abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 mei 2002 @ 14:44:08 #1
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4374895
ik zag dat het eiland nog geen brandweer had , dat kan dus niet dus neem ik het voortouw maar.
maar 1 man op de wacht kan natuurlijk noooit , ik zoek dus vrijwilligers danwel echte pro's (like me ) die het eiland veilig willen houden en de medebewoners willen helpen.

iemand tips voor me hoe ik dit een beetje creatief kan uitbouwen?

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  woensdag 29 mei 2002 @ 15:36:15 #2
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_4374963
Waar was jij toen mijn Smulaapje afbrandde?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 29 mei 2002 @ 15:42:44 #3
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4374971
sorry , ik begin net.... ik zoek nog vrijwilligers....

beetje subsidie zou ook niet gek zijn

> BTi <
pi_4375005
*helpt mee met brandpreventie en zet een paar emmers water bij zijn blokhut neer*
  woensdag 29 mei 2002 @ 16:24:35 #5
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4375038
prima! ik probeer nog een sponsor te krijgen voor poederblussers voor alle gebouwen op het eiland
> BTi <
pi_4376306
Dahahag Ninja !

Een goed brandweerkorps heeft natuurlijk ook een schutspatroon nodig. Mag ik u suggereren St.Lurky de plaatselijke 'heilige' en het eilandspook te accepteren als mascotte? Temeer daar juist haar kapel recentelijk totaal door brand was verwoest.
De weer opgebouwde kerk kan wel wat brandweerprotectie gebruiken in ruil. De naam trekt nogal brandstichters aan bleek: *brandende bramenstruik* SATANISTENKERK

Bovendien is het raadzaam een grondige controle uit te voeren in de horecakeuken van het VTC

Moge je medewerking krijgen van de elementen en de heilige krachten van Sint Lurky je bijstaan in het aanwakkeren van voldoende branden voor je voortbestaan en het blussen van alle branden voor je rechtvaardiging.

Bwoehahahaha

donderdag 30 mei 2002 @ 12:38:09 #7
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4381692
ninja in da house! ik zal vandaag een eenmans wacht opzetten.
de planning is om vanaf morgen de kazerne bemand te hebben.

ik zal inderdaad ook controles gaan doen over het eiland om risico plaatsen aan te geven. hoogstwaarschijnlijk heb ik een sponsor voor rookmelders!!! kunnen we allemaal gerust slapen.

enne lurky ; dank je wel , een goeie mascotte hadden we nog nodig

> BTi <
  donderdag 30 mei 2002 @ 16:17:35 #8
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4385286
even een brandweer update by tha ninja! computers en communicatiespul (is de primafok failliet?!?!?) zijn binnen en geinstalleerd. de eerste wachtronde is begonnen om 15.00uur en zal tot 0.00uur duren.
HERHAALDE OPROEP: ik zoek nog altijd mensen die willen meehelpen! please help me out want ik ga dit niet lang volhouden in m'n eentje.
> BTi <
pi_4388277
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 16:17 schreef ninja-mod het volgende:
even een brandweer update by tha ninja! computers en communicatiespul (is de primafok failliet?!?!?) zijn binnen en geinstalleerd. de eerste wachtronde is begonnen om 15.00uur en zal tot 0.00uur duren.
HERHAALDE OPROEP: ik zoek nog altijd mensen die willen meehelpen! please help me out want ik ga dit niet lang volhouden in m'n eentje.
Komt helemaal goed!!! Ik kan je alles leveren....
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ninja-mod: de brandweer is net begonnen op het eiland maar er moet wel communicatie zijn natuurlijk! kunnen jullie helpen danwel bemiddelen? ik probeer een soort van nood radio systeem te bouwen maar optimaal is dat niet...
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
Ninja-mod: o, jee is de primafok failliet? dat zou niet zo mooi zijn want dan moet ik communicatiespul laten komen van het vasteland.... de brandweer heeft het nodig! please help!

Hmmmm, inderdaad, Fok!Qwest is falliet, maar Prima!fok niet hoor
Hoeveel manschappen heb je en hoeveel auto's? Ook moet je een basisstation hebben, hoeveel personen op de basis?

Repeaters voor het bereik? Hotlines? zeg het maar....

Maar......... ik ben geloof net te laat, al heb ik geeneens de tijd gehad om op je oproep te reageren.....

Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_4388424
Tussen haakjes ( ) , ik wil graag wat bij je bestellen... Ik neem aan dat dat ook onder de brandweer-verantwoordelijkheid valt?

ik heb nodig:

10 branddekens
5 co2-blussers
2 nood-touwladders
20 brandmelders

Ik stel overigens plaats beschikbaar bovenin mijn zendmast voor je antennes, en eventueel een luchtalarm (drie bolletjes)

Groet, Witje Fok!Telecom

vrijdag 31 mei 2002 @ 09:24:17 #11
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4392946
het sponsorschap met fok!fire is bijna rond! ik heb vrijwel zeker rookmelders voor iedereen! gratis en voor niets! ik houd jullie op de hoogte!

witse , ik zal contact opnemen met fok!fire voor je bestelling.

> BTi <
  vrijdag 31 mei 2002 @ 15:41:49 #12
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4397677
update: na een bijna fataal verlopen feestje ben ik weer present op de kazerne. ik ben kwaad op de feestgangers die zich zo hebben laten gaan. het liep gelukkig met een sisser af. iets anders ; het sponsor contract is rond! er is een grote zending rookmelders onderweg die ik gratis zal installeren! meld je hier en ik kom graag langs om er eentje op te hangen!

dus witse ook jij krijgt er eentje ( geen 20 ) , fok!fire heeft geen touwladders maar de rest van je bestelling is in behandeling!

> BTi <
pi_4398050
* Een warme bries waait door de open poort van de brandweerkazerne. Comandant Ninja hoort een vriendelijke zachte stem. Hij kijkt rond maar ziet niemand. Wat dorre bladeren schuiven op de wind over de garagevloer. Het lijkt alsof het een stem is in zijn hoofd.

Brandweermannetje was dan op het feest gebleven...
Je moet de boel wel met lijfelijke aanwezigheid controleren.
3000 brandhaarden op een taart heb ik voor je uitgeblazen.
Grote hoeveelheden kruid heb ik ver boven het eiland tot ontploffing gebracht.
Let goed op Craziest en Faat: waar zij zijn is vroeg of laat brand. Ze hebben al een restaurant, grotten en een watermolen in de as gelegd: ze houden van een goede fik. Let ook op een man die genaamd is Phalanx of Cairon of EnSabbah-Nur, hij heeft vele namen en laat bossen branden. Het zelfde geldt voor ene Zwetsenegger die zich ook Legioen noemt.
Met rookmelders ben je er niet. De kracht is te sterkt voor de techniek. Ik kan het weten: ik was bij leven wetenschapper. Zelfs mijn laboratorium in de Tuinen hebben ze na mijn dood afgebrand. Pas goed op De Toren Van Equilan!

* Het duizelt de nieuwbakken firefighter van de waarschuwingen. Het heerlijke tropische eiland blijkt een pretpark voor piromanen.

Bwoehahahahaha

* De wind is gaan liggen. Sint Lurky is weggezweefd. Misschien naar ergens bij een beek. Om het bluswater in te zegenen.

vrijdag 31 mei 2002 @ 16:35:11 #14
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4398533
>> echter ; de ware ninja maakt gebruik van de zwakheden van zijn tegenstander... vandaar dat ik mijn vak dus goed uitoefen...

ik ben bereid de confrontatie met alle magische zaken op dit eiland aan te gaan...

> BTi <
pi_4398552
Goedendag, ik kom mij melden als vrijwilliger
I don't give a fuck if you dont't like my shit [br]Cause I was high when I wrote this so suck my dick
  vrijdag 31 mei 2002 @ 17:03:58 #16
11037 witste
Moderator
pi_4398914
Dank je ninja-mod! dan blijven er nog 19 staan ok?

meld je maar op Fok!Telecom als je de bestelling binnen hebt...
Telefoonwinkel Prima!Fok is geopend !!!!!!!!

vrijdag 31 mei 2002 @ 17:11:32 #17
11037 witste
Moderator
pi_4398991
De Fok!Brandweer is te bereiken via 0800-3654857, of naambellen: 0800-fokhulp.

Afzender: Prima!Fok..

vrijdag 31 mei 2002 @ 17:18:10 #18
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_4399070
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 15:41 schreef ninja-mod het volgende:
ik ben kwaad op de feestgangers die zich zo hebben laten gaan
oe boze brandweerman-alert, ik ga er snel vandoor
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_4403398
Als ik mijn vuurtoren kan gaan bouwen, dan kunnen we die mooi gebruiken als uitkijk toren. En daar kan dan gelijk ook een zendmast op.

Dan kunnen we ook schepen in nood gaan helpen.

Dus zet mij maar op de lijst.

zaterdag 1 juni 2002 @ 02:07:13 #20
11037 witste
Moderator
pi_4404315
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 20:32 schreef witste het volgende:

Ik stel overigens plaats beschikbaar bovenin mijn zendmast voor je antennes, en eventueel een luchtalarm (drie bolletjes)

Groet, Witje Fok!Telecom

quote:
Als ik mijn vuurtoren kan gaan bouwen, dan kunnen we die mooi gebruiken als uitkijk toren. En daar kan dan gelijk ook een zendmast op.
Kan ik op jouw toekomstige toren ook wat repeaters kwijt voor de telefoondekking? Ligt er natuurlijk even aan waar je de vuurtoren gaat plaatsen, en ook een idee om een luchtalarm op de toren te zetten.. wel zo handig..

Manager Prima!Fok

[Dit bericht is gewijzigd door witste op 01-06-2002 02:14]

zaterdag 1 juni 2002 @ 02:12:46 #21
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_4404351
Wat een verzameling losers in dit topic zeg.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zaterdag 1 juni 2002 @ 02:16:01 #22
11037 witste
Moderator
pi_4404370
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 02:12 schreef static het volgende:
zucht....
  zaterdag 1 juni 2002 @ 08:19:07 #23
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_4404894
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 02:12 schreef static het volgende:
Ik vind het altijd zo schattig als jij even langs komt en wat achtergrond commentaar plaatst

Static, het wordt eigenlijk tijd dat je hier ook eens een huisje komt bouwen op het eiland

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_4418044
Beste Witste,

Dat lijkt me op zich geen probleem.
Ik ben voornemens om de vuurtoren te bouwen op de Zuid-Oost punt van het eiland (in het verlengde van de Zuiderlaan/Hoflaan)

Ik hoop komende week te beginnen met de bouw.

Groetjes,

Vesper

zondag 2 juni 2002 @ 21:45:24 #25
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_4419795
een korte update vandaag: bedankt voor jullie hartelijke steun. vrijwilligers zijn altijd welkom!
ik ga me de komende tijd bezig houden met het opzetten van een gezonde hulpdienst die zoveel mogelijk aankan.
> BTi <
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')