden gestuurd naar de teoschouwer die zich daar niet van bewust is.
Ok, cool! :) Ik zou zeggen: vermoord me maar met die info! :)
Stuur het maar via een PM als je wil.
Als ik dan nog leef, kun je 3 conclusies trekken:

1) Het is bullshit.
2) Ik heb net als jij dat suïcide-programma weten uit te schakelen.
3) Ik ben 1 van "hen" en heb nooit dat suicide-programma gehad! :)
pi_88971979
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Ok, cool! :) Ik zou zeggen: vermoord me maar met die info! :)
Stuur het maar via een PM als je wil.
Als ik dan nog leef, kun je 3 conclusies trekken:

1) Het is bullshit.
Eens het is bullshit; maar mijn uitleg er over is geen bullshit.

quote:
2) Ik heb net als jij dat suïcide-programma weten uit te schakelen.
Dat is in theorie mogelijk; het is niet zo simpel; maar Ali_Kannibali gaf ook een mooi hint.

quote:
3) Ik ben 1 van "hen" en heb nooit dat suicide-programma gehad! :)
Als dat zo is, dan zat je niet op dit forum; dan heb je het veel te druk voor dit soort praatjes.
pi_88972044
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Eens het is bullshit; maar mijn uitleg er over is geen bullshit.

[..]

Dat is in theorie mogelijk; het is niet zo simpel; maar Ali_Kannibali gaf ook een mooi hint.

[..]

Als dat zo is, dan zat je niet op dit forum; dan heb je het veel te druk voor dit soort praatjes.
Er is nog geen nieuw berichtje in mijn inbox gekomen. :) Ik heb geduld hoor, je zult wel genoeg documenten moeten doorspitten om de juiste codes te kunnen vinden. Of ken je ze uit je hoofd?
  zondag 21 november 2010 @ 13:28:39 #259
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_88972301
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:50 schreef Bankfurt het volgende:
Odysseuz, wat wil je nu precies hier zeggen ? Dit topic ben ik begonnen omdat Coolguy veel van mijn posts heeft gelezen en nieuwsgrierig werd en er meer over wilde weten.

Daar is een forum, en zeker BNW toch voor gemaakt ?

Dit is toch een forum ?

Dit is toch geen vergadering van een commissie van de Gemeenteraad van Lelystad of Zwolle?
Een forum ja.

Aangezien je in de OP zegt open te staan voor "zware kritiek" kan ik wel zeggen dat ik vind dat je steeds vaker manipulatief bezig bent.

Ik had je daar al eerder op gewezen. Je moet ook vooral zelf maar zien wat je er wel of niet mee doet. Maar ik vind het niet erg om het nog eens te herhalen.

Wat een commissie daar dan weer mee te maken heeft? :?
pi_88972399
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:21 schreef ToT het volgende:

[..]

Er is nog geen nieuw berichtje in mijn inbox gekomen. :) Ik heb geduld hoor, je zult wel genoeg documenten moeten doorspitten om de juiste codes te kunnen vinden. Of ken je ze uit je hoofd?
Nee, niet in mijn hoofd (gelukkig niet zeg).

Even een hint: er is een film hierover gemaakt "Telefon" al in 1975 !, die geeft je een idee wat mogelijk is en wat ook van toepassing is over mind-control in dit topic: sleepers.

http://en.wikipedia.org/wiki/Telefon
pi_88972441
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:28 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Een forum ja.

Aangezien je in de OP zegt open te staan voor "zware kritiek" kan ik wel zeggen dat ik vind dat je steeds vaker manipulatief bezig bent.

Ik had je daar al eerder op gewezen. Je moet ook vooral zelf maar zien wat je er wel of niet mee doet. Maar ik vind het niet erg om het nog eens te herhalen.

Wat een commissie daar dan weer mee te maken heeft? :?
graag kritiek op de inhoudelijke punten van discussie, niet op de persoon.
  zondag 21 november 2010 @ 13:39:28 #262
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_88972623
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:33 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

graag kritiek op de inhoudelijke punten van discussie, niet op de persoon.
Gaat niet over de persoon Bankfurt...Het gaat over je methodes. Daar heb ik kritiek op, ja.

Zie het liever als een vriendelijk gebaar dat ik de moeite neem je deze ongevraagde feedback te geven.

Succes verder.

[ Bericht 0% gewijzigd door Odysseuzzz op 21-11-2010 13:58:16 ]
  zondag 21 november 2010 @ 14:37:37 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_88974567
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 13:32 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee, niet in mijn hoofd (gelukkig niet zeg).

Even een hint: er is een film hierover gemaakt "Telefon" al in 1975 !, die geeft je een idee wat mogelijk is en wat ook van toepassing is over mind-control in dit topic: sleepers.

http://en.wikipedia.org/wiki/Telefon
mmm ik als filmfreak ken de titel niet. Dit staat nu in de queue.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_88978244
quote:
14s.gif Op zondag 21 november 2010 13:39 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Gaat niet over de persoon Bankfurt...Het gaat over je methodes. Daar heb ik kritiek op, ja.

Zie het liever als een vriendelijk gebaar dat ik de moeite neem je deze ongevraagde feedback te geven.

Succes verder.
Ok.

@Orchestra, dit is de kleur licht-oranje voor jouw oefening:

http://kimscrane.com/images/Plain/8587.jpg
  zondag 21 november 2010 @ 16:34:51 #265
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_88978701
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:40 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je bedoelt in ons "standaard NOS nieuws" ?
Jep dat bedoel ik, of via een omweg eerst via wikileaks bijvoorbeeld.
Waarom?
pi_88978879
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus als we Lambiekje niet meer terug zien, heeft hij de code uit die film opgepikt en heeft hij dus zelfmoord gepleegd?
pi_88979220
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:34 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Jep dat bedoel ik, of via een omweg eerst via wikileaks bijvoorbeeld.
Voor de fake invasion zou wikileaks een rol kunnen spelen, waarom ? Omdat wikileaks Rothschild is; maar wikileaks is te ingewikkeld voor de gewone man en is zelf een grote hoax wbt leaks, dus ik denk het niet. Ik denk eerder aan CNN en BBC; iets wat door de schapen te begrijpen is en als serieus wordt gezien; althans als ze van plan zijn die fake alien invasion door te zetten.
  zondag 21 november 2010 @ 16:56:19 #268
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_88979477
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Voor de fake invasion zou wikileaks een rol kunnen spelen, waarom ? Omdat wikileaks Rothschild is; maar wikileaks is te ingewikkeld voor de gewone man en is zelf een grote hoax wbt leaks, dus ik denk het niet. Ik denk eerder aan CNN en BBC; iets wat door de schapen te begrijpen is en als serieus wordt gezien; althans als ze van plan zijn die fake alien invasion door te zetten.
Maar ik snap het doel eigenlijk niet zo, ik denk namelijk dat er grote chaos ontstaat als ze dit in het nieuws brengen. New World Order kunnen ze dan wel op hun buik schrijven, ik denk niet dat mensen instaat zijn om één front te vormen. Daar zijn we te zelfzuchtig voor.
Waarom?
  zondag 21 november 2010 @ 16:57:57 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88979553
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

met behulp van kennis van de niet-fysieke wereld.
Wat een karakteristiek vaag antwoord weer...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_88979873
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 16:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Maar ik snap het doel eigenlijk niet zo, ik denk namelijk dat er grote chaos ontstaat als ze dit in het nieuws brengen. New World Order kunnen ze dan wel op hun buik schrijven, ik denk niet dat mensen instaat zijn om één front te vormen. Daar zijn we te zelfzuchtig voor.
We hebben 09/11 gehad en er kwam geen chaos; en iedereen geloofde dat Bin Laden de grote boef was met zijn 40 rovers in de grotten van Afghanistan. Ze controleren paniek met TV-manipulaties, ELF en sateliettransmissies; Het gaat heel subtiel.

w.b.t. de fake invasion in het standaardnieuws, denk ik dat het nog te vroeg is; eerst zijn Iran en de moslims aan de beurt denk ik.
  zondag 21 november 2010 @ 17:18:08 #271
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_88980181
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

We hebben 09/11 gehad en er kwam geen chaos; en iedereen geloofde dat Bin Laden de grote boef was met zijn 40 rovers in de grotten van Afghanistan. Ze controleren paniek met TV-manipulaties, ELF en sateliettransmissies; Het gaat heel subtiel.

w.b.t. de fake invasion in het standaardnieuws, denk ik dat het nog te vroeg is; eerst zijn Iran en de moslims aan de beurt denk ik.
Ja, daar heb je een punt. Alleen is het verschil met Bin Laden en Aliens dat Bin Laden een mens is en dat mensen hem niet machtig genoeg achten dat hij in 2 scheten heel het westelijk halfrond verwoest. En bij Aliens kan dat duidelijk wel gedacht worden, ik weet niet, ik zou fake alien invasions niet als middel gebruiken.. Maar dat is mijn gedachten.

En over Iran, dus jij denkt dat ook dat allemaal één groot toneel stuk is? Maar is dat dan om te kijken of de NWO zo al gestart kan worden zonder het alien verhaal? Of is het meer een training om te kijken wat er gebeurt als je één gezamenlijke vijand hebt?

Nogmaals, bedankt voor de antwoorden!
Waarom?
pi_88980716
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:18 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Ja, daar heb je een punt. Alleen is het verschil met Bin Laden en Aliens dat Bin Laden een mens is en dat mensen hem niet machtig genoeg achten dat hij in 2 scheten heel het westelijk halfrond verwoest. En bij Aliens kan dat duidelijk wel gedacht worden, ik weet niet, ik zou fake alien invasions niet als middel gebruiken.. Maar dat is mijn gedachten.
Ik denk ook dat een te directe alien invasion te riskant is; ik denk dat ze het in kleine stapjes doen: Ver weg bewoonbare planeten, rare kometen; aliens in speelgoed, aliens in Disneyfilms, boodschapsignalen van 100 lichtjaar ver weg; dat wordt geaccepteerd; en dan wat subtiele boodschappen zoals wetenschappers die hun visies gaan bijstellen, mogelijkheden gaan erkennen enzo; net zoals die global warming aan het publiek wordt verkocht; en pas later een "officiele" invasion door aliens die net iets minder techologie zouden hebben dan wij, zogenaamd; niet zozeer een invasion op Aarde, maar bijvoorbeeld op Neptunus, als "gasten" in ons zonnestelsel, nog ver van ons bed; maar wel "officieel".

quote:
En over Iran, dus jij denkt dat ook dat allemaal één groot toneel stuk is? Maar is dat dan om te kijken of de NWO zo al gestart kan worden zonder het alien verhaal? Of is het meer een training om te kijken wat er gebeurt als je één gezamenlijke vijand hebt?
De toestand in de wereld is een groot toneelstuk. Wat jij hier schrijft is ook waar. Er wordt van alles uitgetest.
  zondag 21 november 2010 @ 19:03:57 #273
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_88983281
Aha, kijk dit vind ik goede antwoorden. Bedankt!

Aan die chips en andere dingen waag ik me niet, daar vind ik mezelf nog niet klaar voor. Maar is er literatuur die voor een leek als ik goed te begrijpen is over deze onderwerpen? En dan bedoel ik bijvoorbeeld over de freemasons, de illuminati, de leugens van de media of andere gerelateerde begrippen. Waar kan ik mee beginnen?
Waarom?
pi_88986403
dus maw, het pijnlichaam // ego zijn de chips/straling/hersenspoeling?
en misschien helemaal niks ermee te maken, maar hebben mandarijen en pepermunt nog effect op deze dingen?
pi_88992288
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje en anderen,

Hier heb ik wat intro-fragmentjes op youtube van die film; het is een oude film uit 1977 al,
maar het geeft uitstekend weer hoe een internal-programmer werkt als de triggercode wordt gegeven aan de programmed slave (hier d.m.v. een telefoontje van de controllerende instantie) .

De programmed slave heeft hier in deze film dus een niet-fysieke implantaat: de set van hypnotisch ingebrachte codes met bijbehorende vaardigheden voor zijn opdracht.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bankfurt op 21-11-2010 22:15:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')